Öneri Hava Durumu

oguzhan kılıç

Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
14
Puanları
3
Hava durumunun oyuna farklılık getireceğini düşünüyorum

Güneşli havalarda flame mage e poison artışı
yağmurlu havalarda lighting mage e stun etkisi ve nova skill alanı artışı
karlı havalarda ice mage e yavaşlatma etkisi artışı
karanlık sisli havalarda asaslara kritik süresi artışı
warriorlar pasif olarak etkilenmeyecek hava durumundan ve hava durumuna göre poison stun yavaşlatma etkileri artacak
priestler ise basic olarak bu etkileri pasifleştirecek buff skilleri bulunacak
 

Justice

Yönetici
Game Designer
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
468
Puanları
93
Merhaba,

Bu tarz bir uygulama notlarımızda var ama sistemi ne kadar yorup yormayacağının da hesaplanması gerekiyor. Götürüsü, getirisinden fazla ise uygulanmayabilir.

Bunların dışında uygulanacak benzer bir konudan bahsedeyim. Büyücülerin hasarları yaratık tipine göre etki edebilecek. Örneğin; su yaratıklarına lightning mage, buz yaratıklarına ve fazla kıllı veya ateşten çok etkilenebilen yaratıklara fire mage, ateş yaratıklarına ice mage daha fazla hasar vurabilecek, Scorpion gibi zehirli yaratıklar zehir hasarı pek almayacak, büyücü sınıfı yaratıklar (oracle, soothsayer vb) büyülere karşı daha dayanıklı olacak..
 

Siyah34

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
567
Puanları
43
İstanbulda hava az bulutlu. Şaka bir yana bayağı mantıklı bir fikir konu destekliyorum.
 

jrhawk41

Üye
Katılım
19 Ara 2020
Mesajlar
18
Puanları
3
Aynen değişik bir bakış açısı Last Airbender filmindeki gibi , sürekli değişen parametreler değişik aksiyonlar için güzel olur :)
 

Siyah34

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
567
Puanları
43
Bölgesel farklık lar da eklenir bu olay olursa mesela çölde karakter daha yavaş koşması. Karda aynı şekil. Veya hava çok rüzgarlı ise veya sağanak yağış şeklinde yağıyorsa yavaş koşa bilir. Üstündeki ağırlık bile eklene bilir ama bu da çok hard olur insanlar için.
 

anil

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
308
Puanları
43
Merhaba,

Bu tarz bir uygulama notlarımızda var ama sistemi ne kadar yorup yormayacağının da hesaplanması gerekiyor. Götürüsü, getirisinden fazla ise uygulanmayabilir.

Bunların dışında uygulanacak benzer bir konudan bahsedeyim. Büyücülerin hasarları yaratık tipine göre etki edebilecek. Örneğin; su yaratıklarına lightning mage, buz yaratıklarına ve fazla kıllı veya ateşten çok etkilenebilen yaratıklara fire mage, ateş yaratıklarına ice mage daha fazla hasar vurabilecek, Scorpion gibi zehirli yaratıklar zehir hasarı pek almayacak, büyücü sınıfı yaratıklar (oracle, soothsayer vb) büyülere karşı daha dayanıklı olacak..
İşte bu harika olur. Tam beklediğim dinamik hasar sistemi :)
 

Vintair

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
66
Puanları
8
Merhaba,

Bu tarz bir uygulama notlarımızda var ama sistemi ne kadar yorup yormayacağının da hesaplanması gerekiyor. Götürüsü, getirisinden fazla ise uygulanmayabilir.

Bunların dışında uygulanacak benzer bir konudan bahsedeyim. Büyücülerin hasarları yaratık tipine göre etki edebilecek. Örneğin; su yaratıklarına lightning mage, buz yaratıklarına ve fazla kıllı veya ateşten çok etkilenebilen yaratıklara fire mage, ateş yaratıklarına ice mage daha fazla hasar vurabilecek, Scorpion gibi zehirli yaratıklar zehir hasarı pek almayacak, büyücü sınıfı yaratıklar (oracle, soothsayer vb) büyülere karşı daha dayanıklı olacak..
ben aslında
geceleri asasin'lerin
hava yağmurlu iken elektrik magelerin
hava karlı iken ice magelerin ufak (%1-2) üstünlüklerinin olmasını isterim.
hava 20 derece iken priestler 2500 heal atarken
hava 25 derece ise 2700 heal atması vb. örnekler arttırılabilir.
buna benzer ufak özellik süüper olur !
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt