Öneri Her gün yenilenen konular .

CAZBEM

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
116
Puanları
28
Öncelikle vaktini ayırıp konularımı okumaya başladığın için teşekkür ederim , biliyorum biraz uzun gözükebilir ama okudukça senin de beğeneceğin bir çok fikir , bir çok öneri olduğuna eminim , lütfen 5 dakikanı ayırıp okur musun ?


Başladığın için teşekkür ederim , hadi bitirelim şunu.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Death Valley kill : ödül , puan : ödül sistemi.

Kill başına rastgele ya 1 coin ya 10.000 coin atabilir 100 kişi kestik diyelim 1.000.000 yani 1m kasabiliriz 100 kişi kesmeye başardık yani pot parası vs amaçlı ya 1 coin yada 10 k artık %50 şans ile olabilir . Güzel olabilir
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Warrior knight bölümüde olabilecekler.

Warrior sınıfındaki Knight bölümünde bir yetenek olsa en son seviye açılan birine vurduğunda kendine zincirle bağlasa şöyle 3 veya 5 saniye falan 1 metre uzağına çıkamayacak şekilde ama bekleme süresi yaklaşık 50 saniye civarında olmalı.

Aynı şekilde 1 adet de alan yeteneği olacak ve yere vuracak o alandakiler rakip oyuncular 2 saniyeliğine sersemle etkisinde kalacaklar.

Aynı zamanda 2 el de kritik şansı olan yetenekler olabilir , aynı zamanda 2 el silah kuşandığımızda şöyle 5,6 tane sırayla dönecek assassin mantığında yetenekler olabilir , çok güzel şeyler yapılabilir 2 el silah kuşandığımızda yetenekler %50 şansla kritik vurabilir tek el kuşanınca bu kritik şansı 0'a düşer , tabii ki yetenekler ; %250 , %200 , %150 , %125 ,100 civarında hasar vurmalı ve 2 kat vurma şansı olduğu için kritik ihtimalinden dolaylı hem knightların da oyundaki gücü hissedilir tabii ki çift el silah kuşanıyorlarsa. Assassin mantığında fakat çift el warrior gayet hoş olur bu arada hem çift el warrior görürüz oyunda.

Aynı şekilde bir kişinin %100 dayanıklılığını (durability) indirecek , yani bir benzeri sayılan Knight Online'daki kurian tarzı fakat bu yeteneğin bekleme süresi 5 dakika olabilir yani baya uzun olacak.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Büyücü ustalık yeteneği , son yetenek (Mastery 20).

Büyücülerin ustalık bölümündeki 20 puan gerektiren yeteneği, bir yaratığı 15 - 20 saniye etkisi altına alıp istediğini yaptırabiliyor duruma gelmesi . Death Valleyde bir mage party bir slotun yanında savaşa dahil ise yaratıkarı ustalıktaki (m20) skilli ile slotu kontrol altına alıp rakiplerine yönlendirebilir .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yaratıklar.

Yatarıklar birbiri içerisinde veya farklı yaratıklar arasında çatışma çıkabilir, farklılık katacaktır. Hikayeye eklenebilir; adı , ünü duyulan yaratıklar arasında güzel bir hikayeyle bağlanabilir .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Meslek.

Meslekler çok basit olmamalı , çokta zor olmamalı . Bir mesleğin görevini tamamlamamız için Death Valley haritasında farklı lokasyonlarda görevi tamamlayabiliriz . Hem heyecan da katacaktır . Örneğin odunculuk , belli bir bölgedeki ağaçların yanında ağaçlarla etkileşim içinde olunabilir. Balıkçılıkta oyunda da gördüğümüz bir iskele vardı orda olabilir veya farklı bir yerde .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dungeon dengesizlikleri.

Dungeonlara tek başına girmemeliyiz benim düşüncem öyle tek başına girip lwl kasıp çıkmamak lazım çok basite kaçacaktır 8 kişilik party ile girip dungeon'a özel yaratıklara karşı savaş verip, son bölüme geldiğimizde son yaratığı kestiğimiz zaman dungeon npclerinden ödül alınabilir . Kesinlikle Knight Online'daki gibi draki tower olmamalı ama biliyorum videolarda o kule gözüküyor bence tek başına girmemeliyiz daha özel olmalı etkileşim içinde olmalıyız, olmadı karşı ırktan rakip oyuncularında; en üst kattan orta kata doğru , bizi de en alttan orta kata doğru veya bölüme doğru yönlendirip ortada bir savaş verdirebilirsiniz daha özel olmalı her etkinlik, her harita .

Çünkü tek başına girebilen job sayısı az burada defance priest olsun mage olsun bu joblar çok başarılı olamayabilir o yüzden party şeklinde olmalı.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
User Paneli hakkında

Karakter panelindeki item boşlukları ve karakter üstündeki item iconları daha büyük olmalı .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
İstediğimiz elde silah tutabilme.

Bu diğer oyunlarda olduğunu düşünmüyorum, bir mızrağı sağ elde tutma zorunluluğu olmamalı istediğimiz elde taşıyabilmeliyiz kalkan vs her şey de geçerli bu fakat tüm yeteneklere ve silah tutuş kombinasyonlarına da animasyon gelmesi gerek ama gerçekten çok kaliteli olur.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rakip seçme , ayıklama , işaretleme ne derseniz.

Marklama olmalı kesinlikle bu konuda Knight Online geliştiricileri güzel düşünmüş 1 lemeyi onun gibi bir şey eklenebilir .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oyunu uzatacak , emeği artıracak birkaç öneri.

Bir achievement olsun ve max lwl 83 lwl ise tam 80 lwlda yapılıyor ve açılıyor olsun diyelim ki bir etkinlikte 100 win al Knight Online'daki 100 jr winindeki 100 def gibi ama bu 80 lwlda açılsın ve 81 lwl olunca yapılamasın; yani sadece 80 lwl olanlar yapabilsin, bu oyunu yavaşlatacaktır biraz daha. Etkinlikteki güzel bir ödülü yani achivementi açıp sonra 83 olmaya çalışmak gibi 2 amaç olabilir, ya direk 83 lwl ol achievementi hiçbir zaman açama ama erken olup bir avantaj sağla diğer seçenek ise 80 olup achivement'ı açmayı dene böylelikle daha çok emek veren daha güzel bir yere gelebilir ve oyun süresi, ömrü uzar.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Etkinliklere katılarak oyunu ve ortamı güzelleştiren oyunculara etkniklerden güzel hediyeler.

Etkinliklerden upgrade de şans artıcı kağıt veya onun gibi bir metaryel verilebilir , tabi ki bu ayda 1 olan tarzdaki etkinlerden olmalı sayısı az olabilir soulbound olabilir.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yetenek sesleri.

Yetenek skillerinin 3 farklı sesi olabilir . Tekrarı azaltır

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ranktaki oyuncularla ilgili.

Ranktaki oyunculara ekstra buff verilebilir. İlk 10 a girenlere 30 dakikalık mesela assasinlerdeki rush skilli düşünsene rush ile koşan bir warrior felan var :D tabi ranka girebilirse vs böyle değişik bufflar eklenebilir %10 hpsi artabilir ranka girenlerin bir tık özellik kazanıyor olması fena olmaz veya rank ilk 3 te 5 dakika kalabilene rastgele kutu olabilir herkes ilk 3 e oynayıp birde ölmeyip daha çok puan kasmaya çalışacak fena rekabet ortamı oluşur herkes ortamı ciddiye alır .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aylık ödül.

Aylık en çok meslek görevlerini yapanlara ödül olabilir ,

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
İtem çeşitliliği.

Mesela repear var ya onun 3 çeşidi olucak aynı cs go daki kostüm lerdeki savaş görmüş , işte ne bileyim fabrikadan yeni çıkmış gibi silahlardada eski , iyi , çok iyi olarak 3 sınıf olucak her sınıfa 1-2 ap oynayacak çok çeşitlilik olur. Aynı şekil de zırhlarda da aynı sistem olabilir.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zırhlara anti ekleme

Tüm zırhlara +1 anti ekleyebilmeliyiz şöyle misal dex basılı bir zırha sadece 1 anti ekleyebilmeliyiz oda sadece +1 olarak olucak ve istediğimiz silaha , böylelikle dex bonusun yanında birde tüm setten 5 anti alabileceğiz buda zor açılıyor olabilir , yaratıklardan anti düşebilir zor olsun yani rünler gibi güzel çeşitlilik sağlar gene oyuna .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vs atarken ekranın kayması.

Asas iken vs attığımızda sağ tık ile minor sacrifice skillini kullandığımızdan sağ tıka sürekli olarak basıyoruz ve ekranımız hareket edebiliyor bunun için lütfen lol deki gibi ekranı kilitleme olsun mümkünse sağa sola hareket ettiremeyelim konstantrasyon bozuyor .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Öldükten sonraki cesedin kısa sürmesi.

Öldükten sonra cesedin en az 5 saniye yerde kalması lazım tabiki confirm'e bastıktan sonra 5 saniye yerde kalsın yoksa pat diye yok oluyorlar o bir tık kötü görüntü veriyor.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Towna dönüş simgesine tıkladığımızda...

Towna dönüş simgesine tıkladığımızda 3 saniye geri sayabilir . Şöyle diyelim ki yanlışlıkla bastık ve gitmek istemiyoruz ozaman hareket etmemiz yeterli olacak aynı league of legends'daki base atma mantığı ama öyle durup bi animasyona girmeyecek sadece yerinde duracak ve w-a-s-d tuşlarından herhangi birini yani karakteri hareket ettirebildiğimiz zaman mouse da olur bunlardan birini kullandığımızda otomatik iptal edecek . :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ping , yardım , teleport vs.

Partyde iken diyelim bir priest oyuncu var ve bizimde canımız az ve üstelik debuff etkisi var şöyle pingleme derken anlatıyorum , diyelim ki q ve e tuşlarına atadım ben , q seçeneğine bastığımızda bizim üstümüzde belli olan ve sadece party üyelerinin görebildiği HEAL yani + tarzında bir obje olabilir onu göstericek şöyle örnek vereyim loldeki t tuşuna atadığımız simgeler gibi kafamızın üstünde çıkacak ve 3 saniye durabilir , e seçeneğine gelelim e seçeneğinde ise dispel yeteneği olacak buda aynı şekilde kafamız üstünde çıkabilecek , bence oyunu çok hızlandıran bir mekanik olabilir tabi güzel entegre edilirse.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teleport edilebilmeyi kapatıp açma .

Partyde iken bir mage oyuncu bizi istediği zaman teleport edebilir , biz istiyor veya istemiyor olsakta istediği zaman bizi teleport edememesi gerek şöyle :

Diyelim mage var bizi çekmek istedi partydeyken party sekmesinde kendimizi seçtiğimizde hemen orada teleport on / off seçeneği olabilir. Diyelim bir etkinlikteyiz mage trollemek istedi bizi herkesi towna teleport etmek istedi bu seçeneği aktif ederek bizi rahatsız etmesinden kurtulabiliriz veya pk da iken bizi çekmesini istemiyorsak aynı bu şekillde off seçeneğine basarak tüm problemi çözebiliriz :) .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kör etme yeteneklerinin etkisi altındayken...

Kör etme yeteneklerinin etkisi altındayken, party üyelerinin can ve manalarını siyah veya gri bir şekilde görebiliriz körün bir avantajı olmalı kimin canının gittiğini kime focus olunduğunu göremeyelim.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Savaş alanına giderken..

Savaş arenasına giderken yollarda kanlı ayak izleri olabilir kırık silahlar kalkanlar vs olabilir. Sağ ve soldaki şekillerden bir kaçı kırık yapılabilir tertemiz olmasın yol savaş yolu sonuçta.


zzzz (2).png




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Meslekler ile alakalı güzel öneriler. (Dengeli)

Bu mesleklerin kendine has özel görevleri , her seviyeye ait farklı tarzda mesleğe ait , meslekle alakalı , meslekten kopmayan görevler olacak ve toplam 100 görev olacak .
Bu 100 görevi tamamladığımızda meslek seviyemiz 100 olacak. Her görev 1 seviye atlatacak ve Her oyuncu sadece 1 mesleğe sahip olabilecek , devamı aşağıda.

Diyelim ki demirci mesleğine girdik ve burada baya bir demirci seviyesi kastık yani 100 seviye demirci seviyemiz var diyelim , bu meslek dalında yükselen oyuncu +%5 ekstra silah, zırh; geliştirme, yükseltme şansı kazanabilir oyunda fark da yaratır fakat diğer mesleklerde bunun altında olmaması lazım, hemen örnek veriyorum bolca.

Diğer bir meslek diyelim simyacı vs diyelim , bu meslekte son seviye olunca pot yapımını 40/100 maaliyetle yapıyor yani bir 10k ise 4k yapıyor .Bunlar oyunun geç aşamasında oyunu kırmayan , oyunu kolaylaştıran , kolaylaştıran dediğim meslek seviyesi yüksek olan oyunculara bir avantaj bir kolaylık bir yerden oyuna tutunabilmeyi sağlamak , oyunu bozmadan.

Diğer bir meslek balıkçı , bu meslekte son seviyeye ulaşınca pot kullanımı %10 artırıcı bir achievement olabilir misal bir pot 850 hp veriyorsa 935 hp veriyor olacak. Oyunda o kadar fark atarki bu meslek sahipleri ama tabiki sadece pvp de :)

Diğer bir meslek madenci veya araştırmacı , bu meslekte son seviyeye ulaşınca Moblardan çıkan dropların drop şansını %30-%35 artırabilir veyahut benim hiçbir oyunda görmediğim bir özellik bu siz güzel oyun yapımcıları ve geliştiricilerine bu güzel fikri sunmak istedim şöyle : Diyelim bir mob kestik içinden düşen coin 1200 değilmi bunu %30-%35 şans ile 2x yapacak ve bu diğer tüm droplarda geçerli fakat tabikide en çok hasarı bu meslekteki seviyesi 100 olan oyuncu gerçekleştirirse oluşacak bir olay.Bu meslekte pve de çok fark yaratır , çok dediğime bakmayın emek ile kasılmış bir meslek seviyesine bırakında bu kadar olsun demi :)

Diğer bir meslek hayvancılık , bu meslekte son seviyeye ulaşınca rastgele pet veya binek kazanabilecek bu oyuncu. Artık petlere otomatik kutu toplama özelliğimi verirsiniz bilemem ama işe yarayacaktır elbet bu meslekte. Hem bineğin olacak hemde petin hemde rastgele en iyisi de gelebilir en kötüsü de :)

Diğer bir meslek odunculuk , bu meslekte son seviyeye ulaşan oyuncu mesela 100 tane odun topladı rastgele 3 geliştirme kağıtlarından veya parşömenlerinden birini alacak bu 100 tane toplamada yaklaşık 20 dk sürebilir yani saatte 3 adet alabiliyor olmalı Fakat bu görevi günde en fazla 3 kere yapabilmeli öbür türlü oluşabilecek parşömen sayısını hesap edemiyorum o kadar oyuncudan). Biri düşük seviye geliştirme kağıdı veya parşömeni diğeri orta seviye geliştirme kağıdı veya parşömeni diğeri ise yüksek geliştirme kağıdı veya parşömeni olarak 3 tane olacak diğer kağıtlar ise dex , str , hp , int , mp gibi stat point parşömenlerini ise farklı 100 odun dan olacak ondada aynı 3 farklı geliştirme kağıdı olacak düşük, orta, yüksek olarak. Bu kağıtlar trade edilebilir.

Diğer bir meslek öğretmen , bu meslekte son seviyeye ulaşan oyuncu günde 2 adet biri trade edilebilir diğeri trade edilemez olarak BUFF SCROLL yapabilecek fakat bu BUFF SCROLLAR rastgele olacak diyelim ki 5 tane buff seçeneği var biri hp yükseltme diğeri atack puanını yükseltme diğeri defans diğeri hızlı koşma diğeride büyü dirençlerini yüksetlme olarak alabilecek fakat bu BUFFLARIN normal jobların bufflarından %20-%25 daha kuvvetli olacak yani bir saldırı gücü buffu veren rogue sınıfı %20 saldırı gücü veriyorsa party memberlara bu 30 dakikalığına veya 1 saatliğine %24 veya %25 saldırı gücünü artıracak diğer bir değişle bu buffların oyunda özel yeri olacak özel vslerde özel etkinliklerde turnuvalarda bu meslek dalının yararı çok olacak .

Diğer bir meslek terzi , bu meslekte son seviyeye ulaşan oyuncu günde 1 adet tüm zırhların tüm bölgelerinden birini yani şöyle 7 klasmanda zırh var ve bu 7 klasmandaki zırhların gelme şansı eşit ve bu zırhlarında 5 ayrı bölgesi var kafa, gövde, kol, bel, ayak 35 tane zırhtan sadece 1 ini atacak günde 1 adet bu zırhların özelliği orijinal zırhların özellğinden %10 daha düşük olacak yani şöyle , en yüksek zırh klasmanının gövde bölümü karaktere verdiği defans özelliği 100 ise bu meslekten elde edilen zırh 90 zırh veriyor olacak ve geliştirmeye açık olacak +8 e kadar yükseltme seçeneği var diyelim buradan elde edilen zırhlar +3 olarak düşebilir.

Diğer bir meslek tamirci , bu meslekte son seviyeye ulaşan oyuncu silah ve zırhını onarma masrafı vermeyecek .

Diğer bir meslek kasap , bu meslekte son seviyeye ulaşan oyuncu ekstra %10 saldırı gücü kazanacak veya %10 büyü hasarı.

Şöyle düşündüğümüz zaman oyunda kullanılmayacak bir meslek yok diyelim klanımız var party olarak pk atmak istedik death valleyde. İlk olarak Zırhlarımız üst klasman zırhlarından olması gerekir defans açısından ve zırha ekleyebileceğimiz özellikleri artırma kısmında (bunun için terzi mesleği önemli). 2. olarak bu zırh ve silahlarımızın seviyelerinin yüksek olması bunun içinde (demirciye) ihtiyacımız var , demirciye verdiğimiz silah ve zırhların seviyesini yükseltmek ve ekstra özellik bonuslar içinde (oduncuya) . 3. Potionlar için (simyacıya). 4. özel buff almak istersek eğer rakipten daha avantajlı konuma geçmek için (öğretmene). 5. diyelim ki defans rahipler için potların daha fazla can doldurmasını sağlamak için (balıkçıya). 6. attackerlar için ise %10 fazaladan saldırı gücü veya aynı şekilde mageler için %10 fazladan büyü hasarı içinde (kasap) mesleği gerekiyor eğer oyunda önde olmak istiyorsan tüm mesleklere neredeyse ihtiyacın var.

Benim meslek seçimlerim ve olması gereken özellikler bu kadar , faydası olduysa çok sevinirim. Bunları oyunda görmek isterim :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oyuncu raporlama sistemi.

Örneğin bir oyuncu sistemin açığını kullanıyor yani bir yetenek animasyonunu bitirmeden aynı zamanda diğerini de kullanabiliyor ve bu oyuncuyu oyun yöneticileri tespit edemedi , şöyle bir sistem olacak aynı league of legends'taki gibi raporlama sistemi olacak oyuncuya sağ tıkladıktan sonra açılan pencerede rapor seçeneği olacak ve seçenekte belli başlıklar olacak 1.küfür vs. 2.oyunun açığından faydalanma vs. 2.yi seçtiğimizde bize bir mektup sekmesi açılacak ve sekmeye aynı league of legends'taki gibi olayı anlatabileceğiz nasıl olduğunu vs . Bu oyuncu 1 hafta içerisinde 50 veya 50 yi aşkın rapor yediyse aynı seçenekten yani 2. seçenekten oyun yöneticilerine direkt uyarı gelecek ve anında olaya müdahale edebilecekler.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Şimdiden söylemem gereken olabilecek hatalar vs (öngörü) , her şeyi düşündüm.

Öncelikle karakteri oluşturduk diyelim betadayız .
1-Öncelikle önemli olan şeylerden birisi stat ve skill pointlerine verildikten sonra relog attığımzda verilmemiş olması.
2-Görevi alacağımız npc ile görev sekmelerini açamama. Yani görevi kabul veya red etme sayfasını görememe.
3-Görevi alacağımız npc den görevi alamama veya görevi aldığımızda veya reddettiğimizde relogtan sonra görevin hala duruyor olması.
4-Görev relogtan sonra sıfırlanma. Yani bir hunt görevi kabul ettik ve 20 tane kesmemiz lazım diyelim 11/20 deyken relog attığımızda 0/20'a dönmesi yani sıfınlanması.
5-Görevi teslim ettiğimizde ödülü alamama veya eksik alma diyelim bir çift silah alacağız assassin oynuyoruz çift daggeri seçtik bow seçeneğini seçmedik , seçilen çift dagger dan 1 adet verilmesi , veya 2 sinide verip exp vermemesi veyahut coin vermemesi.
6-Görevi party ile yaparken party üyelerinin kestiği yaratıkları saymaması , karşı ırktan bir oyuncu ile partydeyken , karşı ırktan oyuncunun kestiği yaratığı saymaması.
7-Görevi uzaktan sayması. Misal biri townda iken diğeri slotta yaratığı kestiğinde towndaki oyuncuya da sayması.
8-Görev metaryellerini npc nin algılamaması üstümüzde olsada veyahut bir başka oyuncu ile trade ettiğimizde algılamaması veya bankadan aldığımızda algılamaması.
9-Solo görev olacak mı bilmiyorum ama solo görev olduğunda da oyuncu solo yapması gerekirken party ile yaptığında sayması. Yani party memberlardan biri huntı yapabiliyor olması.
10-Diyelim ki bir etkinliğe katıldık , bu etkinlikte party oluşturuluyor otomatikmen ve 8v8 diyelim etkinlik öncelikle oluşabilecek hatalar şunlar : 1.Etkinliğe katılamama veya görememe. 2.Otomatik party oluştururken dengeli job ayarlanmaması. 3.Eksik karşılaşma olması misal 8v9 (9 burda bug olabilir) 8v6 , 4v8 , 5v3 vs vs. 4.Etkinlik sonrası etkinlik ödülünü alamama. 5.Eşit veya dengeli lwl aralıklarında olmaması misal 30 lwl lar ile 50 lwl lar aynı etkinlikte , burda olması gereken 30-39 arasıdır , 50 lwlar ise 50 -59 olabilir. 6.Etkinlikte karşı ırktan biri ile aynı partyde olma. 7. etkinlik bitsede etkinlik haritasında durma.
11-Gatelerden ışınlandığımızda coin gitmemesi , ışınlanamama , karşı ırka ait gateden ışınlanabilme , yetersiz seviyedeki bölgeye ışınlanabilme , karşı ırka ait bölge ışınlanabilme .
12-Devamı gelecek.

HER GÜN YENİLENEN KONULAR , GÜNCEL BİLGİLER ...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yetenek bekleme süresideyken, üzerindeki dönen efektin rengi kırmızı olmalı.

Yetenek..png
 
Son düzenleme:

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt