Karakter Dengesizliği hakkında

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
942
Puanları
93
Mage Yetenek hasarlarını tasarlarken şunlara dikkat eder misiniz ?
Mage8 vs 8Mele karşı karşıya geldi diyelim.
Mage bir mele ekibi kesmesi için şunları yapmalı.

1- Tek skill Meteora adamları düşürmemeli akıllı oyuncular meleyi düşürebilmeli.
2- Örnek 32 veya 44 küçük alan skillerini önden kullanır. Karşı priesti party heal atmaya zorlar.
3- Örnek Mage partysine debuff priest alır karşı priestin buff'ını siler o priesti teklerler ondan sonra novalarını vururlar.

Tek novaya tek skile yeteneksiz oyuncular ön plana çıkmamalı akıllı olanlar meleyi kesebilmeli çünkü mage Warrior ekibe karşı güçsüz bir job.

Tek novada MAX MELE EKİBİN % 70 CANI GİTMELİ

* Asasların hasarları arttırılmalı.
*Warrior Maim yavaşlatma yeteneği ve Skewer stun yeteneği çalışır hale getirilsin şuan tutmuyor.
*Mage partylere debuff + Buffer priest çift priest metası gelmeli bence .
*Mage sadece Meteor 70 skilli yetenek mesafesi düşürülmeli 30 metre çok fazla 20 metre yeterli meteor için.
*Okçu rush ve sharp eye kaldırılmalı bu yetenekler olduğu sürece Asaslar ve Warriorler çöp olmaya devam edecek.
*Priest oyuncusuyum ben neden İmperial set takmak yerine 2 kademe daha düşük setler takılıyorum? Heavy plate takıyorum imperial ile aynı defim ve çok daha fazla canım oluyor çok saçma değil mi ?
*Mage neden en düşük setlerle full mp verip çok fazla vuruyor ? Bunun tam tersi olması lazım Mage en güçlü imperial setleri taktığında daha fazla vurması lazım canı mana deff mp daha da güçlendirilmeli. İnt verince mp artabilir. Bu yüksek setleri çöp yapmaya ne gerek var ?


*Warrior 4500 canı var = Mage(HPSETLİ) Meteor Warriore 800 vuruyor. 7mage x 800= 5600 SONUÇ WARRİOR TEK NOVAYA ÖLÜR. ( Magenin çiftleme ile birlikte 2x novası daha durur)
*ROGUE 4200 canı var = Mage(HPSETLİ) Meteor Asasa 900 vuruyor. 7mage x 900= 6300 SONUÇ ASAS TEK NOVAYA ÖLÜR.
*Priest 5800 canı var = Mage(HPSETLİ) Meteor Prieste 900 vuruyor. 7mage x 900= 6300 SONUÇ PRİEST TEK NOVAYA ÖLÜR.
*Priest karakterinde 7500 party heal var Warriorun canı max neden 4500 sorgulamak lazım.
Master

*Oyunda en son seviye en güçlü kalkanları takmamıza rağmen çok çabuk ölüyoruz. Kalkanların genel olarak bir işlevi olduğunu düşünmüyorum. Kalkanların Defansları arttırılmalı. Priestim full anti deff + kalkanım var tek yiyorum. Yanımda ki warriorlere kalkan taktırıyorum kaçarken onlarda tek yiyor bir ayrıcalığı yok kalkanın.

Mage partyde debuff priest oynanmıyor. Mage tekli skill range 40 -35-33 metre arası değişiyor. Priest debuff 25metre bu yüzden komutcu nick verdiğinde atamıyorsun. İkisi eşit şekilde ayarlanırsa iyi olur. Priestin debuff 25metre 33 metreye çekilirse magelerle oynanabilir
*ROGUE Master 10 yeteneğine düzenlenme getirilmeli. WHO IS NEXT =(Pasif) Bir düşmanı öldürdükten sonra, 10 saniye boyunca % 20 kritik oranı kazanır. Asas için mantıklı fakat okçu için çok güçlü Asas bunun için kendini ölüme riske sokuyor okçu uzaktan hasarını arttırmaya devam ediyor. Okçuda rush kalksın Master 10 dan her adam kestiğinde Rush (hareket hızı) alsın.
TEKRAR VE TEKRAR SÖYLÜYORUM HİÇ BİR MAGE HİÇ BİR WARRİORE VE PRİESTE TEK NOVA ATAMAAAAZZZ
 
Son düzenleme:

Sphecta

Üye
Katılım
8 Ocak 2022
Mesajlar
38
Puanları
18
260 resistance ile yedğim damage ve toz kapalıydı bu damage i yediğimde
 

Ekli dosyalar

  • pngpng900dmgh.png
    pngpng900dmgh.png
    4.5 MB · Görüntüleme: 76

v1nsanity

Üye
Katılım
1 Haz 2021
Mesajlar
16
Puanları
3
Bana kalırsa warriorun resistinde problem olabilir. 150 160 resistli priest ya da mage bu kadar damage yemiyor. Ayrıca magelerin range ini kısaltmak okçulara davetiye demek . Zaten şuan %80 okçu oynuyor. Bence Mage ve Okçuların range i eşit olmalı. Okçular maşallah 50 yarddan ok atıyorlar :)
 

DonQuixoteR

Üye
Katılım
14 Ocak 2022
Mesajlar
6
Puanları
3
Öncelikle haksızsınız.
Tek nova ile kimse tek yemiyor 8 kişinin aynı anda attığı 8 nova ile ölüyorsun. 8 kişi bir oyuncuya hangi skili vurursa vursun ölür zaten.
Mageler alan vuruyor zaten bütün olayları bunu yapabilmek. Onun haricince herkesten tek yiyorlar zaten.
Asas mevzusuna gelirsek, kesinlikle asasların ve okçuların hasarı azaltılmalıdır. Hiç bir asas hiç bir oyunda bir savaşçı karakter ile birebir mücadeleye giremez. Asasların görevi savaş alanındaki okçuları, ve mageleri suikast düzenleyerek öldürüp kaçmaktır. Lightfeet yeteneği de bunun için vardır zaten, adamları daha hızlı kovala diye değil. Asas yakalandığında anında ölmelidir. Vur kaç karakteridir.
İşin en başında karakterleri ve savaştaki rollerini doğru öğrenmemiz gerekiyor. Bunlar;

Warrior: Fiziksel hasar ve savunmada dengeli üst birimdir. Savaştaki görevleri takımı korumak, suikastçı asasları tespit edip yok etmek, karşı priestleri engellemek ve öldürmektir.
Asas: Suikastçı karakterdir. Karşı takımın mage ve okçularını yok etmek, karşı takımın dengesini bozarak savaşı kendi takımının lehine çevirmektir. Asla warriorla göğüs göğüse mücadele etmek değildir.
Mage: Savaş alanlarına alan hasarı veren düşük savunma oranına sahip birimlerdir. Tek başlarına büyük işler başaramasalar da toplu halde yıkıcı bir güç oluştururlar.
Priest: Savaşta takımının hayatta kalmasını sağlayan yardımcı birimdir. Savunmada en yüksek, hasarda en düşük birimdir. Görevi takımını ve kendini hayatta tutmaya çalışmaktır. En önemli özellikleri; heal, buff ve debuff oluşturabilmeleridir.
Str Priest kavramı çok daha farklıdır. Pvp den ziyade Pve için düzenlenmiş, farklı bir item ve stat kombinasyonu ile oluşturulur. Takım çalışmasından ziyade bireyseldir. Tüm zırhlarından feragat ederek full saldırıya odaklanılır. En riskli karakter yapılandırmasıdır. En üst seviye itemleri set halinde kullanamazsa işlevsiz hale gelir.

Dolayısı ile her karakterin belirli bir görevi vardır. Bu işlevlerine göre yorumlanmalıdırlar. Karakterler asla 1v1 gücüne göre değerlendirilmemelidir ve hiç bir karakter her karakter ile göğüs göğüse çarpışamamalıdır. Zaten sınıf kavramları üstlenilen rollere göre belirlenir.

Sonuç olarak değerlendirmeme gelirsek;
1-) Asasların hasarı kesinlikle düşürülmelidir. Herkes asas oynayamamalıdır. Yetenek gerektirmelidir.
2-) Oyunda STR Priest kavramı desteklenecek ise kesinlikle bu yapılandırma şekli düzenlenmelidir. Yeni özelliklere sahip zırh setleri getirilip, diğer sınıflar ile mücadele edecek konuma getirilmelidir.
3-) Warrior sınıfı diğer sınıflara göre fazla hantal olduğu için efektif yeni beceriler eklenmelidir. Bunlar kovaladığı sınıfı yakalayabileceği koşma hızını artırıp rakibinin üzerine atlayıp stun atabileceği bir skill gibi.
 

Nart

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
374
Puanları
63
Magenin nerflenmesi gerektiğine inanıyorum. Bizler mele olarak; weaken olmadan hic bir halt yapamadigimiz halde, mageler icin % resist kırma skilini olmasina rağmen bunu kullanmaya gerek bile görmüyor çünkü damagesi her türlü yetiyor...
 

EaGLe*

Üye
Katılım
27 Kas 2020
Mesajlar
226
Puanları
43
3-) Warrior sınıfı diğer sınıflara göre fazla hantal olduğu için efektif yeni beceriler eklenmelidir. Bunlar kovaladığı sınıfı yakalayabileceği koşma hızını artırıp rakibinin üzerine atlayıp stun atabileceği bir skill gibi.
Warrior dediğin gibi büyük cüsseli hantal olmasından dolayı atla/zıpla dosta ışınlan gibi skill olması bence mantıksız. Daha çok zincir/kanca gibi bir skill ile dost yada düşman karakteri yanına çekmesi daha mantıklı. suistimal edilmemesi için yüksek cd olabilir. dostu çekme 60sc / düşmanı çekme 120sc gibi.

Str priest in şu andaki sıkıntısından biride mana sorunu. Full str olduğu için manası düşük kalıyor ve skillerin istediği mana lar int pri ye göre. Attack yaparken kendini heal lemek pek mümkün değil hp pot basıyım dediğin zaman mana basamıyorsun bu seferde mana yetmiyor. 50int e sahip bir warrior ile 73int e sahip priest aynı mana stok una sahip olmasının mantıklı açıklaması yok. attck skillerinin mana ihtiyacı düşmeli.

Priest sınıfının skilleri çok dengesiz kalıyor. 70 lvl son olduğu için point ler yetmiyor. Party heal açan priest torture dışında açtığı db lerin hiçi biri bir işe yaramıyor. heall + buff olsa açtığı skiller sc ler ile basılıyor zaten. full buff yada debuff olduğu zaman 2k dan büyük heal açamıyor, 1k party heal de yok bu arada. full heal olmayan pri kendinden başkasına heal atması zor. f1/f2/f3/f4 skill barı kullanıyoruz pri olarak ama skill işlevleri yetersiz kalıyor. buff ve debuff pri lerinde heal atabiliceği şekilde düzenleme olması gerekiyor.
 
Son düzenleme:

Nart

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
374
Puanları
63
Warriorun stun yeteneğinin %80-90 tutması gerekiyor. Zaten yakalaması zor, bari yakaladığını mıhlasın...
 

Sphecta

Üye
Katılım
8 Ocak 2022
Mesajlar
38
Puanları
18
kim ne derse desin mage in warriora 1 k vurduğu warriorun mage e 650 vurdugu(iki tarafında mage debufu yada priest debufu yemediği) bir pozisyonda mage in 4250 hp si olup warrioruj 4991 hpsi olması kadar saçma bir durum yok bunu kimse mantıkla izah edemez.
Warrior hp arttırılmalı ayak kırma skilleri çalışmalı
 

Nart

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
374
Puanları
63
kim ne derse desin mage in warriora 1 k vurduğu warriorun mage e 650 vurdugu(iki tarafında mage debufu yada priest debufu yemediği) bir pozisyonda mage in 4250 hp si olup warrioruj 4991 hpsi olması kadar saçma bir durum yok bunu kimse mantıkla izah edemez.
Warrior hp arttırılmalı ayak kırma skilleri çalışmalı
+1
 

Ironflesh

Üye
Katılım
14 Ara 2021
Mesajlar
21
Puanları
3
50 tane okçunun olduğu yerde tenhalarda dolaşarak kasıyoruz. Belki ayak kırma Rogue sınıfına özel %50 işlemeli. Belki alan skill i de gelebilir warriora. Fakat mevcut durumda bariz bir orantısızlık var.

Bazı yayıncılar okçu videoları koymuş. Açıkçası oyunun kötü reklamını yapmışlar. Global oyunlarda buna direk Zerg derler ve yıllarca oynadığım tüm oyunlardaki yabancılar bundan nefret eder bir yerde de oyun bırakırdı. Bu durumu dengelemek lazım oyun okçu mage oyunu gibi.
 

Ironflesh

Üye
Katılım
14 Ara 2021
Mesajlar
21
Puanları
3
Ayrıca eşit itemli durumda warrior kesen asas (ya da 5 li açınca okçu) KO ve bu oyun dışında piyasada oyun yok herhalde. Allah aşkına şu KO kafasından çıkın. Bıçaklı bir adamın zırhlı ve büyük silahlı birini kestiğini gerçek yaşamda ya da bu 2 oyun dışında biraz zor görürsünüz.
 

Sphecta

Üye
Katılım
8 Ocak 2022
Mesajlar
38
Puanları
18
Okçu mage pvp sw lerine döndü oyun , zaten warriorla kocaman haritada yürünmüyor bide mageler okçular güçlü olunca npt olacağıma gittim okçu açtım
senin gibi düşünen çoğu kişi okcu açtı biz direniyoruz ama böyle giderse sıkılıp çıkıcaz başka yolu yok ben mele kötü diye gidip istemediğim bir job oynamak istemiyorum :(
 

RunBaby

Üye
Katılım
9 Ocak 2022
Mesajlar
8
Puanları
3
Henuz hıc bır karakteri deneme şansım olmadı fakat Yorum ve Tanıtım vidolarına bakarak söyleyebileceğim damege konusunda butun karakterler için şu aşamada değerlendirme yapılması bence doğru değil şuan herjes full item full seviye Offical acıldığında herkesin itemleri eşit olmayacak ve yeniden şikayetler başlayacak. Bana göre şu aşamada yapılması gereken karakterlerin Can ve Mana dengesi, Şuan full seviye olduğu için Exp kasma zorluğu değerlendirlmesi lazım, Joplara uygun exp ve farm slot dengesi, Bence bu şekilde bir değerlendirme yapılmalı.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt