oguzhan kılıç
Üye
- Katılım
- 17 Ara 2020
- Mesajlar
- 14
- Puanları
- 3
Karakterlerin birbirinden üstünlüğü olması gereken bir durum fakat dengeleme şu şekilde olabilir
rakibin savaştan uzaklaşma seçeneği olmalı
%30 can altında
magelerin gate atma animasyon süresi kısalabilir
warriorun stun ve ayak kırma yüzdesi artabilir
asasların stun ve yavaşlatma ektisi silinebilir
priestlerin tek seferlik kendine 10k heal atma animasyon süresi kısalabilir
rakibin savaştan uzaklaşma seçeneği olmalı
%30 can altında
magelerin gate atma animasyon süresi kısalabilir
warriorun stun ve ayak kırma yüzdesi artabilir
asasların stun ve yavaşlatma ektisi silinebilir
priestlerin tek seferlik kendine 10k heal atma animasyon süresi kısalabilir