Karakterler Eşit mi ?

Gorakrısky-Mehmet

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
168
Puanları
28
Şimdi erken erişim muhabbetini bir kenara bırakıp.

Güncelleme nerf buff muhabbetini de bir kenara bırakıp.

Oyunda bulunan karakterlerin birbirlerine üstünlükleri nasıl olmalı ? veya nasıl olması düşünülüyor ? bu konuyu çok merak ediyorum.

(Skill) olarak mı (item) olarak mı yoksa (player) olarak mı bu üstünlük sağlanacak.? Ya da hepsi eşit mi olacak. Bence bu konu optimizasyondan sonra gelen en büyük problem gibi duruyor.

Bir sonraki toplu konuşmada bu konu üzerinde daha fazla durmamız gerekiyor bence arklar

Zira bu konu kabak tadı vermeye başladı.
 

Cabbar34

Üye
Katılım
29 Eyl 2022
Mesajlar
116
Puanları
43
Şimdi erken erişim muhabbetini bir kenara bırakıp.

Güncelleme nerf buff muhabbetini de bir kenara bırakıp.

Oyunda bulunan karakterlerin birbirlerine üstünlükleri nasıl olmalı ? veya nasıl olması düşünülüyor ? bu konuyu çok merak ediyorum.

(Skill) olarak mı (item) olarak mı yoksa (player) olarak mı bu üstünlük sağlanacak.? Ya da hepsi eşit mi olacak. Bence bu konu optimizasyondan sonra gelen en büyük problem gibi duruyor.

Bir sonraki toplu konuşmada bu konu üzerinde daha fazla durmamız gerekiyor bence arklar

Zira bu konu kabak tadı vermeye başladı.
dostum ekip eski ko pvp serveri yöneten ekip oradada okcudan kıs mageden kıs kurianı tanrı yap şeklinde kendilerini eğittikleri için bugun yaptıkları daha doğrusu yapmaya çalıştıkları şey de tam olarak bu..hiçbir tecrübeleri yok eğitimleri yok referansları yok..denge hıcbır zman olmıycak olmıycak şikayetlere göre oyunu şekıllendırıcekler..pekbi beklentiniz olmasın..
 

Gorakrısky-Mehmet

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
168
Puanları
28
dostum ekip eski ko pvp serveri yöneten ekip oradada okcudan kıs mageden kıs kurianı tanrı yap şeklinde kendilerini eğittikleri için bugun yaptıkları daha doğrusu yapmaya çalıştıkları şey de tam olarak bu..hiçbir tecrübeleri yok eğitimleri yok referansları yok..denge hıcbır zman olmıycak olmıycak şikayetlere göre oyunu şekıllendırıcekler..pekbi beklentiniz olmasın..
Bence belli bir süre bir sınıfı bufflayarak eşitlik sağladıklarını düşünüyorlar bazen mage olurken bazen okçu bazen asas bazen warior şeklinde gidiyor bu şekilde dengeyi kuracaklarını sanıyorlar
 

RickSancheZz

Üye
Katılım
14 Nis 2022
Mesajlar
1,501
Puanları
113
karakterler eşit değil, hşç bi sınıf üstün olmamalı, zamanla oturur umarım
 

platoon0x

Üye
Katılım
22 Nis 2021
Mesajlar
286
Puanları
63
bu veya x oyundan bağımsız olması gerekeni kendi görüşlerimle anlatayım:
not: bu dediklerim tüm karakterlerin eşit level ve item dengesinde olduğu bir senaryoda geçerli

warrior sürekli hasar sınıfıdır, iyi hasarı vardır, dayanıklıdır, genelde her oyunda en yaygın karakter olur. utility yetenekleri genelde olmaz veya az olur.

assassinin olayı zayıfları ve odaklanılması gereken adamları çıkarabilmektir, adı üstünde suikastçıdır hızlı olur görünmez olur yüksek ani hasarı olur iyi mesafe kapatır. (item farkı olmadığı sürece) "neredeyse hiçbir zaman! warriora kafa tutup 1v1 de kazanması filan beklenmemelidir." bu ve x oyunda olduğu gibi kendi defansını priest ve warrior gibi tank çarların üstüne çıkaramaması lazım.

(bence bu forumdaki insanların da en fazla farklı beklentide olduğu sınıf) okçu: adı üstünde okçu yani uzaktan sağlam hasar çıkarması beklenir, defansı mage gibi az olur, kendisini ve mesafesini koruması gereken bir sınıftır, bu ve x onlineda bence okçuya yapılan en büyük mantık hatası bu, okçu ve assassin sırf aynı karakter ağacını paylaşıyor diye ortak olmaması gereken çok skilleri var; okçular suikastçılarla aynı hızda olmamalı (neyse azıcık düzeltildi), okçunun bu kadar YAKIN HASARI olmamalı. bu hiçbir oyunda olan bir şey değil, okçunun melee hasarının menzilli hasarından daha çok olduğu nerede görülmüş???

mage olması gerektiği gibi işte, bir arada olunca güçlü olan hem hasar odaklı hem cc atan hem de takımına yardımcı skilleri bir arada bulunduran sınıf, sadece hasar dengesinin korunması gerekiyor.

priest in bu oyunda genel olarak sıkıntısı şu; hiçbir modern mmorpg de başka oyunculara bu kadar bağı olacak şekilde bir oynanış stili yok, yabancı bir oyuncu oyunu görüp beğenip başlasa, ben healer veya paladin tarzı bir şey oynamak istiyorum diyip priest açsa (int priestten bahsediyorum) 50 dakika sonra oyunu bırakır muhtemelen. hiçbir modern mmorpg de oyuna başladıktan 30 dakika sonra görevlerini yapamayan, mob kesemeyen, kendi başının çaresine bakamayan bir karakter yok.
 

Burtto

Üye
Katılım
26 Ocak 2022
Mesajlar
402
Puanları
63
hepsi olması gerektiği gibi şuan en az ne fazla
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt