Bir Unity Developer ve MMOrpg seven biri olarak sizlere bir kaç mekanik önerisinde bulunmak isterim.
Bu fikrin oyunda ki savaşın gidişatını değiştireceğini ve oyuncu profillerini birbirinden ayıracağını düşünüyorum.
İlk olarak zaten oyunda mevcut olan silahların glacier, lightining, flame ve posion efektleri üzerine bir geliştirme;
Örneğin;
Range ve Melee olarak silahları kategorilere ayırıp efektleri birbirine üstünlük kuramayacak şekilde bufflarla destekleyeceğiz.(Malice ve parasite gibi debufflar bu kodlama da yardımcı olacaktır)
Bir Warior elinde Raptor (Posion Efekti Mevcut) (Posion Efekt Buffı (5 Vuruşta Bir Zırh Delme))
Glacier (5 Vuruşta 1 İki Saniye Slow) (Birden fazla player vuruyorsa bu efekti ilk uygulayanın ki aktif olur(20 Saniye direnç kazanır aynı efekte))
Flame(Hasar Staklenmesi Her Vuruşta)
Range karakterler de bu yavaşlatma efektleri mevcut olmaz.(Ok ile vurulan rakipler )
Bu şekilde silah çeşitliliği, oyuncuların karakter silah seçimleri değişiklik gösterir. Herkes kendi istediği bir oyun stilini yansıtabilir.
Sizlere oyun mekaniklerini geliştirme konusunda daha fazla yardımcı olabilirim. Dikkate alırsanız.
Başarılı olmanız için bir öneridir.
Bu fikrin oyunda ki savaşın gidişatını değiştireceğini ve oyuncu profillerini birbirinden ayıracağını düşünüyorum.
İlk olarak zaten oyunda mevcut olan silahların glacier, lightining, flame ve posion efektleri üzerine bir geliştirme;
Örneğin;
Range ve Melee olarak silahları kategorilere ayırıp efektleri birbirine üstünlük kuramayacak şekilde bufflarla destekleyeceğiz.(Malice ve parasite gibi debufflar bu kodlama da yardımcı olacaktır)
Bir Warior elinde Raptor (Posion Efekti Mevcut) (Posion Efekt Buffı (5 Vuruşta Bir Zırh Delme))
Glacier (5 Vuruşta 1 İki Saniye Slow) (Birden fazla player vuruyorsa bu efekti ilk uygulayanın ki aktif olur(20 Saniye direnç kazanır aynı efekte))
Flame(Hasar Staklenmesi Her Vuruşta)
Range karakterler de bu yavaşlatma efektleri mevcut olmaz.(Ok ile vurulan rakipler )
Bu şekilde silah çeşitliliği, oyuncuların karakter silah seçimleri değişiklik gösterir. Herkes kendi istediği bir oyun stilini yansıtabilir.
Sizlere oyun mekaniklerini geliştirme konusunda daha fazla yardımcı olabilirim. Dikkate alırsanız.
Başarılı olmanız için bir öneridir.