Muti
Üye
- Katılım
- 12 Kas 2020
- Mesajlar
- 223
- Puanları
- 43

1- Savaşçı krallar olsun, savaşları yönetsinler. Bir kral 3 savaş üst üste kazanamazsa krallığını kaybetsin.
2- Kral, en yüksek battle point sahibi 5 oyuncu arasından oylamayla seçilsin.
3- Kral olmanın vergi v.s gibi hiçbir maddi geliri olmamalı. Kral, ün ve onur için krallık yapmalı, savaşları yönetmekten ve iyi bir komutan olmaktan keyif almalı.
Discord'da konuşurken bir arkadaşımız "Kral, savaş meydanında destanlar yazan değil halkını en refah ve huzurlu şekilde yaşatandır" demişti bu da 4. maddeyi aklıma getirdi.
4- Kral, savaşları kazanamayan halkına yol göstererek, yardım ederek onları savaşları kazanabilecek item ve seviyeye ulaştırmaya çalışır, yani askerlerini geliştirir. Sonuçta savaş kaybedildiğinde krallığını kaybedecek
Bu düşük seviyeli oyuncuların xp kasmasına yardımcı olmak da olabilir, onlara item görevlerinde yardım etmek de olabilir. (Nasıl iyi seviyeye gelecekleri konusunda bilgi verme, motive etme de olabilir.) Hatta kral kendi klanını düşük seviyeli ve itemleri düşük seviyede olan oyuncuları geliştirmek için örgütleyebilir, bu tamamiyle kralın kişisel stratejisine kalmış.
Böyle bir sistemde "kral olmak" değerli bir hedef haline gelir. Ayrıca ilk 100'deki oyuncuları "kral olma" rekabetine sokar, oyuna heyecan katar diye düşünüyorum. Değerli yorumlarınızı esirgemeyin, her şey oyunu daha güzel ve rekabetli hale getirmek için.
2- Kral, en yüksek battle point sahibi 5 oyuncu arasından oylamayla seçilsin.
3- Kral olmanın vergi v.s gibi hiçbir maddi geliri olmamalı. Kral, ün ve onur için krallık yapmalı, savaşları yönetmekten ve iyi bir komutan olmaktan keyif almalı.
Discord'da konuşurken bir arkadaşımız "Kral, savaş meydanında destanlar yazan değil halkını en refah ve huzurlu şekilde yaşatandır" demişti bu da 4. maddeyi aklıma getirdi.
4- Kral, savaşları kazanamayan halkına yol göstererek, yardım ederek onları savaşları kazanabilecek item ve seviyeye ulaştırmaya çalışır, yani askerlerini geliştirir. Sonuçta savaş kaybedildiğinde krallığını kaybedecek
Böyle bir sistemde "kral olmak" değerli bir hedef haline gelir. Ayrıca ilk 100'deki oyuncuları "kral olma" rekabetine sokar, oyuna heyecan katar diye düşünüyorum. Değerli yorumlarınızı esirgemeyin, her şey oyunu daha güzel ve rekabetli hale getirmek için.
Son düzenleme: