nataschurcus
Üye
- Katılım
- 18 Nis 2021
- Mesajlar
- 2
- Puanları
- 3
Merhabalar,
Aşağıdaki öneriler biraz hayal ürünüdür. Bunun bilincinde olarak okumanız ve yorumlamanızı rica eder. Şimdiden teşekkür ederim.
Adaylık Şartları
Seçimler
Krallık
Krallığın sahip olduğu ayrıcalıklar, görevler ve taşınmaz/devredilemezler:
*Her clan bir bölge yönetiminden sorumludur.
Buradaki en önemli görev PvP alanların kontrolüdür.
PvP alanlarında aynı ırka mensup oyuncuları korumak ekstra “ırk onuru” kazandırmaktadır. Bu ırk onuru belirli bir puana ulaştığında hazineye ekstra ganimet kazandırılır. Ek olarak süreli olarak özel amblem ilgili bölge sorumlusu Clan’ın tüm üyelerine verilir.
PvE alanlarındaki bölge sorumluları belirli bir miktar bağış karşılığı bölge için ekstra buff özelliklerini aktif hale getirebilir. Bölgesel boss adı verilen yaratıkları aktif hale getirebilirler.
Bu boss’lar üretim atölyesinin gelişimi için çeşitli craft eşyaları, garnizon deposu için yeni eşyalar açmak için gerekli görev itemleri ve hazine için ekstra ganimet sağlamaktadır. Ek olarak çeşitli craft materyalleri bulunabilir.
Üç günde bir aktif hale getirilecek şekilde düzenlenmiştir.
Kral’ın ve krallığın biraz daha aktif olması, hikayesinin ve yönetim anlayışı ile ırkın gelişimine etkisini arttırmak adına böyle bir hayalim var. Yukarıda yer alan maddeler oldukça yüzeysel. Geliştirilebilir, ekleme ve çıkarmalar yapılabilir.
Okuduğunuz için tekrar teşekkür ederim.
Belki yaratıcı ekibin aklına şimşekler çaktırır belli mi olur?
Aşağıdaki öneriler biraz hayal ürünüdür. Bunun bilincinde olarak okumanız ve yorumlamanızı rica eder. Şimdiden teşekkür ederim.
Adaylık Şartları
- Kral olacak adaylar, Royal Clan Başkanı olmak zorundadır.
- Adaylar, “Cesaret ve Adalete Giden Yol” adlı örüntülü görevleri bitirmiş olmaları gerekmektedir.
- Adaylar, belirli bir ırk honor puanına sahip olmak zorundadır.
- Adaylar, adaylık için ırk hazinesine belirtilen miktarda bağış yapmak zorundadır.
Seçimler
- Irk oyuncuları adaylar arasında dilediğini seçmekte özgürdür.
- Seçimler öncesi 5 gün mevcut krallık için oylama yapılır. Eğer aday oyların çoğunu almış ise seçimler olmaksızın mevcut kral görevine devam eder.
- Eğer kral değişimine gidilmişse mevcut kral adaylığını koyamaz.
- Seçimler krallık süresi olan 45 günün son 3 günü gerçekleşir..
- Yedi kez arka arkaya seçilmiş kral, ırk merkezinde krallar odasında karakteri heykelleştirilir. Ve dilerse hikayesini ekleyebilir.
- Oy kullanabilmek için oyuncuların “Tarihin Gizemi” adlı örüntülü görevleri bitirmiş olmaları gerekmektedir.
Krallık
- 45 gün sürmektedir.
- Özel bir pelerine sahiptir.
- Garnizon deposundaki krala özel itemleri kullanabilir.
- Irk hazinesinden %20 kişisel paya sahiptir. Her 3 günde bir olmak üzere bu pay kralın onay vermesi durumunda “krala özel depoya” aktarılır.
- Krallığa sahip olan clan; kişi, alt clan sayısına bakılmaksızın %5 pay sahibidir. Kral bu pay dağılımını dilediği gibi açıp kapatabilir. Kişiler bireysel olarak ilgili paydan alamaz. Hazine yönetiminden sorumlu ilgili kişi krallık dönemi boyunca aralarında 7 gün olacak şekilde 3 defa ilgili payı hazineden alabilir.
- Kral, bölgesel sorumlular atayabilir.
- Kral, ırk görevlerini aktif hale getirebilir.
- Kral, garnizon deposu, üretim atölyesi, ekstra özellikler, krallık zindanı ve ırk görevlerini aktif/pasif hale getirebilir, yükseltmelerini yapabilir. .
- Kral bölge savaşlarında karşı ırkın işgal edip ana merkezlerini ele geçirdiğinde yağmalama yapabilir. Bu yağmalama krallık hazinesine bakılmaksızın belirli bir oranda hesaplanıp ırk hazinesine aktarılır. Tek seferliktir.
- Kral, her kestiği rakip oyuncu başına ekstra ırk onur puanı kazanır.
- Kral, onur puanları karşılığı hazineye üst ve alt limit dahilinde bağışta bulunabilir.
- Krallığa sahip olan clan oyuncuları, krallık dönemi boyunca bir defaya olmak maksadıyla üst ve alt limit dahilinde bağışta bulunabilir. Tek şart bağış atacak kişinin seçimlerden önce clan’da yer alması gerekmektedir.
Krallığın sahip olduğu ayrıcalıklar, görevler ve taşınmaz/devredilemezler:
- Irk hazinesi
Vergi, savaş ganimetleri, özel görevlerden kazanılmış ganimetler yer almaktadır. Kral bu hazineden %20 kişisel pay hakkına sahiptir.- Krallık değişimine gidildiğinde kral, kişisel ve clan pay haricinde hazinede herhangi bir işlem yerine getiremez.
- Irk hazinesine erişim sadece kral ve yetki verdiği görevli kişi tarafından erişilebilir. Görevli kişi pay hakkına sahip değildir. Hazine yönetiminden sorumludur. Hazine hareketlerini her oyuncu dilerse göz atabilir.
- Irk hazinesiyle Garnizon Deposu, özel görevler(exp, craft item, kiralama itemleri için gerekli materyal), özel krallık zindanı, ırk için ekstra level exp, item drop buff gibi özellikler satın alınabilir.
- Irk hazinesi kralın mensubu olduğu clan kişi sayısına bakılmaksızın hazinenin %5 kısmından pay alabilirler(yukarıda belirtilmiştir.).
- Irk Garnizon Deposu
Çeşitli kiralanabilir ekipmanlar, nadir bulunan hp/mp potlar, özel savaş kıyafetleri bulunur.- Irk garnizon deposu kralın hazineden kullanabileceği bir miktar ile açılır. Üç seviyesi vardır.
- Oyuncular belirli bir kiralama ücreti ile günlük olarak eşyaları kiralayabilir.
- Ekipmanların çeşitliliği ve güçlülüğü belirli bir standarda tabidir. Deponun seviyesi yükseldiğinde itemlerin çeşitliliği, seviyesi, kiralama süresi artar. Kiralama bedeli düşer. Uniq olarak tabir edilen ekipmanlar ilgili depoda yer almayacaktır. Lakin getirilebilecek güncellemeler ile hikayesel olarak çeşitli uniq eşyalar belirli günlerde getirilebilir.
- Oyuncular ekipman kiralayabilmek için “Savaş ve Ölüm” görevini tamamlamak zorundadır.
- Kiralanan itemlerin gelirleri %50’lik kesinti ile hazineye aktarılır.
- Krallık değişiminde kullanıma kapanır ve seviyesi geliştirmeye bağlı olmaksızın sıfırlanır.
- Kral, garnizon deposundan sınıfına özel tören/savaş kıyafet ve silahlarını alabilir. İlgili itemler krallık sonu silinir. Bu itemler devredilemez/satılamaz.
- Irk Üretim Atölyesi
- Kral, hazineden belirli bir miktar ile üretim atölyesini aktif edebilir.
- Oyuncular üretim atölyesinin seviyesine bağlı olarak belirli craft itemlerini satın alabilir.
- Oyuncular üretim atölyesinin seviyesine bağlı olarak belirli ekipmanları craft edebilir.
- Son seviye üretim atölyesi Irk Garnizon Deposuna etkisi +1 item seviyesi olarak yansır. Bu seviyeye ulaşmak için oyuncular belirli düzeyde item craft etmek zorundadır.
- Oyuncular üretim atölyesini kullanmak için “Ateş ve Demir” görevini tamamlamak zorundadır.
- Üretim atölyesi son seviyesinde seçilmiş krallara özel silinemez/devredilemez/satılamaz amblem yapılabilmektedir. (Verdikleri özellikler isteğe göre çeşitlendirilebilir.)
- Krallık Zindanı
- Kral ve Krallığa sahip olan Clan’ın girebileceği zindan.
- Haftada bir kez girilebilir.
- 5 Saat aktifdir.
- Craft itemleri, orta ve yüksek seviye ekipmanlar, craft malzemeleri, çeşitli takılar, üretim atölyesini geliştirmek için gerekli materyaller bulunabilir.
- Irk Görevleri
- Kral tarafından hazineden kullanılan belirli bir miktar karşılığı aktif edilir.
- “Unutulmuş Hikayeler” görevini tamamlayan tüm ırk oyuncuları görevleri yapabilir.
- İlgili görevler Exp, Item ve çeşitli materyaller vermektedir.
- Ekstra Özellikler
- Kral hazineden kullanacağı miktar ile ekstra özellikleri aktif edebilir.
- Exp, item drop, ekstra onur puanı gibi özellikler vardır.
- 24 saat bekleme süresi vardır.
- 10 saat aktif olmaktadır.
- 10. saatin ardından bekleme süresine girer.
- Kral ve Yönetim Kademesi
- Bölge sorumlusu
*Her clan bir bölge yönetiminden sorumludur.
Buradaki en önemli görev PvP alanların kontrolüdür.
PvP alanlarında aynı ırka mensup oyuncuları korumak ekstra “ırk onuru” kazandırmaktadır. Bu ırk onuru belirli bir puana ulaştığında hazineye ekstra ganimet kazandırılır. Ek olarak süreli olarak özel amblem ilgili bölge sorumlusu Clan’ın tüm üyelerine verilir.
PvE alanlarındaki bölge sorumluları belirli bir miktar bağış karşılığı bölge için ekstra buff özelliklerini aktif hale getirebilir. Bölgesel boss adı verilen yaratıkları aktif hale getirebilirler.
Bu boss’lar üretim atölyesinin gelişimi için çeşitli craft eşyaları, garnizon deposu için yeni eşyalar açmak için gerekli görev itemleri ve hazine için ekstra ganimet sağlamaktadır. Ek olarak çeşitli craft materyalleri bulunabilir.
Üç günde bir aktif hale getirilecek şekilde düzenlenmiştir.
- Hazine Yetkilisi
Kral’ın ve krallığın biraz daha aktif olması, hikayesinin ve yönetim anlayışı ile ırkın gelişimine etkisini arttırmak adına böyle bir hayalim var. Yukarıda yer alan maddeler oldukça yüzeysel. Geliştirilebilir, ekleme ve çıkarmalar yapılabilir.
Okuduğunuz için tekrar teşekkür ederim.
Belki yaratıcı ekibin aklına şimşekler çaktırır belli mi olur?