Öneri Küçük ayrıntılar büyük farklar yaratabilir.

Escanor

Üye
Katılım
21 Nis 2022
Mesajlar
19
Puanları
3
Oyunun genel anlamda erken erişimde oluşu bazı şeylere insiyatif göstermeme sebep oluyor fakat ufak tefek ayrıntıların hızla halledilmesi büyük problemleri de daha çekilebilir hale getirir diye düşünüyorum.

PAZAR HAKKINDA;

-Pazar kurarken satacağımız itemin bilgisini yazıp belli aralıklarla o Bilginin merchant chatinde otomatik olarak gözükmesi aktif edilmesi.

-Action house'un aktif olarak kullanılması.

-Offline merchantın gelmesi.

- Ticaret yapmak pazarlık yapmaktır. Haritanın neresine geçersek geçelim mesajlaştığımız kişinin penceresi bizimle kalmalı, kaybolmamalı.

* Kimi oyuncu sadece ticaret yapıp pazarla ilgileniyor. Ki gerçekten benimde cok keyif aldığım bir parça bu da.

EXP HAKKINDA;
- Exp eventten ziyade gün içinde yüklü exp kazanabileceğimiz eventler yapılsa ( günde 2 3 saat oynayan insanlarda ufak da olsa ilerleme kaydedebilsin ki oyundan ayrılmak zorunda kalmasınlar.)

- Günlerce aynı şeyleri farmlamak yerine verilen ödüllerle yahut droplarla hiç kesilmeyen yüzlerce yaratığın slotuna gidebilsek. ( Kabul edelim belli başlı slotların verdiği expler dışındakiler boşa kürek çektiğimizi hissettiriyor)

- Zindanların açılışı hızlandırılsa :)

- Meslek kasarken ufak da olsa karakter exp. kazanabilsek. Sonuç olarak kendimize kattığımız tecrübeler onlarda :)

* Grind mantığı sadece seven insanların ilgisini çeker fakat başka oyun tarzlarına da aşina yüzlerce oyuncu vardır eminim onları da bu oyunun bünyesine katabilmek adına biraz daha hareketli bir exp kasma sistemi muhteşem olacaktır.

MESLEK HAKKINDA;
- Kasılan materyellerin spawn yerleri arttırılırsa map'in her yerinde meslek kasan oyuncuları daha cok görebiliriz. (bu tarz şeyler oyunun yaşadığını hissettiren etmenler.)

- Cooking'de çeşitlilik artarsa, örn; Silahımda ice dmg. var. Yediğim yemek ekstra 10 ice dmg. ekliyor.

- Genel olarak mmorpgler'de mesleklerin ilk seviyeleri daha kolay olur burda biraz daha zorlayıcı bunu dengelemek, bir kişi level kasarken mesleğinide yandan kasmaya devam etmesine sebep olur. Yani kendi yemeğini kendin yapabilmek onu satın almadan kendin üretip tüketmen ve daha çeşitli buffların olması mesleği sadece ticari bir kazanç mantığından uzaklaştırıp gelişmekte olan bir karakter için elzem bir hal alır ve daha keyifli olur.

* Menemen soğanlı olur.

PK HAKKINDA;

- Tek eleştirim; Bazen nefes almadan pt şeklinde yatıyoruz. (bu belki bizim amatörlüğümüzden kaynaklıdır.) Hp'lerin daha yüksek oluşu savaş sürelerini uzatıp daha keyifli bir noktaya getirebilir diye düşünüyorum.

- Önemli önerilerimden biri de, üzerimizdeki buffların silinme problemi hızla çözülmeli. Örn; Warrior olarak Frenzy'i açıp bir kaç vuruştan sonra kolayca silebilmek önemli bir ayrıntı. Benzer şeyler başka classlar ve skiller içinde elzemdir eminim.

*Warriorlar çok mana yiyor. :)

GENEL OLARAK;

Bu yazı okunur okunmaz bilmiyorum ama benim nacizane önerilerim bunlar. Bu noktaya gelene kadar şunlar şunlar vardır eminim fakat ben oyunu sevdim ve oyunla beraber gelişeceğimi düşünmek beni heycanlandırıyor. En yakın zamanda problemlerin çözüleceğine inanıyor ve tüm oyunculara iyi oyunlar diliyorum.

* RACE CHANGE ATIP KOZMETİK ÜRÜNLERİMİN DEĞİŞMEMESİ BENİ HALA ÜZÜYOR YÖNETİME DUYURULUR. :')
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt