Leatherworking Komedisi

Misanthropicl

Üye
Katılım
13 Eyl 2022
Mesajlar
33
Puanları
18
Biliyorum ki ayni sorun diger mesleklerde de var, olay su 2 level 8 level her hangi bir item yapmak icin boar hide isterken boar hide islemeciligini 10 levelde aciyorlar. Insanlarin akliyla oynamak mi istiyorsunuz yoksa sizin mi kafaniz karisik. Arkadasim madem 2 level 8 level itemde boar hide istenecek 10 level degil de es deger level de islemeciligi acik olmas gerekmiyor mu ? Bir takim mafyaya oyunculari kurban etmekten ARTIK VAZ GECIN !
 

JaxSui

J
Bu demek oluyor ki o meslek ile deri işlemeciliği bağlantılı. Ona göre ikisini de kasmak gerekiyor.
 

Justice

Yönetici
Game Designer
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
422
Puanları
93
Merhaba,

Geliştirici ekipçe yazılan toplama sisteminde toplanan materyalleri 4 farklı seviyede belirlemem gerekiyor. Daha fazla yapamıyorum. Böylece toplanan materyaller 1,10,20 ve 30. seviyelerde oluyor. Üretimde (crafting) ise bu tarz bir kısıtlama bulunmuyor. Her seviyede üretim yapılabiliyor. 10. seviyedeki bir üretimde sadece 1. ve 10. seviyelerde toplanan materyallerden istersek bu kez üretimi çok kolay oluyor. Üretilen eşyaların bir setin parçası olduğu düşünüldüğünde üretim seviyelerinin aslında sembolik olduğu anlaşılacak. Yani bir bot düşük seviyede üretiliyor diye 32. seviyede üretilen bir göğüs zırhından çok aşağıda bir zırh parçası değil. Karaktere kattığı değer de aradaki fark kadar değil. Sadece defans bonusu açısından farklılıkları bulunuyor.

Özetle; bir imperial göğüs zırhı ile kolluk arasında materyallerin belirttiğiniz şekilde ayarlanmasını gerektirecek bir fark yok. İleride ana toplama materyalleri (yukarıda belirttiğim üzere şu an için 4 adet) göre daha fazla eklenebilirse ara üretimlerle daha dengeli bir yapı kurulabilir. Ama zırh parçalarının birbirinden çok farklı değerde olmaması da buna büyük etken.

Bunu nasıl önleyebilirdik. Tek isim altında -örneğin; armor smithing- tüm zırhları üretebilen bir meslek olurdu. Armor Smithing ile tier1-2-3-4-5-6 zırhlarını üretebilirdiniz ve kendi içerisinde dengelenmesi buna göre yapılırdı ancak bu da yeni sorunları doğururdu.
 

Misanthropicl

Üye
Katılım
13 Eyl 2022
Mesajlar
33
Puanları
18
Merhaba,

Geliştirici ekipçe yazılan toplama sisteminde toplanan materyalleri 4 farklı seviyede belirlemem gerekiyor. Daha fazla yapamıyorum. Böylece toplanan materyaller 1,10,20 ve 30. seviyelerde oluyor. Üretimde (crafting) ise bu tarz bir kısıtlama bulunmuyor. Her seviyede üretim yapılabiliyor. 10. seviyedeki bir üretimde sadece 1. ve 10. seviyelerde toplanan materyallerden istersek bu kez üretimi çok kolay oluyor. Üretilen eşyaların bir setin parçası olduğu düşünüldüğünde üretim seviyelerinin aslında sembolik olduğu anlaşılacak. Yani bir bot düşük seviyede üretiliyor diye 32. seviyede üretilen bir göğüs zırhından çok aşağıda bir zırh parçası değil. Karaktere kattığı değer de aradaki fark kadar değil. Sadece defans bonusu açısından farklılıkları bulunuyor.

Özetle; bir imperial göğüs zırhı ile kolluk arasında materyallerin belirttiğiniz şekilde ayarlanmasını gerektirecek bir fark yok. İleride ana toplama materyalleri (yukarıda belirttiğim üzere şu an için 4 adet) göre daha fazla eklenebilirse ara üretimlerle daha dengeli bir yapı kurulabilir. Ama zırh parçalarının birbirinden çok farklı değerde olmaması da buna büyük etken.

Bunu nasıl önleyebilirdik. Tek isim altında -örneğin; armor smithing- tüm zırhları üretebilen bir meslek olurdu. Armor Smithing ile tier1-2-3-4-5-6 zırhlarını üretebilirdiniz ve kendi içerisinde dengelenmesi buna göre yapılırdı ancak bu da yeni sorunları doğururdu.

Crafting cazip yapilsin, herkes her seye kolayca ulasamasin, piyasayi bozmayip canlandirsin istiyorsaniz eger, hemen yarin herkesin her seyi toplayabildigi degil bir karakterin yalnizca iki meslek secebildigi bir duzen getirmeniz lazim. Boylece ben diger meslekten bir sey ihtiyacim olursa pazardan cekerim piyasa canlanir. Oteki turlu surekli ks gelir, millet her seyi toplayip asgari ucret kazanma derdine duser. Her sey olabildigimiz bir meslek sistemi mantikli degil. Bu sayede de sizin korktugunuz seyler engellenmis olur kimse pazardan item cekip meslek fulleyemez cunku sadece meslegi kasan kisi toplayabilecektir.
 

birol2003

Üye
Katılım
9 May 2021
Mesajlar
749
Puanları
63
Crafting cazip yapilsin, herkes her seye kolayca ulasamasin, piyasayi bozmayip canlandirsin istiyorsaniz eger, hemen yarin herkesin her seyi toplayabildigi degil bir karakterin yalnizca iki meslek secebildigi bir duzen getirmeniz lazim. Boylece ben diger meslekten bir sey ihtiyacim olursa pazardan cekerim piyasa canlanir. Oteki turlu surekli ks gelir, millet her seyi toplayip asgari ucret kazanma derdine duser. Her sey olabildigimiz bir meslek sistemi mantikli degil. Bu sayede de sizin korktugunuz seyler engellenmis olur kimse pazardan item cekip meslek fulleyemez cunku sadece meslegi kasan kisi toplayabilecektir.
F2Poyunda o dediğin imkansız dostum, IP yada MAC engeli olmadığı için bir ortamdan onlarca, aynı makinadan da onlarca oyuncu girip çıkabiliyor, üstelik birde hesap paylaşımı konusu var, bu makası koyarlarsa bu seferde her meslek için başka hesap açıp girerler, farklı bir yolu olmalı ama bulamadım. Yani kuş pisliği para edecek olsa gırtlağına kadar b...a batmaya gönüllü olacak yüzlerce oyuncu var. İşin çözümü para hareketini kısıtlayabilmek ama çok derinlere inemiyorum ya konum siliniyor yada ban yiyeceğim ancak böyle yüzeysel söyleyebilirim.
 

Misanthropicl

Üye
Katılım
13 Eyl 2022
Mesajlar
33
Puanları
18
F2Poyunda o dediğin imkansız dostum, IP yada MAC engeli olmadığı için bir ortamdan onlarca, aynı makinadan da onlarca oyuncu girip çıkabiliyor, üstelik birde hesap paylaşımı konusu var, bu makası koyarlarsa bu seferde her meslek için başka hesap açıp girerler, farklı bir yolu olmalı ama bulamadım. Yani kuş pisliği para edecek olsa gırtlağına kadar b...a batmaya gönüllü olacak yüzlerce oyuncu var. İşin çözümü para hareketini kısıtlayabilmek ama çok derinlere inemiyorum ya konum siliniyor yada ban yiyeceğim ancak böyle yüzeysel söyleyebilirim.
Farkli hesap acip girmesi onun zamanindan alir ayni anda iki hesapta olamayacak sonucta. Bunu yapan dunyanin bir numarali mmorp oyunu WOW da bir kere craft konusunda sorun yasanmadi. Muadili belli yani... Ayrica dedigin cok dogru, disardan para girmesini icerden cikmasini engellemek yani sitelere satisi engellemek direkt cozum ama bunu yapacak yurek...
 

glaurung

Üye
Katılım
16 Nis 2022
Mesajlar
69
Puanları
18
En düşük mage kıyafetine +30 lwl bear derisi konulmuş.
Fıkra bu kadar.
 

Maraz37

Üye
Katılım
20 Tem 2022
Mesajlar
33
Puanları
8
Siz hala oynuyormusunuz biz 15 kişi 1 aydan fazla oldu bıraktık pc ler yanmaktan kurtuldu bizde pot harcayıp eksiye düşüp kanser olmaktan kurtulduk
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt