Öneri Lunaskar Armor - Silah tutuş ve Kalkan Problemleri hakkında

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
871
Puanları
93
*Merhabalar; Benim kendi şahsi fikrim ben bir oyunda ilk başta karaktere bakarım. Görsellik ihtişam benim için her şeyden çok önemlidir. Karakterler oyunda yapıştırma gibi gözüküyor. Oyunla karakter arasında ciddi görsel bozukluk var. Mobil oyun hissiyatı veriyor. Yönetimin bence şu an üstünde durması gereken en önemli şey Karakter Optimizasyonu.
(Bu arada Karakterlerin yeniden tasarlandığını biliyorum. Umarım yeni karakterler cizimleri haritayla uyumlu olur. Oyunda gerçekten olduğum hissiyatını bana verir. )

*Bir oyuncuya veya bir canavara vuruş hissiyatı yok yani vurduğunu hissedemiyorsun.

*Protean kıyafetleri fena değil. Ama Lunaskara girmez olaydım. Lunaskar kıyafetler ciddi söylüyorum aşırı kötü olmuş baştan aşağı yeniden tasarlanması gerekiyor. Şu an oyunda karakterlerin bu kadar görsel sıkıntısı varken kostüm çalışmalarını gereksiz buluyorum. Lunaskar Armorların acilen düzeltilmesi lazım. 2 ırkında İmperial setleri yeşil renk olması da hoş değil. Lunaskar "Leather - Heavy Leather - Plate -Heavy Plate - Elite Armorlar baştan aşağı komple yeniden düzenlenmeli

*Silah ve Asalarda tutuş problemleri var. Asa dik tutulur. Reaper silahı biraz daha dik tutması gerekiyor çok yere bakıyor.
*Silah tutuşları dengelenmesi lazım. Mace(topuz) = Priestin eline hiçbiri yakışmıyor. Bunun sebebi çok uzun olması ve görsel olarak hoş gözükmüyor olması.
Kadın Priest'in elindeki silahlar biraz ufak olması gerekiyor çok uzun maceler . Kalkanlar o kadar büyük ki Priesti tamamen kapatıyor. Küçük kalkanlar olması lazım görüntü açısından ilgi çekici olması gerekiyor.
Adamlar sene 2002 de "SS -CS" yapmış siz daha iyisini yaparsınız. Bu tarz kalkanlar olması lazım Priesti çok güzel gösteriyor Böyle sanatsal kalkanlar olsun Priesti baştan aşağı komple kapatan büyük kalkanlar olmasın.
 

Ekli dosyalar

  • indir.jpg
    indir.jpg
    11.9 KB · Görüntüleme: 35
  • 7980ced4b2360c987406a6ae6f26c059.jpg
    7980ced4b2360c987406a6ae6f26c059.jpg
    206.9 KB · Görüntüleme: 39
Son düzenleme:

gentleman

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
131
Puanları
28
Haklısın kadın karakterlerin kalkanları daha narin ve küçük olması lazım çünkü oyle iri yarı bir kalkan kadın karaktere olmuyor. Kadının bu iri yarı kalkanı elinde tutması imkansız gibi çünkü kadın fiziği erkek fiziğine göre kas olarak daha güçsüz ve narin
 

huseyin35

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
297
Puanları
43
Oyunda herkesin ilk baktığı şey haliyle karakterler. Oyun yazılmaya ilk önce karakterlerden başlanmalıydı. Daha karakteri yapamadan, 20 sene öncesi karakterlere kıyasla bile vasat bir çizim yapmışken diğer şeylere odaklanmanız maalesef saçma geliyor bana. Konuyu açan kardeşimize yüzde yüz hak vererek içtenlikle söylüyorum ki eğer kendi ülkemizde bu seviyede grafiker-animasyoncu yok ise ilerde milyonluk para getirecek oyun için yurtdışından birilerine 8 karakteri çizdirin ve parası neyse verin. Maalesef o karakterleri yapan ekibin 2. Güncelleme ile yine de fazla bir şey katabileceğine inanmıyorum.

3 farklı mmorpg'den karakter resimleri paylaşacağim maalesef fark olağanüstü derecede. Hatta bizim karakterlerde ne oran var ne orantı bacak 50cm bacak kalinligi 40cm, gövde 30 cm, kafa 20cm, silah 100cm gibi çok saçma bir oran var. Yahu gülüyorum kusura bakmayın da biriniz demedi mi bu ne birader diye neyse hala inancımız var başarabileceğinize...
images (4).jpeg
IMG_20201229_014606.jpg
images (5).jpeg
images (6).jpeg


Not: Asaslar zırh giymez örtünmüş gibi hafif kıyafetler giyerler o yüzden hızlıdırlar. Kapşon takarlar çünkü suikastcılardir. Aynı şekilde mageler... Bir tane zırh giyen bir mage gösterin bana herhangi bir filmden veya betimleme yapılan bir kitaptan. Bu ayrıntılar ufak değildir...
 
Son düzenleme:

CarLions

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
36
Puanları
18
Karakterler vuruş hisleri setler itemler düzelir diye umuyorum.
 

Tyrande

Üye
Katılım
25 Ara 2020
Mesajlar
21
Puanları
3
Bende alfaya katılma fırsatı bulamadım fakat videolardan gördüğüm kadarıyla bende karakter çizimlerini beğenmedim. Arkadaşın bahsettiği şeyler çok doğru. Rogue süikastçi olduğu için ona uygun olan hafif kıyafetler, kapşon tarzı kıyafetler, Mage büyücü tarzını yansıtacak mistik kumaş kıyafetler giymeli. Bu oyundaki priestler oynanış tarzı gereği paladin’e benzediği için örgü zırh (mail) giymeli. Plate zırhlar warrorlar giymeli. Orc modelleri yeşil tonlu insan gibi olmuş hiç beğenmedim. Ayrıyetten erkek karakterlerin yüz simaları kadın gibi bu çok büyük bir hata. Karakterler ve zırhlar üzerinde durulmalı. Hatta arkadaşın dediği gibi bunlar konusunda uzman bir sanatçıya yeniden çizdirilmeli.
 

Justice

Yönetici
Game Designer
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
468
Puanları
93
  • Sınıf modelleri değişecek. Eski modeller mevcut ekibe ait değil, neredeyse default (varsayılan) modeller. Animasyonları da iyileştirilecek.
  • Zırh ve eşya modellerinde 20'ye yakın farklı insanın emeği var. Bu yüzden farklılıklar da illa ki oluşmuştur. Ve ilk zamanlarda şu anki kadar tecrübeli ve organize değildik. Zamanla daha güzel zırhlar ve eşyalar tasarlanacaktır. Hem zırhlar ve silahlar çok güzel olsa kimse "skin" almaz değil mi? :) Şaka bir yana tabii ki mağazada satılan şeyler daha güzel olacak ama diğer şeyler de ileride değişebilir ancak aciliyeti yok şu an. Daha önemli işler var.
  • Silah tutuşlarının görünüşü nasıl olması gerektiği kişiden kişiye değişebilir ama birçoğu modellerle birlikte düzenlenir. Siz bildirin, biz değerlendirelim ve yapılacak işlerde önemine göre sıraya alalım.
  • 1+ milyarlık firmalar ile birkaç milyon dolarlık (şu anki haliyle) firma arasında fark olması da normal. Burada firmanın bütçesine, zamanına, imkanına göre kıyaslama yapmanız gerekiyor. Zaten biz firma olarak bunu kırmaya çalışıyoruz. İlerleyen yıllarda bu tarz çalışmalar yapıldığında imkanlar daha fazla olsun, oyun endüstrisi daha iyi yerlerde olsun ki o yönde daha güzel işler çıksın, birçok şeye kolay erişebilsinler istiyoruz. Asyada bugün bir oyun yapmak ve yaptırmak ne kadar kolaysa, Türkiye'de bu ekonomi ve imkanlarla bunu yapmak bir o kadar zor.

Velhasıl, gerçek hayatta alabildiğine p2w var. Yüksek gelirli firmaların çalışmaları uzun yıllar bizden daha iyi olacak maalesef. Biz sadece bir adım atıyoruz. Şu an değişmese de yıllar sonra değiştiğinde bu değişimde payı olanlardan olalım istiyoruz.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt