Öneri Mage Buz Yağdırma Skill'i Kademeli Damage

Muti

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
223
Puanları
43
Yeni videoda gördüğüm kadarıyla bazı yeni mage skilleri kademeli olarak gerçekleşiyor, tepeden buz yağması gibi, yani buz kütleleri tek tek düşüyor. Muhtemelen düşen buz kütlesi başına değil de skill'in atıldığı anda bir anda damage vuruyor. Bunun yerine damage 2 saniye gibi bir zamana yayılıp alanda kalma süresine göre işleyebilir. Mesela buz kütleleri düşmeye başladığında 2 saniyeye yayılmış 1000 damage verilir. Diyelim ki ben o skill alanında 1 saniye kaldım, 500 damage yemem gerekir.(Sonuçta bana sadece 1 buz kütlesi isabet etti mantıken) Mesela ateş nova skill'inde bu olmaz, zaten animasyon birden olup bitiyor, başımıza süper nova düşüyor ve halihazırda direkt damage yiyoruz. Ama animasyonu kademeli şekilde gerçekleşen skillerde damage'i zamana yayma olayı bence mantıklı olur. Umarım anlatabilmişimdir.
 

_Cerberus_

Üye
Katılım
29 Mar 2021
Mesajlar
127
Puanları
28
Pk alanında mage sayısını azaltır bu bence mageler anlık hasarı sever biliyorsun ki.
 

Muti

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
223
Puanları
43
Pk alanında mage sayısını azaltır bu bence mageler anlık hasarı sever biliyorsun ki.
Nova gene anlık vursun da yeni videodaki buz yağdırma skill'i sanırım buzun 45 skill'i var ya sadece o kademeli vursa olur, animasyon bi anda gerçekleşmiyo çünkü
 

Lolgamelol2

Üye
Katılım
20 Ara 2020
Mesajlar
454
Puanları
63
N/A olm susun bi herkesi memnun edemezsiniz
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

anil

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
306
Puanları
43
Kademeli vuran skiller mage için mantıklı olacaktır ama oyunda seri heal ve potion kullanımı var. O yüzden DoT skilleri çok işlevsiz kalır konsa bile. Bence ikisi arasında bir seçim yapılmalı
 

Ouss

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
125
Puanları
43
Kademeli vuran skiller mage için mantıklı olacaktır ama oyunda seri heal ve potion kullanımı var. O yüzden DoT skilleri çok işlevsiz kalır konsa bile. Bence ikisi arasında bir seçim yapılmalı
Anlık kademeli hasar yendiğin de sağlık eşya ve skilleri %50 az etkili olabilir, lol'de olduğu gibi, Bu tarz farklılıklar oyuna aslında renk ve stratejik katıcaktır, basic düz mantık skill vurma, evrenini geride bırakmalıyız.
 

Muti

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
223
Puanları
43
Anlık kademeli hasar yendiğin de sağlık eşya ve skilleri %50 az etkili olabilir, lol'de olduğu gibi, Bu tarz farklılıklar oyuna aslında renk ve stratejik katıcaktır, basic düz mantık skill vurma, evrenini geride bırakmalıyız.
Kesinlikle güzel olurdu
 

anil

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
306
Puanları
43
Anlık kademeli hasar yendiğin de sağlık eşya ve skilleri %50 az etkili olabilir, lol'de olduğu gibi, Bu tarz farklılıklar oyuna aslında renk ve stratejik katıcaktır, basic düz mantık skill vurma, evrenini geride bırakmalıyız.
Katılıyorum. Böyle bir dengeleme yapılabilir. Skilllerin ard arda vurulduğu oyunlar geride kaldı. Biraz daha strateji dahil edilse, daha da canlanır pvp
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt