Mage Gerçekten Hiç Olmadığı Kadar Güçsüz.

Araxiel

Üye
Katılım
7 Şub 2024
Mesajlar
14
Puanları
3
Bence """FIRE ÖZELİNDE""" nova-meteor dengesi iyi pvp için. Uyumlu bir mage party, doğru anı bulduğunda sayfa atıyor zaten.

Ancak çok acil şekilde tüm tekli skillere düzenleme gerekiyor. Çünkü ister elle ister ROW ile neredeyse hiçbir yerde rahat farm atamıyor bu sınıf. Ek olarak dungeon problemi var bir de. Bir sınıf dandik bir solo dungeonda 200-300 pot harcıyorsa o işte bir yanlışlık vardır.

Ben Warrior oynuyorum aslen, ancak mageler sonuna kadar haklı. Solo mage için pvp'de de çok ciddi problemler var. Küçük gruplarla oynarken de... Mesela 4 asas girip bir adamı alıp çıkabiliyor rahatça. İyi kötü pvp yapabiliyor. Ama mage için imkansız bu. Arkadaşlarla canımız çekti 4 mage açalım yan çar olarak, biraz takılırız, elle farm atarız 2 nova atarız ara sıra DV çıkarız teklilerle sağa sola salça oluruz dedik. 1 gb civarı da para harcadık. Biraz item falan da aldık. Yani görev staffı ve +6 paper set ile oynamıyoruz uzun lafın kısası. Hatta birimiz full ice mage diğeri full lightning açtı kitle kontrolümüz olsun diye. Tamam damage düşeceğini biliyoruz da insan istediği elementi bile oynayamıyor keyifle. Tamam fire yine daha çok vursun. Ama en azından diğer elementler de sadece kaşımasın. Adama 3-4 tane tekli skill atıyoruz, vurduğumuz hasar 700-800 toplamda. 1 pot basıyor iş bitiyor...

Full mp mage "cast time"ı olan skillerle 200-200, 300-300 vurursa orada ciddi sorun olur. Adam zaten animasyon için zaman kaybediyor. Kendisini sabitliyor. Bari vurduğuna değsin. Staffla oyna diyenler olacaktır belki. Staff ile oynayacaksam niye mage oynayayım. Zaten warrior oyuncusuyum. Ona devam ederim. Sınıfların biraz birbirinden ayrılması gerekiyor. Bunun içinde sınıf dengesi ve hasar düzenlemesi şart.
 
Son düzenleme:

Araxiel

Üye
Katılım
7 Şub 2024
Mesajlar
14
Puanları
3
Meteorla 1800 vurmak :D umarım gerçekleşir dileğin kardeşim. Bu şekilde net konuşursanız daha iyi anlaşılır talep ettikleriniz. Epey eskiden Cabal oynamıştım orada en fazla hasara sahip bladers'tı, WOW ve New world oynadım yakın zamanda, ikisinde de mage en fazla vuran job değil. Kaldı ki aynı çeşitliliğe de sahip değil, pvp'de alanla 150 kişiye vuramıyorsun mesela bu mmorpglerde. Malum oyundaki magelerden bahsedecek olursak onların da meteor ve novaları bu kadar vurmuyor ve oyunda en fazla vuran job değil. İkna olman için daha kaç tane mmorpg saymam gerek bilmiyorum. Malum oyunun çakma serverları haricinde magenin alanla bu kadar fazla vurduğu bir oyun görmedim, oradan mı geldin bilmiyorum ama belki mage algın bu oyunlar sayesinde farklı olabilir.

Magenin en fazla hasara sahip olması nasıl tek item kombinini değiştirecek anlamadım, bu sefer de herkes mageler karşı anti dizmeyecek mi? Yine tekdüzeleşecek, mage söylediğin kadar fazla vurduğunda her an kafana nova yediğin için sen de zevk alamayacaksın zaten :D

Velhasıl, "mage en fazla hasara sahip olmalı" gibi bir argümana karakterin range olduğu ve alan skilliyle sayısız kişiye vurabildiği için katılmıyorum. Ama talebini dile getirmekte serbestsin tabii ki, kolaylıklar.
WoW oynadıysanız bir mage classının nasıl olması gerektiğini de görmüşsünüzdür zaten. Ben de 2007'den beri aralıksız WoW oynayan biriyim. Warlock ve Mage mainim orada da. Mage blink atar, blink'e geri döner, olduğu yere insta stun atar, zamanı geri alır yediği hasarı siler, pve'de klon çıkartır mobları başından atar, kendine basabildiği kalkan gerçekten bir anlam taşır, slow'u vardır, silence'ı vardır, görünmezliği vardır falan filan.

Rise'da maalesef böyle güzel mekanikler yok. Mage'in anlamı bu iken, bunlar olmadığında, üstüne tekli hasarları da çok çok düşük kalınca sınıf oynanmaz hale geliyor. Şu mage sınıfını sadece nova atar, ekiple sayfa atar kafasından çıkarsalar çok şey düzelir aslında.

Mage aşağı yukarı her MMORPG'de solo oynaması zevkli bir sınıfken KO ve Rise'de ömür törpüsü adeta... Örneğin DV'de iyi bir solo Ice Mage bence iş yapabilmeli. En azından karşısındakine karşı sayısal üstünlük yoksa bir şansı olmalı. Kaçabilmeli, slowu gerçekten işlevsel olmalı vs. Yanlış anlaşılmasın, ben de asla demiyorum hem stun slow olsun hem blink olsun hem 2k 2k vursun... Ama en azından 200 de vurmasın yani. 1 tane 800'lük pot ile adamın olduğu yere çivilenerek, animasyonlu cast time ile attığı 2-3 tane tekli skill boşa çıkmasın.

Sadece bunu bile dengeleseler çeşitlilik açısından güzel olmaz mı ?
 

GorrTheGodButcher

Üye
Katılım
31 Ocak 2024
Mesajlar
202
Puanları
28
adfdasfasdf adam wow oynadığını iddia ediyor ama en fazla vuran class olarak mage değil diyor (bu arada dota oyuncusuyum 12-14 yıldır) dostum bak ya wow ile ilgili çok bilgin yok ya da dps ile maksimum hasar kavramlarını karıştırıyorsun :D (senin oyun bilginden iyiden iyiye şüphe etmeye başladım ) new worlde de başladım ama maalesef bilgisayarım çok kastığı için çok ilerlemedim. keşke o oyundaki denge; skill -stat çeşitliliğini bu oyuna da uygulayabilseler. bir tek bahsettiklerinden cabalı oynamadım. ama diğer birçok oyunda yine en yüksek hasar mage-wizard-intelligence-witch - necromancer (artık o oyunda adı herneyse) ondadır. kendi verdiğin örneklerde sıçmışsın sen daha :D istersen daha fazla iddialaşmadan yavaştan uzaklaş buradan :D ayrıca her oyunda magede alana vuran nova olacak diye bir kaide de yok veya novası çok vuracak diye birşey de yok. her oyunun mage sınıfının kendine has özellikleri skilleri vardır. tek ama tek ortak özelliği sınıflar içindeki en yüksek damage / en kırılgan defanstır.

mage çok vurursa item kombini nasıl değişecek demişsin. aslında eğer dediğin oyunları oynadıysan bunu en iyi senin bilmen lazımdı. zira mage çok vursaydı herkes kendine göre optimum bir kombinasyon bulup, ne kadar str den veya fiziksel defanstan feragat edip ne kadar rezist kasacağını hesaplayarak herkes farklı kombinasyona gideceği için herkes aynı iteme yüklenmeyecekti. yani bastım aminoasiti bastım str yi değil de, arada str den feragat eden, rezist kasanlar olacaktı. ya bunları anlatırken bile utanıyorum. yani bilale anlatır gibi bunları niye tane tane anlattırıyorsun ki bana? sen bunları düşünemiyor musun? yoksa sırf hala iddialaşmak, haklı çıkmak uğruna saçma argümanında diretmek için mi yapıyorsun bunu ?

bak en basit örneğini söyleyim sana. şu oyunda 74 levelde girdiğin zindanda bile en yüksek damage wizard tarzı olan goblinde (ama en kolay ölen de o) en az damage de warior benzeri olan yaratıkta (en zor ölen de o ). gerçi sen şimdi hala diyeceksin ki o goblin alana vurmuyor bla bla bla... :D yani ne desem sen hala yazdıklarımı saçma sapan bir yerinden tutup başka yere çekmeye çalışacaksın.

40 küsür yaşındayım. çocukluğumdan beri oynamadığım oyun kalmadı. senin belki hatırlamayacağın ;diablodan tut , ultimaya, age of empire ilk versiyonlarına... yeni nesil oyunlardan da; poe den tut , eldere, witchera... oynamadığım oyun kalmadı. hayatımı oyunlarla çürüttüm (gurur duyacağım birşey değil bu tabii :D ) bana oyunları anlatma lütfen. senden çok çok daha iyi biliyorum oyunların çoğunu. ama gördüğüm kadarıyla sen daha dps kavramı ile maksimum hasar kavramlarını bile tam kavrayamamışsın. o yüzden lütfen bana oyunları anlatma =)
:D tuhaf bir argümanın var burada, konu uzadığı için özetleyeyim insanlar için, şunu diyorsun: Her mmo, mmorpg'de mage en güçlü ama en kırılgan karakter, rise online da bir mmorpg o yüzden rise'da da mage en fazla vuran job olmalı.

Şimdi tiradına tiratla karşılık vereyim: Mmorpg say dedin saydım, bunların hiçbirinde mage en fazla vuran job değil, wow'da (hangi wow'dan bahsettiğimize göre değişir ama senin argümanına göre hepsinde öyle olması gerekiyor) mage'in skill çeşitliliği çok fazla bu sebeple epey baksın bir karakter ama en fazla vuran job değil, üzgünüm ama değil: reddit'te bununla ilgili tartışmayı da buraya bırakayım belli ki benimle tartıştığın için ikna olmayacaksın belki buradakilerden ikna olursun https://www.reddit.com/r/wownoob/comments/17wswyb . Sen de önce her mmorpg'de mage en kırılgan ama en fazla hasarı vuran jobdur demiştin, burada "diğer birçok oyunda" diye düzeltmişsin, bunu bir gelişme olarak sayıyorum rise'ı da birçok olmayan oyunlar arasında görürsen konu kapanır diye düşünüyorum ama devam edeyim. Diablo örneği ise mükemmel, teşekkür ediyorum, diablo 4 oynadıysan orada da en fazla hasarı vuran mage değil barbarian mesela :D. Videolar mevcut youtube'da burada ahkam keseceğine git izle istersen. Velhasıl, her mmorpg'nin kendi job dengesi var, herhangi bir mmorpg'de mage'nin fazla vurması o oyunun dinamiklerinde konuşulacak tartışılacak bir konu. Rise özelinde mage range olması ve aoe (area of effect) skillinin çok geniş bir alana vurması gibi özelliklere sahip. Oyunu oynamayı bilenler, iyi ekiple oynayanlar, karakterine yatırım yapanlar gayet iyi bir şekilde oynuyor oyunu, yayınlardan ve youtube'daki videolardan buna da bakabilirsin. Sana senin yaptığın gibi iğneleyici cevap vereyim, madem tartışma tonumuz bu: 40 yaşındaymışsın, öğrenmenin yaşı yok, sen de iyi bir ekipte iyi bir mage oyuncusu olarak oynayabilirsin.

item çeşitliliğiyle kurduğun bağlantı muazzam gerçekten. Her zaman meta'ya göre build dizilir, mage meta olduğunda ona karşı build dizilir bu da diğer itemlerin piyasasını düşürür. "Herkes kendine göre optimum bir kombinasyon bulup" bu optimum kombinasyonda değişkeni meta üzerinden kurduğun için antilerin de tekdüzeleşiyor zaten? New world'ü oynamamışsın ama oradan anlayabileceğini düşündüğüm bir örnek vereyim, oyundaki bug yüzünden pvp'de physical dmg nerflüyken elm. dmg değildi. İnsanlar tüm buildini anti elm. yaptı ama bu sefer elm dmg normal vururken physical dmg 2 vurmaya başladı. Şimdi sorsan evet optimizasyon çünkü ranged elm. dmg antisi normal dmg çıkartıyordu ama biri yanına geldiğinde tek atıyordu, bu da oyunu oynanmaz kıldığı için son 2 ayda çok fazla user kaybetti. Şimdi tuhaf bir şekilde böbürlenmeyi bırakıp biraz düşünürsen talep ettiğin şeyin sonuçlarını eminim ortak bir nokta bulabiliriz.

pve'deki mage mobların güçlü olması pvp'de mage karakterinin güçlü olacağı anlamına nasıl geliyor bilmiyorum akdsjhfa. Şu an mage karakteri aoe üzerinden oynuyor pvp'yi, yeni serverlarda çekilen tüm pk videolarını izledim karakterin novası 750-1100 arasında, meteoru ise 1100-1400 arasında dmg vuruyor. Bu damage aralığı bir parti magenin 4500-6000 arasında hpsi olan rogue karakerini ve 5500-7500 arasında hpsi olan warrior karakterini öldürmeye yetiyor, senin talebin 1500-1800'e çıkması dmglerin yani kalbalık içinde 500 kişiye vurduğunda 500 kişiyi öldürmeli mage diyosun ben de oyunda uzak mesafeden herhangi bir koşula bağlı olmadan tek skill kullanarak 500 kişiyi öldürebilecek bir partinin olmaması gerektiğini düşünüyorum, bu sebeple mage'in "çok güçlü ve avantajlı" olduğunu iddia etmeden var olan damagelerin gayet yeterli olduğunu, eğer buff gelecekse de bunun maksimum %10 olduğunu söylüyorum. Senin üslubunla bir öneri vererek bitireyim, "şura nova atam 10k vuram 500 kişi ölsün, dönem arkakama meteor atam 20k vuram 1000 kişi ölsün, gidem yutuba video atam polemik yapam" gibi bir düşüncen varsa malum oyunun çakma oyunlarını oynamak sana iyi gelebilir, ancak orada bunu yaşayabilecek güçlükte mage karakteri var, başka bir oyunda yok.
 

GorrTheGodButcher

Üye
Katılım
31 Ocak 2024
Mesajlar
202
Puanları
28
WoW oynadıysanız bir mage classının nasıl olması gerektiğini de görmüşsünüzdür zaten. Ben de 2007'den beri aralıksız WoW oynayan biriyim. Warlock ve Mage mainim orada da. Mage blink atar, blink'e geri döner, olduğu yere insta stun atar, zamanı geri alır yediği hasarı siler, pve'de klon çıkartır mobları başından atar, kendine basabildiği kalkan gerçekten bir anlam taşır, slow'u vardır, silence'ı vardır, görünmezliği vardır falan filan.

Rise'da maalesef böyle güzel mekanikler yok. Mage'in anlamı bu iken, bunlar olmadığında, üstüne tekli hasarları da çok çok düşük kalınca sınıf oynanmaz hale geliyor. Şu mage sınıfını sadece nova atar, ekiple sayfa atar kafasından çıkarsalar çok şey düzelir aslında.

Mage aşağı yukarı her MMORPG'de solo oynaması zevkli bir sınıfken KO ve Rise'de ömür törpüsü adeta... Örneğin DV'de iyi bir solo Ice Mage bence iş yapabilmeli. En azından karşısındakine karşı sayısal üstünlük yoksa bir şansı olmalı. Kaçabilmeli, slowu gerçekten işlevsel olmalı vs. Yanlış anlaşılmasın, ben de asla demiyorum hem stun slow olsun hem blink olsun hem 2k 2k vursun... Ama en azından 200 de vurmasın yani. 1 tane 800'lük pot ile adamın olduğu yere çivilenerek, animasyonlu cast time ile attığı 2-3 tane tekli skill boşa çıkmasın.

Sadece bunu bile dengeleseler çeşitlilik açısından güzel olmaz mı ?
Bir önceki yoruma cevap yazdım ama buna da yazayım. Mage karakteri wow'da güçsüz demedim aslında, en fazla dmg'i o vurmuyor dedim. Söylediğiniz gibi skill çeşitliliği çok fazla olduğu için oynaması keyifli ve güçlü bir karakter, buna katılıyorum tabii ki.

Rise'da mage'in oyun mekaniğinin çeşitlendirilmesi yönünde isteğiniz gayet makul, katılıyorum ve destekliyorum da. Ancak bu başlıkta talep edilen mevcut pvp'de mage'nin skillerinin bufflanması bu bufflanmanın da %25-30 civarında olması. Böyle bir değişikliğin oyunun pvp dinamiğini bozacağını hatta ve hatta mage'in halihazırda sahip olduğu range ve aoe avantajından dolayı oyunu oynanmaz kılacağını düşünüyorum. Bunun haricinde, eğer gerçekten dmg yetmiyorsa ve bufflanacaksa bunun %5-10 civarında olmasını ve farklı skillerle karakterin pvp'de kullanımının çeşitlendirilmesini destekliyorum.

Teşekkür ediyorum yorumunuz için, kendimi daha iyi açıklama fırsatı verdi bana.
 

Araxiel

Üye
Katılım
7 Şub 2024
Mesajlar
14
Puanları
3
Bir önceki yoruma cevap yazdım ama buna da yazayım. Mage karakteri wow'da güçsüz demedim aslında, en fazla dmg'i o vurmuyor dedim. Söylediğiniz gibi skill çeşitliliği çok fazla olduğu için oynaması keyifli ve güçlü bir karakter, buna katılıyorum tabii ki.

Rise'da mage'in oyun mekaniğinin çeşitlendirilmesi yönünde isteğiniz gayet makul, katılıyorum ve destekliyorum da. Ancak bu başlıkta talep edilen mevcut pvp'de mage'nin skillerinin bufflanması bu bufflanmanın da %25-30 civarında olması. Böyle bir değişikliğin oyunun pvp dinamiğini bozacağını hatta ve hatta mage'in halihazırda sahip olduğu range ve aoe avantajından dolayı oyunu oynanmaz kılacağını düşünüyorum. Bunun haricinde, eğer gerçekten dmg yetmiyorsa ve bufflanacaksa bunun %5-10 civarında olmasını ve farklı skillerle karakterin pvp'de kullanımının çeşitlendirilmesini destekliyorum.

Teşekkür ediyorum yorumunuz için, kendimi daha iyi açıklama fırsatı verdi bana.
Ben de zaten size tepki amaçlı yazmadım mesajımı, WoW oynadığınızı söylediğinizi görünce buradaki Mage'in ne kadar yavan kaldığına dikkat çekmek istedim zaten. Yoksa WoW'da da öyle ahım şahım değil. Gerçi fire kritik hasar vurursa can yakıyor da orası başka mevzu :) Ama "utility" skilleri kaliteli olduğu için her zaman iş yapıyor. Keşke biraz benzese diye içimden geçiriyorum sadece :)

Hasar artışında da ise haklısınız. Nova ve meteor şu an asla kötü değil. Hatta biraz uyum yakalamış partyler sayfa atıyor direkt. Bence genel rework lazım sınıfa. Alan hasarlarını yerin dibine kadar nerflemeden biraz tekli mage'i iyileştirecek mekanikler lazım. Ya da seçimli skiller gelebilir. Çeşitlilik açısından da güzel olur Örneğin 60'da ya novayı tercih etmek zorunda kalır ya da güzel bir dot hasarı vuran tekliyi. 70'te ya meteor ya Mirror Image gibi bir skill. Çıkan kopyalar da ana hasarın %10-%20'sini vursalar misal. Aslında zor değil. Biraz elden geçirmek lazım sadece oyunun motorunun ve mekaniklerinin izin verdiği ölçüde.
 

DeadLegion

Üye
Katılım
17 Ağu 2022
Mesajlar
264
Puanları
43
Oyundaki en güçlü job magedir. Hiç mi pkya bakmiyorsunuz anlamıyorum her yere tek atiyorlar. Şuan ki skill mesafeleri gayet yeterli asla degistirilmemeli . Ağlayan kolsuzlarada prim verilmemeli.
Kardesim pkda parti olarak gezdikleri icin sana guclu geliyor. Ama bu konuyu acan arkadas 1 partiyle bile meleeleri dusuremiyoruz diye yazmis ki oyle de. Mage pkya cikana kadar kasmasi zor bir job. Lvl kasabilecegi slot yok dungeon donemiyor. Dps olmasi gereken karakter dpste en geride. Ustune cani ve defansi da yerlerde. Magenin icinde bulundugu durumdan bir habersin ama mage en guclu job diyorsun. Madem en guclu job niye her yer okcu bp ve asas kayniyor? En guclu jobsa cok oynanmasi gerekmez mi? Mage hakkinda birsey bilmiyorsun bari magenin sorunlarini dile getirenlerin actigi konuyu baltalama.
Meteorla 1800 vurmak

Bir önceki yoruma cevap yazdım ama buna da yazayım. Mage karakteri wow'da güçsüz demedim aslında, en fazla dmg'i o vurmuyor dedim. Söylediğiniz gibi skill çeşitliliği çok fazla olduğu için oynaması keyifli ve güçlü bir karakter, buna katılıyorum tabii ki.

Rise'da mage'in oyun mekaniğinin çeşitlendirilmesi yönünde isteğiniz gayet makul, katılıyorum ve destekliyorum da. Ancak bu başlıkta talep edilen mevcut pvp'de mage'nin skillerinin bufflanması bu bufflanmanın da %25-30 civarında olması. Böyle bir değişikliğin oyunun pvp dinamiğini bozacağını hatta ve hatta mage'in halihazırda sahip olduğu range ve aoe avantajından dolayı oyunu oynanmaz kılacağını düşünüyorum. Bunun haricinde, eğer gerçekten dmg yetmiyorsa ve bufflanacaksa bunun %5-10 civarında olmasını ve farklı skillerle karakterin pvp'de kullanımının çeşitlendirilmesini destekliyorum.

Teşekkür ediyorum yorumunuz için, kendimi daha iyi açıklama fırsatı verdi bana.
Sorun magenin az vurmasinda da degil. Dolayisiyla %5-10 gibi bir dagame buffla isi cozemezsiniz. Mage alan skilleri rakip kisitlamasi olmaksizin alan icindeki her rakibe vuruyor. Bu yuzden mage partiler dwde sayfa atabiliyor. Alan skillerinin vurabilecegi max rakip sayisina bir kisitlama getirilse tekli skillerin casting suresi azaltilsa hatta bazilarininki kaldirilsa bir de su 3lu stat mantigindan vazgecilse mage o zaman oynanabilir olur.
 

GorrTheGodButcher

Üye
Katılım
31 Ocak 2024
Mesajlar
202
Puanları
28
Ben de zaten size tepki amaçlı yazmadım mesajımı, WoW oynadığınızı söylediğinizi görünce buradaki Mage'in ne kadar yavan kaldığına dikkat çekmek istedim zaten. Yoksa WoW'da da öyle ahım şahım değil. Gerçi fire kritik hasar vurursa can yakıyor da orası başka mevzu :) Ama "utility" skilleri kaliteli olduğu için her zaman iş yapıyor. Keşke biraz benzese diye içimden geçiriyorum sadece :)

Hasar artışında da ise haklısınız. Nova ve meteor şu an asla kötü değil. Hatta biraz uyum yakalamış partyler sayfa atıyor direkt. Bence genel rework lazım sınıfa. Alan hasarlarını yerin dibine kadar nerflemeden biraz tekli mage'i iyileştirecek mekanikler lazım. Ya da seçimli skiller gelebilir. Çeşitlilik açısından da güzel olur Örneğin 60'da ya novayı tercih etmek zorunda kalır ya da güzel bir dot hasarı vuran tekliyi. 70'te ya meteor ya Mirror Image gibi bir skill. Çıkan kopyalar da ana hasarın %10-%20'sini vursalar misal. Aslında zor değil. Biraz elden geçirmek lazım sadece oyunun motorunun ve mekaniklerinin izin verdiği ölçüde.
"Alan hasarlarını yerin dibine kadar nerflemeden biraz tekli mage'i iyileştirecek mekanikler lazım. Ya da seçimli skiller gelebilir. Çeşitlilik açısından da güzel olur Örneğin 60'da ya novayı tercih etmek zorunda kalır ya da güzel bir dot hasarı vuran tekliyi. 70'te ya meteor ya Mirror Image gibi bir skill. Çıkan kopyalar da ana hasarın %10-%20'sini vursalar misal. Aslında zor değil. Biraz elden geçirmek lazım sadece oyunun motorunun ve mekaniklerinin izin verdiği ölçüde."

bence bunlar görünür olması gereken çok iyi öneriler, siteden ticket atıp discorddan da bildirin isterseniz. Mage'i aoe pksına mahkum olmaktan kurtarıp PVP'ye yeni bir job katmış gibi olurlar bunlar yapılırsa, elinize sağlık.
 

yetiyet

Üye
Katılım
3 Ara 2023
Mesajlar
145
Puanları
28
Ben okçu oynuyorum, bazen mageler sinsice geliyor. Koşma tuşuna basıp çıkıyorum. Warriorlar geliyor koşup çıkıyorum. Bp görüyorum koşup çıkmak yerine 2 atıp geçiyorum ama bir asas görünce ne yaparsan yap adam 10 kişi arasına girip tek atıp çıkıyor. Bu oyunda asas hariç bütün classlar pvp'de çöp kim ne derse desin. Yıl olmuş 2024. Magelerin 1 level itemlerini giyip pk atması kadar saçma bir olay yok. Hangi mmorpg de bu durum görünmüş? Mageler de diğer klasslar gibi yüksek seviye eşyaları giyebilmeli. Adamlar 1 level item takıyor, 70 level item takıyor neredeyse aynı hasarı çıkartıyor çok saçma bir durum
 

RainOfFire

Üye
Katılım
22 Nis 2022
Mesajlar
153
Puanları
43
Ben okçu oynuyorum, bazen mageler sinsice geliyor. Koşma tuşuna basıp çıkıyorum. Warriorlar geliyor koşup çıkıyorum. Bp görüyorum koşup çıkmak yerine 2 atıp geçiyorum ama bir asas görünce ne yaparsan yap adam 10 kişi arasına girip tek atıp çıkıyor. Bu oyunda asas hariç bütün classlar pvp'de çöp kim ne derse desin. Yıl olmuş 2024. Magelerin 1 level itemlerini giyip pk atması kadar saçma bir olay yok. Hangi mmorpg de bu durum görünmüş? Mageler de diğer klasslar gibi yüksek seviye eşyaları giyebilmeli. Adamlar 1 level item takıyor, 70 level item takıyor neredeyse aynı hasarı çıkartıyor çok saçma bir durum
ben asas oynuyorum sonunda mage inadimdan vazgectim. kalanlara sabir diliyorum. Mage sinifina komple rework gelmeden co ksevdigim bu jobu oynamayacagim bir daha.
 

bradypodidae

Üye
Katılım
29 Nis 2022
Mesajlar
120
Puanları
28
:D tuhaf bir argümanın var burada, konu uzadığı için özetleyeyim insanlar için, şunu diyorsun: Her mmo, mmorpg'de mage en güçlü ama en kırılgan karakter, rise online da bir mmorpg o yüzden rise'da da mage en fazla vuran job olmalı.

Şimdi tiradına tiratla karşılık vereyim: Mmorpg say dedin saydım, bunların hiçbirinde mage en fazla vuran job değil, wow'da (hangi wow'dan bahsettiğimize göre değişir ama senin argümanına göre hepsinde öyle olması gerekiyor) mage'in skill çeşitliliği çok fazla bu sebeple epey baksın bir karakter ama en fazla vuran job değil, üzgünüm ama değil: reddit'te bununla ilgili tartışmayı da buraya bırakayım belli ki benimle tartıştığın için ikna olmayacaksın belki buradakilerden ikna olursun https://www.reddit.com/r/wownoob/comments/17wswyb . Sen de önce her mmorpg'de mage en kırılgan ama en fazla hasarı vuran jobdur demiştin, burada "diğer birçok oyunda" diye düzeltmişsin, bunu bir gelişme olarak sayıyorum rise'ı da birçok olmayan oyunlar arasında görürsen konu kapanır diye düşünüyorum ama devam edeyim. Diablo örneği ise mükemmel, teşekkür ediyorum, diablo 4 oynadıysan orada da en fazla hasarı vuran mage değil barbarian mesela :D. Videolar mevcut youtube'da burada ahkam keseceğine git izle istersen. Velhasıl, her mmorpg'nin kendi job dengesi var, herhangi bir mmorpg'de mage'nin fazla vurması o oyunun dinamiklerinde konuşulacak tartışılacak bir konu. Rise özelinde mage range olması ve aoe (area of effect) skillinin çok geniş bir alana vurması gibi özelliklere sahip. Oyunu oynamayı bilenler, iyi ekiple oynayanlar, karakterine yatırım yapanlar gayet iyi bir şekilde oynuyor oyunu, yayınlardan ve youtube'daki videolardan buna da bakabilirsin. Sana senin yaptığın gibi iğneleyici cevap vereyim, madem tartışma tonumuz bu: 40 yaşındaymışsın, öğrenmenin yaşı yok, sen de iyi bir ekipte iyi bir mage oyuncusu olarak oynayabilirsin.

item çeşitliliğiyle kurduğun bağlantı muazzam gerçekten. Her zaman meta'ya göre build dizilir, mage meta olduğunda ona karşı build dizilir bu da diğer itemlerin piyasasını düşürür. "Herkes kendine göre optimum bir kombinasyon bulup" bu optimum kombinasyonda değişkeni meta üzerinden kurduğun için antilerin de tekdüzeleşiyor zaten? New world'ü oynamamışsın ama oradan anlayabileceğini düşündüğüm bir örnek vereyim, oyundaki bug yüzünden pvp'de physical dmg nerflüyken elm. dmg değildi. İnsanlar tüm buildini anti elm. yaptı ama bu sefer elm dmg normal vururken physical dmg 2 vurmaya başladı. Şimdi sorsan evet optimizasyon çünkü ranged elm. dmg antisi normal dmg çıkartıyordu ama biri yanına geldiğinde tek atıyordu, bu da oyunu oynanmaz kıldığı için son 2 ayda çok fazla user kaybetti. Şimdi tuhaf bir şekilde böbürlenmeyi bırakıp biraz düşünürsen talep ettiğin şeyin sonuçlarını eminim ortak bir nokta bulabiliriz.

pve'deki mage mobların güçlü olması pvp'de mage karakterinin güçlü olacağı anlamına nasıl geliyor bilmiyorum akdsjhfa. Şu an mage karakteri aoe üzerinden oynuyor pvp'yi, yeni serverlarda çekilen tüm pk videolarını izledim karakterin novası 750-1100 arasında, meteoru ise 1100-1400 arasında dmg vuruyor. Bu damage aralığı bir parti magenin 4500-6000 arasında hpsi olan rogue karakerini ve 5500-7500 arasında hpsi olan warrior karakterini öldürmeye yetiyor, senin talebin 1500-1800'e çıkması dmglerin yani kalbalık içinde 500 kişiye vurduğunda 500 kişiyi öldürmeli mage diyosun ben de oyunda uzak mesafeden herhangi bir koşula bağlı olmadan tek skill kullanarak 500 kişiyi öldürebilecek bir partinin olmaması gerektiğini düşünüyorum, bu sebeple mage'in "çok güçlü ve avantajlı" olduğunu iddia etmeden var olan damagelerin gayet yeterli olduğunu, eğer buff gelecekse de bunun maksimum %10 olduğunu söylüyorum. Senin üslubunla bir öneri vererek bitireyim, "şura nova atam 10k vuram 500 kişi ölsün, dönem arkakama meteor atam 20k vuram 1000 kişi ölsün, gidem yutuba video atam polemik yapam" gibi bir düşüncen varsa malum oyunun çakma oyunlarını oynamak sana iyi gelebilir, ancak orada bunu yaşayabilecek güçlükte mage karakteri var, başka bir oyunda yok.
:D gerçekten sorunlusun sen. hala dps ile maksimum hasar arasındaki ayrımı farketmemiş ve bana yolladığın linkte adam yüksek dps den bahsediyor ve başka sınıf önerisi olan var mı diyor. ve orada okuduklarımdan anladığım kadarıyla dotadaki pa gibi critic çıkan bir karakter olduğu için arada yüksek hasarlar veriyor. ve konunun daha altlarına inersen yine yüksek hasar olarak aşağılarda mage önerenler olmuş. senin en büyük sorunun kendi verdiğin örnekler senin argümanını desteklememesi :D

daha önceden her oyun demişim evet sonradan birçok oyun yazmışım o da doğru. hani arada istisnai durumlar olabilir anlamında yazmışımdır onu da. oyunların %99.99 u benim dediğim gibi mage sınıfı en yüksek hasar en kırılgan sınıf şeklindedir. ayrıca bu oyun meta oyunu değil. bunu da nasıl öyle diablo gibi arada meta değiştirip bir sınıfı ön plana çıkaran oyunlarla kıyaslıyorsun hayret? bu oyun yıllar boyunca belli bir sınıfın sürekli bufflandığı (Warior) belli sınıflarında sürekli nerf (mage) yediği bir oyundur. hiç bir zaman ama hiç bir zaman oyunda meta değişikliği olmamıştır. eski o adı anılmayan oyunun kore versiyonunu da oynadım. hala varsa istersen gir bir bak orjinalinde mage nasılmış.

mageler 1800 vursun derken anlatmak istediiğimi de anlamayıp, daha önceki sana cevabımda dediğim gibi konuyu saçma sapan bir yerinden almış yine tatava yapmışsın. o bahsettiğim 1800 hasarı rezisti olmayan adama vuracak. ama warior rezist kastığı zaman bu düşecek 1300 lere ... ki bu şekilde warior sadece str kasmadığı için hayvan gibi dps lere ulaşamayacak. oyuna denge ve çeşitlilik gelecek.

yani bu kadar tatava yapacağına bir önceki yorumumda ki soruyu cevapla. madem mage bu kadar güçlü, ya da olması gerektiği kadar güçlü, neden kimse rezist kasmıyor. her partide bir tp mage olmasına rağmen neden magesinden kimse fire rezist atmasını istemiyor, neden rezist potları olmasına rağmen kullanılmıyor. sadece buna cevap ver.. uzun uzun kendi argümanına ters düşen örnekler vermene de gerek kalmasın. sen de rahatla biz de :D
 

GorrTheGodButcher

Üye
Katılım
31 Ocak 2024
Mesajlar
202
Puanları
28
:D gerçekten sorunlusun sen. hala dps ile maksimum hasar arasındaki ayrımı farketmemiş ve bana yolladığın linkte adam yüksek dps den bahsediyor ve başka sınıf önerisi olan var mı diyor. ve orada okuduklarımdan anladığım kadarıyla dotadaki pa gibi critic çıkan bir karakter olduğu için arada yüksek hasarlar veriyor. ve konunun daha altlarına inersen yine yüksek hasar olarak aşağılarda mage önerenler olmuş. senin en büyük sorunun kendi verdiğin örnekler senin argümanını desteklememesi :D

daha önceden her oyun demişim evet sonradan birçok oyun yazmışım o da doğru. hani arada istisnai durumlar olabilir anlamında yazmışımdır onu da. oyunların %99.99 u benim dediğim gibi mage sınıfı en yüksek hasar en kırılgan sınıf şeklindedir. ayrıca bu oyun meta oyunu değil. bunu da nasıl öyle diablo gibi arada meta değiştirip bir sınıfı ön plana çıkaran oyunlarla kıyaslıyorsun hayret? bu oyun yıllar boyunca belli bir sınıfın sürekli bufflandığı (Warior) belli sınıflarında sürekli nerf (mage) yediği bir oyundur. hiç bir zaman ama hiç bir zaman oyunda meta değişikliği olmamıştır. eski o adı anılmayan oyunun kore versiyonunu da oynadım. hala varsa istersen gir bir bak orjinalinde mage nasılmış.

mageler 1800 vursun derken anlatmak istediiğimi de anlamayıp, daha önceki sana cevabımda dediğim gibi konuyu saçma sapan bir yerinden almış yine tatava yapmışsın. o bahsettiğim 1800 hasarı rezisti olmayan adama vuracak. ama warior rezist kastığı zaman bu düşecek 1300 lere ... ki bu şekilde warior sadece str kasmadığı için hayvan gibi dps lere ulaşamayacak. oyuna denge ve çeşitlilik gelecek.

yani bu kadar tatava yapacağına bir önceki yorumumda ki soruyu cevapla. madem mage bu kadar güçlü, ya da olması gerektiği kadar güçlü, neden kimse rezist kasmıyor. her partide bir tp mage olmasına rağmen neden magesinden kimse fire rezist atmasını istemiyor, neden rezist potları olmasına rağmen kullanılmıyor. sadece buna cevap ver.. uzun uzun kendi argümanına ters düşen örnekler vermene de gerek kalmasın. sen de rahatla biz de :D
kardeşim Türkiye'deki insanların kronikleşmiş sorunu var sende, hiçbir şey bilmeden her şeyi en iyi bildiğini iddia etme. Bu kadar büyük konuştuğun için anlayabileceğini düşündüm, tek tek alıntılamadım linktekileri madem anlamadın alıntılayayım. DPS dediğin şey "damage per second" yani saniyede vurduğun hasar bir jobun dps'i yüksekse zaten en yüksek hasarı çıkartıyordur, saniyede vurduğu hasar çok yüksek ama az vuruyor gibi bir şey mümkün mü sence? Bak başka bir alıntı yapayım madem pek araştırma meraklısı değilsin, kulaktan dolma bilgiyle hareket ediyosun. DPS şu demek:
"DPS is an acronym that means damage per second in multiplayer online gaming. It's used both as a noun (a weapon type, class, or a character capable of massive damage) and as an adjective to describe a weapon's capability"
"character capable of massive damage" yani diyor ki yüksek hasar vurabilen karakter. Senin iddian magenin en yüksek hasar vuran karakter olduğu, yani damage per second'ı en yüksek karakter. Maksimum dmg ile dps farklı diyerek bunu kıvıramazsın kardeşim şu cahil öz güvenini bir kenara bırak, üstten bakmak yerine yazdığın şeylerin ingilizce karşılıklarını araştır bunların mmorpglerde ne anlama geldiğine bak, belli ki İngilizcen zayıf, bunu da geliştirmeye çalış google translate ile olmaz. Attığım linkin başlığı "deli gibi yüksek vuran sınıflar" ya da mealen "en yüksek hasar vuran sınıf" gelen önerilere bakalım:

"unholy dk is THE burst dps class."
"UH DK is the class that came to mind. Other classes have bursty periods, but they’re not to that extreme."

Yani diyorlar ki en yüksek damage'i vuran karakter unholy dk, aa bir saniye o da mage değil allah allah nasıl olur? Şimdi de diablo'ya metası var demiş, e tabii ki değişen dönüşen gelişen her oyunun metası oluyor, yukarıdaki yorumda da fark ettiysen adam diğer karakterlerin de fazla vurduğu zamanlar olduğunu söylüyor, asıl sorun bu kadar mmorpg tecrübesi olan bir insanın bunu göz önünde bulundurmayıp "her oyunda en yüksek vuran her zaman magedir o yüzden burada da en yüksek o vurmalıdır" gibi tuhaf bir argüman üretmesi. Ben sana gelip "her oyunda her zaman en yüksek vuran meleedir" demedim ki? Neden sence? çünkü oyun tecrübesi olan, aklı başında bir insan böyle cümle kurmaz, cahil cesareti yoksa tabii.

"madem mage bu kadar güçlü, ya da olması gerektiği kadar güçlü, neden kimse rezist kasmıyor. her partide bir tp mage olmasına rağmen neden magesinden kimse fire rezist atmasını istemiyor, neden rezist potları olmasına rağmen kullanılmıyor. sadece buna cevap ver.. uzun uzun kendi argümanına ters düşen örnekler vermene de gerek kalmasın. sen de rahatla biz de"

buna cevap vereyim. Öncelikle mage güçlü demedim, magenin vurduğu aoe damageleri oyundaki herhangi bir partiyi öldürmek için yeterli dedim. Oyundaki unique takılar zaten resist veriyor, oyunda elde etmesi en zor ve pahalı olan takılar resist veriyor yani anlayabiliyor musun? Oyunda kendilerine avantaj sağlayacak birçok şeyi her zaman yapmıyor oyuncular, heal restore itemi var oyunda onu da herkes kullanmıyor mesela. İnsanların fire resist istememesi ve resist pot kullanmamasının tek nedeni olabilir mi sence? Almakla uğraşmak istemiyordur, ölmeyi sorun etmiyordur, fire resistin kendine avantaj sağlayacağını bilmiyordur, belki oyunu dümdüz oynuyordur oyun bilgisi yoktur? Bu oyuncunun fire resist kullanmaması magelerin güçsüz olduğu anlamına mı geliyor sence?

Burada bu kadar şikayet edeceğine takımını al gidip timurleng'in yayınını izleyin birlikte mageler neler yapabiliyor görürsünüz, 8.5k hpsi olan 300klık warrioru ve partisini 6 mage towna düşürdüler, izleyin ki oyunu öğrenmiş olursunuz biraz. Siz kötü oyuncusunuz, kötü takımsınız diye joba buff istemek akıl kârı değil. Combo yapmayı bilmeyen assas da gelip ağlasın burada benim bir skillim var çok vuran o da az vuruyo diye, kendine heal atmayı beceremeyen bp gelip ağlasın bp çok damage yiyor yemesin diye. Talep ettiğin şey saçmalık, talebini dayandırdığın nokta daha da saçmalık. Aklı başında insanlar mage'i sıkıştırıldığı aoe pvp'sinden kurtarmak için skill çeşitliliği talep ediyor, sen gelmişsin burada mage en yüksek vurmalı ztn .s.s.s falan diye tuhaf argümanlar üretiyorsun. Her şeyi en iyi siz biliyorsunuz, en fazla oyunu siz oynadınız, en uzun süre siz oynadınız tamam kardeşim en iyisi sensin ama bunları günlüğüne yaz gözünü seveyim, hadi lütfen.
 
Son düzenleme:

bradypodidae

Üye
Katılım
29 Nis 2022
Mesajlar
120
Puanları
28
kardeşim Türkiye'deki insanların kronikleşmiş sorunu var sende, hiçbir şey bilmeden her şeyi en iyi bildiğini iddia etme. Bu kadar büyük konuştuğun için anlayabileceğini düşündüm, tek tek alıntılamadım linktekileri madem anlamadın alıntılayayım. DPS dediğin şey "damage per second" yani saniyede vurduğun hasar bir jobun dps'i yüksekse zaten en yüksek hasarı çıkartıyordur, saniyede vurduğu hasar çok yüksek ama az vuruyor gibi bir şey mümkün mü sence? Bak başka bir alıntı yapayım madem pek araştırma meraklısı değilsin, kulaktan dolma bilgiyle hareket ediyosun. DPS şu demek:
"DPS is an acronym that means damage per second in multiplayer online gaming. It's used both as a noun (a weapon type, class, or a character capable of massive damage) and as an adjective to describe a weapon's capability"
"character capable of massive damage" yani diyor ki yüksek hasar vurabilen karakter. Senin iddian magenin en yüksek hasar vuran karakter olduğu, yani damage per second'ı en yüksek karakter. Maksimum dmg ile dps farklı diyerek bunu kıvıramazsın kardeşim şu cahil öz güvenini bir kenara bırak, üstten bakmak yerine yazdığın şeylerin ingilizce karşılıklarını araştır bunların mmorpglerde ne anlama geldiğine bak, belli ki İngilizcen zayıf, bunu da geliştirmeye çalış google translate ile olmaz. Attığım linkin başlığı "deli gibi yüksek vuran sınıflar" ya da mealen "en yüksek hasar vuran sınıf" gelen önerilere bakalım:

"unholy dk is THE burst dps class."
"UH DK is the class that came to mind. Other classes have bursty periods, but they’re not to that extreme."

Yani diyorlar ki en yüksek damage'i vuran karakter unholy dk, aa bir saniye o da mage değil allah allah nasıl olur? Şimdi de diablo'ya metası var demiş, e tabii ki değişen dönüşen gelişen her oyunun metası oluyor, yukarıdaki yorumda da fark ettiysen adam diğer karakterlerin de fazla vurduğu zamanlar olduğunu söylüyor, asıl sorun bu kadar mmorpg tecrübesi olan bir insanın bunu göz önünde bulundurmayıp "her oyunda en yüksek vuran her zaman magedir o yüzden burada da en yüksek o vurmalıdır" gibi tuhaf bir argüman üretmesi. Ben sana gelip "her oyunda her zaman en yüksek vuran meleedir" demedim ki? Neden sence? çünkü oyun tecrübesi olan, aklı başında bir insan böyle cümle kurmaz, cahil cesareti yoksa tabii.

"madem mage bu kadar güçlü, ya da olması gerektiği kadar güçlü, neden kimse rezist kasmıyor. her partide bir tp mage olmasına rağmen neden magesinden kimse fire rezist atmasını istemiyor, neden rezist potları olmasına rağmen kullanılmıyor. sadece buna cevap ver.. uzun uzun kendi argümanına ters düşen örnekler vermene de gerek kalmasın. sen de rahatla biz de"

buna cevap vereyim. Öncelikle mage güçlü demedim, magenin vurduğu aoe damageleri oyundaki herhangi bir partiyi öldürmek için yeterli dedim. Oyundaki unique takılar zaten resist veriyor, oyunda elde etmesi en zor ve pahalı olan takılar resist veriyor yani anlayabiliyor musun? Oyunda kendilerine avantaj sağlayacak birçok şeyi her zaman yapmıyor oyuncular, heal restore itemi var oyunda onu da herkes kullanmıyor mesela. İnsanların fire resist istememesi ve resist pot kullanmamasının tek nedeni olabilir mi sence? Almakla uğraşmak istemiyordur, ölmeyi sorun etmiyordur, fire resistin kendine avantaj sağlayacağını bilmiyordur, belki oyunu dümdüz oynuyordur oyun bilgisi yoktur? Bu oyuncunun fire resist kullanmaması magelerin güçsüz olduğu anlamına mı geliyor sence?

Burada bu kadar şikayet edeceğine takımını al gidip timurleng'in yayınını izleyin birlikte mageler neler yapabiliyor görürsünüz, 8.5k hpsi olan 300klık warrioru ve partisini towna düşürdüler, izleyin ki oyunu öğrenmiş olursunuz biraz. Siz kötü oyuncusunuz, kötü takımsınız diye joba buff istemek akıl kârı değil. Combo yapmayı bilmeyen assas da gelip ağlasın burada benim bir skillim var çok vuran o da az vuruyo diye, kendine heal atmayı beceremeyen bp gelip ağlasın bp çok damage yiyor yemesin diye. Talep ettiğin şey saçmalık, talebini dayandırdığın nokta daha da saçmalık. Aklı başında insanlar mage'i sıkıştırıldığı aoe pvp'sinden kurtarmak için skill çeşitliliği talep ediyor, sen gelmişsin burada mage en yüksek vurmalı ztn .s.s.s falan diye tuhaf argümanlar üretiyorsun. Her şeyi en iyi siz biliyorsunuz, en fazla oyunu siz oynadınız, en uzun süre siz oynadınız tamam kardeşim en iyisi sensin ama bunları günlüğüne yaz gözünü seveyim, hadi lütfen.
kardeş sen doğuştan mı böyleydin yoksa sonradan ağır bir hasar mı aldın beynine?
uğraşmak istemiyormuş potla veya rezist istemekle. ölmeyi sorun etmiyormuş :D ne kullanıyorsunuz olm siz? o zaman def sc de basmasın ... nasıl olsa ölmeyi sorun etmiyor afdsfsd . seni ciddiye alıp da cevap veren kafamı skeyim. ayrıca uniq takılar rezist verdiği için pahalı değil dostum. zira sadece resistinden ötürü pahalı olsa, sadece hayvan gibi resist veren takılar çöpten sayılmazdı. mesela fire resist belt direkt kırdırılmalık takı olarak görülmezdi.

neyse ya cidden sana laf anlatmaya çalışmayacağım daha fazla... adam ölmeyi sorun etmiyormuş dfajhfkjdsfhasd... tamam kardeş hadi kal sağlıcakla :D
 

KoHalo

Üye
Katılım
2 May 2022
Mesajlar
68
Puanları
8
kardeş sen doğuştan mı böyleydin yoksa sonradan ağır bir hasar mı aldın beynine?
uğraşmak istemiyormuş potla veya rezist istemekle. ölmeyi sorun etmiyormuş :D ne kullanıyorsunuz olm siz? o zaman def sc de basmasın ... nasıl olsa ölmeyi sorun etmiyor afdsfsd . seni ciddiye alıp da cevap veren kafamı skeyim. ayrıca uniq takılar rezist verdiği için pahalı değil dostum. zira sadece resistinden ötürü pahalı olsa, sadece hayvan gibi resist veren takılar çöpten sayılmazdı. mesela fire resist belt direkt kırdırılmalık takı olarak görülmezdi.

neyse ya cidden sana laf anlatmaya çalışmayacağım daha fazla... adam ölmeyi sorun etmiyormuş dfajhfkjdsfhasd... tamam kardeş hadi kal sağlıcakla :D
BOŞ UZATIYORSUN AĞLA KUDUR MAGE TAYFALAR BETER OLSUN
 

GorrTheGodButcher

Üye
Katılım
31 Ocak 2024
Mesajlar
202
Puanları
28
kardeş sen doğuştan mı böyleydin yoksa sonradan ağır bir hasar mı aldın beynine?
uğraşmak istemiyormuş potla veya rezist istemekle. ölmeyi sorun etmiyormuş :D ne kullanıyorsunuz olm siz? o zaman def sc de basmasın ... nasıl olsa ölmeyi sorun etmiyor afdsfsd . seni ciddiye alıp da cevap veren kafamı skeyim. ayrıca uniq takılar rezist verdiği için pahalı değil dostum. zira sadece resistinden ötürü pahalı olsa, sadece hayvan gibi resist veren takılar çöpten sayılmazdı. mesela fire resist belt direkt kırdırılmalık takı olarak görülmezdi.

neyse ya cidden sana laf anlatmaya çalışmayacağım daha fazla... adam ölmeyi sorun etmiyormuş dfajhfkjdsfhasd... tamam kardeş hadi kal sağlıcakla :D
Attığın yalanlar ve kusurlu dil bilgin ifşa olunca egosu zedelenen her primatın yaptığı gibi hakaret yoluna gitmişsin, şaşırmadım :D Her şeyin anlık gerçekleştiği aktif pk'da 1 saatlik sc basmakla başka birinden geçici buff istemenin ya da süresi çok daha kısa olan resist pot basmanın aynı efor olduğunu düşünen birisin sen, gerçekten ya kromozom sayında sorun var ya da entelektüel birikimin okuma yazmayla sınırlı kompakt düşünemiyorsun. Sadece resistinden dolayı pahalı olduğunu söylemedim zaten? Oyunda yalnızca warrior anti def veren bir item olsa (yani tek özelliği bu olsa) tek başına o da takılmazdı, onun yerine hp, mp, fiziksel defans ve elemental defans veren kompakt takılar tercih edilirdi, kimsenin yalnızca fire resist veren belt takmamasının sebebi de bu, oyunda birden fazla job olduğu için yalnızca tek bir joba önlem almak akıllıca bir şey olmazdı değil mi? Bu mentalle neden kötü player olduğun da anlaşılıyor zaten :D Ortalama iq'ya sahip herhangi birisi şunları yazmadan önce düşünüp cevapları kendi kendine verebilir, yazık :)
 
Son düzenleme:

bradypodidae

Üye
Katılım
29 Nis 2022
Mesajlar
120
Puanları
28
Attığın yalanlar ve kusurlu dil bilgin ifşa olunca egosu zedelenen her primatın yaptığı gibi hakaret yoluna gitmişsin, şaşırmadım :D Her şeyin anlık gerçekleştiği aktif pk'da 1 saatlik sc basmakla başka birinden geçici buff istemenin ya da süresi çok daha kısa olan resist pot basmanın aynı efor olduğunu düşünen birisin sen, gerçekten ya kromozom sayında sorun var ya da entelektüel birikimin okuma yazmayla sınırlı kompakt düşünemiyorsun. Sadece resistinden dolayı pahalı olduğunu söylemedim zaten? Oyunda yalnızca warrior anti def veren bir item olsa (yani tek özelliği bu olsa) tek başına o da takılmazdı, onun yerine hp, mp, fiziksel defans ve elemental defans veren kompakt takılar tercih edilirdi, kimsenin yalnızca fire resist veren belt takmamasının sebebi de bu, oyunda birden fazla job olduğu için yalnızca tek bir joba önlem almak akıllıca bir şey olmazdı değil mi? Bu mentalle neden kötü player olduğun da anlaşılıyor zaten :D Ortalama iq'ya sahip herhangi birisi şunları yazmadan önce düşünüp cevapları kendi kendine verebilir, yazık :)
dafasfsf demin ölmeyi dert etmiyordu şimdi de efor sarfetmek istemiyora döndü dfasfsdfasdf... ne yazarsam yazayım sonuçta bir şekilde başka yere eviriyorsun lafı :D he kardeş tamam sen haklısın, al bu da ödülün...
16f28f20de4d41b7a6159d3ed58aa041.jpg

hadi git az ötede eğleş şimdi...
ha bu arada biz cahilek gurban , dilbilgisi nedir bilmeyik. zaten yazdığım bütün yorumlar baştan aşağı yazım yanlışlarıyla dolu. kusura bakma entel bey =(

:D bana dilbilgisi öğretecek haspam
 

GorrTheGodButcher

Üye
Katılım
31 Ocak 2024
Mesajlar
202
Puanları
28
dafasfsf demin ölmeyi dert etmiyordu şimdi de efor sarfetmek istemiyora döndü dfasfsdfasdf... ne yazarsam yazayım sonuçta bir şekilde başka yere eviriyorsun lafı :D he kardeş tamam sen haklısın, al bu da ödülün...
Ekli dosyayı görüntüle 16018
hadi git az ötede eğleş şimdi...
ha bu arada biz cahilek gurban , dilbilgisi nedir bilmeyik. zaten yazdığım bütün yorumlar baştan aşağı yazım yanlışlarıyla dolu. kusura bakma entel bey =(

:D bana dilbilgisi öğretecek haspam
ölmeyi dert etmiyordaki kastım adam press oka basıyodur devam ediyodur umurunda değildir demek, efor kısmını düşünemeyeceğini tahmin etmedim kusura bakma :(. Ayrıca o dil bilgisi o dil bilgisi değil hahaha kusurlu dil bilgin derken İngilizce dilinden bahsediyorum. Ulan daha okuduğunu anlayamıyormuşsun 3 gündür boşu boşuna mı konuştuk seninle, kim bilir neler anladın yazdıklarımdan haha
 

bradypodidae

Üye
Katılım
29 Nis 2022
Mesajlar
120
Puanları
28
ölmeyi dert etmiyordaki kastım adam press oka basıyodur devam ediyodur umurunda değildir demek, efor kısmını düşünemeyeceğini tahmin etmedim kusura bakma :(. Ayrıca o dil bilgisi o dil bilgisi değil hahaha kusurlu dil bilgin derken İngilizce dilinden bahsediyorum. Ulan daha okuduğunu anlayamıyormuşsun 3 gündür boşu boşuna mı konuştuk seninle, kim bilir neler anladın yazdıklarımdan haha
:D kardeş konunun başından beri bak bakalım ingilizcem çok iyi gibisinden bir iddiada bulunmuş muyum? sorsaydın söylerdim de ingilizce bilmediğimi ve google translate kullandığımı :D yani bu mu yalanımın ifşa olması veya kusurlu dilbilgimin ifşa olması ? ahhahahah ... nasıl bir kafa bu ya ahahhahhahhahhaa... ben de diyorum nerede yazım yanlışı yapmışım da bana dil bilgisi dersi veriyor bu :D sanırım başkalarının anlayışında sorun yok ama senin ifade şeklinde sorun var. muhtemelen de dediğin gibi kim bilir neler anlatmak istedin de biz seni anlayamadık. kıyamam :D
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt