Daha önce bir sürü benzer konu açılmış, ben de bir tane açmak için foruma üye oldum. Belki bir değişiklik olur umuduyla bu konuyu acıyorum.
1- solo dungeonlar zayıf def ve zayıf atak nedeniyle uzun sürede ve maliyetli bitiriliyor. itemsiz bir magenin ise 70 dungeonunu bitirmesi neredeyse imkansızken itemsiz bir mage dışı class rahat bitiriyor.
2- grup zindanlarda magesin diye en son tercih edilen jobsun. almayan da haklı tabi. tp kapalı, damagen en az, defansın en az, niçin alınasin ki partye?, mage party toplandığında ise son bossu kesmek en az 2 kat daha uzun sürüyor. hatta cogu mage party bitiremiyor.
3- gelelim PK'ya. şu anda pk atan herhangi bir mage ekip eş maliyetli itemlere sahip bir melee partyi asla düşüremiyor.
4- fazladan death valley kanallarının acılması oyuncuları bölüp alan hasarı için oluşturulmuş bir class'ın efektifliği azaltmakta.
5- ROW farm için eş maliyetli-itemli melee party ile mage partynin dönebildiği moblar arasında uçurum var.
6- asas/okcu ve warriorlarda INT gibi bir gereksinim yokken ( max STR/DEX sonra gerisini FULL HP verebilirken, magenin DÜZGÜN bir staff ve armor giyebilmesi için 150 küsür INT verip düzgün bir hasar verebilmesi için gerisini MP'ye vermesi ve HP'ye hiç point verememesi neden? diğer jobların skilli mana istemiyor mu? neden sadece mage INT vermek zorunda bırakılmış?
bir MMORPG'de en az tercih edilen jobun(heronun) bufflanması, en çok tercih edilen jobun(heronun) ise nerflenmesi MMORPG mantıgında her yerde uygulanır. bu oyunda neden bu mantık yok? bu konuda yönetimin düşüncesi nedir?
bir önerim ise priestlere TP skilli eklenmesi, bu sekilde TP MAGE sorunu melee acısından da cozulmus olur. daha sonra oyundan da bu job rahatlıkla silinebilir.
1- solo dungeonlar zayıf def ve zayıf atak nedeniyle uzun sürede ve maliyetli bitiriliyor. itemsiz bir magenin ise 70 dungeonunu bitirmesi neredeyse imkansızken itemsiz bir mage dışı class rahat bitiriyor.
2- grup zindanlarda magesin diye en son tercih edilen jobsun. almayan da haklı tabi. tp kapalı, damagen en az, defansın en az, niçin alınasin ki partye?, mage party toplandığında ise son bossu kesmek en az 2 kat daha uzun sürüyor. hatta cogu mage party bitiremiyor.
3- gelelim PK'ya. şu anda pk atan herhangi bir mage ekip eş maliyetli itemlere sahip bir melee partyi asla düşüremiyor.
4- fazladan death valley kanallarının acılması oyuncuları bölüp alan hasarı için oluşturulmuş bir class'ın efektifliği azaltmakta.
5- ROW farm için eş maliyetli-itemli melee party ile mage partynin dönebildiği moblar arasında uçurum var.
6- asas/okcu ve warriorlarda INT gibi bir gereksinim yokken ( max STR/DEX sonra gerisini FULL HP verebilirken, magenin DÜZGÜN bir staff ve armor giyebilmesi için 150 küsür INT verip düzgün bir hasar verebilmesi için gerisini MP'ye vermesi ve HP'ye hiç point verememesi neden? diğer jobların skilli mana istemiyor mu? neden sadece mage INT vermek zorunda bırakılmış?
bir MMORPG'de en az tercih edilen jobun(heronun) bufflanması, en çok tercih edilen jobun(heronun) ise nerflenmesi MMORPG mantıgında her yerde uygulanır. bu oyunda neden bu mantık yok? bu konuda yönetimin düşüncesi nedir?
bir önerim ise priestlere TP skilli eklenmesi, bu sekilde TP MAGE sorunu melee acısından da cozulmus olur. daha sonra oyundan da bu job rahatlıkla silinebilir.