Mage kaleb ve assassin confuse hakkında

berktun

Üye
Katılım
9 Kas 2021
Mesajlar
159
Puanları
43
Mage yeteneği şansa bağlı tutuyor bildiğiniz gibi. Yaklaşık aynı işi yapan confuse neden %100 tutuyor?
Yanlış anlaşılmasın mage yeteneği şuan olması gerektiği gibi. Böyle bir yetenek %100 tutmamalı ama asastaki bu durum gözden kaçmış sanırım :)
Birde zaten assassin sınıfında smoke bomb ile %100 kör etme durumu mevcut neden ikinci bir %100 kör eden yetenek eklenme gereği duyuldu çok merak ediyorum.
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
958
Puanları
93
Onlara herşey serbest.

Warriordan örnek vermek gerekirse stun açabilmek için defans acmaman gerekir. Stun açtın mı da 10 sn aralıklarla vurman lazım aynı kisiyeki 10. Sn sonunda stun tutabilsin. Yanlışlıkla başkasına vurursan başa sarman gerekir. Warrior cure skili içinde para verip açman lazim 2 dk CD si vur. DB yiyince cure atabilmek için partyden çıkman lazım. Yoksa atamazsın.

Hem görünmez yapan, hem hasar vuran hem de can calan bir skill var mı mesela? 3u1 arada skill. 3in1 skili assaslara geldi.

95 çap gelirse 99in1 skili bekliyorum. Tek skille hem buf, hem cure, hem heal, hem görünmezlik, hem ışınlanma, hem DB, hem 10lu ok, hem içe light flame nova atsınlar :D
 

smtgrsn

Üye
Katılım
3 Eki 2022
Mesajlar
5
Puanları
3
@berktun
1. smoke bomb %50 tutuyor %100 değil. Güncelleme notlarını iyi okumanı tavsiye ederim.
2. kaleb ve confuse skillerinin işlevi çok farklı.

O skill niye böyle yapılmış o neden var düşüncesinden ziyade, confuse skili gelince ne yapacağını araştırırsan emin ol daha çok faydası olur.
 

smtgrsn

Üye
Katılım
3 Eki 2022
Mesajlar
5
Puanları
3
@N3v3N
Kesinlikle katılıyorum Suikastçı karakterin nayttaki gibi 75 skili olmaması lazım, çok op Warrior lar tek yiyor o skill den.
Warriorlar kendine cure heal + ac minör nova bir an önce gelmesi lazım yoksa Warriorun durumu çok kötü.
Belki Knight skil ağacında yere vurma değilde yukarıda saydıklarım gelse daha iyi olur gibi.
 

berktun

Üye
Katılım
9 Kas 2021
Mesajlar
159
Puanları
43
@berktun
1. smoke bomb %50 tutuyor %100 değil. Güncelleme notlarını iyi okumanı tavsiye ederim.
2. kaleb ve confuse skillerinin işlevi çok farklı.

O skill niye böyle yapılmış o neden var düşüncesinden ziyade, confuse skili gelince ne yapacağını araştırırsan emin ol daha çok faydası olur.

Yani bir değil iki kör yeteneği olması normal midir hocam?
Mage oynuyorum o taktikleri uygulayacak kadar skill barım yok maalesef :)
Normalde mantıklı counter play asası görünmezken fark edince kalkanı tak ilk hasarı yemeden alan aç görünmezlik hasarı düşsün kaleb vur 1 adım çekil cure alırken hp potu çiftleyerek +52 ile canını toparla sonrası kim kimi koparırsa tabi kalebin tutması lazım yoksa selan okunur. Tutmayıp üstüne skill bar karışınca bide kör yiyince gate dolu bir f6 var sonra sizde üzülüyorsunuz gate atıyor bunlar diye :D
yanlış anlaşılmasın asasın hasarıyla falan bir sorunum yok asasın vurması gerekiyor zaten ama vururken bizimde vurma şansımız olursa eğlenerek ölürüz belki :)

İkinci mesajınızda da warriora gelsin dediğiniz yeteneklerden cure heal ve ac zaten oynadığınız sınıfta mevcut. Bunlara ek olarak 2 kör yeteneği confuse görünmezlik hızlı koşma ve dash mevcut. Kimse oynadığı sınıf nerflensin istemez farkındayım ama bu durumda biraz full paket değil mi sizcede?
 
Son düzenleme:

smtgrsn

Üye
Katılım
3 Eki 2022
Mesajlar
5
Puanları
3
Yani bir değil iki kör yeteneği olması normal midir hocam?
Mage oynuyorum o taktikleri uygulayacak kadar skill barım yok maalesef :)
Normalde mantıklı counter play asası görünmezken fark edince kalkanı tak ilk hasarı yemeden alan aç görünmezlik hasarı düşsün kaleb vur 1 adım çekil cure alırken hp potu çiftleyerek +52 ile canını toparla sonrası kim kimi koparırsa tabi kalebin tutması lazım yoksa selan okunur. Tutmayıp üstüne skill bar karışınca bide kör yiyince gate dolu bir f6 var sonra sizde üzülüyorsunuz gate atıyor bunlar diye :D
yanlış anlaşılmasın asasın hasarıyla falan bir sorunum yok asasın vurması gerekiyor zaten ama vururken bizimde vurma şansımız olursa eğlenerek ölürüz belki :)

İkinci mesajınızda da warriora gelsin dediğiniz yeteneklerden cure heal ve ac zaten oynadığınız sınıfta mevcut. Bunlara ek olarak 2 kör yeteneği confuse görünmezlik hızlı koşma ve dash mevcut. Kimse oynadığı sınıf nerflensin istemez farkındayım ama bu durumda biraz full paket değil mi sizcede?
Hayır full palet değil. İCE LR çiftleme blink portal skilleri yok onlarda gelince full paket olacak.
Bu oyun bir çok özelliği Knight ta benzer olduğu konusunda hem fikiriz sanırım.(Knight oynamadıysanız youtube den videolara bakabilirsiniz.)
Savunduğun argüman bana göre çok mantıksız.
 

berktun

Üye
Katılım
9 Kas 2021
Mesajlar
159
Puanları
43
Hayır full palet değil. İCE LR çiftleme blink portal skilleri yok onlarda gelince full paket olacak.
Bu oyun bir çok özelliği Knight ta benzer olduğu konusunda hem fikiriz sanırım.(Knight oynamadıysanız youtube den videolara bakabilirsiniz.)
Savunduğun argüman bana göre çok mantıksız.
Ah onları nasılda unutmuşlar böyle bir rezalet olmaz ama blink muadili geldi onu listenden çıkarabilirsin kritiğide çiftlemeden sayabiliriz birçok şeyi çiftliyor.

Savunduğum argüman karşı oyun şansı kalmıyor oluşu ve bu senin için mantıksızsa karşı oyun şansı olmayan adamları kesmekte bir beis görmüyorsan buda benim mantık limitlerimi zorluyor doğrusu.

Misal okçunun hızlı koşması nerflendiğinde asasınkinide 45 saniye bekleme süreli 40 saniye etki süreli yapsalardı böylece yeteneği düşünerek kullanmak gerekseydi ve hızlı koşmayı düzgün basmamanın veya ice lr yemenin uzunca bir süre normal sw hızında koşmak gibi bir bedeli olsaydı diyelim. Bu tarz iki ucu keskin bıçak şeyler asasa hiç uğramıyor, sınıfın net bir zayıflığı yok can değeri güzel, zırh değeri güzel, hasarı güzel, yetenekleri desen bi ice ve lr yokmuş üzücü bir şekilde onuda eklerlerse bir eksiği alan savage kalacak.

Olacak olanı söyleyim warrior knight yetenek ağacı gelince baya bir oyuncu sayısı yükselecek warrior ekipler bu oyuna kayacaklar o zaman şuanki knighttaki hâli gibi ağır bir nerf yiyecek asas. Yükleme ekranlarında koşturan animasyonu bile warrior yapabilirler ilgiye göre :D
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
958
Puanları
93
Ah onları nasılda unutmuşlar böyle bir rezalet olmaz ama blink muadili geldi onu listenden çıkarabilirsin kritiğide çiftlemeden sayabiliriz birçok şeyi çiftliyor.

Savunduğum argüman karşı oyun şansı kalmıyor oluşu ve bu senin için mantıksızsa karşı oyun şansı olmayan adamları kesmekte bir beis görmüyorsan buda benim mantık limitlerimi zorluyor doğrusu.

Misal okçunun hızlı koşması nerflendiğinde asasınkinide 45 saniye bekleme süreli 40 saniye etki süreli yapsalardı böylece yeteneği düşünerek kullanmak gerekseydi ve hızlı koşmayı düzgün basmamanın veya ice lr yemenin uzunca bir süre normal sw hızında koşmak gibi bir bedeli olsaydı diyelim. Bu tarz iki ucu keskin bıçak şeyler asasa hiç uğramıyor, sınıfın net bir zayıflığı yok can değeri güzel, zırh değeri güzel, hasarı güzel, yetenekleri desen bi ice ve lr yokmuş üzücü bir şekilde onuda eklerlerse bir eksiği alan savage kalacak.

Olacak olanı söyleyim warrior knight yetenek ağacı gelince baya bir oyuncu sayısı yükselecek warrior ekipler bu oyuna kayacaklar o zaman şuanki knighttaki hâli gibi ağır bir nerf yiyecek asas. Yükleme ekranlarında koşturan animasyonu bile warrior yapabilirler ilgiye göre :D
Bu oyunda warrior hiçbir zaman op olmadi. Olacağını da hiç sanmıyorum. 85 capte tek skill eklenen Cara nerf atılıyor. Bknz mana shield skili.

Ayrıca takı upgrade gelmesiyle ortaya gizli bir nerf daha cikti. Canlar 12k üzeri olmuyor. Warriorun cani var skil olmasa da olur dedikleri seyde bile nerf yiyor karakter...

Umarım 85 capte warrior skillerine verdikleri önemi knight skill ağacında tekrarlamazlar. En azından zevkli skiller olsa...
 

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
942
Puanları
93
Bir partide bulunan 5 Asas 2sn aralıklarla attığında 10 sn skill atamıyorum aşırı bozuk bir yetenek . Warrior yavaşlatma , sersemletmede nasıl tutma oranı varsa aynı şekilde onunda şansa dayalı olması lazım. Gerçekten oyun oynatmıyor.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt