Magician (Mage) Silah Denemeleri

Aziz

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
743
Puanları
93
Merhaba,

Burhan Bey tarafından 1.02.2023 tarihinde Discord üzerinden bir test paylaşıldı. Ancak bu test;

3.2.1 YAMASINDAN ÖNCE YAPILDI.


Şu an değerler farklı olabilir. Yamayı okumanızda fayda var.

Gelelim yapılan testte.


Test ateş büyücüsü (magic 255, Intelligence 143) ile 20 ateş savunmasına sahip kukla üzerinde meteor yeteneği ile yapılmıştır. 10 adet saldırı sonucunda ortalama değerler alınmıştır. Belirtilen silahın yanındaki ilk değer direkt hasarı, yanındaki değer ise ek hasarı (yanma hasarını) belirtmektedir.

Razu's Staff (+8) -> 2680 - 153
Archmage's Fire Staff (+8) -> 2725-155
Archmage's Frost Staff (+8) -> 2270-125
Luna's Fire Rod (+8) -> 2685-153
Luna's Glaze Rod (+8) -> 2340-124
Blaze (+8) -> 2416-135
Starlight (+8) -> 2180-117
Hysterial Staff (+8) -> 2415-140
Enhanced Hysterial Staff (+8) -> 2480-142
Spiked Cane (+8) -> 2480-140
Windcaller (+8) -> 2300-118
Scholar's Wand (+8) -> 2330-126
Necromancer's Fire Staff (+8) -> 2295-127
Skull Cane (+8) -> 2355-127
Wooden Rod - Fire (+8) -> 2184-118

Buradaki sonuçlara istinaden Archmage's asalarına bir AP güncellemesi gelmişti ve 96'dan 108'e çıkarıldı. Aynı şekilde Razu's Staff'ın da AP değeri 84'ten 100'e çıkarılmıştı. (Eşyalar için belirttiğim AP değerleri +8 derecesi içindir.)


Silahları incelemek isteyen oyuncularımız için ise infografiği paylaşıyorum.

1675265892521.png
 

Witch_King

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
334
Puanları
63
Paylaşım için teşekkürler. Eline sağlık. Daha öncede belirttiğimiz gibi maalesef stafflar arasındaki damage farkları çok enteresan.

+8 spiked cane 76 ap ve 50 fire damage sahip. Unique item olan luna fire 117 ap ve 64 fire damage sahip.

Spiked cane +8 şuan 3-4 gb. Luna +8 hiç görmedim pazarda. Muhtemelen fiyatı belli değildir. Teklifle satılır ve ucu açık. Belki 20 belki 30 gb.

Peki aradaki damage farkı ne kadar? 200 damage :)

Bu işin matematiğinde veya algoritmasında bir yanlış var. Sende hep söylerdin önemli olan stafın ap değeridir ve elemental bonus yardımcı konumdadır. 117 ve 76 apye sahip iki staf arasındaki fark bu olmamalı. Ki bide bu damageler en iyi skillde denenmiş. Daha düşük seviyedeki skiller arasındaki fark daha da az çıkabilir.

Bir de Blaze staff 64 ap ye sahip. Bu kadar düşük ap ile spiked ile aynı damageyi çıkarması dediklerimi kanıtlıyor zaten.
 

DeadLegion

Üye
Katılım
17 Ağu 2022
Mesajlar
264
Puanları
43
Mage skillerinde hasar yuzdesi yazmiyor ki yazsa da stat sayfasindaki atagi cok dusuk kaldigi icin bu yuzdeler cok yuksek olmadigi surece bir anlam ifade etmez.
 

_GooDDmG_

Üye
Katılım
19 Ara 2020
Mesajlar
37
Puanları
18
Archmage's Fire Staff (+8) -> 2725-155
Luna's Fire Rod (+8) -> 2685-153

Elemental damage çok önemi olmadığı , staf atağı önemli deniyor. Lunasta 117 ap - archmageste 96 ap var , 21 ap fazla olmasına rağmen daha düşük vurması normal gelmedi bana.
 

Pemila

Üye
Katılım
13 May 2022
Mesajlar
73
Puanları
18
Evet bunu oyun içinden bir ingame modun dediğine bende şahit oldum ve gözüken o ki sanırım bi bilgi kalabalığı var modlar arasında. :)
Archmage's Fire Staff (+8) -> 2725-155
Luna's Fire Rod (+8) -> 2685-153

Elemental damage çok önemi olmadığı , staf atağı önemli deniyor. Lunasta 117 ap - archmageste 96 ap var , 21 ap fazla olmasına rağmen daha düşük vurması normal gelmedi bana.
 

Aziz

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
743
Puanları
93
Stat farkını hesapladınız mı? İki silah arasında stat farkı var. Archmage daha az INT isterken, Luna's ise daha fazla INT istiyor. Bu ikisini de göz önünde bulundurun. Birde üstüne 4 magic bonus daha ekleniyor. Eğer test yapılırken - ki sıfırlanmıştır diye tahmin ediyorum - bu statlar sıfırlanıp silahlara göre verildiyse bu ikisinin farkının açılması normal. Arada ki fark zaten 40 saldırı puanı. Demek ki bu kadar magic ve int farkına rağmen silahın atağı çok önemli bir şekilde rol oynamış. Eğer fark daha açık olsaydı dediğiniz doğru olurdu.
Archmage's Fire Staff (+8) -> 2725-155
Luna's Fire Rod (+8) -> 2685-153

Elemental damage çok önemi olmadığı , staf atağı önemli deniyor. Lunasta 117 ap - archmageste 96 ap var , 21 ap fazla olmasına rağmen daha düşük vurması normal gelmedi bana.
Evet bunu oyun içinden bir ingame modun dediğine bende şahit oldum ve gözüken o ki sanırım bi bilgi kalabalığı var modlar arasında. :)
 

Pemila

Üye
Katılım
13 May 2022
Mesajlar
73
Puanları
18
Stat farkını hesapladınız mı? İki silah arasında stat farkı var. Archmage daha az INT isterken, Luna's ise daha fazla INT istiyor. Bu ikisini de göz önünde bulundurun. Birde üstüne 4 magic bonus daha ekleniyor. Eğer test yapılırken - ki sıfırlanmıştır diye tahmin ediyorum - bu statlar sıfırlanıp silahlara göre verildiyse bu ikisinin farkının açılması normal. Arada ki fark zaten 40 saldırı puanı. Demek ki bu kadar magic ve int farkına rağmen silahın atağı çok önemli bir şekilde rol oynamış. Eğer fark daha açık olsaydı dediğiniz doğru olurdu.
Lunas 7 kullanan bi mage olarak söylüyorum 255 MP ile oynuyoruz(Lunas 8 de de ayı şey olur.).. 4 Mp + 16 FR > 21 Ap anlamına geliyor. Demek ki o kadar int ve magic farkına rağmen silah atağı çokta önemli bir rol oynamamış.. Mana burnün de 2 - 3 mana çekmesi gibi uniq set bonusu yihuuu 2 - 3 mana çekiyoruz çalışıyor mana burn :)
 

Aziz

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
743
Puanları
93
Lunas 7 kullanan bi mage olarak söylüyorum 255 MP ile oynuyoruz(Lunas 8 de de ayı şey olur.).. 4 Mp + 16 FR > 21 Ap anlamına geliyor. Demek ki o kadar int ve magic farkına rağmen silah atağı çokta önemli bir rol oynamamış.. Mana burnün de 2 - 3 mana çekmesi gibi uniq set bonusu yihuuu 2 - 3 mana çekiyoruz çalışıyor mana burn :)
Daha fazla test etmek lazım. Bu silahlar dummyler üzerinde kullanılmış. Takı var mıydı, yok muydu bunların hepsinin ayrı ayrı hesabı gerekli. Hangi silahı kullanırken takı vardı, hangisinde yoktu. Hiç birinde yok muydu yoksa hepsinde mi vardı. Hepsi etken. Ancak oyuncu taraflı çok sağlıklı rapor gelmediği aşikar. Bu silah vurmuyor, bu silah bozuk demek yerine ayrı ayrı bir raporda gelmediğini zaten ben buradan bile görebiliyorum. Çünkü herkesin oynayışı farklı.
Mana burn çalışıyor. Değeri düşük olabilir. Değerinin düşük olduğu aşikar. Önemli olan sistemin çalışıp çalışmadığı. Sistem kusursuz çalışıyorsa değerlerde değişiklik olabilir. Dediğiniz gibi. Yihu! Çünkü sistem çalışıyor. Geliştirici ekipte bu bilgiyi istediğini düşünüyorum. Çalışıp çalışmadığı. Gerisi daha basittir diye düşünüyorum. Değer artırımına gidilebilir.
 

Pemila

Üye
Katılım
13 May 2022
Mesajlar
73
Puanları
18
Daha fazla test etmek lazım. Bu silahlar dummyler üzerinde kullanılmış. Takı var mıydı, yok muydu bunların hepsinin ayrı ayrı hesabı gerekli. Hangi silahı kullanırken takı vardı, hangisinde yoktu. Hiç birinde yok muydu yoksa hepsinde mi vardı. Hepsi etken. Ancak oyuncu taraflı çok sağlıklı rapor gelmediği aşikar. Bu silah vurmuyor, bu silah bozuk demek yerine ayrı ayrı bir raporda gelmediğini zaten ben buradan bile görebiliyorum. Çünkü herkesin oynayışı farklı.
Mana burn çalışıyor. Değeri düşük olabilir. Değerinin düşük olduğu aşikar. Önemli olan sistemin çalışıp çalışmadığı. Sistem kusursuz çalışıyorsa değerlerde değişiklik olabilir. Dediğiniz gibi. Yihu! Çünkü sistem çalışıyor. Geliştirici ekipte bu bilgiyi istediğini düşünüyorum. Çalışıp çalışmadığı. Gerisi daha basittir diye düşünüyorum. Değer artırımına gidilebilir.
Konuyu açan sensin ve bir silah denemesi yapılıyorken her silahta farkı takı kullanıp test yaptıysanız o test zaten sağlıksız o zaman bu konunun açılması da saçma değil mi sence?

Mana burn konusuna gelicek olursak değerinin düşüklüğü değil konu 560 vuruyorken bir kişiye %2 olan mana burn ile düz hesap 10 mana çekmesi gerekiyorken 2 - 3 mana çekiyorsa sisteme çalışıyor demen ne kadar akıl karı ? Mana çekme sistemi evet çalışıyor bunu zaten BP den biliyorum uniq set ondada mana burn var ve o manayı gayet güzel çekiyor :) Veya hp burn yanlış hatırlamıyorsan warriorların silahında ya birşeyinde var buda düzgün çalışıyor neden çünkü % değerleri düzgün işliyor. Mage kısmına neden çalışmıyor diyorum çünkü %1 bile değil %2 yazan mana burn %0.3-4 falan çalışıyor buna çalışıyor diyorsak evet çalışıyor.
Ben bunu chaos setin set bonusu değiştiği zamandan beri söylüyorum..


Dip not : Gerisi daha basittir demişsin chaos setin set bonusu değişeli sanırım 4-5 bilemedin 6 ay oluyordur baya oldu değişeli o derece hatırlamıyorum o kadar uzun zaman oldu yani. Basit birşeyin bu kadar uzun sürmesi zaten çok garip :)

Konu hakkında tartışmak yerine serverin en çok BP li magesi ile tartışıyorsun siz daha mage oynamadan mage konusunda benle yanlış anlamayın ama tartışacak durumda değilsiniz. BEn 15 nisandan beri Mage oynuyorum ilk Choas pendantın sahibiyim il chaos setinde sahibiyim yani Allah aşkına şu tartışmayı bıraksanız da artık evet burada bir yanlışlık var yazılım ekibimiz bu konu ile ilgilenecek ama öncelik sıramızda malesef bu değil deseniz bunu da eyvallah ama kral siz mage oynamadan mage hakkında rica ediyorum çok konuşmayın gereken tüm bilgileri ben size veririm.Çünkü Sizin test serverında yaptığınız testleri ben oyun içinde aktif olarak + dorionda vs alanında yapıyorum anlatabiliyor muyum demek istediğimi ?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Aziz

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
743
Puanları
93
Konuyu açan sensin ve bir silah denemesi yapılıyorken her silahta farkı takı kullanıp test yaptıysanız o test zaten sağlıksız o zaman bu konunun açılması da saçma değil mi sence?

Mana burn konusuna gelicek olursak değerinin düşüklüğü değil konu 560 vuruyorken bir kişiye %2 olan mana burn ile düz hesap 10 mana çekmesi gerekiyorken 2 - 3 mana çekiyorsa sisteme çalışıyor demen ne kadar akıl karı ? Mana çekme sistemi evet çalışıyor bunu zaten BP den biliyorum uniq set ondada mana burn var ve o manayı gayet güzel çekiyor :) Veya hp burn yanlış hatırlamıyorsan warriorların silahında ya birşeyinde var buda düzgün çalışıyor neden çünkü % değerleri düzgün işliyor. Mage kısmına neden çalışmıyor diyorum çünkü %1 bile değil %2 yazan mana burn %0.3-4 falan çalışıyor buna çalışıyor diyorsak evet çalışıyor.
Ben bunu chaos setin set bonusu değiştiği zamandan beri söylüyorum..


Dip not : Gerisi daha basittir demişsin chaos setin set bonusu değişeli sanırım 4-5 bilemedin 6 ay oluyordur baya oldu değişeli o derece hatırlamıyorum o kadar uzun zaman oldu yani. Basit birşeyin bu kadar uzun sürmesi zaten çok garip :)

Konu hakkında tartışmak yerine serverin en çok BP li magesi ile tartışıyorsun siz daha mage oynamadan mage konusunda benle yanlış anlamayın ama tartışacak durumda değilsiniz. BEn 15 nisandan beri Mage oynuyorum ilk Choas pendantın sahibiyim il chaos setinde sahibiyim yani Allah aşkına şu tartışmayı bıraksanız da artık evet burada bir yanlışlık var yazılım ekibimiz bu konu ile ilgilenecek ama öncelik sıramızda malesef bu değil deseniz bunu da eyvallah ama kral siz mage oynamadan mage hakkında rica ediyorum çok konuşmayın gereken tüm bilgileri ben size veririm.Çünkü Sizin test serverında yaptığınız testleri ben oyun içinde aktif olarak + dorionda vs alanında yapıyorum anlatabiliyor muyum demek istediğimi ?
Yorumunuzda bazı yerleri düzenledim. Diğer etiketlediğiniz konuya baktım. Yaptığınız yorumlar mutlaka inceleniyordur, incelenecektir. Ancak dediğim gibi. Daha fazla test ve daha fazla oyuncunun raporu lazım. Serverın en BP'li magesinden çok, bir çok kişinin bu konu hakkında testleri ve görüşleri lazım.

3.2.1 yamasından önce yapılan test yukarıda ki. Ben konuyu aktaranım. Testi yapan değil. Bu testten sonra Razu's Staff uygun görülmemiş ve atağı artırılmış. Diğerleri uygun görülmüş. Eğer değişiklik olursa zaten yama notlarında okuyabilirsiniz. Tartışma yapmıyorum. Ben öğrenmeye, bildiklerimi aktarmaya çalışıyorum. Siz ise yaptıklarını anlatıyorsunuz. Sizden gelenleri de not alıyorum. Eğer bana sorulursa bende sizden öğrendiklerimi aktarırım. Amacınız zaten bu değil mi? Bir şeylerin size göre yanlışsa, yanlış olup olmadığı değerlendirilme hususu.
 

Pemila

Üye
Katılım
13 May 2022
Mesajlar
73
Puanları
18
Yorumunuzda bazı yerleri düzenledim. Diğer etiketlediğiniz konuya baktım. Yaptığınız yorumlar mutlaka inceleniyordur, incelenecektir. Ancak dediğim gibi. Daha fazla test ve daha fazla oyuncunun raporu lazım. Serverın en BP'li magesinden çok, bir çok kişinin bu konu hakkında testleri ve görüşleri lazım.

3.2.1 yamasından önce yapılan test yukarıda ki. Ben konuyu aktaranım. Testi yapan değil. Bu testten sonra Razu's Staff uygun görülmemiş ve atağı artırılmış. Diğerleri uygun görülmüş. Eğer değişiklik olursa zaten yama notlarında okuyabilirsiniz. Tartışma yapmıyorum. Ben öğrenmeye, bildiklerimi aktarmaya çalışıyorum. Siz ise yaptıklarını anlatıyorsunuz. Sizden gelenleri de not alıyorum. Eğer bana sorulursa bende sizden öğrendiklerimi aktarırım. Amacınız zaten bu değil mi? Bir şeylerin size göre yanlışsa, yanlış olup olmadığı değerlendirilme hususu.
Oyunda daha drobunun görmediği bir Staffı güncellemek yerine keşke en basiti olan mana burn düzeltilseydi mesela. Yani oyunda olmayan bir stafı test edip güncellemesi uygun görülüyor bu ayrı istişare edilecek bir konu bence.

Düzenleme sebebinin gerekçesini anladım sanırım onu şöyle değiştireyim.

Epic item olan Mystic pendantın özellikleri: 16 Magic - 20 HP - 40 MP

Uniq item olan Chaos pendant : 12 Magic - 80 Hp - 60 MP - 10 FR/İce/Lr Damge

Choas set bonusu(5 Parça) : %2 mana burn - 10 Magic - %10 warriorlara Atack

Choas set bonusu(3 Parça) : %2 mana burn - 10 Magic - %5 warriorlara Atack

Choas set bonusu(4 Parça Pendant Hariç) : %10 warriorlara Atack


Buradan yola çıkarak oyun içi GB değerleri ile konusuyorum suan pazarda:
Mystic Pendant 425M sebebi servarda 300 tane vardır(Farazi bir rakam sadece çok fazla olduğunu biliyoruz)
Chaos Pendant 20-25 GB diyelim sebebi servarda max 10-15 tane vardır.(Oyun içi pazarda yok!)

Ek olarak uniq ve epic arasında ki drop rate te bunun cabası tabiki şimdi buradan yola çıkarak. Bir 4 Parça Chaos + Mystic pendantlı bir mage aylarca farm atıp 20 - 25 gb chaos pendantı almak için oyunda saaatlerini haftalarını belki aylarını harcayıp bu itemi almaya çalışacak neden çünkü Mage sınıfının suan için Son seviye itemi buraya kadar okey miyiz tamaam. Şimdi gelelim kazanacağı değerlere..

Arkadaş sen 4 parça chaos ve Mystic pendanta sahipsen ve Chaos pendant ile değiştirmek istiyorsan artık pendantını kazanacağın değerler birebir şunlar :
1: %2 Mana burn (Ki aylardır %0.3-4 olarak çalışıyor her vuruşunuzda 2 - 3 mana çekeceksiniz)
2: 4 Magic
3: 60 HP
4: 20 MP
5: 10 Fire/ice/Lr Damage

Düzenleme : Chaas set servarda max 10-15 tane var demiştim ya loglardan görebiliyorsundur yada kaç tane mage bu chaos pendantı kullanıyor belki görebiliyorsunuzdur. 2 elin parmağını geçmeyecek sayıda mage bu pendantı kullanıyor sende diyorsun ki bir çok kişinin bu konu hakkında testleri ve düşünceleri lazım bir çok dediğin sayı zaten max 10-15 olabiliyor. Toplam mage oyuncu sayısının % kaçı ediyordur bilemiyorum. Kaale alınacak bir sayıya ulaşılamadı aylarca bunu görüyoruz bir çok güncelleme geldi mana burn düzeltilmedi en basiti bu veya bir çok güncelleme geldi Damage test videosunda görmüşsündür 10 Fire damagein etkisi 15-17 damage tekabul ediyor buda düzeltilmedi 1 pendantın sana katacağı damage değeri 4 MP + 10 Fr bunun tekabul ettiği damage 40 dan biraz az olur tahminimide 4 MP + 16 Fr > 21 Atak buradan yola çıkarak söylüyorum.

Kısacası 20 - 25 GB verip 34-35 arası bir damage kazanacaksınız ne kadar mantıklı ?
 
Son düzenleme:

_GooDDmG_

Üye
Katılım
19 Ara 2020
Mesajlar
37
Puanları
18
arkadaşa tamamen katılıyorum, chaos setin en önemli parcası olan amutle of choasın % 2 mana burn yakması cok komik bi rakam, rakip zaten % 6 kadar mana kazanıyor yürüdüğü sırada, ya değeri makul seviyelere cekilmeli yada silinmeli , işe yaramayan bir özellik göz boyamak icin koyulmuş hissi veriyor.
 

_GooDDmG_

Üye
Katılım
19 Ara 2020
Mesajlar
37
Puanları
18
arkadaşa tamamen katılıyorum, chaos setin en önemli parcası olan amutle of choasın % 2 mana burn yakması cok komik bi rakam, rakip zaten % 6 kadar mana kazanıyor yürüdüğü sırada, ya değeri makul seviyelere cekilmeli yada silinmeli , işe yaramayan bir özellik göz boyamak icin koyulmuş hissi veriyor.
 

_GooDDmG_

Üye
Katılım
19 Ara 2020
Mesajlar
37
Puanları
18
arkadaşa tamamen katılıyorum, chaos setin en önemli parcası olan amutle of choasın % 2 mana burn yakması cok komik bi rakam, rakip zaten % 6 kadar mana kazanıyor yürüdüğü sırada, ya değeri makul seviyelere cekilmeli yada silinmeli , işe yaramayan bir özellik göz boyamak icin koyulmuş hissi veriyor.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt