Oyun içerisinde defalarca ticket attım bu konu ile ilgili, sadece bu konu değil bir sürü ticlet attım oyun içi geliştirmelerle ilgili. Fakat bu olay gerçekten çok başka.
Priest oyuncusu olarak hem farm hemde pk atan bir oyuncuyum.
Şimdi güncelleme notlarında skill değişiklikleriyle ilgili değişikliklerin söylenmemesi zaten apayrı bir durum fakat bunu şimdilik gözardı ediyorum.
Discord konuşmalarında priest 61 yeteneğinin fazla güçlü olduğundan ve bu yüzden nerflendiği söylendi.
Örnekle yapılan yanlışı söylemek istiyorum.
Priest 61 yeteneği güncellemeden önce %300 hasara sahipti. Şu an sahip olduğum karakter ile undead king e 1230-1280 arasında hasarlar çıkartıyordum.
yetenek nerflendi ve %250 hasara sahip oldu. Aynı moba aynı şartlarda çıkarabildiğim hasar 1030-1080 arasında oldu.
61 yeteneğinin güçlü olduğunu ve nerflediğinizi kabul ettiğimi varsayıyorum.
Şimdi gelelim asıl kritik olaya.
Priest 70 yeteneği %300 hasara sahip. Yani demek oluyor ki, 61 yeteneğinin eski halinden %50 daha fazla hasar vermesi lazım.
eğer %300 hasardan %250 hasara yetenek nerflendiğinde ortalama 200 damage farkı oluyorsa, mantıken 70 yeteneği 1 skilde ortalama 200 hasar artırımı sağlaması gerekiyor.
Fakat aynı şartlarda aynı moba ortalama 1260-1310 damage çıkartabiliyorum.
Lütfen yaptıgınız hataların farkına varın. 61 yeteneğini nerflediyseniz eğer, 70 yeteneğinin hakkını verecek şekilde düzenleyin lütfen.
Priest oyuncusu olarak hem farm hemde pk atan bir oyuncuyum.
Şimdi güncelleme notlarında skill değişiklikleriyle ilgili değişikliklerin söylenmemesi zaten apayrı bir durum fakat bunu şimdilik gözardı ediyorum.
Discord konuşmalarında priest 61 yeteneğinin fazla güçlü olduğundan ve bu yüzden nerflendiği söylendi.
Örnekle yapılan yanlışı söylemek istiyorum.
Priest 61 yeteneği güncellemeden önce %300 hasara sahipti. Şu an sahip olduğum karakter ile undead king e 1230-1280 arasında hasarlar çıkartıyordum.
yetenek nerflendi ve %250 hasara sahip oldu. Aynı moba aynı şartlarda çıkarabildiğim hasar 1030-1080 arasında oldu.
61 yeteneğinin güçlü olduğunu ve nerflediğinizi kabul ettiğimi varsayıyorum.
Şimdi gelelim asıl kritik olaya.
Priest 70 yeteneği %300 hasara sahip. Yani demek oluyor ki, 61 yeteneğinin eski halinden %50 daha fazla hasar vermesi lazım.
eğer %300 hasardan %250 hasara yetenek nerflendiğinde ortalama 200 damage farkı oluyorsa, mantıken 70 yeteneği 1 skilde ortalama 200 hasar artırımı sağlaması gerekiyor.
Fakat aynı şartlarda aynı moba ortalama 1260-1310 damage çıkartabiliyorum.
Lütfen yaptıgınız hataların farkına varın. 61 yeteneğini nerflediyseniz eğer, 70 yeteneğinin hakkını verecek şekilde düzenleyin lütfen.