Matematik ile ispatlananSkill Değişikliği

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MrLieu

Üye
Katılım
6 Eki 2022
Mesajlar
3
Puanları
3
Oyun içerisinde defalarca ticket attım bu konu ile ilgili, sadece bu konu değil bir sürü ticlet attım oyun içi geliştirmelerle ilgili. Fakat bu olay gerçekten çok başka.

Priest oyuncusu olarak hem farm hemde pk atan bir oyuncuyum.

Şimdi güncelleme notlarında skill değişiklikleriyle ilgili değişikliklerin söylenmemesi zaten apayrı bir durum fakat bunu şimdilik gözardı ediyorum.

Discord konuşmalarında priest 61 yeteneğinin fazla güçlü olduğundan ve bu yüzden nerflendiği söylendi.

Örnekle yapılan yanlışı söylemek istiyorum.
Priest 61 yeteneği güncellemeden önce %300 hasara sahipti. Şu an sahip olduğum karakter ile undead king e 1230-1280 arasında hasarlar çıkartıyordum.
yetenek nerflendi ve %250 hasara sahip oldu. Aynı moba aynı şartlarda çıkarabildiğim hasar 1030-1080 arasında oldu.

61 yeteneğinin güçlü olduğunu ve nerflediğinizi kabul ettiğimi varsayıyorum.

Şimdi gelelim asıl kritik olaya.

Priest 70 yeteneği %300 hasara sahip. Yani demek oluyor ki, 61 yeteneğinin eski halinden %50 daha fazla hasar vermesi lazım.
eğer %300 hasardan %250 hasara yetenek nerflendiğinde ortalama 200 damage farkı oluyorsa, mantıken 70 yeteneği 1 skilde ortalama 200 hasar artırımı sağlaması gerekiyor.

Fakat aynı şartlarda aynı moba ortalama 1260-1310 damage çıkartabiliyorum.

Lütfen yaptıgınız hataların farkına varın. 61 yeteneğini nerflediyseniz eğer, 70 yeteneğinin hakkını verecek şekilde düzenleyin lütfen.
 

MrLieu

Üye
Katılım
6 Eki 2022
Mesajlar
3
Puanları
3
ömertaa sen nasıl bir trolsün anlamıyorum. Her konunun altına gereksiz gereksiz yorumlar yapıyorsun.
 

GizliPriest

Üye
Katılım
8 Haz 2022
Mesajlar
284
Puanları
43
Herşey olması gerektiği gibi nizami ve düzgün
Bunu biri buradan alsın ya.

Oyun içerisinde defalarca ticket attım bu konu ile ilgili, sadece bu konu değil bir sürü ticlet attım oyun içi geliştirmelerle ilgili. Fakat bu olay gerçekten çok başka.

Priest oyuncusu olarak hem farm hemde pk atan bir oyuncuyum.

Şimdi güncelleme notlarında skill değişiklikleriyle ilgili değişikliklerin söylenmemesi zaten apayrı bir durum fakat bunu şimdilik gözardı ediyorum.

Discord konuşmalarında priest 61 yeteneğinin fazla güçlü olduğundan ve bu yüzden nerflendiği söylendi.

Örnekle yapılan yanlışı söylemek istiyorum.
Priest 61 yeteneği güncellemeden önce %300 hasara sahipti. Şu an sahip olduğum karakter ile undead king e 1230-1280 arasında hasarlar çıkartıyordum.
yetenek nerflendi ve %250 hasara sahip oldu. Aynı moba aynı şartlarda çıkarabildiğim hasar 1030-1080 arasında oldu.

61 yeteneğinin güçlü olduğunu ve nerflediğinizi kabul ettiğimi varsayıyorum.

Şimdi gelelim asıl kritik olaya.

Priest 70 yeteneği %300 hasara sahip. Yani demek oluyor ki, 61 yeteneğinin eski halinden %50 daha fazla hasar vermesi lazım.
eğer %300 hasardan %250 hasara yetenek nerflendiğinde ortalama 200 damage farkı oluyorsa, mantıken 70 yeteneği 1 skilde ortalama 200 hasar artırımı sağlaması gerekiyor.

Fakat aynı şartlarda aynı moba ortalama 1260-1310 damage çıkartabiliyorum.

Lütfen yaptıgınız hataların farkına varın. 61 yeteneğini nerflediyseniz eğer, 70 yeteneğinin hakkını verecek şekilde düzenleyin lütfen.
Olay çok basit 61 skill gitti 70 geldi sadece yer degistirdiler tek fark artık 200 fazla mana yakarak aynı hasarı vurucaksin ve 70 skill az vuruyor diyemicez çünkü artık 61den fazla vuruyor :D
 

omertaa

Üye
Katılım
27 May 2022
Mesajlar
100
Puanları
43
200 mana için ne agladınız be arkadaş adamlar ne yapsa yaranamaz sizlere.Herşey olması gerektigi gibi .
 

BySavas

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
423
Puanları
43
340 mp fazla gerçekten, makul olan 250
%350 olduğunu test etmek istiyorsanda şunu dene r ile git bir moba vur 500 vuruyosan %350 lik skil 500x3.5=1750 hasar vurman gerek test etmeni öneririm.
 

Tengrikut

Üye
Katılım
19 Nis 2022
Mesajlar
218
Puanları
28
Warrior 60 seviye - Juggernaut skill 275 mana 0,8saniye

priestler 60 seviyede undead king vs.. tek başına saatlerce farm yapabileceğine, 8 kişilik parti'den tek başına ks ile kutu alacağına, oyundaki tüm karakterlere hükmedeceği hayaline kendilerini çok kaptırmış.
 

Benbu

Üye
Katılım
19 May 2022
Mesajlar
256
Puanları
43
Priest 61 yeteneği güncellemeden önce %300 hasara sahipti. Şu an sahip olduğum karakter ile undead king e 1230-1280 arasında hasarlar çıkartıyordum.
yetenek nerflendi ve %250 hasara sahip oldu. Aynı moba aynı şartlarda çıkarabildiğim hasar 1030-1080 arasında oldu.

Priest 70 yeteneği %300 hasara sahip. Yani demek oluyor ki, 61 yeteneğinin eski halinden %50 daha fazla hasar vermesi lazım.
eğer %300 hasardan %250 hasara yetenek nerflendiğinde ortalama 200 damage farkı oluyorsa, mantıken 70 yeteneği 1 skilde ortalama 200 hasar artırımı sağlaması gerekiyor.

Fakat aynı şartlarda aynı moba ortalama 1260-1310 damage çıkartabiliyorum.

Lütfen yaptıgınız hataların farkına varın. 61 yeteneğini nerflediyseniz eğer, 70 yeteneğinin hakkını verecek şekilde düzenleyin lütfen.
Kendi içinde çelişmissin 61 skili %300 hasar a sahipti ve 1230 1280 arası hasar verıyordu dıyorsun ama yine %300 hasar veren 70 skiline neden 1260 1310 verıyor diyorsun
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,357
Puanları
113
Warrior 60 seviye - Juggernaut skill 275 mana 0,8saniye

priestler 60 seviyede undead king vs.. tek başına saatlerce farm yapabileceğine, 8 kişilik parti'den tek başına ks ile kutu alacağına, oyundaki tüm karakterlere hükmedeceği hayaline kendilerini çok kaptırmış.
8 kişi parti diyorsun?

Kusura bakma acaba kolları yokmu o 8 kişinin?
 

TheZK

Üye
Katılım
19 Haz 2022
Mesajlar
42
Puanları
18
İlk 4 ay BP karakter oynamış biri olarak söyliyim. 61 skili haddinden fazla vuruyordu evet. Bu göz ardı edilmeyecek bir gerçek. Nerf yemesi mantıklı. Ama 70 skilinin istediği mana o kadar fazla ki BP karakterlernin 5-6 vuruşta bir mana basması gerekiyor. Bu da can potu basmasını imkansız hale getiriyor. 70 skilinin istediği mananın 250-275 civarında olması gerekiyor ki BP oynanabilir bir karakter olsun.
 

MaRaKeSH

Üye
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
738
Puanları
63
ömertaa sen nasıl bir trolsün anlamıyorum. Her konunun altına gereksiz gereksiz yorumlar yapıyorsun.

Soulboundu açacaz dediler ya rahatlama geldi muhtemelen ona

75 cap gelmiş 61 lvl nerflenmiş çok doğal bir durum sonuçta bu mantıklı 70 skili neden bu şekilde amaç mana dan kar etmekse doğru yöntem ama nedendir bilemiyorum priestlere çarpıyor bu olay. toplu heel atıyoruz 1 tüp mana basıyoruz neden? partiye heel yapıyoruz diyemi o zaman mage nova ve meteorada aynı mana giderini yapın onlarda ırka vuruyor. Günlerdir konusuluyor bu konu neden ilgilenilmiyor. Asıl merak ettiğim şu düzelirse kimler itiraz edecek hangi kesim bu durumdan şikayetçi. Priestlere resmen oynamayın diyorsunuz sırf bu yüzden claslar arasında polemik başlatıyorsunuz
 

MrLieu

Üye
Katılım
6 Eki 2022
Mesajlar
3
Puanları
3
bp priest farm karakteri olarak algılanıyor, fakat çok fazla solo pk atan oyuncu var ve siz bu oyuncuları oyundan sogutuyorsunuz. Biz farm atmak icin karakterin yeteneğini değiştirin demiyoruz. Karakteri pk atılabilir pozisyona getirmenizi istiyoruz. 70 yeteneğinin değiştirilmesi gerekiyor. Hem atağının artması hemde mana değerinin azaltılması gerekiyor.
 

SunRise

Yönetici
Community Manager
Katılım
17 Ara 2021
Mesajlar
264
Puanları
93
Selamlar,

Level Cap 65 olması nedeniyle zaten 61 skili olması gereğinden fazla vuruyordu ve yeni level cap ile beraber bu sorun ortadan kalktı. Şuanda olması gerektiği gibi herhangi bir değişiklik yapılması düşünülmüyor.

İyi forumlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt