Meslek kasmak ve Craft

Kayı Beyi

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
30
Puanları
8
Merhabalar
Oyunun başından beri ara ara da olsa oynayan ve craft malzemeleri toplayan biri olarak toplayıcılık ve meslek konusuunda çok ciddi sorunlar oluşmaya başladıgını belirtmek isterim
Öncelikle DV ye eklenen materyaller için % 50 daha hızlı toplanacak denmesine ragmen 2 patchtir bu hız sağlanmadı bu kadar zor olmasa gerek hızını artırmak. Ayrıca DV deki materyallerin oluşma süresi de kısılması gerekmekte veya sayıları artırılmalı koca haritayı 3 4 tane demir cevheri bulmak için dolaşamam dv deki risklere rağmen orada toplayıcılık yapmak için getirilen ödül çok az insanlar oyunu boş vakitlerinden kısarak oynuyor ve dv de sürekli ölüm riski yeniden başlama gibi durumlar çokken exp oranını 2 ye katlamak ödül için yeterli değil.
Ayrıca AVCILIK DERİCİLİK ARTIK NE DERSENİZ bu mesleğin kasımını bu kadar zorlaştırmak gerçek manada oyundan soğutan bir sebep insanlar zaten meat nerflenecek diye tüm slotları azaltmak ne mantık onu anlayamadık... Baştaki yanlış başlangıç ileride nerflenerek düzeltilemez o zaman adaletsizlik olur insanlar aradaki farkı kapatamaz ve oyundan soğur acilen skining deki nerf kalkmalı eski haline getirilmeli

Ayrıca Zırh üretimine yeni malzemeler eklenmiş zorlaştırılmış ancak gelen eexp hala aynı pes doğrsu
 
Son düzenleme:

Witch_King

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
334
Puanları
63
Dv de bir materyal bulana kadar zaten asas paşazadeler gerekeni yapıyorlar. Saatlerce materyal aramakla geçireceğine, asaslardan tek yiyip habire towna düşeceğine git krallıkta topla kafan rahat olsun. Diğer konulara girmiyorum hiç zaten. Ben çoktan bıraktım.
 

Kayı Beyi

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
30
Puanları
8
Dv de bir materyal bulana kadar zaten asas paşazadeler gerekeni yapıyorlar. Saatlerce materyal aramakla geçireceğine, asaslardan tek yiyip habire towna düşeceğine git krallıkta topla kafan rahat olsun. Diğer konulara girmiyorum hiç zaten. Ben çoktan bıraktım.
öyle de exp kasabilmek için de buradan sesimizi duyurmazsak nasıl farkedecekler
 

Bum

Üye
Katılım
7 Haz 2022
Mesajlar
111
Puanları
43
DV'deki malzemeler "PK'cılar BP kazanıp beslensin, toplayıcı da bu tehlikeyi göze alıp daha fazla kazansın" diye eklenmiş olup, bir kök mushroom topla 8 asas belirsin yanında öl towna git geri gel 2x titanyum kaz 5 asas belirsin yanında her malzeme başına towna git geri gel işine dönüştü. Mevcut durumda DV'nin albenisi 2 kat experience olarak söyleniyor ama ben LK PK veya Haddar Haggard'a geçtiğimde aynı expe ulaştığımda daha az efor, daha az çevre kontrolü, daha az stres, daha az potion vb. şeyler harcıyor ve 2x malzeme toplayıp yoluma devam ediyorum. Ölmediğim için sürekli town'dan malzemelere 5 dk koşmuyor, o zamanı da toplama yaparak devam ettiriyorum. Yani işin özeti bu sistem fare kapanına benziyor, tuzaktaki peynir lezzetli gözükse de asla ulaşamadan ölüyor, ulaşabilsek bile günün sonunda çok memnun olmuyoruz. Buna ekstra olarak DV balıkçılığı da aynı sisteme dönüşmüş olup ödül peyniri olarak Captain Box konuldu ama Captain Box'un verdiklerini daha kısa sürede diğer maplerde kasabiliyorsun. Bence toplayıcı için ve balıkçı için DV haritası mantıklı değil.

Burhan Bey'in discord üzerinden DV için "97 adet harvesting objesi, 64 adet herbalism objesi mevcut. Harvesting'te daha fazla materyal var. Normal su an." dediğini gördüm. Üşenmeden saydım tüm DV'de toplam 90 kök harvest-herbalism objesi var. Herbalism kasmak istediğimde bulduğum Cranberry-Sage sayısı toplamda 3 veya 4 kök oluyor ve bunlar bazen bowl'un ortasında veya karşı ırkın townunun yanında olabiliyor. Oraya ulaşmayı geçtim bu konumlarda toplama yapayım sabit 10 saniye durayım desem kafama 1 parti adam biniyor zaten. Ben şimdi soruyorum 2x expli 4 kökü mü, yoksa Haddar'da 1x expli 20 kökü mü toplamak mantıklı?

%50 hız konusuna gelecek olursak, aylardır yapılmayan bir altyapı var o da toplayıcılara Exp bonus ve Speed Bonus. Enhanced toollar takıyoruz, yemekler basıyoruz hepsinde bu altyapı var ama iş tüm oyuna BP Event ve EXP Event yapmaya gelince bizler ne yazık ki altyapı yok diye göz ardı ediliyoruz. Önümüz clan güncellemesi discord tr-sohbet üzerinden sordum dedim ki Craft toplulukları ve clanları bu oyunda aktif olarak aşırı kalabalıklar ve bize 2 saatlik Str bonus, Bp bonus vb. şeyler lazım değil bize craft bonusları lazım olacak mı bu güncellemede dedim. Burhan Bey'in cevabı maalesef altyapısı yok oldu. Yapılmak istenen bonus vermemek ise çıkın bonus vermek istemiyoruz 1-2 saatte olsa hızlı malzeme toplamanızı istemiyoruz deyin. Yapmak istiyor iseniz en kötü clan güncellemesine gelir diye düşünüyordum artık tüm umudumu kaybettim bu konuda.

Son konu Skining. Yönetimin bazı konularda elinin ayarı yok. Repair Hammer satılabilmesi için Lamb Cutlet'e bir düzenleme gelmesi gerekiyordu kaçınılmaz bir gerçekti sonucu olarak da meat droplarının düşürülmesi gayet uygun bir nerfti ama Dorion, LK-PK'da 2'şer kanalın Haddar-Hagard'da 1'er kanalın kapanması, toplu duran av hayvanlarının sayılarının azaltılıp, eksiltilenlerin diğer maplere aşırı dağınık şekilde dağıtılması bu mesleği yapılamaz hale getirdi. Üstüne meat dropları artmış gibi Lamb'ın istediği meat ve butter sayısı 2x yapıldı, yemek yapılamaz hale getirildi ama bu başka bir videonun konusu. Oyunda BOSS'lar bile 6 saatte çıkarken biz 10 saat zebra, 12 saat wolf, 15 saat leopar, 33.5 saat elephant bekliyoruz. En basit, stag 50, boar 70 dakika biraz insaf. Level atlama için milyon exp istiyorken yoldan geçen işi olmayan birinin rahatlıkla vurup kestiği 2 saatte bir çıkan Bear'ı ben nasıl bulup keseyim? 2 saat boyunca tek bir Bear spawnında bekleyip kimse kesmeden yakalamaya mı çalışayım 1600 1900 skining experience için? Verdikleri deri oranı düşsün gerekiyorsa ben 50 dakikada 2 3 stag keseyim şimdinin 1 tanesi kadar hide versin ama bu zulüm bitsin. Son 2 haftadır toplamda Haddar'da kestiğim filin sayısı 30'u geçmiştir, ivory bile düşmedi. Lütfen bir oturup düşünün, düşüncelerimde yanlışım var ise de düzeltin lütfen @Justice
 

Justice

Yönetici
Game Designer
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
422
Puanları
93
Merhabalar
Oyunun başından beri ara ara da olsa oynayan ve craft malzemeleri toplayan biri olarak toplayıcılık ve meslek konusuunda çok ciddi sorunlar oluşmaya başladıgını belirtmek isterim
Öncelikle DV ye eklenen materyaller için % 50 daha hızlı toplanacak denmesine ragmen 2 patchtir bu hız sağlanmadı bu kadar zor olmasa gerek hızını artırmak. Ayrıca DV deki materyallerin oluşma süresi de kısılması gerekmekte veya sayıları artırılmalı koca haritayı 3 4 tane demir cevheri bulmak için dolaşamam dv deki risklere rağmen orada toplayıcılık yapmak için getirilen ödül çok az insanlar oyunu boş vakitlerinden kısarak oynuyor ve dv de sürekli ölüm riski yeniden başlama gibi durumlar çokken exp oranını 2 ye katlamak ödül için yeterli değil.

Merhaba,

Ekibin çalışma takviminde başka konular var. Bu konu şu an acil konulardan görülmediğinden sırasını bekliyor.


Ayrıca AVCILIK DERİCİLİK ARTIK NE DERSENİZ bu mesleğin kasımını bu kadar zorlaştırmak gerçek manada oyundan soğutan bir sebep insanlar zaten meat nerflenecek diye tüm slotları azaltmak ne mantık onu anlayamadık... Baştaki yanlış başlangıç ileride nerflenerek düzeltilemez o zaman adaletsizlik olur insanlar aradaki farkı kapatamaz ve oyundan soğur acilen skining deki nerf kalkmalı eski haline getirilmeli

Av hayvanları eklendiğinden bu yana hiç azaltılmadı, tam aksine toplam adette artırıldı. Av hayvanlarının deri yüzülmesi mekaniği yapılana kadar yakın bir dönemde av hayvanları adetlerinde bir değişiklik düşünülmüyor. Yine de detaylı analiz için notlarıma aldım.

Ayrıca Zırh üretimine yeni malzemeler eklenmiş zorlaştırılmış ancak gelen eexp hala aynı pes doğrsu

Tam aksine zırh üretimi meslekleri (Tailoring, Leatherworking ve Armor Smithing) son yapılan çalışma ile iyileştirme aldı. Doğru yorumlayamamış olabilirsiniz.

DV'deki malzemeler "PK'cılar BP kazanıp beslensin, toplayıcı da bu tehlikeyi göze alıp daha fazla kazansın" diye eklenmiş olup, bir kök mushroom topla 8 asas belirsin yanında öl towna git geri gel 2x titanyum kaz 5 asas belirsin yanında her malzeme başına towna git geri gel işine dönüştü. Mevcut durumda DV'nin albenisi 2 kat experience olarak söyleniyor ama ben LK PK veya Haddar Haggard'a geçtiğimde aynı expe ulaştığımda daha az efor, daha az çevre kontrolü, daha az stres, daha az potion vb. şeyler harcıyor ve 2x malzeme toplayıp yoluma devam ediyorum. Ölmediğim için sürekli town'dan malzemelere 5 dk koşmuyor, o zamanı da toplama yaparak devam ettiriyorum. Yani işin özeti bu sistem fare kapanına benziyor, tuzaktaki peynir lezzetli gözükse de asla ulaşamadan ölüyor, ulaşabilsek bile günün sonunda çok memnun olmuyoruz. Buna ekstra olarak DV balıkçılığı da aynı sisteme dönüşmüş olup ödül peyniri olarak Captain Box konuldu ama Captain Box'un verdiklerini daha kısa sürede diğer maplerde kasabiliyorsun. Bence toplayıcı için ve balıkçı için DV haritası mantıklı değil.

Eklenme mantıkları konusundaki tespitleriniz doğru. Burada her iki taraf için de kazan-kazan uygulaması yapıldı. Dengelenebilir mi? Tabii. DV üzerindeki materyaller iki katı hızla toplanmaya başlandığında dengeli olacaktır. Captain's Red Box içeriği ise güncellenecek. Lütfen unutmayın bu tür ürünlerin tüm içeriğinin değeri ele alınır ve ortalaması alınır. Ortalamayı artıran bazı eşyalar bulunabilir ancak bunların elde edilmesi düşük ihtimalli olduğundan az adetli sandık açımlarında hayal kırıklığı yaratabilir. Yine de bir iyileştirme yapılacak, notlarımda var.

Burhan Bey'in discord üzerinden DV için "97 adet harvesting objesi, 64 adet herbalism objesi mevcut. Harvesting'te daha fazla materyal var. Normal su an." dediğini gördüm. Üşenmeden saydım tüm DV'de toplam 90 kök harvest-herbalism objesi var. Herbalism kasmak istediğimde bulduğum Cranberry-Sage sayısı toplamda 3 veya 4 kök oluyor ve bunlar bazen bowl'un ortasında veya karşı ırkın townunun yanında olabiliyor. Oraya ulaşmayı geçtim bu konumlarda toplama yapayım sabit 10 saniye durayım desem kafama 1 parti adam biniyor zaten. Ben şimdi soruyorum 2x expli 4 kökü mü, yoksa Haddar'da 1x expli 20 kökü mü toplamak mantıklı?

Belirtilen adetler eğer maddi hata yok ise doğru adetlerdir. Bu adetler objelerin yerleştirilmesi için ekibe verilmiş ve haritalara aktarımları sağlanmıştır. Her haritada bulunan obje sayısı performansa etki etmektedir. Bu yüzden adetlerin kendi içinde dengeli olması gözetlenmiştir. DV'deki objelerde bu aşamada yapılabilecek tek şey düşük seviyelerdeki bazı objeleri kısıp üst seviyelere eklemektir ama bu kez de Death Valley sadece üst seviye toplayıcılar için cazibeli hale gelecektir. Hepsinin bir sonucu var. Performansın etkilenmemesi için DV'de şu an 500 civarı adedin üzerine çıkmamız istenmiyor. Ancak içerisindeki materyal adetleri artırılabilir. Materyal adedine yönelik not aldım.

Son konu Skining. Yönetimin bazı konularda elinin ayarı yok. Repair Hammer satılabilmesi için Lamb Cutlet'e bir düzenleme gelmesi gerekiyordu kaçınılmaz bir gerçekti sonucu olarak da meat droplarının düşürülmesi gayet uygun bir nerfti ama Dorion, LK-PK'da 2'şer kanalın Haddar-Hagard'da 1'er kanalın kapanması, toplu duran av hayvanlarının sayılarının azaltılıp, eksiltilenlerin diğer maplere aşırı dağınık şekilde dağıtılması bu mesleği yapılamaz hale getirdi. Üstüne meat dropları artmış gibi Lamb'ın istediği meat ve butter sayısı 2x yapıldı, yemek yapılamaz hale getirildi ama bu başka bir videonun konusu. Oyunda BOSS'lar bile 6 saatte çıkarken biz 10 saat zebra, 12 saat wolf, 15 saat leopar, 33.5 saat elephant bekliyoruz. En basit, stag 50, boar 70 dakika biraz insaf. Level atlama için milyon exp istiyorken yoldan geçen işi olmayan birinin rahatlıkla vurup kestiği 2 saatte bir çıkan Bear'ı ben nasıl bulup keseyim? 2 saat boyunca tek bir Bear spawnında bekleyip kimse kesmeden yakalamaya mı çalışayım 1600 1900 skining experience için? Verdikleri deri oranı düşsün gerekiyorsa ben 50 dakikada 2 3 stag keseyim şimdinin 1 tanesi kadar hide versin ama bu zulüm bitsin. Son 2 haftadır toplamda Haddar'da kestiğim filin sayısı 30'u geçmiştir, ivory bile düşmedi. Lütfen bir oturup düşünün, düşüncelerimde yanlışım var ise de düzeltin lütfen @Justice

Av hayvanlarının adetlerinin güncellenmesine yönelik notum var. Araştırma yaptıktan sonra güncelleme yapacağız.
 

Kayı Beyi

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
30
Puanları
8
Tam aksine zırh üretimi meslekleri (Tailoring, Leatherworking ve Armor Smithing) son yapılan çalışma ile iyileştirme aldı. Doğru yorumlayamamış olabilirsiniz.
Crafted Rogue Plate Greaves güncellemeden önce 2200 exp veriyordu güncellemeden sonra da 2200 exp veriyor ama domuz derisi ve rare armor shard eklendi ekstra
Ayrıca DV deki Pine Wood 192 exp veriyor yüksek lwl itemle craft cezası kalktı ama onu unutmuşlar 240 exp vermesi gerekyor hala cezalı sayının iki katını veriyor

Dorionda Staglar 3 lü doğardı ama slotlarındaki sayılar azalmış slot olarak bahsettiğim 2 tane doğuyor artık 1 tanesi Pk haritasına eklense de kasımı gene zorkaştırılmış oluyor keza Tiger de 2 li doğarken tekliye Boar da 3 lü doğarken 2 liye düşmüş bahseettiğim bu güncellemenin eski haline dönmesi yoksa böyle bölünmesi exp kasımı için kırıcı bir durum
Ayrıca eklemeyi unuttum meslek lwl ları 10 sn de hadi 12 sn de toplanan ve adeti yüksek craft materyallerine göre hesaplanmış lwl kasmak için istenen adet ve toplanacak craft materyali artık dengesiz ve yetersiz LWL kasarken ki istenen expin %30 düşürülmesi gibi meslek kasanları artık zor kasılan bu sistemde en azından istenene exp miktarı düşürülerek dengelenmeli yoksa eski toplama düzenine göre meslek ama eskisinden zor toplayıcılık sistemine dönüyor bu bir nebze haksızlık
DV deki materyallerin sayısı artmasa bile 5 olan iron 10 tane toplanabilir olabilir exp zaten artmış bir de toplama hızı artarsa tabi ki çok güzel olur. Bu yönde çalışmanız olması çok güzel sevindim.
Şahsi görüşüm her bir toplayıcılık ürününe bir boss eklenmesi
Ayrıca Agaçlardan Aard Leaf kaldırılmalı odun çok temel bir meslek ve materyal topladığımın çogunun odunculukla ilgisi olmayan yere gitmesi mantıklı gelmiyor aard leaf bitkicilik mesleği kasan kişilerin o materyallerinden çıkan bir ürün olmalı odunculuktan gelmemeli
 

Bum

Üye
Katılım
7 Haz 2022
Mesajlar
111
Puanları
43
Merhaba,

Ekibin çalışma takviminde başka konular var. Bu konu şu an acil konulardan görülmediğinden sırasını bekliyor.



Eklenme mantıkları konusundaki tespitleriniz doğru. Burada her iki taraf için de kazan-kazan uygulaması yapıldı. Dengelenebilir mi? Tabii. DV üzerindeki materyaller iki katı hızla toplanmaya başlandığında dengeli olacaktır. Captain's Red Box içeriği ise güncellenecek. Lütfen unutmayın bu tür ürünlerin tüm içeriğinin değeri ele alınır ve ortalaması alınır. Ortalamayı artıran bazı eşyalar bulunabilir ancak bunların elde edilmesi düşük ihtimalli olduğundan az adetli sandık açımlarında hayal kırıklığı yaratabilir. Yine de bir iyileştirme yapılacak, notlarımda var.



Belirtilen adetler eğer maddi hata yok ise doğru adetlerdir. Bu adetler objelerin yerleştirilmesi için ekibe verilmiş ve haritalara aktarımları sağlanmıştır. Her haritada bulunan obje sayısı performansa etki etmektedir. Bu yüzden adetlerin kendi içinde dengeli olması gözetlenmiştir. DV'deki objelerde bu aşamada yapılabilecek tek şey düşük seviyelerdeki bazı objeleri kısıp üst seviyelere eklemektir ama bu kez de Death Valley sadece üst seviye toplayıcılar için cazibeli hale gelecektir. Hepsinin bir sonucu var. Performansın etkilenmemesi için DV'de şu an 500 civarı adedin üzerine çıkmamız istenmiyor. Ancak içerisindeki materyal adetleri artırılabilir. Materyal adedine yönelik not aldım.



Av hayvanlarının adetlerinin güncellenmesine yönelik notum var. Araştırma yaptıktan sonra güncelleme yapacağız.
Yapıcı ve anlayışlı olduğunuz için teşekkürler.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt