neddaniel
Üye
- Katılım
- 19 Kas 2020
- Mesajlar
- 21
- Puanları
- 3
Öncelikle RokoSoft ailesi ve oyunu bizlerle buluşturan tüm yetkilere teşekkür ederim. Epeydir beklediğimiz, vakit öldürmek için güzel bir alternatif olabileceğini düşündüğümüz oyunu bir kaç saatlik deneme şansım oldu. Yarın da diğer sınıfları deneyeceğim.
Herkesin ilk olarak dem vuracağı konu muhtemelen Optimizasyon sorunudur. UE4 ile bu tarz bir mmorpg daha önce yapıldı mı net bilgim yok ancak optimizasyon konusunda çok daha fazlasına ihtiyacımız olduğu aşikar. Elinizden geleni yapacağınızdan şahsen şüphem yok.
Optimizasyondan öte bir de haritada fark edilmiştir ki karakterler koşarken ya iskelet önden gidiyor ya da geride kalıyor. Yani chitin shield setleri karakterden ayrı hareket edebiliyor. (Canları sıkılmıştır herhalde çok da şeyapmamak lazım, onların da gezmeye hakkı var.)
Yaratıklardan düşen kutuların yeşil çizgilerle ya da herhangi bir çizgi ile belirtilmemesi taraftarıyım. Göz yorucu ve cırtlak olarak patlıyor.
NPC'ler yer yer gözükmüyor. Town'da yoğunluk olduğunda özellikle bu iskeletten ayrı takılan set'ler çok daha fazlalaşıyor.
Gerçekten bu da hiç olmamış diyebileceğim bir şey varsa o da sesler. Yaratık sesleri sanırım keyboard'da geçici ve dijital olarak yapıldı. Değişeceğinden şüphem yok (Değişse tatlı olur hani.)
Ayarlardan Grafikleri değiştirdiğimde göze çarpan bir değişiklik göremedim. Türkçe dil desteğini tercih ettiğimde oyun Türkçe olmadı.
Death Valley haritasının biraz değiştirilip, kendi yorumunuzun da katılması taraftarıyım. Zira bu özgün bir oyun olacaksa ve harita tasarımı siz yapıyorsanız, gerçekten farklı fikirler görmek isteriz. Alternatif bir harita olsa tatlı olur en azından deneme aşamasında.
Rogue karakterini açtım ilk etapta. Z ile karşı düşmanı seçip R yaptığımda otomatik olarak üzerine gitmek için sabitlenmiyor. Bu bilerek mi yapıldı da gözden kaçırdım bilmiyorum ama Z ve R yapıldığında karşı ırk ya da yaratıklara direkt olarak gitmesi daha sağlıklı olmaz mı? Asas kombolarında karşı ırk karakterine yapışıp skilleri saydırmak tam olarak kombo buna denmiyor mu? Bu bence değiştirilmesi gereken bir mekanik.
Kıssadan hisse elinize sağlık, alfa sürümü. LoL'ün de alfasını oynadım. Şimdiki haliyle arasında gram benzerlik yok. O yüzden daha iyisi olacağına eminim. Ancak en temel şuan sanırım optimizasyon sorununun çözülmesi. Kolay gelsin. Sağlıklı akşamlar. Tekrardan elinize sağlık.
Herkesin ilk olarak dem vuracağı konu muhtemelen Optimizasyon sorunudur. UE4 ile bu tarz bir mmorpg daha önce yapıldı mı net bilgim yok ancak optimizasyon konusunda çok daha fazlasına ihtiyacımız olduğu aşikar. Elinizden geleni yapacağınızdan şahsen şüphem yok.
Optimizasyondan öte bir de haritada fark edilmiştir ki karakterler koşarken ya iskelet önden gidiyor ya da geride kalıyor. Yani chitin shield setleri karakterden ayrı hareket edebiliyor. (Canları sıkılmıştır herhalde çok da şeyapmamak lazım, onların da gezmeye hakkı var.)
Yaratıklardan düşen kutuların yeşil çizgilerle ya da herhangi bir çizgi ile belirtilmemesi taraftarıyım. Göz yorucu ve cırtlak olarak patlıyor.
NPC'ler yer yer gözükmüyor. Town'da yoğunluk olduğunda özellikle bu iskeletten ayrı takılan set'ler çok daha fazlalaşıyor.
Gerçekten bu da hiç olmamış diyebileceğim bir şey varsa o da sesler. Yaratık sesleri sanırım keyboard'da geçici ve dijital olarak yapıldı. Değişeceğinden şüphem yok (Değişse tatlı olur hani.)
Ayarlardan Grafikleri değiştirdiğimde göze çarpan bir değişiklik göremedim. Türkçe dil desteğini tercih ettiğimde oyun Türkçe olmadı.
Death Valley haritasının biraz değiştirilip, kendi yorumunuzun da katılması taraftarıyım. Zira bu özgün bir oyun olacaksa ve harita tasarımı siz yapıyorsanız, gerçekten farklı fikirler görmek isteriz. Alternatif bir harita olsa tatlı olur en azından deneme aşamasında.
Rogue karakterini açtım ilk etapta. Z ile karşı düşmanı seçip R yaptığımda otomatik olarak üzerine gitmek için sabitlenmiyor. Bu bilerek mi yapıldı da gözden kaçırdım bilmiyorum ama Z ve R yapıldığında karşı ırk ya da yaratıklara direkt olarak gitmesi daha sağlıklı olmaz mı? Asas kombolarında karşı ırk karakterine yapışıp skilleri saydırmak tam olarak kombo buna denmiyor mu? Bu bence değiştirilmesi gereken bir mekanik.
Kıssadan hisse elinize sağlık, alfa sürümü. LoL'ün de alfasını oynadım. Şimdiki haliyle arasında gram benzerlik yok. O yüzden daha iyisi olacağına eminim. Ancak en temel şuan sanırım optimizasyon sorununun çözülmesi. Kolay gelsin. Sağlıklı akşamlar. Tekrardan elinize sağlık.