Neden Her Ağlayanın İstediği Yapılıyor?

Blue

Üye
Katılım
13 Tem 2022
Mesajlar
163
Puanları
43
Warior 1600 vuruyor ok.

Okçuda 1600 vursa solo mu oynayacaksınız?

Yoksa 2 party 14x1600 dmg atıp herkesi öpecekmisiniz?
1600 vurmak istediğimi nerde söyledim ki ben? En azından Debuff yemiş warriora 600-700 vurmam gerekiyor değil mi full itemlı iken?
 

Maximiliantr

Üye
Katılım
13 May 2022
Mesajlar
208
Puanları
43
Daha Öncede yazdım bunu şimdi de yazıyorum, Oyundan okçuları, BP'leri ve Mageleri kaldırsınlar, DV'de sadece Warriorlar yumruk yumruğa savaşsınlar. :D Bazı konularda gerçekten çok amatörce hareketler sergileniyor.
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,357
Puanları
113
1600 vurmak istediğimi nerde söyledim ki ben? En azından Debuff yemiş warriora 600-700 vurmam gerekiyor değil mi full itemlı iken?
Rakam söylemem mümkün değil ben okçu player değilim.

Burda rakamdan çok genel bir oyun dengesi oturtmak lazım. Şuan kimse itiraz edemez ki okçu DV de inanılmaz baskın bir job.

Dediğiniz gibi warrior ve mage de çok abartılı dmg atıyorsa onlarda dengelenebilir.
 

Blue

Üye
Katılım
13 Tem 2022
Mesajlar
163
Puanları
43
Rakam söylemem mümkün değil ben okçu player değilim.

Burda rakamdan çok genel bir oyun dengesi oturtmak lazım. Şuan kimse itiraz edemez ki okçu DV de inanılmaz baskın bir job.

Dediğiniz gibi warrior ve mage de çok abartılı dmg atıyorsa onlarda dengelenebilir.
Hocam bak baskınız evet. Çünkü 2-3 parti çıkıp tek komutla oynamak zorundayız. 24 tane adam hadi 4 pri de 20 tane atacker oldugunda ister istemez baskın oluyorsun. Görmediğiniz nokta biz 3 parti oynama heveslisi değiliz buna mecburuz. Çünkü ben itemli bir warriora boş 250 vuruyorum. Pota bile gerek yok balıkla dolduruyor adam canını. Galiba yöneticiler de aynı gaflete düşüyor.
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,357
Puanları
113
Hocam bak baskınız evet. Çünkü 2-3 parti çıkıp tek komutla oynamak zorundayız. 24 tane adam hadi 4 pri de 20 tane atacker oldugunda ister istemez baskın oluyorsun. Görmediğiniz nokta biz 3 parti oynama heveslisi değiliz buna mecburuz. Çünkü ben itemli bir warriora boş 250 vuruyorum. Pota bile gerek yok balıkla dolduruyor adam canını. Galiba yöneticiler de aynı gaflete düşüyor.
Hiçbirşeye mecbur değilsiniz dostum. oyun şekli hoşunuza gitmese , kastığınız bp hoşunuza gitmese oynamazsınız. Eğri oturup doğru konuşalım. 2-3 parti priest çöp , 2-3 parti warrior çöp, 2-3 parti mage evet gayet iyi bir kombo. ben magelerin ve warriorların solo oynayamıyorum dediğini duymadım neden se okçu illa solo oynamak istiyor. solo için rogue nin asas özelliği var. oyundaki en iyi solo job pk için. bence aşırı taraflı düşünüyorsunuz.

şuan DV de okçu ve mage parti yoğun olmasının sebebi iş yapıyor olması. ilk 3 ay lv-item düşük tü diye BP iş yaptı ağlamaktan yorulmadı okçular, BP nerf yedi ve şuan yok DV de. şimdi hala şu saatte çatır çatır okçu parti iş yaparken bence yanlış konuşuyorsunuz.

ben çok hevesliyim 3 parti priestle oynamaya ama malesef iş yapamıyoruz. okçuya yaklaşmamız imkansız.

75lv bir otursun daha sonra ayrıntılı incelemek lazım denge olayını.
 

Blue

Üye
Katılım
13 Tem 2022
Mesajlar
163
Puanları
43
Hiçbirşeye mecbur değilsiniz dostum. oyun şekli hoşunuza gitmese , kastığınız bp hoşunuza gitmese oynamazsınız. Eğri oturup doğru konuşalım. 2-3 parti priest çöp , 2-3 parti warrior çöp, 2-3 parti mage evet gayet iyi bir kombo. ben magelerin ve warriorların solo oynayamıyorum dediğini duymadım neden se okçu illa solo oynamak istiyor. solo için rogue nin asas özelliği var. oyundaki en iyi solo job pk için. bence aşırı taraflı düşünüyorsunuz.

şuan DV de okçu ve mage parti yoğun olmasının sebebi iş yapıyor olması. ilk 3 ay lv-item düşük tü diye BP iş yaptı ağlamaktan yorulmadı okçular, BP nerf yedi ve şuan yok DV de. şimdi hala şu saatte çatır çatır okçu parti iş yaparken bence yanlış konuşuyorsunuz.

ben çok hevesliyim 3 parti priestle oynamaya ama malesef iş yapamıyoruz. okçuya yaklaşmamız imkansız.

75lv bir otursun daha sonra ayrıntılı incelemek lazım denge olayını.
Hocam hala anlaşamıyoruz siz yanlı gördüğünüz için. Benim tek başıma okçu olup herkesi kesmek gibi bir fantezim yok. Ben diyorum ki hasarlar 8 kişilik parti kombolarında birbirlerini kesebilecek düzeyde eşit olmalı. Parti parti örnek verecek olursak ;

1 TP - 2 Priest - 1 Asas - 4 Warrior - İstediği partiye kafa atıp kesip çıkabiliyor eşya ve oyunculuğa bağlı olarak.

1 Priest - 7 Mage - Aynı anda vurup düşüremeyecekleri bir parti yok alan yeteneklerinin hasarları aşırı derecede fazla.

1 TP - 1 Priest - 6 Okçu - Bu parti ile asla adam düşüremiyorsunuz. Ne kadar item olursa olsun ki yukarda arkadaşlardan biri bizim clanımızla ilgili 3 parti geziyorlar o yüzden diye serzenişte bulunmuş yani eşya durumumuz iyi.

1 TP - 7 Asas - Bu parti ile de gizlice gire gire düşüremeyeceğiniz yer yok. Çoğu zaman priest kullanılmıyor ama DB priestle tekleme oynatılırsa çok ölümcül oluyor.

Ben size diyorum ki gelenekselleşmiş bu parti kombinasyonlarının hepsinin birbirini vsde kesebilecek potansiyeli olmak zorunda. Ben 3 parti geziyorsam 1 parti okçuyla hiçbir partiyi rahat kesemediğim karambole oynadığım için.



Umarım yeteri kadar açık olmuştur daha nasıl açıklar bilmiyorum.
 

Jacques

Üye
Katılım
20 Nis 2022
Mesajlar
470
Puanları
63
Hocam hala anlaşamıyoruz siz yanlı gördüğünüz için. Benim tek başıma okçu olup herkesi kesmek gibi bir fantezim yok. Ben diyorum ki hasarlar 8 kişilik parti kombolarında birbirlerini kesebilecek düzeyde eşit olmalı. Parti parti örnek verecek olursak ;

1 TP - 2 Priest - 1 Asas - 4 Warrior - İstediği partiye kafa atıp kesip çıkabiliyor eşya ve oyunculuğa bağlı olarak.

1 Priest - 7 Mage - Aynı anda vurup düşüremeyecekleri bir parti yok alan yeteneklerinin hasarları aşırı derecede fazla.

1 TP - 1 Priest - 6 Okçu - Bu parti ile asla adam düşüremiyorsunuz. Ne kadar item olursa olsun ki yukarda arkadaşlardan biri bizim clanımızla ilgili 3 parti geziyorlar o yüzden diye serzenişte bulunmuş yani eşya durumumuz iyi.

1 TP - 7 Asas - Bu parti ile de gizlice gire gire düşüremeyeceğiniz yer yok. Çoğu zaman priest kullanılmıyor ama DB priestle tekleme oynatılırsa çok ölümcül oluyor.

Ben size diyorum ki gelenekselleşmiş bu parti kombinasyonlarının hepsinin birbirini vsde kesebilecek potansiyeli olmak zorunda. Ben 3 parti geziyorsam 1 parti okçuyla hiçbir partiyi rahat kesemediğim karambole oynadığım için.



Umarım yeteri kadar açık olmuştur daha nasıl açıklar bilmiyorum.
Önerin nedir peki dostum bende okçuyum ama bi çözüm yok bence belki asasın bufflanması özendirilmesi çözüm olabilir ama şuan okçuya çözüm yok.
 

HugeBroly

Üye
Katılım
3 May 2022
Mesajlar
6
Puanları
3
okçunun hızının düşürülmesi tamamen yönetimin amatörlüğünden kaynaklanıyor zamanında keşke okçu açmasaydık o kadar kastık emek verdik para harcadık hem damage olarak 300-400 vuruyoruz hem de hızımız düşük böyle bir saçmalık görmedim diğer joblara karşı ezdirdiler bizi malesef.
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,357
Puanları
113
Hocam hala anlaşamıyoruz siz yanlı gördüğünüz için. Benim tek başıma okçu olup herkesi kesmek gibi bir fantezim yok. Ben diyorum ki hasarlar 8 kişilik parti kombolarında birbirlerini kesebilecek düzeyde eşit olmalı. Parti parti örnek verecek olursak ;

1 TP - 2 Priest - 1 Asas - 4 Warrior - İstediği partiye kafa atıp kesip çıkabiliyor eşya ve oyunculuğa bağlı olarak.

1 Priest - 7 Mage - Aynı anda vurup düşüremeyecekleri bir parti yok alan yeteneklerinin hasarları aşırı derecede fazla.

1 TP - 1 Priest - 6 Okçu - Bu parti ile asla adam düşüremiyorsunuz. Ne kadar item olursa olsun ki yukarda arkadaşlardan biri bizim clanımızla ilgili 3 parti geziyorlar o yüzden diye serzenişte bulunmuş yani eşya durumumuz iyi.

1 TP - 7 Asas - Bu parti ile de gizlice gire gire düşüremeyeceğiniz yer yok. Çoğu zaman priest kullanılmıyor ama DB priestle tekleme oynatılırsa çok ölümcül oluyor.

Ben size diyorum ki gelenekselleşmiş bu parti kombinasyonlarının hepsinin birbirini vsde kesebilecek potansiyeli olmak zorunda. Ben 3 parti geziyorsam 1 parti okçuyla hiçbir partiyi rahat kesemediğim karambole oynadığım için.



Umarım yeteri kadar açık olmuştur daha nasıl açıklar bilmiyorum.
eşitlik diye birşey yok dostum senin yanlışın bu.

her job kendine özgü.
 

platoon0x

Üye
Katılım
22 Nis 2021
Mesajlar
286
Puanları
63
hasarlar ve denge umrumda değil, diğer dandik oyunda aynı diye burada da aynı olması saçmaydı, hiçbir oyunda archer, ranger her ne adlandırırsanız en uzun menzilli karakterin bu kadar hızlı olması gibi bir şey olamaz. hem uzaktan vurarak savaşıyorsun hem de kimse arandaki mesafeyi kapatamıyor, bu resmen oyun açığı gibi bir şey zaten. okçu gerekirse çok vursun ama asas dışında diğer sınıflardan hızlı koşması bile saçmalıktı yönetim yine insaflı davranmış %75 yaparak.
 

murolity

Üye
Katılım
14 Haz 2022
Mesajlar
122
Puanları
43
Bilenler bilin oyun başından beri okçu oynayan bir ekibiz. Oyun başından beri 2 parti minimum takılıyoruz pk çıktığımızda. Bunun sebebi hasarların komik düzeyde olması fakat yönetimin o kadar amatör bir çalışma şekli var ki artık 3. partiyi toplamamız gerekecek gibi duruyor. Önce burda ağladılar diye hiçbir yerde olmayan bi şey yapıp okçu oynayanların hızını %25 kıstınız. Sonra tekrar ağladılar bu sefer stun atan skillin stunını iptal ettiniz. Peki 65 levelde 5 TL ederi olan charla 900 nova vuran, taşın arkasında olsun olmasın, hedefi görsün görmesin tekleme skillerini kullanıp adam öldürebilen mageler için ne yaptınız mesela? Aşırı amatörlük seziyorum. Forumda biri post açıyor okçu yavaşlasın diye 1 hafta sonra okçu yavaşlıyor zaten vurduğumuz hasar 300-350 full itemla.

Okçu oynamamızı istemiyorsanız açık açık diyin ki biz düzenlemeyi beceremedik, okçu oynamanızı istemiyoruz. Biz de dönelim asasa 1 parti görünmez gezip önümüze geleni tekleyip çıkalım.
magelere neler yapıldı hemen aydınlatayım seni. 1 Nova skilinin damage düşürüldü 2 65 staff damage düşürüldü 3 Tüm takılara defans koydukları halde magelerin takılarındaki defans kaldırıldı ( mystic takılar ile aynı özellikteki diğer takılara baktığında gerçeği göreceksin ) 4 tekleme skilleri damage ve mesafe düşürüldü 5 craft da yapılan zırhlar +7 si diğer karakterlere 12 dex str healt verirken magelere 10 magic veriyor 6 escape skiline süre geldi 7 mage kitleme % 20 ye düşürüldü. Umarım sana yeterli olur bunlar
 

Blue

Üye
Katılım
13 Tem 2022
Mesajlar
163
Puanları
43
eşitlik diye birşey yok dostum senin yanlışın bu.

her job kendine özgü.
Hocam malum partililere benziyorsun hiçbir şeyi asla kabul etmiyor, kabul etmek zorunda kalacağın yerde başka argümanlar atıyorsun ortaya. Biliyorum her jobun kendine özgü olduğunu fakat hasarlar aşşağı yukarı belirttiğim düzlemde olmak zorunda.
 

Blue

Üye
Katılım
13 Tem 2022
Mesajlar
163
Puanları
43
magelere neler yapıldı hemen aydınlatayım seni. 1 Nova skilinin damage düşürüldü 2 65 staff damage düşürüldü 3 Tüm takılara defans koydukları halde magelerin takılarındaki defans kaldırıldı ( mystic takılar ile aynı özellikteki diğer takılara baktığında gerçeği göreceksin ) 4 tekleme skilleri damage ve mesafe düşürüldü 5 craft da yapılan zırhlar +7 si diğer karakterlere 12 dex str healt verirken magelere 10 magic veriyor 6 escape skiline süre geldi 7 mage kitleme % 20 ye düşürüldü. Umarım sana yeterli olur bunlar
Düştüğü halde mi 900 vuruyorsunuz? :D Ayrıca escape e süre gelmesi değil escape in casting time nerfi gelmesi lazım. Yani bastıgında 0.5 sn içinde townda olmaman lazım ki novayı attın düşmedi escape yapıp kaçamayasın.
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,357
Puanları
113
Hocam malum partililere benziyorsun hiçbir şeyi asla kabul etmiyor, kabul etmek zorunda kalacağın yerde başka argümanlar atıyorsun ortaya. Biliyorum her jobun kendine özgü olduğunu fakat hasarlar aşşağı yukarı belirttiğim düzlemde olmak zorunda.
Malum partili insanlarla en ufak bir alakam yok.

Senin kendi argümanında sıkıntı. Aşağı yukarı aynı hasar diye birşey yok.

O zaman herkez asas ayarında dmg atsın bu nasıl bir örnek hoşuna gidermi acaba?

DV de okçudan geçilmiyor, herkez şikayetçi siz hala hasar az diyorsunuz.
 

H0NEYBADGER

Üye
Katılım
21 Ağu 2022
Mesajlar
6
Puanları
3
Hocam hala anlaşamıyoruz siz yanlı gördüğünüz için. Benim tek başıma okçu olup herkesi kesmek gibi bir fantezim yok. Ben diyorum ki hasarlar 8 kişilik parti kombolarında birbirlerini kesebilecek düzeyde eşit olmalı. Parti parti örnek verecek olursak ;

1 TP - 2 Priest - 1 Asas - 4 Warrior - İstediği partiye kafa atıp kesip çıkabiliyor eşya ve oyunculuğa bağlı olarak.

1 Priest - 7 Mage - Aynı anda vurup düşüremeyecekleri bir parti yok alan yeteneklerinin hasarları aşırı derecede fazla.

1 TP - 1 Priest - 6 Okçu - Bu parti ile asla adam düşüremiyorsunuz. Ne kadar item olursa olsun ki yukarda arkadaşlardan biri bizim clanımızla ilgili 3 parti geziyorlar o yüzden diye serzenişte bulunmuş yani eşya durumumuz iyi.

1 TP - 7 Asas - Bu parti ile de gizlice gire gire düşüremeyeceğiniz yer yok. Çoğu zaman priest kullanılmıyor ama DB priestle tekleme oynatılırsa çok ölümcül oluyor.

Ben size diyorum ki gelenekselleşmiş bu parti kombinasyonlarının hepsinin birbirini vsde kesebilecek potansiyeli olmak zorunda. Ben 3 parti geziyorsam 1 parti okçuyla hiçbir partiyi rahat kesemediğim karambole oynadığım için.



Umarım yeteri kadar açık olmuştur daha nasıl açıklar bilmiyorum.

Hocam bu kiyaslamada anlatmak istedigini anliyorum ama soyle bir nokta var bence kacirdigin. VS kosullari ile PK kosullari birbirinden cok farkli. Ornegin, bu 4pt icinde diger hic biri zaten bir VSde melee ptyi kesemez. PK durumda ise okcularin damagei yuksek oldugu durumda insiyatif %100 okcularda oluyor.

1. Mage ptsi cok vuruyor dogru, ama sabit gibi bir party. Yerinden hareket bile etmiyor. Iclerine atlayip savasmak cok kolay. Nova yemleniyor, attacker yemleniyor bir sekilde kapisilabiliyor.
2. Melee pt cok immobil ve sadece diger melee ptler ile ya da mage ptler ile dovusuyor.
3. 1tp 7 assas sadece al kac partysi, herhangi bir ptye kafa tutamaz pri vs olmadan. Ama pk cevirir, zevkli de olur. Bunu yapani bayadir gormuyorum ama.

Simdi okcu senaryosunda bir warriora 800 vurdugunu dusunelim. 6okcunun her biri 1 kere vurdugunda 4800 damage dusuruyorsun. Zaten geriye kacarak oynuyorsunuz ve yakalanmiyorsunuz. Peki hem hizli kostugunuz, hem geri ziplayabildiginiz hem de assaslari attack menzilinin de uzagindan sharp eye ile gorebildiginiz senaryoda bizden size nasil yaklasmamizi bekliyorsunuz, bir cozum oneriniz varsa gercekten dinlemek isterim.

Bir sorun da surada, neden 6-7 okcu tek ptde oynamak zorunda ? Ornegin, pkda hic 7 bp partysi diye birsey de yok sonucta, bu bplerin damageleri dusuk oldugu icin degil, boyle bir kompozisyon anlamsiz oldugu icin. Okcu oynamayi seviyorsunuz anliyorum, 1tp, 1pri, 2okcu + assas ve warrior, ya da 1tp, 1pri, 3okcu + assas seklinde bir kompozisyon bana fikir olarak iyi geliyor ornegin. Neden okcular, mage ptsi gibi kompozisyon kurmaya calisiyor ? Baya itemli okcular da biliyorum ve iyi damage tankliyorlar. PKda biraz daha yakin dovus partylerinin parcasi olmak mantiksiz mi ? Assaslarina ya da warriorlara utility skillerin ile firsat yaratman farkli bir boyut katabilir pkya. Katildigin / katilmadigin yerleri duymak isterim.
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,357
Puanları
113
Hocam bu kiyaslamada anlatmak istedigini anliyorum ama soyle bir nokta var bence kacirdigin. VS kosullari ile PK kosullari birbirinden cok farkli. Ornegin, bu 4pt icinde diger hic biri zaten bir VSde melee ptyi kesemez. PK durumda ise okcularin damagei yuksek oldugu durumda insiyatif %100 okcularda oluyor.

1. Mage ptsi cok vuruyor dogru, ama sabit gibi bir party. Yerinden hareket bile etmiyor. Iclerine atlayip savasmak cok kolay. Nova yemleniyor, attacker yemleniyor bir sekilde kapisilabiliyor.
2. Melee pt cok immobil ve sadece diger melee ptler ile ya da mage ptler ile dovusuyor.
3. 1tp 7 assas sadece al kac partysi, herhangi bir ptye kafa tutamaz pri vs olmadan. Ama pk cevirir, zevkli de olur. Bunu yapani bayadir gormuyorum ama.

Simdi okcu senaryosunda bir warriora 800 vurdugunu dusunelim. 6okcunun her biri 1 kere vurdugunda 4800 damage dusuruyorsun. Zaten geriye kacarak oynuyorsunuz ve yakalanmiyorsunuz. Peki hem hizli kostugunuz, hem geri ziplayabildiginiz hem de assaslari attack menzilinin de uzagindan sharp eye ile gorebildiginiz senaryoda bizden size nasil yaklasmamizi bekliyorsunuz, bir cozum oneriniz varsa gercekten dinlemek isterim.

Bir sorun da surada, neden 6-7 okcu tek ptde oynamak zorunda ? Ornegin, pkda hic 7 bp partysi diye birsey de yok sonucta, bu bplerin damageleri dusuk oldugu icin degil, boyle bir kompozisyon anlamsiz oldugu icin. Okcu oynamayi seviyorsunuz anliyorum, 1tp, 1pri, 2okcu + assas ve warrior, ya da 1tp, 1pri, 3okcu + assas seklinde bir kompozisyon bana fikir olarak iyi geliyor ornegin. Neden okcular, mage ptsi gibi kompozisyon kurmaya calisiyor ? Baya itemli okcular da biliyorum ve iyi damage tankliyorlar. PKda biraz daha yakin dovus partylerinin parcasi olmak mantiksiz mi ? Assaslarina ya da warriorlara utility skillerin ile firsat yaratman farkli bir boyut katabilir pkya. Katildigin / katilmadigin yerleri duymak isterim.
Benim ifade edemediğimi çok güzel açıklamışsınız.

Ama arkadaşın burda denge diye bahsettiği diğer joblarla aynı dmg vurmak istiyor. Siz ne güzel parti kombinleri yapmışsınız ama arkadaş illa full okçu parti ile kaça kaça herkesi kesecek.
 

Archantos

Üye
Katılım
2 Ağu 2022
Mesajlar
318
Puanları
43
Hocam bu kiyaslamada anlatmak istedigini anliyorum ama soyle bir nokta var bence kacirdigin. VS kosullari ile PK kosullari birbirinden cok farkli. Ornegin, bu 4pt icinde diger hic biri zaten bir VSde melee ptyi kesemez. PK durumda ise okcularin damagei yuksek oldugu durumda insiyatif %100 okcularda oluyor.

1. Mage ptsi cok vuruyor dogru, ama sabit gibi bir party. Yerinden hareket bile etmiyor. Iclerine atlayip savasmak cok kolay. Nova yemleniyor, attacker yemleniyor bir sekilde kapisilabiliyor.
2. Melee pt cok immobil ve sadece diger melee ptler ile ya da mage ptler ile dovusuyor.
3. 1tp 7 assas sadece al kac partysi, herhangi bir ptye kafa tutamaz pri vs olmadan. Ama pk cevirir, zevkli de olur. Bunu yapani bayadir gormuyorum ama.

Simdi okcu senaryosunda bir warriora 800 vurdugunu dusunelim. 6okcunun her biri 1 kere vurdugunda 4800 damage dusuruyorsun. Zaten geriye kacarak oynuyorsunuz ve yakalanmiyorsunuz. Peki hem hizli kostugunuz, hem geri ziplayabildiginiz hem de assaslari attack menzilinin de uzagindan sharp eye ile gorebildiginiz senaryoda bizden size nasil yaklasmamizi bekliyorsunuz, bir cozum oneriniz varsa gercekten dinlemek isterim.

Bir sorun da surada, neden 6-7 okcu tek ptde oynamak zorunda ? Ornegin, pkda hic 7 bp partysi diye birsey de yok sonucta, bu bplerin damageleri dusuk oldugu icin degil, boyle bir kompozisyon anlamsiz oldugu icin. Okcu oynamayi seviyorsunuz anliyorum, 1tp, 1pri, 2okcu + assas ve warrior, ya da 1tp, 1pri, 3okcu + assas seklinde bir kompozisyon bana fikir olarak iyi geliyor ornegin. Neden okcular, mage ptsi gibi kompozisyon kurmaya calisiyor ? Baya itemli okcular da biliyorum ve iyi damage tankliyorlar. PKda biraz daha yakin dovus partylerinin parcasi olmak mantiksiz mi ? Assaslarina ya da warriorlara utility skillerin ile firsat yaratman farkli bir boyut katabilir pkya. Katildigin / katilmadigin yerleri duymak isterim.
Genel olarak değerlendirmende okçunun attığı OK'un objelere takılmasına neden değinmedin peki. Düz bir ovada kapışmıyoruz Blood valley harici bunu da eklersen sevinirim
 

Blue

Üye
Katılım
13 Tem 2022
Mesajlar
163
Puanları
43
Malum partili insanlarla en ufak bir alakam yok.

Senin kendi argümanında sıkıntı. Aşağı yukarı aynı hasar diye birşey yok.

O zaman herkez asas ayarında dmg atsın bu nasıl bir örnek hoşuna gidermi acaba?

DV de okçudan geçilmiyor, herkez şikayetçi siz hala hasar az diyorsunuz.
Neden fazla okçu olduğunu malum kişiye anlatır gibi anlattım tekrar anlatmıycam hocam mesajımı tekrar oku.
Hocam bu kiyaslamada anlatmak istedigini anliyorum ama soyle bir nokta var bence kacirdigin. VS kosullari ile PK kosullari birbirinden cok farkli. Ornegin, bu 4pt icinde diger hic biri zaten bir VSde melee ptyi kesemez. PK durumda ise okcularin damagei yuksek oldugu durumda insiyatif %100 okcularda oluyor.

1. Mage ptsi cok vuruyor dogru, ama sabit gibi bir party. Yerinden hareket bile etmiyor. Iclerine atlayip savasmak cok kolay. Nova yemleniyor, attacker yemleniyor bir sekilde kapisilabiliyor.
2. Melee pt cok immobil ve sadece diger melee ptler ile ya da mage ptler ile dovusuyor.
3. 1tp 7 assas sadece al kac partysi, herhangi bir ptye kafa tutamaz pri vs olmadan. Ama pk cevirir, zevkli de olur. Bunu yapani bayadir gormuyorum ama.

Simdi okcu senaryosunda bir warriora 800 vurdugunu dusunelim. 6okcunun her biri 1 kere vurdugunda 4800 damage dusuruyorsun. Zaten geriye kacarak oynuyorsunuz ve yakalanmiyorsunuz. Peki hem hizli kostugunuz, hem geri ziplayabildiginiz hem de assaslari attack menzilinin de uzagindan sharp eye ile gorebildiginiz senaryoda bizden size nasil yaklasmamizi bekliyorsunuz, bir cozum oneriniz varsa gercekten dinlemek isterim.

Bir sorun da surada, neden 6-7 okcu tek ptde oynamak zorunda ? Ornegin, pkda hic 7 bp partysi diye birsey de yok sonucta, bu bplerin damageleri dusuk oldugu icin degil, boyle bir kompozisyon anlamsiz oldugu icin. Okcu oynamayi seviyorsunuz anliyorum, 1tp, 1pri, 2okcu + assas ve warrior, ya da 1tp, 1pri, 3okcu + assas seklinde bir kompozisyon bana fikir olarak iyi geliyor ornegin. Neden okcular, mage ptsi gibi kompozisyon kurmaya calisiyor ? Baya itemli okcular da biliyorum ve iyi damage tankliyorlar. PKda biraz daha yakin dovus partylerinin parcasi olmak mantiksiz mi ? Assaslarina ya da warriorlara utility skillerin ile firsat yaratman farkli bir boyut katabilir pkya. Katildigin / katilmadigin yerleri duymak isterim.

Dediğiniz şekilde karma parti olmamasının sebebi support karakterlerin bu karakter çeşitliliğine ayak uyduramayacak olması hocam. Tek priestle db heal cure oynayamazsın. 1 tp 1 pri 2 okçu asas ya da warrior yaptıgın zaman hasarın eksik kalacak. Melee partilerin hiçbiri partisine okçu almaz. Hele 1-2 tane asla almaz. Kaç tane melee parti başkanı gördünüz düzenli PK atıp partisinde okçu gezdiren? Madem okçu bu kadar güçlü neden sadece okçular ile parti kurabiliyor neden warrior veya asaslar partilerinde okcu tercih etmiyor? Burda okçu güçlü diye ağlayan kişilerin çoğu kaç kere güçlü diye partisine okçu almış acaba?

Geniş alan PK'sı atıyoruz. En ufak objenin önüne girince ok gitmiyor. Attığımız skilleri durarak atıyoruz. Warrior gibi slide atarak skill atmak mekaniği yok. Kaçıyor mesafe açıyor hem de vuruyor diyorsunuz ya öyle olmuyor o iş. Vurmak için durmam gerekiyor. Durdugum zaman asas üstüme atlıyor asasın warriorları des oluyor her türlü pert ediyor. Vurmadan kaçıp mesafe açarsam bu sefer zaten 3 ok atıp 750-800 vurduğum için vurmadığım sürede adam canını hayli hayli dolduruyor.

Mesela şu zamana kadar bi asasa kafa tutan bir okçu gördün mü? Göremezsin okçuda dağlar kadar item farkı olsa bile göremezsin. Çünkü dmg olarak asas gayet yeterli ama okçu asla değil. Siz çok olduğu için güçlü ya da ilah seviyesinden sanıyorsunuz ya benim sıkıntım bununla. Zaten çok olmak zorundayız az olunca npt oluyoruz .
 

murolity

Üye
Katılım
14 Haz 2022
Mesajlar
122
Puanları
43
Düştüğü halde mi 900 vuruyorsunuz? :D Ayrıca escape e süre gelmesi değil escape in casting time nerfi gelmesi lazım. Yani bastıgında 0.5 sn içinde townda olmaman lazım ki novayı attın düşmedi escape yapıp kaçamayasın.
Zaten doğru çalışmıyor skill konuyla ilgili onlarca şikayet edildi ancak düzeltmediler. İlk bastığında hiç bir zaten çalışmıyor. Full mp magede 255 + 111 magıc bonus var ve hp si boşta 920 bırakta nova ile 900 vursun. Görev itemlerini alıp dw ye çıkıyorsunuz sonra mage çok vuruyor diye ağlıyorsun. itemlerinde resist koruma var skillerinde resist koruma var ama magenin takı ve skillerinde koruma yok ne yapsın mage senle tek tek vs mi atsın ? Yönetim versin int magelerin kitleme özelliğini tüm mageler olsun lr int o zaman görürüm sizi ağlarsınız mage nova atsın diye.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt