İstek Np ile Sc alınabilir mi ? (Örnek & Fikir)

hzljoepr

Üye
Katılım
13 Nis 2021
Mesajlar
263
Puanları
28
Np ile sc alınabilir atak sc defans sc hp sc gibi. bunun için death valley'de bi npc kurulur. atıyorum 10k np ver sc al yada 20k olmadı 25k 30k gibi.
Bu fikirle p2w ortadan kaldırmış oluruz bilmiyorum siz ne düşünürsünüz bu konu hakkında.
 

Sukuna

Üye
Katılım
18 Nis 2021
Mesajlar
47
Puanları
18
Açıkcası ben SC'lere karşıyım. Classların değerlerini azalttığını düşünüyorum. PUS gibi bir sistemde var olduğunda işin P2W kısmı devreye girer, söylediğin şekilde olursa da yine classların değerleri zarar görücek.

Değerlerinin zarar görmesinden neyi kast ediyorum?


  • Bir Priest hiç bir şekilde sadece Healing veya Debuffer specleri ile oynanmamalı, bunları oynamak zorunda olmamalı. Pek alâ Knight Online'nın eski zamanlarındaki gibi Buffer rolüylede çokca talep görür şekilde olmalı.
  • Bir Rogue, sadece anlık hasarı yüzünden değil, aynı zamanda partisinin atağını yükselten bir buff paylaşımı yaptığı içinde partide yer edinebilmeli, aranılmalı. Keza bu yine parti üyerlerinin koşu hızını arttırma özelliği, görünmez rakipleri gösterme becerisi ve görünmez bir şekilde rakipleri önceden haber verebilirlik becerisi açısından da aranılan rol olmalı.

SC'lere alışmış bir nesil olduğunu biliyorum. 'Ne yani yavaş mı koşacağız, Swift mi bekleyeceğiz?', 'Zırt pırt Wolf'mü istiyeceğiz?'. Bana sorarsan evet. Böylece oyunu çeşitliliği ve zorluklarıyla oynarız.
 
Son düzenleme:

hzljoepr

Üye
Katılım
13 Nis 2021
Mesajlar
263
Puanları
28
Açıkcası ben SC'lere karşıyım. Classların değerlerini azalttığını düşünüyorum. PUS gibi bir sistemde var olduğunda işin P2W kısmı devreye girer, söylediğin şekilde olursa da yine classların değerleri zarar görücek.

Değerlerinin zarar görmesinden neyi kast ediyorum?


  • Bir Priest hiç bir şekilde sadece
  • Healing veya Debuffer specleri ile oynanmamalı. Pek ala Knight Online'nın eski zamanlarındaki gibi Buffer rolüylede çokca talep görür şekilde olmalı.
    [*]Bir Rogue, sadece anlık hasarı yüzünden değil, aynı zamanda partisinin atağını yükselten bir

buff paylaşımı yaptığı içinde yer edilmeli, aranılmalı. Keza bu yine parti üyerlerinin koşu hızını arttırma özelliği, görünmez rakipleri gösterme becerisi ve görünmez bir şekilde rakipleri önceden haber verebilirlik becerisi açısından da aranılan rol olmalı.

SC'lere alışmış bir nesil olduğunu biliyorum. 'Ne yani yavaş mı koşacağız, Swift mi bekleyeceğiz?', 'Zırt pırt Wolf'mü istiyeceğiz?'. Bana sorarsan evet. Böylece oyunu çeşitliliği ve zorluklarıyla oynarız.
ama Şimdi şöyle bişey var, alpha 1.0' da, sc paylaşımı yaptılar. yani o scler alpha 2.0'da da olacak aynı zamanda offical açıldığınıda göreceğiz. eğer alpha 1 de olmasaydı sana hak verirdim oyunda sc olmayacak ne güzel derdim ama. şuan onları görmem benim oyunda bunların olacağı fikrini aklıma getiriyor.

Buda oyunu pw2 ye sürükleyecek yani onlar ya Pus'ta olcak yada onun görevli bi şekilde verebileceği birşey olacak ama emin ol ki oyunda olacaklar yani eskisi gibi buff felan istemicez yada swift vs.

Belkide istiyeceğiz sen haklı çıkabilirsin. eğer pusta olurlarsa sen haklı çıkıyon yani buff istiyeceğiz.
 

Vision

Senior Moderatör
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
1,269
Puanları
113
ama Şimdi şöyle bişey var, alpha 1.0' da, sc paylaşımı yaptılar. yani o scler alpha 2.0'da da olacak aynı zamanda offical açıldığınıda göreceğiz. eğer alpha 1 de olmasaydı sana hak verirdim oyunda sc olmayacak ne güzel derdim ama. şuan onları görmem benim oyunda bunların olacağı fikrini aklıma getiriyor.

Buda oyunu pw2 ye sürükleyecek yani onlar ya Pus'ta olcak yada onun görevli bi şekilde verebileceği birşey olacak ama emin ol ki oyunda olacaklar yani eskisi gibi buff felan istemicez yada swift vs.
Alfa 2.0'da scroll olmayacak. Resmi sürümde ise mağazada bir takım parşömenler yer alacak fakat diğer sınıfları öldürmeyecek şekilde sadece solo oyuncuların faydalanabilmesi için satılacak. Mağaza çalışması henüz yapılmadığından ilerleyen aşamalarda bu konuda daha net bilgiler aktarılabilecektir.
 

hzljoepr

Üye
Katılım
13 Nis 2021
Mesajlar
263
Puanları
28
Alfa 2.0'da scroll olmayacak. Resmi sürümde ise mağazada bir takım parşömenler yer alacak fakat diğer sınıfları öldürmeyecek şekilde sadece solo oyuncuların faydalanabilmesi için satılacak. Mağaza çalışması henüz yapılmadığından ilerleyen aşamalarda bu konuda daha net bilgiler aktarılabilecektir.
alpha 2.0 da silahlar olacakmı üstümüzde yani alpha 1.0 da olduğu gibi yoksa kendimiz sıfır'danmı kasıcaz ?
 

Vision

Senior Moderatör
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
1,269
Puanları
113
alpha 2.0 da silahlar olacakmı üstümüzde yani alpha 1.0 da olduğu gibi yoksa kendimiz sıfır'danmı kasıcaz ?
Alfa 2'de 1. seviyeden başlanılacak, Alfa 1'de olduğu gibi 70 level başlangıç ve npc üzerinden hazır eşyalar elde etme şansınız olmayacak. Bu süreç içerisinde genel olarak PVE öğelerini test etme şansı yakalayacaksınız. Yaratıklardan ve görevlerden normale göre 5x fazla tecrübe puanı kazanılacak.
 

hzljoepr

Üye
Katılım
13 Nis 2021
Mesajlar
263
Puanları
28
Alfa 2'de 1. seviyeden başlanılacak, Alfa 1'de olduğu gibi 70 level başlangıç ve npc üzerinden hazır eşyalar elde etme şansınız olmayacak. Bu süreç içerisinde genel olarak PVE öğelerini test etme şansı yakalayacaksınız. Yaratıklardan ve görevlerden normale göre 5x fazla tecrübe puanı kazanılacak.
OO çok iyi bunu sevdim bak böyle olması daha güzel olmuş hem dropları test etmiş olcaz hemde sıfırdan char kasıcaz aynı yeni bi server açılmış gibi olacak bence süper yani daha ötesi olamazdı.
 

McihanM

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
80
Puanları
18
Forumu takip ediyorumda Rokosoft'un para kazanma ihtimali olan herşeye karşı millet. Bu adamlar nasıl para kazanacak? Sunucu masraflarını kim karşılayacak? Teknik ekibin maaşılarını kim ödeyecek? Bunları kimse düşünmüyor herhalde :D Hadi herkes öneri yazıyor zaten, söyleyin bakalım Rokosoft nasıl para kazansın bu oyundan :D
 

hzljoepr

Üye
Katılım
13 Nis 2021
Mesajlar
263
Puanları
28
Forumu takip ediyorumda Rokosoft'un para kazanma ihtimali olan herşeye karşı millet. Bu adamlar nasıl para kazanacak? Sunucu masraflarını kim karşılayacak? Teknik ekibin maaşılarını kim ödeyecek? Bunları kimse düşünmüyor herhalde :D Hadi herkes öneri yazıyor zaten, söyleyin bakalım Rokosoft nasıl para kazansın bu oyundan :D
Dostum aynısını bende kullanıcılara söylüyorum zaten. premiumla alakalı konu açtım herkes bana p2w olayından bahsetti. düşünsene millet kafayı yemiş ben ne dersem tersini söylüyorlar. premium ile paytowin ne alakası var bu adamlar nasıl para kazancaklar o zaman.
 

McihanM

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
80
Puanları
18
Dostum aynısını bende kullanıcılara söylüyorum zaten. premiumla alakalı konu açtım herkes bana p2w olayından bahsetti. düşünsene millet kafayı yemiş ben ne dersem tersini söylüyorlar. premium ile paytowin ne alakası var bu adamlar nasıl para kazancaklar o zaman.
Şunu eklemek istiyorum diğer oyunu övdüğüm falan yok yapımcısı yayımcısı berbat oyuncuları ayrı bir berbat. Ama Free to Play konusunda hakkını yedirmem. Bu diğer oyuna Pay to Win oldu diyenler neye göre Pay to Win olduğunu söyleyebilir mi? Ya kimse Pay to Win kavramının farkında değil ya da herkes işine geldiği gibi yazıyor. Pay to Win diyebileceğimiz tek kısmı Red Potion'du. Red Potion PUS'tan çekilse bile pazara koyulamıyordu çünkü. Şu an o oyuna Pay to Win diyebileceğimiz tek şey Trade açma muhabbeti. Önceden diğer oyunun Pay to Win olduğuna dair farklı bir platformdaki bir konuda şöyle bir yorum yazmıştım buraya kopyalamak istiyorum.

''Free to Play muhabbetide baydı artık. Tek bir durum hariç bu oyun gayet Free to Play bir oyun. O konuda Trade açma. Diğer herşeye PUS ürünleride dahil tüm her şeye tek bir kuruş vermeden oyun parası veya emeğinle ulaşabilirsin. Bu oyun Pay to Win oldu diyenler neye göre söylüyor bunu anlamıyorum. Bu oyunda satılan tek şey ZAMAN. Ya zamanını harcar ulaşırsın ya da zamanını harcamak istemezsin satın alırsın bu kadar basit. Kesinlikle gerçek para ödemen gerekiyor diyebileceğimiz tek konu trade açma.''

Pay to Win kavramanıda açıklamak isterim. Arkadaşlar bir oyuna Pay to Win demeniz için bir iteme veya bir şeye sadece ve sadece gerçek para ile ulaşabildiğin oyunlara Pay to Win denir. Diğer oyun asıl eskiden Pay to Win'di. Üsttede yazdığım gibi PUS ürünlerine bile oyunda verdiğiniz emek ile ulaşabilirsiniz. Bu kadar ince bir detayı çoğu Free to Play MMORPG'de göremezsiniz. Eğer Rise Online'da Free to Play bir oyun olacaksa bu ince detaylara çok dikkat etmesi gerekiyor.
 

Bekbya61

Üye
Katılım
13 Nis 2021
Mesajlar
30
Puanları
8
Oyunda kesinlikle sc ler olmamalı hiç bir şekilde çeşitlilik ve classlar arası fark dengeleri olmuyor herkes hızlı koşup herkes yüksek canlı olduğunda sıradanlaşıyor umarım yapımcılar bu konuyla ilgilenirler
 

hzljoepr

Üye
Katılım
13 Nis 2021
Mesajlar
263
Puanları
28
Şunu eklemek istiyorum diğer oyunu övdüğüm falan yok yapımcısı yayımcısı berbat oyuncuları ayrı bir berbat. Ama Free to Play konusunda hakkını yedirmem. Bu diğer oyuna Pay to Win oldu diyenler neye göre Pay to Win olduğunu söyleyebilir mi? Ya kimse Pay to Win kavramının farkında değil ya da herkes işine geldiği gibi yazıyor. Pay to Win diyebileceğimiz tek kısmı Red Potion'du. Red Potion PUS'tan çekilse bile pazara koyulamıyordu çünkü. Şu an o oyuna Pay to Win diyebileceğimiz tek şey Trade açma muhabbeti. Önceden diğer oyunun Pay to Win olduğuna dair farklı bir platformdaki bir konuda şöyle bir yorum yazmıştım buraya kopyalamak istiyorum.

''Free to Play muhabbetide baydı artık. Tek bir durum hariç bu oyun gayet Free to Play bir oyun. O konuda Trade açma. Diğer herşeye PUS ürünleride dahil tüm her şeye tek bir kuruş vermeden oyun parası veya emeğinle ulaşabilirsin. Bu oyun Pay to Win oldu diyenler neye göre söylüyor bunu anlamıyorum. Bu oyunda satılan tek şey ZAMAN. Ya zamanını harcar ulaşırsın ya da zamanını harcamak istemezsin satın alırsın bu kadar basit. Kesinlikle gerçek para ödemen gerekiyor diyebileceğimiz tek konu trade açma.''

Pay to Win kavramanıda açıklamak isterim. Arkadaşlar bir oyuna Pay to Win demeniz için bir iteme veya bir şeye sadece ve sadece gerçek para ile ulaşabildiğin oyunlara Pay to Win denir. Diğer oyun asıl eskiden Pay to Win'di. Üsttede yazdığım gibi PUS ürünlerine bile oyunda verdiğiniz emek ile ulaşabilirsiniz. Bu kadar ince bir detayı çoğu Free to Play MMORPG'de göremezsiniz. Eğer Rise Online'da Free to Play bir oyun olacaksa bu ince detaylara çok dikkat etmesi gerekiyor.
malum oyun knight şuan payto win trade açsan bile hiç bişey yapamıyosun vede oyuna sadece para yatırıp char dizen insanlar oyundan keyif alabiliyorlar. bu oyunun sonuda öyle olmaması için burada bazı önerilerde bulunuyoruz. tabiki bu oyuna paytowin diyemeyiz çünkü oyun daha açılmadı ne olacak neler nasıl olacak bilmiyoruz. ama ben rokosoft ekibininde para kazanması taraftarıyım çünkü adamlar emek vermiş tabiki birşeyleri parayla satıp para kazanıcaklar bunlarda bu adamların hakkı bence. en azından premium felan ben burda premiumlu charlar %30 daha fazla exp kassın %20 daha fazla drop alsın diye konu açmıştım herkes negatif yorum yaptı. sen oyunu p2w yapmayamı calısıyorsun dediler. Oyunda' da bi denge olması lazım yani. ne fazla f2p ne fazla p2w anladın.
 

hzljoepr

Üye
Katılım
13 Nis 2021
Mesajlar
263
Puanları
28
1-Devam eden bir savaşın olduğu ve önemi Irklar arasındaki eşitlilik.
2-Karakterin içinde bulunduğu zorluk ve durum Karakter dengesi.
3-Güç ve zayıflık dengesi (Solo Oyuncular için.)
4-Bir Hedefe Doğru ilerleme (Yani, Oyunu sistemsel olarak geliştirme.)
5-Kolay olmayan bir yaşam. (Çeşitli, rün görevleri, Ve Basic Questler.)
6-Irklar tarafından değer Verilen kutsal şeylerin korunması (Otichwa Heykeli gibi.)
7-Karakter, Arasındaki Güçler, Daily Görevler. Zindanlar, Saatlik görevler, Eventler vs.
8-Warior oynayışı alpa 2.0 'daki gibi kolay olmalı. (Warrior, Skill ve mekanik Dengesi,)
9-Okçuların diğer Partylere göre eşitlenmesi (Okçu damage, ve Skill Dengesi.)

10-Skillerin Biraz daha anlaşılır Ve Kolay olması, (Gereksiz Skillerin, Ortadan kaldırılması.)
11-Sanatsal Görüşün biraz daha Arttırılması. (Heykeller, Mapler, Kutsal Yerler,)
12-Oyunda 3 Para birimi olması, (Altın gümüş, Coins. vs)
13-Kutu Toplama, Auto loot olması, Pet Özelliği (Uzak Loot Yakın loot vs)
14-Oyundaki Pelerinlerin bonus vermesi
15-Rün sisteminin aynısının silahlarada özel olması (Epic, Legendary, Basic, rare)
16- Pusa bot ekleme, örnek; 3 saatlik bot (Exp kasmak için vs.)
17- Premiumlu Oyuncuların %30 daha fazla Exp alması (%20 Daha fazla Drop alması vs.)
18- Kadın Karakterlere, Daha fantastik, Göze batmayan (Zırhlar Eklenmesi.)
19- Solo, Oyuncular için Bonus veren Farklı kostümler yapılması. (%10 %20 Attack power vs.)
20- Solo, Oyuncular için item faktörünü ortadan kaldırmak için item questler olması. (Günlük İtem görevleri, Yapılabilir. Kalıcı Görev Silahları vs.)


Adsız.jpg
 

GRANDEKİNOKS

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
153
Puanları
28
1-Devam eden bir savaşın olduğu ve önemi Irklar arasındaki eşitlilik.
2-Karakterin içinde bulunduğu zorluk ve durum Karakter dengesi.
3-Güç ve zayıflık dengesi (Solo Oyuncular için.)
4-Bir Hedefe Doğru ilerleme (Yani, Oyunu sistemsel olarak geliştirme.)
5-Kolay olmayan bir yaşam. (Çeşitli, rün görevleri, Ve Basic Questler.)
6-Irklar tarafından değer Verilen kutsal şeylerin korunması (Otichwa Heykeli gibi.)
7-Karakter, Arasındaki Güçler, Daily Görevler. Zindanlar, Saatlik görevler, Eventler vs.
8-Warior oynayışı alpa 2.0 'daki gibi kolay olmalı. (Warrior, Skill ve mekanik Dengesi,)
9-Okçuların diğer Partylere göre eşitlenmesi (Okçu damage, ve Skill Dengesi.)

10-Skillerin Biraz daha anlaşılır Ve Kolay olması, (Gereksiz Skillerin, Ortadan kaldırılması.)
11-Sanatsal Görüşün biraz daha Arttırılması. (Heykeller, Mapler, Kutsal Yerler,)
12-Oyunda 3 Para birimi olması, (Altın gümüş, Coins. vs)
13-Kutu Toplama, Auto loot olması, Pet Özelliği (Uzak Loot Yakın loot vs)
14-Oyundaki Pelerinlerin bonus vermesi
15-Rün sisteminin aynısının silahlarada özel olması (Epic, Legendary, Basic, rare)
16- Pusa bot ekleme, örnek; 3 saatlik bot (Exp kasmak için vs.)
17- Premiumlu Oyuncuların %30 daha fazla Exp alması (%20 Daha fazla Drop alması vs.)
18- Kadın Karakterlere, Daha fantastik, Göze batmayan (Zırhlar Eklenmesi.)
19- Solo, Oyuncular için Bonus veren Farklı kostümler yapılması. (%10 %20 Attack power vs.)
20- Solo, Oyuncular için item faktörünü ortadan kaldırmak için item questler olması. (Günlük İtem görevleri, Yapılabilir. Kalıcı Görev Silahları vs.)


Ekli dosyayı görüntüle 2052
Merhabalar,

Konularınızı birleştirdim. Forumda önerilerin daha iyi takip edilebilmesi ve düzensizlik olmaması adına fikirlerinizi tek bir konu altında toplamanız daha iyi olacaktır. Lütfen tek bir konu altında devam edelim.

İyi Forumlar.
 

ROLeveLDesign

Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
52
Puanları
17
Açıkcası ben SC'lere karşıyım. Classların değerlerini azalttığını düşünüyorum. PUS gibi bir sistemde var olduğunda işin P2W kısmı devreye girer, söylediğin şekilde olursa da yine classların değerleri zarar görücek.

Değerlerinin zarar görmesinden neyi kast ediyorum?


  • Bir Priest hiç bir şekilde sadece Healing veya Debuffer specleri ile oynanmamalı, bunları oynamak zorunda olmamalı. Pek alâ Knight Online'nın eski zamanlarındaki gibi Buffer rolüylede çokca talep görür şekilde olmalı.
  • Bir Rogue, sadece anlık hasarı yüzünden değil, aynı zamanda partisinin atağını yükselten bir buff paylaşımı yaptığı içinde partide yer edinebilmeli, aranılmalı. Keza bu yine parti üyerlerinin koşu hızını arttırma özelliği, görünmez rakipleri gösterme becerisi ve görünmez bir şekilde rakipleri önceden haber verebilirlik becerisi açısından da aranılan rol olmalı.

SC'lere alışmış bir nesil olduğunu biliyorum. 'Ne yani yavaş mı koşacağız, Swift mi bekleyeceğiz?', 'Zırt pırt Wolf'mü istiyeceğiz?'. Bana sorarsan evet. Böylece oyunu çeşitliliği ve zorluklarıyla oynarız.
Yüksek değerler taşımadan olması gerekir, iletişimi arttırır +1
Forumu takip ediyorumda Rokosoft'un para kazanma ihtimali olan herşeye karşı millet. Bu adamlar nasıl para kazanacak? Sunucu masraflarını kim karşılayacak? Teknik ekibin maaşılarını kim ödeyecek? Bunları kimse düşünmüyor herhalde :D Hadi herkes öneri yazıyor zaten, söyleyin bakalım Rokosoft nasıl para kazansın bu oyundan :D
Kozmetik, oyun süresi vs.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt