Bp oyuncuyusum, tüm sınıfların eşit olabileceği mekanikler anlatacağım.
Okçular koşup koşup vurduğu için hasarları ve hızı düştü.
Okçuların skillerinde casting süresi olsa, skill atarken olduğu yerden 1-3 saniye bekleyerek vursa ve asas gibi 4-5 tane main skili, cooldowna girecek olsa ve güçlü vuruşlar yapsa, rakip menzilden çıkınca vuruş iptal olsa, hem okcuların hasarı düşmemiş olurdu hem de kaçabilen rahat kaçardı.
Skill build açısından oyunuz zengin kılmak için skill ağacında skill sayıları çok fazla olmalı ama bazılarını açabilsek daha iyi olur, bu şekilde.
Örneğin okcuda lightning skilleri kullananlar sersemletebilir, zehir skilleri kullananlar dot vurabilir.
Priestler büyülü sınıflardır.
Bir skill ağacı daha eklenip, (shadow/light olabilir) staff itemleri veya kalkan specter giyip büyüsel olarak oynanabilir.
Warriorların bir diğer yetenek ağacı az hasar/ kontrol/ kanama gibi yeteneklerden oluşabilir.
Mageler; güçlü yakın hasar skili / düşük alan skilleri,
Güçlü alan skili/ düşük yakın hasar olarak oynanabilmeli.
Bunları yapmak zor olmamalı illa "o" oyuna benzemesin, bunun faydası yok.
Okçular koşup koşup vurduğu için hasarları ve hızı düştü.
Okçuların skillerinde casting süresi olsa, skill atarken olduğu yerden 1-3 saniye bekleyerek vursa ve asas gibi 4-5 tane main skili, cooldowna girecek olsa ve güçlü vuruşlar yapsa, rakip menzilden çıkınca vuruş iptal olsa, hem okcuların hasarı düşmemiş olurdu hem de kaçabilen rahat kaçardı.
Skill build açısından oyunuz zengin kılmak için skill ağacında skill sayıları çok fazla olmalı ama bazılarını açabilsek daha iyi olur, bu şekilde.
Örneğin okcuda lightning skilleri kullananlar sersemletebilir, zehir skilleri kullananlar dot vurabilir.
Priestler büyülü sınıflardır.
Bir skill ağacı daha eklenip, (shadow/light olabilir) staff itemleri veya kalkan specter giyip büyüsel olarak oynanabilir.
Warriorların bir diğer yetenek ağacı az hasar/ kontrol/ kanama gibi yeteneklerden oluşabilir.
Mageler; güçlü yakın hasar skili / düşük alan skilleri,
Güçlü alan skili/ düşük yakın hasar olarak oynanabilmeli.
Bunları yapmak zor olmamalı illa "o" oyuna benzemesin, bunun faydası yok.
Moderatör tarafında düzenlendi: