Öneri Okçuların Hızlı koşması hakkında

AthenSlayeR

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
62
Puanları
18
Merhaba,

Bu oyun savaş simülasyonu olmasına rağmen nasıl oluyor da okçu karakteri warrior ve mageden hızlı koşuyor bunu anlamıyorum. Meydan muharebelerinde okçular ok ata ata kaçabilseydi yakın dövüş yapacak savaşçılara gerek duyulmazdı. Okçu sınıfı kesinlikle mage ve warrior ile aynı hızda koşmalıdır. Tek hızlı koşabilen karakter rogue olmalıdır. Oyunda hiçbir risk almadan sadece z skill yaparak topluca oynanabilen ve neredeyse hiçbir stratejiye dayanmadan kolay count kazanabilen bu job nerflenmelidir. Bu durum daha önceden oynamış olduğum bir oyundaki saçmalığa benzer olmak zorunda değildir. Bunun için etraflıca düşünüp karar verirseniz gerçekten büyük bir adım atmış olursunuz. Buda sizin farkınızı belli eder.

İyi çalışmalar
 

huseyin35

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
297
Puanları
43
Damageleri azaltılacaktır. Okçu bu kadar hakim olmaz normalde oyuna :D
 

Primusinterpares

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
48
Puanları
18
Rush skill'i Rogue skill'i olup, Archer da Rogue sınıfında yer almakta. Dolayısıyla böyle bir skill'i kullanamayacak olması sınıfın doğasına bi tık aykırı gibi.

Takipli ok skill'lerinin animasyon iptallerinin bi tık daha yavaş yapılacak şekilde düzenlenmesi de bir çözüm olabilir. Dediğin gibi 'sıka sıka' giderken Dash ile koşan karakterlerden hala mesafeyi koruyabilmeleri ve hatrı sayılır oranda hasar verebilmeleri bu job için ekstra avantaj konumunda.
 

Brunkrow

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
20
Puanları
3
Rush skill'i Rogue skill'i olup, Archer da Rogue sınıfında yer almakta. Dolayısıyla böyle bir skill'i kullanamayacak olması sınıfın doğasına bi tık aykırı gibi.

Takipli ok skill'lerinin animasyon iptallerinin bi tık daha yavaş yapılacak şekilde düzenlenmesi de bir çözüm olabilir. Dediğin gibi 'sıka sıka' giderken Dash ile koşan karakterlerden hala mesafeyi koruyabilmeleri ve hatrı sayılır oranda hasar verebilmeleri bu job için ekstra avantaj konumunda.
Gayet iyi açıklamış. Ek olarak hayatım boyunca dizi, film veya kitaplarda ana karakter olup ta bir kere bile devasa, iri yarı, hantal olan okçu görmedim. Okçuları genelde hep çevik ve biraz daha fit yapılı olarak görmüşüzdür bu mecralarda. İri yarı, kuvvetli bir savaşçıya göre daha hızlı koşabilmesi çok normal. Aynı şekilde hayatında koşu hızını geliştirebilecek tarz fiziksel işlerle çok ilgilenmemiş, büyücülerden de hızlı koşabilmesi bana gayet normal geliyor.

Örn: Yüzüklerin Efendisi - Legolas, Arrow - Oliver Queen, Açlık Oyunları - Katniss Everdeen vb.
 
Son düzenleme:

AthenSlayeR

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
62
Puanları
18
Gerçekçi olunursa tarihte olaylar öyle gelişmedi. Genel olarak çoğu iyi savaşçı atletik yapıya sahiptir. Bu durum okçu sınıfı içinde piyade sınıfı içinde geçerlidir. Fakat hiçbir okçu ok atarken aynı zamanda yani eş zamanlı olarak atak verip kaçamaz. Çünkü sonunda yakalanır. Mesafeye göre ok atılır yakalanma durumunda koşarak kaçılır veya ölünür. Oyunda ise bunlara ek olarak mage tp edebilir veya town butonu kullanılabilir. Fakat geri kaça kaça ok atmanın mantıkla alakalı bir yanı malesef yok. Gerekli atış mesafesi okçulara oyunda verilmiş durumda. Yanlarına gidene kadar 3-4 ok atabiliyorlar. Filmlere kendini fazla kaptırmamanı kaptırıyorsan da dikkatli izlemeni tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:

TearFall

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
156
Puanları
28
KOW da olduğu gibi okçuyu Burada da nerfletin . sizin fantastik kurgu dünyanız yok , @Mergen bu öneri dikkate alınmamalı Okçu ile oynanmamalı , yoksa 10 k user ile pk server işletirsiniz...
 

AthenSlayeR

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
62
Puanları
18
Sadece okçuların adam gibi np kastığı rowda hiçbişeyin değişmemiş olması üzücü risk yok strateji yok
 

AthenSlayeR

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
62
Puanları
18
Oyunun açıklarını oyuna girip yazdık zamanında ama dinleyen olmadı. Biraz yayın izledim. Oyunu okçuların domine ettiğini gördüm. İşte beklenen son. Okçudan (rush) hızlı koşma kaldırılmadıkça bu durum dahada çirkinleşecek. Warrior priest ve magelerde townda pt bekliyor ama ihtiyaç olmadığı için okçu oynamak zorunda kalıyorlar. İnsanlar sonsuza kadar düzenleme beklemez. 2 senedir row oynamıyorum ben birşey kaybetmedim priest mage ve warriorlar olmayınca bu oyun neler kaybeder onuda row ekibi düşünsün
 
Son düzenleme:

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
870
Puanları
93
Vay be yeni fark ediyorum bu konu neredeyse 1.5 yıl önce açılmış ve Rise online hiç bir önlem almamış. Bazen oyuncular ne kadar bazı şeylerin düzeltilmesini isterse istesin Rise online'nin dikkate almadığını düşünmeye başladım. Yüzlerce insan Rush skilinin okçuda olmaması gerektiğini söylemiş kimse umursamamış gerçekten çok üzücü. Umursuyorsunuz madem biri çıkıp bir cevap versin olacak yada olmayacak desin bu da yok. @Justice @Vionra @SunRise @xARC
 
Son düzenleme:

IBoRiS

Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
283
Puanları
43
Damageleri azaltılacaktır. Okçu bu kadar hakim olmaz normalde oyuna :D
damageleri az zaten az oldugu içinde çok kalabalık geziyolar ama hızlı koşması mutlaka kaldırılmalı ozaman tam yerinde olur pvp
Merhaba,

Bu oyun savaş simülasyonu olmasına rağmen nasıl oluyor da okçu karakteri warrior ve mageden hızlı koşuyor bunu anlamıyorum. Meydan muharebelerinde okçular ok ata ata kaçabilseydi yakın dövüş yapacak savaşçılara gerek duyulmazdı. Okçu sınıfı kesinlikle mage ve warrior ile aynı hızda koşmalıdır. Tek hızlı koşabilen karakter rogue olmalıdır. Oyunda hiçbir risk almadan sadece z skill yaparak topluca oynanabilen ve neredeyse hiçbir stratejiye dayanmadan kolay count kazanabilen bu job nerflenmelidir. Bu durum daha önceden oynamış olduğum bir oyundaki saçmalığa benzer olmak zorunda değildir. Bunun için etraflıca düşünüp karar verirseniz gerçekten büyük bir adım atmış olursunuz. Buda sizin farkınızı belli eder.

İyi çalışmalar
şuanda okcu oynayan biri olarak dediklerinin tamamına katılıyorum.
 

AthenSlayeR

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
62
Puanları
18
Bir okçu olarak bu konuya adil ve objektif bir cevap verdiğin için teşekkür ederim.
 

JaxSui

J
Şu anda 4 K cana 600 seri vuruyor okçular. Pt olarak gezmelerinden hemen eritiyorlar. Onda sorun yok. Ama ben rush ile kaçarken arkamdan hala ok atabilmeleri saçma. Çünkü ok atmak için durması lazım ama ben rush kaçırmadığım halde beni yatırana kadar arkamdan sıkıyorlar. Ok atma animasyonunu uzatmaları gerek.
not: tam sürümde ben de büyük ihtimal okçu oynayacağım. Oynamadığı joba nerf istiyor gibi görünmeyeyim.
 

Genco

Üye
Katılım
15 Kas 2020
Mesajlar
27
Puanları
3
Arkadaşlar güzel konuşuyorsunuz ama okçunun hızı yerine atağı azaltılmalı, range i arttırılmalı bence , atesi biraz daha acmıs gibi oluyor ama harika zevkli olur atakta azalırsa
 

v1nsanity

Üye
Katılım
1 Haz 2021
Mesajlar
16
Puanları
3
Arkadaşlar güzel konuşuyorsunuz ama okçunun hızı yerine atağı azaltılmalı, range i arttırılmalı bence , atesi biraz daha acmıs gibi oluyor ama harika zevkli olur atakta azalırsa
dostum daha ne arttırılıcak range i. bir mapten diğerine ok atsın istersen. yeterince uzun zaten range . :D
 

Makarov

Üye
Katılım
19 Ocak 2022
Mesajlar
90
Puanları
33
Mage sınıfını oynarken nerf gelmeden yüzlerce defa clan içi clan dışı okçulardan Rush skilinin alınıp adil olması ve daha iyi olacağını düşünerek geriye sekme skilinin koyulması gerektiğini sağlıklı ve daha iyi bir fikir varsa onun hayata geçirilmesi gerektiğini söyledik. İnatla mageyi çok kötü etkileyip okçu sınıfına hiçbir şey yapılmadı ve söylenmedi.
 

AthenSlayeR

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
62
Puanları
18
Tamamen benzetilerek yaratılan oyundaki görsel dışında hatalı stratejileride değiştirmeyecekseniz burda özgün hiçbir düşünce yoktur. Sadece kar amacı güderek piyasaya sürülen oyunlar ar-ge çalışmaları yapılmadan başarılı olamaz ve silinip giderler.
 
Son düzenleme:

AthenSlayeR

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
62
Puanları
18
Merhaba,

Bu oyun savaş simülasyonu olmasına rağmen nasıl oluyor da okçu karakteri warrior ve mageden hızlı koşuyor bunu anlamıyorum. Meydan muharebelerinde okçular ok ata ata kaçabilseydi yakın dövüş yapacak savaşçılara gerek duyulmazdı. Okçu sınıfı kesinlikle mage ve warrior ile aynı hızda koşmalıdır. Tek hızlı koşabilen karakter rogue olmalıdır. Oyunda hiçbir risk almadan sadece z skill yaparak topluca oynanabilen ve neredeyse hiçbir stratejiye dayanmadan kolay count kazanabilen bu job nerflenmelidir. Bu durum daha önceden oynamış olduğum bir oyundaki saçmalığa benzer olmak zorunda değildir. Bunun için etraflıca düşünüp karar verirseniz gerçekten büyük bir adım atmış olursunuz. Buda sizin farkınızı belli eder.

İyi çalışmalar

18 Ara 2020 tarihinde açmış olduğum konuyu oyun yöneticileri sonunda kabul etmişler ki şuan okçuların hızı düşürüldü. Peki böyle büyük bir sorunun oluşması için okçuların savaş alanını domine etmesi mi gerekiyordu? Daha önceden önlem alınamaz mıydı ? Bu konuda fikirlerimi belirtmeme rağmen yöneticiler konuya tepkisiz kaldılar. Böyle yaklaşımlar oyun hakkında öneriler sunmak isteyen oyuncuları soğutuyor. Bu konuda duyarlı olunmasını rica ediyorum. Sevgiler saygılar
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt