Ön görüş; rogue çıkmazlığı...

kobraburak

Üye
Katılım
15 Kas 2020
Mesajlar
15
Puanları
3
Bir kaç inceleme izledim , şaşırtmadı , oyun rogue sınıfı üzerine kurulmuş tamda ko da ki müşteri yelpazesi için tasarlanmış , diğer sınıflar zayıf kalmış . Karakter çekme , sıçrama vs yetenek isteyen durumlar söz konusu olmamış , sanki ko da ki rogue lar burda oynasın alışveriş yapsın kazanalım mantığının izleri var.Warrior hantal , hybrid olma veya speed build gibi durum yok 1 skill le bitirmişler. Mage sadece 60 70 efektini vermişler ne sıçrama ne kaçma ne reflex skill hiç birşey yok. Priest da aynı şekilde kalmış. Distance (Mesafe) tam bir hayal kırıklığı Dodge / reflex / bind / blind( rogue hariç) / stun ( warrior için yok ) , pull , push vs hiç bir skill koyulmamış.
Görselleri geliştirilmiş malum oyunun dışına çıkılmamış , sadece oradan müşteri gelsin ve sadece rogue oynayanlar bizim değerli dercesine yetersiz kalmış oyun.
Umarım yol yakınken kendi çizgilerini ortaya koyarlar ve ''Knight Online 2'' benzetmesini kopartıp atarlar.
 

Vision

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
1,267
Puanları
113
Merhaba,

Alfa aşamasında sınıflar arasındaki dengeye takılmayın. Şu an oyundaki temel şeyler test ediliyor. Diğer konulardaki tüm düzenlemeler ve çalışmalar kapalı betada ağırlıklı olarak yapılacak. Çünkü şu an sadece savaş haritasında sınıflar hakkında fikriniz oluşuyor. İlerleyen aşamalarda zindanlar, riftler, görevler ve diğer etkinlikler açıldığında sınıflar hakkında farklı fikirler oluşacaktır. Diğer yandan tüm eşyaları da görmediniz. Yani bu aşamada bir yargıya varmak için erken. Şu an tüm yetenekler ve sınıflar ilk oluşturulmuş hallerinde. Birçok sınıf ve yetenek dengelenecek, yenileri eklenecek ve bazıları çıkarılacak, alt sınıflar eklenebilecek. Oyunda genel olarak birçok şey değişecek. Sınıflar, yetenekler gibi alanların değerlendirilme ve düzenlenme aşaması betadır. Warrior sınıfındaki "Knight" skill sekmesi görüntü için konulmadı, içerisi doldurulacak ve güzel varyasyonlar ortaya çıkacak.

Taleplerinizi daima iletin ama her şeyi de mevcut haliyle kalacak gibi asla düşünmeyin. Şu an oyunun size sunulan hali %20-30'u sadece.

-Justice
 

Nart

Rise Online World Content Creator
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
369
Puanları
63
Bir kaç inceleme izledim , şaşırtmadı , oyun rogue sınıfı üzerine kurulmuş tamda ko da ki müşteri yelpazesi için tasarlanmış , diğer sınıflar zayıf kalmış . Karakter çekme , sıçrama vs yetenek isteyen durumlar söz konusu olmamış , sanki ko da ki rogue lar burda oynasın alışveriş yapsın kazanalım mantığının izleri var.Warrior hantal , hybrid olma veya speed build gibi durum yok 1 skill le bitirmişler. Mage sadece 60 70 efektini vermişler ne sıçrama ne kaçma ne reflex skill hiç birşey yok. Priest da aynı şekilde kalmış. Distance (Mesafe) tam bir hayal kırıklığı Dodge / reflex / bind / blind( rogue hariç) / stun ( warrior için yok ) , pull , push vs hiç bir skill koyulmamış.
Görselleri geliştirilmiş malum oyunun dışına çıkılmamış , sadece oradan müşteri gelsin ve sadece rogue oynayanlar bizim değerli dercesine yetersiz kalmış oyun.
Umarım yol yakınken kendi çizgilerini ortaya koyarlar ve ''Knight Online 2'' benzetmesini kopartıp atarlar.
Hala warriorda stun yok diye konular açıyosunuz gerçeken siz akıllanmazsınız ya.
 

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
820
Puanları
93
Bir kaç inceleme izledim , şaşırtmadı , oyun rogue sınıfı üzerine kurulmuş tamda ko da ki müşteri yelpazesi için tasarlanmış , diğer sınıflar zayıf kalmış . Karakter çekme , sıçrama vs yetenek isteyen durumlar söz konusu olmamış , sanki ko da ki rogue lar burda oynasın alışveriş yapsın kazanalım mantığının izleri var.Warrior hantal , hybrid olma veya speed build gibi durum yok 1 skill le bitirmişler. Mage sadece 60 70 efektini vermişler ne sıçrama ne kaçma ne reflex skill hiç birşey yok. Priest da aynı şekilde kalmış. Distance (Mesafe) tam bir hayal kırıklığı Dodge / reflex / bind / blind( rogue hariç) / stun ( warrior için yok ) , pull , push vs hiç bir skill koyulmamış.
Görselleri geliştirilmiş malum oyunun dışına çıkılmamış , sadece oradan müşteri gelsin ve sadece rogue oynayanlar bizim değerli dercesine yetersiz kalmış oyun.
Umarım yol yakınken kendi çizgilerini ortaya koyarlar ve ''Knight Online 2'' benzetmesini kopartıp atarlar.
Daha Alfa 1 çıktı ben düzelteceklerine inanıyorum çok yetenekli insanlar var aralarında .
 

Vying

Üye
Katılım
18 Kas 2020
Mesajlar
40
Puanları
8
Dostum cok katiliyorum. Ben baya farkliliklar goruruz sanmistim ama birebir ko oynadim resmen. Kendine ozgu skiller vs gelistirmesi gerekiyor acilen. Bu kadar copy pasteyi dogru bulmuyorum
 

Darkgamer

Üye
Katılım
28 Ara 2020
Mesajlar
8
Puanları
3
Merhaba,

Alfa aşamasında sınıflar arasındaki dengeye takılmayın. Şu an oyundaki temel şeyler test ediliyor. Diğer konulardaki tüm düzenlemeler ve çalışmalar kapalı betada ağırlıklı olarak yapılacak. Çünkü şu an sadece savaş haritasında sınıflar hakkında fikriniz oluşuyor. İlerleyen aşamalarda zindanlar, riftler, görevler ve diğer etkinlikler açıldığında sınıflar hakkında farklı fikirler oluşacaktır. Diğer yandan tüm eşyaları da görmediniz. Yani bu aşamada bir yargıya varmak için erken. Şu an tüm yetenekler ve sınıflar ilk oluşturulmuş hallerinde. Birçok sınıf ve yetenek dengelenecek, yenileri eklenecek ve bazıları çıkarılacak, alt sınıflar eklenebilecek. Oyunda genel olarak birçok şey değişecek. Sınıflar, yetenekler gibi alanların değerlendirilme ve düzenlenme aşaması betadır. Warrior sınıfındaki "Knight" skill sekmesi görüntü için konulmadı, içerisi doldurulacak ve güzel varyasyonlar ortaya çıkacak.

Taleplerinizi daima iletin ama her şeyi de mevcut haliyle kalacak gibi asla düşünmeyin. Şu an oyunun size sunulan hali %20-30'u sadece.

-Justice
Bende konuyu açan arkadaş gibi düşünüyorum. İnş dediğin gibi olur tabii
 

Muti

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
224
Puanları
43
Taleplerinizi daima iletin ama her şeyi de mevcut haliyle kalacak gibi asla düşünmeyin. Şu an oyunun size sunulan hali %20-30'u sadece.

-Justice

Buna çok sevindim. Böyle potansiyeli yüksek bir oyunun başka bir oyunun gölgesinde kalması yazık olurdu.(Anketlerde o oyun gibi olsun diyenler inannın bana şu an oynadıkları oyunu bırakıp gelmeyecekler. Onlar o oyun üzerinden kumar oynuyor, para alıp satıyor, ticarethanelerini bırakmazlar.) Alfa olmasına rağmen hazır gördüğüm "Dorion" vardı. Dorion kendine has güzel bir map olmuş. Alfa'yı 10 gün boyuncca sektirmeden oynamış biri olarak artı ve eksiler listesi yapmam gerekirse:

+Dorion güzel olmuş.
+Oyun müzikleri başarılı.
+Güvenlik duvarı sağlam ki 10 gün boyunca saldırı vs yüzünden hiç oyundan düşmedik.
+Anti cheat başarılı, yine 10 gün içinde hile görmedik.
+Yönetimin ticket sistemini hızlı ve başarılı şekilde kullanması. Karşımızda bir muhatap bulabilmemiz.
+(Blink skill'inin bir objeye çarpma özelliği iyi olmuş, böylece hem skill'i kullanan hem de karşısındaki oyuncular beyinlerini kullanarak bu skill'in gidişatını değiştirebiliyor, counterlayabiliyor veya atan kişi uzaktaki bir oyuncuyu seçerken hedef oyuncuyu ortaya alıp ortadaki hedefe çarpıp ışınlanabiliyor, güzel)

-Optimizasyon sorunları
-Death Valley değişmeli.
-Yeni skiller eklenmeli.
-Karakterler biraz zayıf duruyor. Zoom yapıp baktığımızda çoğu karakter alımlı duruyor fakat oyunu sabit bir uzaklıktan oynadığımızda pek alımlı durmuyorlar.
-Karakter ve skill ses efektleri elden geçmeli.
-PK'yı daha canlı veya akıcı hale getirmek amacıyla pasif olarak "Kill aldıktan sonra %10 hız" gibi bir skill şey eklenebilir.
-Skill efektleri daha özgün ve güzel olabilir.
-Dodge mekanikleri eklenebilir.
-Bir tuşa en çok basan değil, akıllı oynayan kazanmalı.
-Birbirini counter'layan skiller olmalı (Bunun dengesini en iyi koruyan oyun League of Legends)
-Makro %100 engellenmeli. R'ye bile cooldown eklenebilir. Skillerin çift basılması(minördeki bug gibi) engellenmeli.
-Oyunun hedef kitlesi Türkiye'deki basit mmorpg oyuncuları olmamalı. Asıl hedef daha önce mmorpg oynamamış Z kuşağı ve malum mmorpg'lerdeki p2W'nden bıkmış oyuncular olmalı. Z kuşağı ve akıllı oyuncular onlara vaadettiğiniz 7/24 yönetim desteği ve karşımızda Türkçe muhatap bulabilme imkanımıza tutunup sarılacaktır. Malum oyunun oyuncularının RoW'u oynamayacağını alfa'da biraz da görmüş olduk; onlar kumarhaneye çevirdikleri oyunla mutlular, siteden 10 gb alıp upgrade yapıp bir item geçirip 25 gb olarak geri satarak kumardan 500 tl- 1000 tl kazanma hazzını onlara veremezsiniz. Orda PK yok, orda farm denen benim bitcoin'e benzettiğim sistem ve upgrade var, PK YOK! O oyuncular buraya gelmez, gelmesinler de zaten. Onları memnun etmeye çalışmayalım. "Orda görüntü bug'ı yok, asas nasıl kaçacak?" diyebilecek kadar kafaları yanmış kişiler... RoW'un bu oyunculara ihtiyacı yok, toplasanız 5-10 bin arası bir kitle. Siz bu oyunu tamamlayıp ortaya özgün ve adil bir oyun çıkardığınızda bir billboard reklamıyla bu oyuna on binler çekeceksiniz zaten.
-Malum oyunun etkisinden tamamen kurtulunmalı.

Özellikle mage skillerini "Bless Unleashed" oyunundan bakabilirsiniz, orada çok güzel yapmışlar.
 

Szchull

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
139
Puanları
43
Buna çok sevindim. Böyle potansiyeli yüksek bir oyunun başka bir oyunun gölgesinde kalması yazık olurdu.(Anketlerde o oyun gibi olsun diyenler inannın bana şu an oynadıkları oyunu bırakıp gelmeyecekler. Onlar o oyun üzerinden kumar oynuyor, para alıp satıyor, ticarethanelerini bırakmazlar.) Alfa olmasına rağmen hazır gördüğüm "Dorion" vardı. Dorion kendine has güzel bir map olmuş. Alfa'yı 10 gün boyuncca sektirmeden oynamış biri olarak artı ve eksiler listesi yapmam gerekirse:

+Dorion güzel olmuş.
+Oyun müzikleri başarılı.
+Güvenlik duvarı sağlam ki 10 gün boyunca saldırı vs yüzünden hiç oyundan düşmedik.
+Anti cheat başarılı, yine 10 gün içinde hile görmedik.
+Yönetimin ticket sistemini hızlı ve başarılı şekilde kullanması. Karşımızda bir muhatap bulabilmemiz.
+(Blink skill'inin bir objeye çarpma özelliği iyi olmuş, böylece hem skill'i kullanan hem de karşısındaki oyuncular beyinlerini kullanarak bu skill'in gidişatını değiştirebiliyor, counterlayabiliyor veya atan kişi uzaktaki bir oyuncuyu seçerken hedef oyuncuyu ortaya alıp ortadaki hedefe çarpıp ışınlanabiliyor, güzel)

-Optimizasyon sorunları
-Death Valley değişmeli.
-Yeni skiller eklenmeli.
-Karakterler biraz zayıf duruyor. Zoom yapıp baktığımızda çoğu karakter alımlı duruyor fakat oyunu sabit bir uzaklıktan oynadığımızda pek alımlı durmuyorlar.
-Karakter ve skill ses efektleri elden geçmeli.
-PK'yı daha canlı veya akıcı hale getirmek amacıyla pasif olarak "Kill aldıktan sonra %10 hız" gibi bir skill şey eklenebilir.
-Skill efektleri daha özgün ve güzel olabilir.
-Dodge mekanikleri eklenebilir.
-Bir tuşa en çok basan değil, akıllı oynayan kazanmalı.
-Birbirini counter'layan skiller olmalı (Bunun dengesini en iyi koruyan oyun League of Legends)
-Makro %100 engellenmeli. R'ye bile cooldown eklenebilir. Skillerin çift basılması(minördeki bug gibi) engellenmeli.
-Oyunun hedef kitlesi Türkiye'deki basit mmorpg oyuncuları olmamalı. Asıl hedef daha önce mmorpg oynamamış Z kuşağı ve malum mmorpg'lerdeki p2W'nden bıkmış oyuncular olmalı. Z kuşağı ve akıllı oyuncular onlara vaadettiğiniz 7/24 yönetim desteği ve karşımızda Türkçe muhatap bulabilme imkanımıza tutunup sarılacaktır. Malum oyunun oyuncularının RoW'u oynamayacağını alfa'da biraz da görmüş olduk; onlar kumarhaneye çevirdikleri oyunla mutlular, siteden 10 gb alıp upgrade yapıp bir item geçirip 25 gb olarak geri satarak kumardan 500 tl- 1000 tl kazanma hazzını onlara veremezsiniz. Orda PK yok, orda farm denen benim bitcoin'e benzettiğim sistem ve upgrade var, PK YOK! O oyuncular buraya gelmez, gelmesinler de zaten. Onları memnun etmeye çalışmayalım. "Orda görüntü bug'ı yok, asas nasıl kaçacak?" diyebilecek kadar kafaları yanmış kişiler... RoW'un bu oyunculara ihtiyacı yok, toplasanız 5-10 bin arası bir kitle. Siz bu oyunu tamamlayıp ortaya özgün ve adil bir oyun çıkardığınızda bir billboard reklamıyla bu oyuna on binler çekeceksiniz zaten.
-Malum oyunun etkisinden tamamen kurtulunmalı.

Özellikle mage skillerini "Bless Unleashed" oyunundan bakabilirsiniz, orada çok güzel yapmışlar.
Helal olsun, duygularıma tercüman olmuşsun. Eminim daha aklına gelmeyen onlarca şey vardır görmek istediğin veya olmasını istemediğin. :)
 

arcadias

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
34
Puanları
8
Knight Online max 70 level iken bahsedilen skillerin çoğu yoktu bile. Gayet de güzel pk vardı, denge vardı. Burada o yok dediğiniz gibi ama henüz alpha dayız bakalım ileride ne olacak.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt