Öneri Öneri - Eksik - Hata'lar hakkında (Güncel) **/ 13.03.2023 \**

Gabriel

Üye
Katılım
27 Ağu 2022
Mesajlar
21
Puanları
3
/ 07.03.2023 \


• Damage sorunları hakkında;

1. Magelerin damage esası Magic Power Bonus'dan alınıp (yani kıyafete damage atmak Magic power bonus basma gibi zorunluluk hissetmemek için bu mp basılı kıyafetlerin verdiği damage çarpanı %75 düşürülüp ) Staff'larda bulunan FR-LR-GR damageleri aktif edilmeli (Örneğin; 70 FR veren bir staff ile tekleme ve alan skilleri atarken Staff AP'si kaç olduğu farketmeksizin 50FR ama yüksek AP stafftan daha fazla hasar vermelidir. Staff AP'si sadece Staff skilleri olan 40 ve 65 için bir damage artışı sağlamalıdır.)

2. Magelerden bu kıyafet Magic Power Bonus etkisi azaltıldığı için mageler artık Healt Bonus veren kıyafetler giyecektir ve Melelere karşı dayanma gücü ve eşitlik sağlayacaktır ancak bunun yanısıra düşen aşırı damageden kurtulmak için magelerin tüm skilleri %50-75 oranında damage artışı olmalıdır.

3. Yüzük çeşitliliği getirilip FR-LR-GR damage içeren yüzükler eklenmelidir.

• Clan sistemi hakkında;

1. Clan sembol gelmeli ve Dorion haritasına clan sıralamasına göre ilk 5 clan bayrak heykel yapılıp orada simgesi sallanmalı

2. Pelerin sistemi (NFT hariç) değiştirilip, clan pelerin gelmeli

3. Clanlara kolluk eklenip, ilk 5 clan kolluk yanması eklenmelidir.

• FPS sorunları hakkında;

1. Effektleri tamamen gizleme seçeneği gelmeli (el parlamaları örnek: mage nova atarken karakterden görünen parlama görünmeli sadece)

2. Oyun çalışma sistemi CPU'dan alınıp GPU'ya geçmeli veya direkt olarak launcher'de çalıştırma sistem seçeneği sunulmalı

• İtem hataları hakkında;

1. Frozen Mace ve Hell's Scream adlı eşyaların sınıf istemi kaldırılıp istediği Intelligence düşürülmelidir, sebebi ise tp magelerin ellerine takacakları item olmamasıdır.

2. Tüm Mace ve Hammer eşyaları için Unique +6 / Epic +7 ve üstü upgrade olunca uzunlukları %25 düşmelidir. (Yani görsel boyları küçülmelidir.)

• El hızı hatası hakkında;

Priest ile mage el hızları arasında ters bir orantı vardır. Normal şartlarda mageler novaya efekti çıktığı anda priest heal skilleri basarsa aynı anda nova damagesi ile heal gelmesi gerekirken, mage el hızı daha yüksek olduğu için Priestler magelerden önce el parlamak zorunda yani priestler tahmini oyun oynamaktadır ve bu bir hatadır.

• Eksik skiller hakkında;

1. Asaslar için crital skill yoktur ve eklenmeli ancak bu durumda skill damageleri buna göre düzenlenmelidir.

2. Lighting mage Blink skilli yoktur ve acilen eklenmelidir. (örnek: Mount Race etkinliğindeki 1. Skill eklenmelidir)

2. Glacier mageler için küp skill'i eklenmelidir.

3. Flame mageler için Vampric gibi (attığı kişinin manasını çekip çektiği mana'nın %50'si kadar hp emme özelliği) bir skill eklenmelidir.

• Boss ve Monu hatası;

Thunderbreath ve Monument ile tüm bosslar için okçuların ve Battle Priestlerin bu moblara damagesi Warrior - Asas - Mage sınıflarına göre aşırı durumda üstün gelmektedir. Bunun ile ilgili eşit damage veya yakın damage çalışması yapılmalıdır.



/ 10.03.2023 \


- Merhaba arkadaşlar, görüyorum ki bazı arkadaşlarımız anlattığım element sistemi ve mage sistemi hakkında anlattıklarımı anlamamış veya ben tam olarak kendimi ifade edememişim. Bunun için öncelikle bu tarz oyunlarda element damageler ne işe yarar onun anlatımı ile başlayıp yeni öneri - istek - hata ekleyeceğim.

• Element Sistemi hakkında;

1. Elementlerin özellikleri;


1.a) Flame: Flame element damageleri bilindiği gibi ateş etkisidir. Flame bonus olan mele veya mage silahları farketmeksizin daha fazla skill hasar verir ve mageler için daha yüksek derece zehir bırakır.

1.b) Lighting: Lighting element damageleri flame damagelere göre biraz daha az hasar verirken mele ve mage'de stun,kitleme .. vb etkileri sağlar ve lighting elementten oluşan mage lighting sınıfı için damage arttırır. (Örneğin; warrior scream skilli gibi)

1.c) Glacier: Glacier element damageleri hemen hemene lighting ile aynı seviyededir. Glacier element sınıfı mele için ekstra olarak 'R / basic attack' damagesi arttır ve mele mage farketmeksizin yavaşlatma etkisi olan tüm skiller için daha yüksek tutma olasılığı verir. (Örneğin; Okçu ice shoot gibi)

1.d) Posion: Bu sınıf bir element sınıfı olmasa da bilmeyenler için kısacık bahsedeceğim. Sadece mele için geçerli bir damage çeşidi olup zehir hasarı vermektedir. Bu sınıfa ait silahların özellikle assasin job'u için zehir skill damageleri artar.


• Etkinlik önerisi;

1. Karşı ırk basma savaşı eklenmelidir ve kaybeden taraftaki tüm Protean/Lunaskar kamplarındaki oyuncuları 1. kanal towna otomatik atmalı ve diğer kanallar savaş sonuna kadar kapatılmalıdır. ( Not: haftada en fazla 2 kere ve saat 19:00/20:00 arası savaş mapi içerisi 30 dakika - karşı ırk 30 dakika olmak üzere toplam 2 saat sürmelidir.)

2. Death match etkinliği: haftada en fazla 3 kez yapılacak bir etkinlik olup, 45 level değiştirilemez ve çıkartılamaz itemler ile ortalama boyutta bir haritada istediğimiz job seçip savaşılan ve ortalama 30-45dk arası süren bir etkinlik olmalıdır. Saat 19:00/19:45 aralığı saatlerde yapılabilir. Etkinlik ödülleri hakkında tamamen sizin seçiminiz olsun :)

3. Collection Race etkinliği eklenmelidir. Örnek: Her gün Saat 21:00'da Death Valley haritasında açılan otomatik bir görev olup saat 00:00'da sona ermelidir. Bu etkinlik hakkında kısaca bahsedecek olursam çoğu pvp oyuncusunun bildiği bir etkinlikdir. En düşük kutu'dan en yüksek kutuya kadar ve hatta rasgele 1/3/7 günlük mağaza eşyası düşebilen bir etkinlik olacak. Peki bu görev etkinlik ne isteyecek death valley alanında solo 25/50/100/200/300 kill parti 50/100/200/300/500 kill alarak toplam bu 21:00/00:00 saatleri arasında 5 kere tekrar edilebilen bir etkinlik olacak. (NOT: saat ve aralık örnek olarak verilmişdir. Blood Valley ile çakıştığı için BV etkinlik günleri açılmayabilir)


• Joblar hakkında;

Assasin sınıfı hakkında kısa açıklama: Assasin sınıfı normal şartlarda bir partinin araya girip ani birini kesip solo/duo/trio olarak kaçar bir jobdur. Üstte daha önce yazmış olduğum özelliğe bakarak bir nebze bu job düzeltilebilir. Şuan Asassin sınıfı sadece slot basan bir konumda ve hızlı koşan, kırılgan, görünmez bir warrior gibi oyunu oynamak zorunda kalıyor. Sınıf normal şartlarda daha anlık hasar üzerine kurulu ve örnek olarak bir parti arasında 1 db'li düşmanı anlık öldürüp 1 dakika boyunca bu kadar yüksek hasara sahip olamayan ama tamamen de oyundan kopmayan bir hale getirilmelidir.


• Death Valley hakkında;


Death Valley haritasına 85 Cap ile birlikte her iki ırk için 1 slot (5 adet) 'Dread Servant' eklenmelidir. Droplar ise Archdemon mob'unun 1.5x katı olup ekstra %0.5 oran ile silverbar atma olasılığı olmalıdır. Ayrıca en yüksek XP bu moblardan gelmelidir.


/ 13.03.2023 \


• Genel düzenleme önerileri;

1. Okçu item - damage aralığı açılmalı

2. Online Mage turnuvası düzenlenmeli
3. Mage staff görsellerinde iyileştirme yapılıp 'Sopa' şeklinden daha çok 'Asa' şeklini almalıdır.
4. NVIDIA GeForce Experience'a oyun tanımlanması yapılmalı.

5. 85 Level Cap ile birlikte yeni başlayan oyunculara kolaylık sağlamak adına yeni açılan accountlara 3 gün premium ve 60 level'e kadar 1+1 level etkinliği yapılmalıdır. (NOT: Premium Row süresi eklemeyecek, sadece premium özellikleri verecek)
6. 'PM' Private Message (Özel Mesaj); gelen mesajları belirtmek için çıkan mektup logosu bazen çıkmıyor, bu konuda çalışma gerekli

Şimdilik aklıma gelenler bunlar, yanlışım veya hatam var ise kusura bakmayın.
 
Son düzenleme:

RickSancheZz

Üye
Katılım
14 Nis 2022
Mesajlar
1,503
Puanları
113
damage sorunları, ifps sorunları, el hızı hatası başlıklarında yazdığın konulara katılıyorum

diğer maddelerse oyunu ko ile aynı yapmaya yönelik öneriler, katılmıyorum
 

Corren

Üye
Katılım
13 Eyl 2022
Mesajlar
6
Puanları
3
nasil aynı hale getirilirdense,nasil daha iyi hale getirilir için gösterilen emeğe daha çok saygım var.
 

Gabriel

Üye
Katılım
27 Ağu 2022
Mesajlar
21
Puanları
3
nasil aynı hale getirilirdense,nasil daha iyi hale getirilir için gösterilen emeğe daha çok saygım var.
aynı halden ziyade mage elemental sistemi çalışmıyor ve mage kağıt şuan problemler bunlar ve düzelmesi için yapılması gerekler bence bunlar.
 

Gabriel

Üye
Katılım
27 Ağu 2022
Mesajlar
21
Puanları
3
nasil aynı hale getirilirdense,nasil daha iyi hale getirilir için gösterilen emeğe daha çok saygım var.
aynı halden ziyade mage elemental sistemi çalışmıyor ve mage kağıt şuan problemler bunlar ve düzelmesi için yapılması gerekler bence bunlar.
 

Pr0life

Üye
Katılım
25 Nis 2022
Mesajlar
68
Puanları
18
malum oyunu oynamak istiyorsun diye yorumladım. zira bunu yazsan daha anlaşılır bir istek olurdu
 

Gabriel

Üye
Katılım
27 Ağu 2022
Mesajlar
21
Puanları
3
malum oyunu oynamak istiyorsun diye yorumladım. zira bunu yazsan daha anlaşılır bir istek olurdu
oynamak istesem zaten orada olurdum ve anlatılmak istenen kısaca job dengesizliği ile mage sistem hatası. Şuan gidip LR veya GR staff alıp FR mage oyna aynı damage atacaksın.
 

Corren

Üye
Katılım
13 Eyl 2022
Mesajlar
6
Puanları
3
elemental damage konusunda bi çalışma var sonunda, haklısın umarım düzelir ve beklenilen gibi düzelir magic power üzerinden damage hesaplanması magenin hep kırılgan olmasına yol açar oyun boyunca ama magic powerın verdiği damage e nerf gelmedn elemental e dediğin gibi bi buff gelmesi oyunu başında olduğu gibi herşeye tek nova atan mage partyler haline döndürür ve ayrıca hali hazırda magelerin bütün setlerini çöp haline getirebilir bir anda küçük gibi gözüken bi değişiklik domino etkisi yaratabilir ,yine burda ilgili ekibe güvenip beklemek lazım az sabır
 

Gabriel

Üye
Katılım
27 Ağu 2022
Mesajlar
21
Puanları
3
Böyle bir oyun var zaten dostum. Adı kınayt...
Jobların ve oyunun tamamı aslında bu oyundan esinlenerek tasarlandığı ama karakter sisteminin tamamen hatalı yani magenin ap'den vurması veya asas'ın sınıfsal özelliği olan assasin olmak yerine kırılgan ve hızlı koşan görünmez bir warrior hissi vermesi gibi sorunlar ancak bu şekilde düzeltilir.
 

RoXriTe

Üye
Katılım
19 Şub 2023
Mesajlar
97
Puanları
18
Jobların ve oyunun tamamı aslında bu oyundan esinlenerek tasarlandığı ama karakter sisteminin tamamen hatalı yani magenin ap'den vurması veya asas'ın sınıfsal özelliği olan assasin olmak yerine kırılgan ve hızlı koşan görünmez bir warrior hissi vermesi gibi sorunlar ancak bu şekilde düzeltilir.
Düzeltilir derken ? 1 senedir karakter ve item dengesizliği var. Şöyle anlatayım monu zamanı takip ettiğim bir okçudan şu itemlerle; vitality set ve 2 parça traveller 548 damage yiyordum. Şimdi şu itemler var holy priest set ve 2 parca knight var. Aşağı yukarı 42 def ve % 3 damage def almama rağmen yine 548 damage yiyorum. Çok saçma değil mi ? Benim inancım yok oyunun düzeleceği ile ilgili. Bu oyunun sıfırdan karakter ve item dengesinin yapılması gerekiyor. Öyle itemin üstüne değer yazmakla olmuyor
 

Gabriel

Üye
Katılım
27 Ağu 2022
Mesajlar
21
Puanları
3
Düzeltilir derken ? 1 senedir karakter ve item dengesizliği var. Şöyle anlatayım monu zamanı takip ettiğim bir okçudan şu itemlerle; vitality set ve 2 parça traveller 548 damage yiyordum. Şimdi şu itemler var holy priest set ve 2 parca knight var. Aşağı yukarı 42 def ve % 3 damage def almama rağmen yine 548 damage yiyorum. Çok saçma değil mi ? Benim inancım yok oyunun düzeleceği ile ilgili. Bu oyunun sıfırdan karakter ve item dengesinin yapılması gerekiyor. Öyle itemin üstüne değer yazmakla olmuyor
item performance oranı konusunda zaten hem fikirim, arada fark yok. Örnek; epic bir set daha değerli unique setten daha iyi veya yakın şekilde, bu durum da p2w engelleyeceğiz diye item yapmanın ve emek vermenin mantıksızlığını ortaya seriyor.
 

BySavas

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
426
Puanları
43
• FPS sorunları hakkında;

1. Effektleri tamamen gizleme seçeneği gelmeli
2. Weapon efeklerini kapatma gelmeli
3. Skill efeklerini kapatma gelmeli
 

Pr0life

Üye
Katılım
25 Nis 2022
Mesajlar
68
Puanları
18
başlığın ilk halinde, öbür oyunu oynamak istiyor diye yazıp geçmiştim ama adam harbiden ciddi ciddi malum oyunda ne varsa, hepsini buraya eklemek istiyor :ROFLMAO::ROFLMAO:
 

Gabriel

Üye
Katılım
27 Ağu 2022
Mesajlar
21
Puanları
3
git diğer oyunu oyna dediklerin hepsi o oyunda var.
oynamak istesem orada oynarım.
başlığın ilk halinde, öbür oyunu oynamak istiyor diye yazıp geçmiştim ama adam harbiden ciddi ciddi malum oyunda ne varsa, hepsini buraya eklemek istiyor :ROFLMAO::ROFLMAO:
aynı şekilde size de cevap veriyim oynamak istesem orada oynarım ki daha önce de oynuyordum. Rise Online World çoğu oyundan esinlenilerek (Özellikle o oyun dediğinizden) oluşturulmuş ve daha gelişmiş, özgün hale getirilmeye çalışılan bir oyun iken bazı noktalarda daha iyi olacak şeyleri yazmak hata olmaz. Mesela diğer oyun dedğiniz şey için;
1. Element Damage sistemi tamamen kalksın o zaman, posion damage staff versinler mage sadece 1 sınıf olsun. Eline LR- Gr- Fr staff alsanda zaten hepsi ne oynarsan oyna aynı damage atıyor.
2. Clan sistemi için ise clanların özellikleri olmalı ki insanlara clan bilinci ve ortamı oluşturulup aynı zamanda clan için emek sarfedilsin
3. Assasin sınıfı için yazdıklarımı kastediyorsan Assasin (Suikastçi) için söylenecek söz yok, sınıf suikast yapar, hızlı koşan kırılgan Warrior (Savaşçı) olamaz. Daha çok kırılgan, hızlı koşan ve anlık hasar veren bir sınıftır.
4. Etkinlik önerilerim ise bunlar zaten çok fazla sunucu ve oyun türünde insanları çeken bazı etkinlikler olduğu için yazdım. Eğer oyunu daha güzel eğlenceli yapacaksa bir şeylerden esinlenilmesi (birebir aynısı değil ama benzer yoldan ilerlenmesi) bence sorun oluşturmaz aksine oyunu daha güzel hale getirir.
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,364
Puanları
113
oynamak istesem orada oynarım.

aynı şekilde size de cevap veriyim oynamak istesem orada oynarım ki daha önce de oynuyordum. Rise Online World çoğu oyundan esinlenilerek (Özellikle o oyun dediğinizden) oluşturulmuş ve daha gelişmiş, özgün hale getirilmeye çalışılan bir oyun iken bazı noktalarda daha iyi olacak şeyleri yazmak hata olmaz. Mesela diğer oyun dedğiniz şey için;
1. Element Damage sistemi tamamen kalksın o zaman, posion damage staff versinler mage sadece 1 sınıf olsun. Eline LR- Gr- Fr staff alsanda zaten hepsi ne oynarsan oyna aynı damage atıyor.
2. Clan sistemi için ise clanların özellikleri olmalı ki insanlara clan bilinci ve ortamı oluşturulup aynı zamanda clan için emek sarfedilsin
3. Assasin sınıfı için yazdıklarımı kastediyorsan Assasin (Suikastçi) için söylenecek söz yok, sınıf suikast yapar, hızlı koşan kırılgan Warrior (Savaşçı) olamaz. Daha çok kırılgan, hızlı koşan ve anlık hasar veren bir sınıftır.
4. Etkinlik önerilerim ise bunlar zaten çok fazla sunucu ve oyun türünde insanları çeken bazı etkinlikler olduğu için yazdım. Eğer oyunu daha güzel eğlenceli yapacaksa bir şeylerden esinlenilmesi (birebir aynısı değil ama benzer yoldan ilerlenmesi) bence sorun oluşturmaz aksine oyunu daha güzel hale getirir.
Dostum ne güzel nazikçe yazmışsın cevap. Ama oyun daha iyi olsun derken 20 senede iyi olamayan bir oyundaki herşeyi burda olsun istiyorsun. Burda kendinle çelişen bir durum var.

Ben diğer oyunu 2002 versiyonundan itibaren oynadım. Beğenmediğim için 2009 da bıraktım.

Şimdi rise ın o oyundan hiçbir özelliği almasını istemiyorum. Pk / parti / farm mantığı aynı olması yeterli.

Silah parlamasından, altta düşen itemi yazması gibi saçma olan bir tek o oyunda olan özelliklerin gelmesini istemiyoruz.

Oyun mekanik olarak bildiğimiz ama içerik olarak kendine özgü olsun. Verilen sözlerde bu şekildeydi. Ama nedense sizin gibi arkadaşlar ısrarla diğer oyunun 2nci si olsun çabasında.
 

Gabriel

Üye
Katılım
27 Ağu 2022
Mesajlar
21
Puanları
3
Dostum ne güzel nazikçe yazmışsın cevap. Ama oyun daha iyi olsun derken 20 senede iyi olamayan bir oyundaki herşeyi burda olsun istiyorsun. Burda kendinle çelişen bir durum var.

Ben diğer oyunu 2002 versiyonundan itibaren oynadım. Beğenmediğim için 2009 da bıraktım.

Şimdi rise ın o oyundan hiçbir özelliği almasını istemiyorum. Pk / parti / farm mantığı aynı olması yeterli.

Silah parlamasından, altta düşen itemi yazması gibi saçma olan bir tek o oyunda olan özelliklerin gelmesini istemiyoruz.

Oyun mekanik olarak bildiğimiz ama içerik olarak kendine özgü olsun. Verilen sözlerde bu şekildeydi. Ama nedense sizin gibi arkadaşlar ısrarla diğer oyunun 2nci si olsun çabasında.
Hocam yani diyorsun ki başka oyuna benzemesin diye Assasin sınıfı assasin değil, kırılgan, hızlı koşan ve görünmez mini Warrior olsun / Mage sınıfı eline ne takarsa taksın FR-LR-GR aynı tür (Örnek Luna'S Flash Road takıp FR oynamak) damage atsın ve oyun mp kıyafet giymeye zorlayıp tamamen mageleri kağıt yapsın diyorsun doğru mu anladım.

Bu sınıf ve elemental bozukluğun bahanesi başka oyuna benzememek ise yakında bu sınıflarda adam kalmayacak. Bunun örneği 65 cap'ten 75 cap geçilince magenin ve geçilmeden önce mage stafflara inanılmaz nerfler gelince oyuncuların oyunu bırakmasıdır.

Ama halen daha başka oyuna benzemesin sınıfsal özellikler olmasın, o zaman tüm joblar kalksın hızlı koşan, kırılgan ve görünmez warrior - tank warrior ve priest sınıfları koysunlar sadece oyun öyle devam etsin, araya bir de çocuk eğlendirir gibi mage konsun damage atmayan, kağıttan yapma, element damagesi yok falan ve hatta magenin direk sınıfları kalksın nasılsa AP'den vuruyor direk posion damage stafflar gelsin ve sadece flame kalsın mage diğerleri kalksın yoksa başka oyuna falan benzer :)
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,364
Puanları
113
Hocam yani diyorsun ki başka oyuna benzemesin diye Assasin sınıfı assasin değil, kırılgan, hızlı koşan ve görünmez mini Warrior olsun / Mage sınıfı eline ne takarsa taksın FR-LR-GR aynı tür (Örnek Luna'S Flash Road takıp FR oynamak) damage atsın ve oyun mp kıyafet giymeye zorlayıp tamamen mageleri kağıt yapsın diyorsun doğru mu anladım.

Bu sınıf ve elemental bozukluğun bahanesi başka oyuna benzememek ise yakında bu sınıflarda adam kalmayacak. Bunun örneği 65 cap'ten 75 cap geçilince magenin ve geçilmeden önce mage stafflara inanılmaz nerfler gelince oyuncuların oyunu bırakmasıdır.

Ama halen daha başka oyuna benzemesin sınıfsal özellikler olmasın, o zaman tüm joblar kalksın hızlı koşan, kırılgan ve görünmez warrior - tank warrior ve priest sınıfları koysunlar sadece oyun öyle devam etsin, araya bir de çocuk eğlendirir gibi mage konsun damage atmayan, kağıttan yapma, element damagesi yok falan ve hatta magenin direk sınıfları kalksın nasılsa AP'den vuruyor direk posion damage stafflar gelsin ve sadece flame kalsın mage diğerleri kalksın yoksa başka oyuna falan benzer :)
Dostum özgün bir çözüm söyle başım üstünde yerin var.

Şuan senin söylediğin her özellik diğer oyunda var. Sana git diğer oyunu oyna desem hakaret olarak kabul edersin.

Belki oyunun iyiliği için burda yazıyorsun ama ben yinede diğer oyundaki hiç bir özelliği burda görmek istemiyorum.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt