Gabriel
Üye
- Katılım
- 27 Ağu 2022
- Mesajlar
- 21
- Puanları
- 3

/ 07.03.2023 \
• Damage sorunları hakkında;
1. Magelerin damage esası Magic Power Bonus'dan alınıp (yani kıyafete damage atmak Magic power bonus basma gibi zorunluluk hissetmemek için bu mp basılı kıyafetlerin verdiği damage çarpanı %75 düşürülüp ) Staff'larda bulunan FR-LR-GR damageleri aktif edilmeli (Örneğin; 70 FR veren bir staff ile tekleme ve alan skilleri atarken Staff AP'si kaç olduğu farketmeksizin 50FR ama yüksek AP stafftan daha fazla hasar vermelidir. Staff AP'si sadece Staff skilleri olan 40 ve 65 için bir damage artışı sağlamalıdır.)
2. Magelerden bu kıyafet Magic Power Bonus etkisi azaltıldığı için mageler artık Healt Bonus veren kıyafetler giyecektir ve Melelere karşı dayanma gücü ve eşitlik sağlayacaktır ancak bunun yanısıra düşen aşırı damageden kurtulmak için magelerin tüm skilleri %50-75 oranında damage artışı olmalıdır.
3. Yüzük çeşitliliği getirilip FR-LR-GR damage içeren yüzükler eklenmelidir.
• Clan sistemi hakkında;
1. Clan sembol gelmeli ve Dorion haritasına clan sıralamasına göre ilk 5 clan bayrak heykel yapılıp orada simgesi sallanmalı
2. Pelerin sistemi (NFT hariç) değiştirilip, clan pelerin gelmeli
3. Clanlara kolluk eklenip, ilk 5 clan kolluk yanması eklenmelidir.
• FPS sorunları hakkında;
1. Effektleri tamamen gizleme seçeneği gelmeli (el parlamaları örnek: mage nova atarken karakterden görünen parlama görünmeli sadece)
2. Oyun çalışma sistemi CPU'dan alınıp GPU'ya geçmeli veya direkt olarak launcher'de çalıştırma sistem seçeneği sunulmalı
• İtem hataları hakkında;
1. Frozen Mace ve Hell's Scream adlı eşyaların sınıf istemi kaldırılıp istediği Intelligence düşürülmelidir, sebebi ise tp magelerin ellerine takacakları item olmamasıdır.
2. Tüm Mace ve Hammer eşyaları için Unique +6 / Epic +7 ve üstü upgrade olunca uzunlukları %25 düşmelidir. (Yani görsel boyları küçülmelidir.)
• El hızı hatası hakkında;
Priest ile mage el hızları arasında ters bir orantı vardır. Normal şartlarda mageler novaya efekti çıktığı anda priest heal skilleri basarsa aynı anda nova damagesi ile heal gelmesi gerekirken, mage el hızı daha yüksek olduğu için Priestler magelerden önce el parlamak zorunda yani priestler tahmini oyun oynamaktadır ve bu bir hatadır.
• Eksik skiller hakkında;
1. Asaslar için crital skill yoktur ve eklenmeli ancak bu durumda skill damageleri buna göre düzenlenmelidir.
2. Lighting mage Blink skilli yoktur ve acilen eklenmelidir. (örnek: Mount Race etkinliğindeki 1. Skill eklenmelidir)
2. Glacier mageler için küp skill'i eklenmelidir.
3. Flame mageler için Vampric gibi (attığı kişinin manasını çekip çektiği mana'nın %50'si kadar hp emme özelliği) bir skill eklenmelidir.
• Boss ve Monu hatası;
Thunderbreath ve Monument ile tüm bosslar için okçuların ve Battle Priestlerin bu moblara damagesi Warrior - Asas - Mage sınıflarına göre aşırı durumda üstün gelmektedir. Bunun ile ilgili eşit damage veya yakın damage çalışması yapılmalıdır.
/ 10.03.2023 \
- Merhaba arkadaşlar, görüyorum ki bazı arkadaşlarımız anlattığım element sistemi ve mage sistemi hakkında anlattıklarımı anlamamış veya ben tam olarak kendimi ifade edememişim. Bunun için öncelikle bu tarz oyunlarda element damageler ne işe yarar onun anlatımı ile başlayıp yeni öneri - istek - hata ekleyeceğim.
• Element Sistemi hakkında;
1. Elementlerin özellikleri;
1.a) Flame: Flame element damageleri bilindiği gibi ateş etkisidir. Flame bonus olan mele veya mage silahları farketmeksizin daha fazla skill hasar verir ve mageler için daha yüksek derece zehir bırakır.
1.b) Lighting: Lighting element damageleri flame damagelere göre biraz daha az hasar verirken mele ve mage'de stun,kitleme .. vb etkileri sağlar ve lighting elementten oluşan mage lighting sınıfı için damage arttırır. (Örneğin; warrior scream skilli gibi)
1.c) Glacier: Glacier element damageleri hemen hemene lighting ile aynı seviyededir. Glacier element sınıfı mele için ekstra olarak 'R / basic attack' damagesi arttır ve mele mage farketmeksizin yavaşlatma etkisi olan tüm skiller için daha yüksek tutma olasılığı verir. (Örneğin; Okçu ice shoot gibi)
1.d) Posion: Bu sınıf bir element sınıfı olmasa da bilmeyenler için kısacık bahsedeceğim. Sadece mele için geçerli bir damage çeşidi olup zehir hasarı vermektedir. Bu sınıfa ait silahların özellikle assasin job'u için zehir skill damageleri artar.
• Etkinlik önerisi;
1. Karşı ırk basma savaşı eklenmelidir ve kaybeden taraftaki tüm Protean/Lunaskar kamplarındaki oyuncuları 1. kanal towna otomatik atmalı ve diğer kanallar savaş sonuna kadar kapatılmalıdır. ( Not: haftada en fazla 2 kere ve saat 19:00/20:00 arası savaş mapi içerisi 30 dakika - karşı ırk 30 dakika olmak üzere toplam 2 saat sürmelidir.)
2. Death match etkinliği: haftada en fazla 3 kez yapılacak bir etkinlik olup, 45 level değiştirilemez ve çıkartılamaz itemler ile ortalama boyutta bir haritada istediğimiz job seçip savaşılan ve ortalama 30-45dk arası süren bir etkinlik olmalıdır. Saat 19:00/19:45 aralığı saatlerde yapılabilir. Etkinlik ödülleri hakkında tamamen sizin seçiminiz olsun
3. Collection Race etkinliği eklenmelidir. Örnek: Her gün Saat 21:00'da Death Valley haritasında açılan otomatik bir görev olup saat 00:00'da sona ermelidir. Bu etkinlik hakkında kısaca bahsedecek olursam çoğu pvp oyuncusunun bildiği bir etkinlikdir. En düşük kutu'dan en yüksek kutuya kadar ve hatta rasgele 1/3/7 günlük mağaza eşyası düşebilen bir etkinlik olacak. Peki bu görev etkinlik ne isteyecek death valley alanında solo 25/50/100/200/300 kill parti 50/100/200/300/500 kill alarak toplam bu 21:00/00:00 saatleri arasında 5 kere tekrar edilebilen bir etkinlik olacak. (NOT: saat ve aralık örnek olarak verilmişdir. Blood Valley ile çakıştığı için BV etkinlik günleri açılmayabilir)
• Joblar hakkında;
Assasin sınıfı hakkında kısa açıklama: Assasin sınıfı normal şartlarda bir partinin araya girip ani birini kesip solo/duo/trio olarak kaçar bir jobdur. Üstte daha önce yazmış olduğum özelliğe bakarak bir nebze bu job düzeltilebilir. Şuan Asassin sınıfı sadece slot basan bir konumda ve hızlı koşan, kırılgan, görünmez bir warrior gibi oyunu oynamak zorunda kalıyor. Sınıf normal şartlarda daha anlık hasar üzerine kurulu ve örnek olarak bir parti arasında 1 db'li düşmanı anlık öldürüp 1 dakika boyunca bu kadar yüksek hasara sahip olamayan ama tamamen de oyundan kopmayan bir hale getirilmelidir.
• Death Valley hakkında;
Death Valley haritasına 85 Cap ile birlikte her iki ırk için 1 slot (5 adet) 'Dread Servant' eklenmelidir. Droplar ise Archdemon mob'unun 1.5x katı olup ekstra %0.5 oran ile silverbar atma olasılığı olmalıdır. Ayrıca en yüksek XP bu moblardan gelmelidir.
/ 13.03.2023 \
• Genel düzenleme önerileri;
1. Okçu item - damage aralığı açılmalı
2. Online Mage turnuvası düzenlenmeli
3. Mage staff görsellerinde iyileştirme yapılıp 'Sopa' şeklinden daha çok 'Asa' şeklini almalıdır.
4. NVIDIA GeForce Experience'a oyun tanımlanması yapılmalı.
5. 85 Level Cap ile birlikte yeni başlayan oyunculara kolaylık sağlamak adına yeni açılan accountlara 3 gün premium ve 60 level'e kadar 1+1 level etkinliği yapılmalıdır. (NOT: Premium Row süresi eklemeyecek, sadece premium özellikleri verecek)
6. 'PM' Private Message (Özel Mesaj); gelen mesajları belirtmek için çıkan mektup logosu bazen çıkmıyor, bu konuda çalışma gerekli
Şimdilik aklıma gelenler bunlar, yanlışım veya hatam var ise kusura bakmayın.
Son düzenleme: