Öneri Öneri

MiKYaS59

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
6
Puanları
3
Öncelikle selamlar iyi çalışmalar


Önerilerim
Oyuncuların maksimum seviyeye ulaşmak için yaratık kesmesi eğlenceli hale getirilmeli sabit yaratıklar ile de son seviyeye ulaşılmalı yada
Zindan sistemi gibi ekip 4-5 kişilik gruplarla eğlenceli seviyede yaratık kesip ekip olarak iş yapıp takas edilmeyen eşyalar elde etmek edilmeli.
Yaratıklardan düşen eşyalar zor sahip olunmalı özellikle efsane eşyalar ve aynı şekilde bu eşyaların geliştirmesi kolay olmamalı.
Görev yaratıkları da önemli bir detay çünkü bazen insanlar görev yaratıklarını kesiyor ve buda görev yapmak için iştahlı iştahlı oynarken o yaratıklarda kasan birinin orayı kesmesi ve seviye olarak üstün olduğu içinde yaratıklara tek atması oyuncuyu bayağı soğutuyor. Buna bir çözüm sağlanması gerek.
Ve oyunda destek karakterlerin özellikle tek başına girilen görevlerde yaratıkları kesmek için bir kolaylık sağlanmalı.
Okçu ve büyücü karakterlerinin buz ve elektrik büyülerinin aşırı tutması karakterlerin yavaşlaması ve kitlenmesi çoğu oyuncu yönünde can sıkıcı olay olmuştur buna bir iyileştirme düzeltilebilir
Aynı şekilde önceden oynadığım bir oyunda bir adet okçu destek karakterinin elini düşürüp yapacağı yeteneği engelliyordu buda dikkate alınması gereken bir konu aynı şekilde büyücü karakterinin asası ile el düşürmesi de ele alınacak diğer bir konu.
Oyundaki etkinliklerin saati de bence çok çok önemli buda dikkate alınması gerek.
Karşı yaratığı seçtiğimizde yaratıkların canı ve seviyesi gözüküyor bu gayet mantıklı fakat bu karşı ırk dan birisini gördüğümüz zaman tek tek karşı ırktaki birini seçip bunu görürlerse kimin canı azsa ona oynanır ve buda o karakter için üzücü olur ve buda o insanın oyundan soğumasına sebep olabilir.
Oyunda güvenli bölgeye gitmek(town) basıldığı an gidilmemesi gerek örneğin 5 saniye süre beklemeli o kişi ve öyle atılmalı. Belki güvenli bölge atmak ( town atmak ) hiç olmamalı.
Büyülerin çok parlak olması pvp bölgelerinde sıkıntı yaratacağını düşünüyorum görsellik olarak bundan rahatsız olabiliriz bir kişi attığında sıkıntı yaratmayacak yetenekler çok kişi atınca kötü olabilir.
Yetenekten sıyrılma(dodge) yeteneği gelirse de çok güzel olabilir çünkü her yeteneği garanti yemek belirli bir süreden sonra üzücü oluyor ve oyun kendini tekrarlıyor buda oyuncuların en sıkıldığı olay.
Parti barında herhangi bir parti üyesinin üstünde bulunan yetenekler ve karşı ırkın attığı yetenekler gözükürse mesela kişinin defansı yok destek karakter bunu görüp defans atabilir.
Oyundaki etkinliklerin her karaktere uygun olması gerek çünkü bazı etkinliklerin bir karaktere örnek büyücü karakterine yaraması çok üzücü olay tüm karakterlere eşit şekilde düzenlenmesi önemli bir detay.
Pazar sistemi bir oyundaki bir npc den satılabilir yada bu tercih edilmez ise çevrimdışı pazar kurulabilir bilgisayarını yormak istemeyen insanlarda bunu satın alabilir pazar kurabilir.

Karakterimizin canını silme defansını silme gibi yeteneklerin üzerimizdeki bekleme süresi çok olmamalı misal olarak defans silme karakter üstündeki bekleme süresi 5 dakika ve yeteneği kullananın bekleme süresi 10 saniye bu çok saçma bir olay
kullanılan tarafından 10 saniye bekleme süresi olan yeteneği 5 dakika taşımak çok alakasız ve saçma özellikle kendi kendine anti yetenek silemeyen karakterler için
Klan başkanlığı çizgisi bence bu kötü bir olay şu yönden pvp haritasında düşmanların sizi pusu yapacakken yada başkalarıyla takılırken sizi görmesi hoş değil ya seçenek gözüksün gözükmesin diye bir seçenek olmalı yada çizgi olmamalı ama kişinin üstüne tıklayınca altında bir lider yazısı olmalı
Daha aklıma gelince yazacağım özellikle oyun çıksın o zaman başlayacağım öneri tavsiye vb
 
Son düzenleme:

MusTi

Rise Online World Mod Team
Senior Moderatör
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
884
Puanları
93
Cok guzel dile getirmişin nuri pasa bahsettiklerini wow a cok yakin gördüm
 

Siyah34

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
567
Puanları
43
Eline sağlık nuggvi abiw sırf sen yazdın diye okudum bu kadar yazıyı :)

Ek olarak güzel öneriler. Savaş bölgesinde base dönüşlerde 5 saniye cooldown beklemek mantıklı. Ve ek olarak. League of legenden örnek verecek. Dönüş animasyonu olması ve bunların değişik şekiller de mağazaya sunulması gerektiğini düşünüyorum.
 

Primusinterpares

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
48
Puanları
18
Çok güzel öneriler var. Bizzat test etme şansım olmadığı için bazı önerilerim belki mevcut olabilir, kusura bakmayın. Verilen önerilere kendimce ekleme / düzenleme yapayım.

  • Parti başkanının partiyi devretmesi ve partideki her oyuncunun kendince partideki sıralamayı değiştirebilmesi büyük kolaylık olur.
  • Parti-içi sesli chat entegre edilebilir. Bu özellik her partiye giriş-çıkışta sistem tarafından Default ayarı olarak sürekli Kapalı konuma getirirse, partiye katılan kimse direk rahatsız edilmemiş olur, arzu edenler Açık konumuna getirerek partideki oyuncularla daha koordineli bir şekilde hareket edebilir.
  • Clan Bankası getirilerek clan içi ihtiyaç sahiplerine bankaya atılmış eşyalardan tedarik edilerek clan'daki oyuncuların ihtiyaçları daha kolay karşılanabilir. Lider ve asistanlara yetki verilebilir. Kendini yeterince o clan'a ait hissetmeyen kullanıcılar arzu ettikleri takdirde eşya bağışlamayabilirler; ancak özellikle ekip olarak başlayan clan'larda çok büyük konfor sağlayacaktır.
  • Birçok şey sıfırdan keşfedileceği için bulduğumuz şeyleri elimizde tutup ne işe yaradığını çözene kadar üzerimizde saklayabilmemiz için Magic Bag (Extra Inventory) eklentisi güzel olabilir.
  • Kavgayı veya spam flood'unu azaltmak için oyunculara oyuncu sağ tık veya command > mute / block özelliği getirilebilir.
  • Soul-binding tarzında sezon sonlarında dağıtılan ödüllerin veya oyun içerisinde drop'lanan eşyaların ticaretini sınırlama amaçlı sistemlerin üzerinde durulduğu söylenmişti, zaten kesinlikle böyle bir sistem getirilmeli.
  • Offline Merchant muhteşem bir eklenti olur, oyunu yeni çözmeye çalışırken pazar alanıyla çok fazla zaman kaybetmesek daha hoş olur.
  • Bir mob, kendi seviyesinden çok daha üst bir seviyedeki oyuncuya ne coin ne eşya ne de exp vermezse, daha alt seviyedeki oyuncuların önü daha kolay açılır.
  • Partideki oyuncuların Debuff'lı olduğunu renk değişimleriyle gösteriliyor. Buna ek olarak 'tanınan' tabirlerle Buff / AC / Wolf'lerinin olmadığını, yani eksik güçlendirmeleri küçük sembollerle göstermek (oyuncu isimlerinin veya MP barlarının yanlarında veya altlarında) çok faydalı olur.
  • Bence town atmak olmazsa olmaz ama town'a tıkladıktan birkaç saniye sonra ışınlanma ve belli bir sağlık puanı altında town'a ışınlanamama (örn.%50) ayarlanmalı ki PvP'de tansiyon korunabilsin.
  • Rakip oyuncunun mevcut canı sadece VS haritalarında görülse daha iyi olur, bir Assassin oyuncusu olmama rağmen bunu söyleyebiliyorum. Evet, rakibin kılık kıyafetinden az buçuk bir çıkarım yapılabiliyor ama Buff'ının olup olmadığını kestirmek bu şekilde çok daha kolay olacaktır.
  • Clan başkanının altında çizgi olması bence önemli değil ama clan başkanlarının uzaktan görülmesini engellemek, sıradan bir rakip olarak algılanmasını sağlamak hedef tahtası olmamak adına önemli.
  • Lansmanda Ice ve Lr özellikli skill'lerin fazla tuttuğu dile getirilmişti oyuncular tarafından. Resmi açılışta bu tür skill'lere sahip birçok Mage ve Archer karakter olacak, hareket etmeden oyun oynanmaz :)
  • Yüksek seviyedeki silah, giysi ve takıların yükseltilmesi ne kadar kolay olursa, açıkçası oyunun cılkı o kadar kolay çıktığı için, ben de yükseltmelerin zor olması gerektiği kanısındayım.
Esasında öneriler Alfa'da yeterince test edildikten sonra sunulmalı ama şimdiden aklımızda olanları dökmekten yana sakınca olacağını sanmıyorum. Dikkate alınacağından da şüphem yok.

Bu kadar yazıyı okuyan varsa gözlerine sağlık :)
 
Son düzenleme:

Tekitekurin

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
640
Puanları
43
Emeğine sağlık müsait bir zamanda detaylıca değerlendirceğim.
Rez
 

Tekitekurin

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
640
Puanları
43
Çok güzel öneriler var. Bizzat test etme şansım olmadığı için bazı önerilerim belki mevcut olabilir, kusura bakmayın. Verilen önerilere kendimce ekleme / düzenleme yapayım.

  • Parti başkanının partiyi devretmesi ve partideki her oyuncunun kendince partideki sıralayı değiştirebilmesi büyük kolaylık olur.
  • Parti-içi sesli chat entegre edilebilir. Bu özellik her partiye giriş-çıkışta sistem tarafından Default ayarı olarak sürekli Kapalı konuma getirirse, partiye katılan kimse direk rahatsız edilmemiş olur, arzu edenler Açık konumuna getirerek partideki oyuncularla daha koordineli bir şekilde hareket edebilir.
  • Clan Bankası getirilerek clan içi ihtiyaç sahiplerine bankaya atılmış eşyalardan tedarik edilerek clan'daki oyuncuların ihtiyaçları daha kolay karşılanabilir. Lider ve asistanlara yetki verilebilir. Kendini yeterince o clan'a ait hissetmeyen kullanıcılar arzu ettikleri takdirde eşya bağışlamayabilirler; ancak özellikle ekip olarak başlayan clan'larda çok büyük konfor sağlayacaktır.
  • Birçok şey sıfırdan keşfedileceği için bulduğumuz şeyleri elimizde tutup ne işe yaradığını çözene kadar üzerimizde saklayabilmemiz için Magic Bag (Extra Inventory) eklentisi güzel olabilir.
  • Kavgayı veya spam flood'unu azaltmak için oyunculara oyuncu sağ tık veya command > mute / block özelliği getirilebilir.
  • Soul-binding tarzında sezon sonlarında dağıtılan ödüllerin veya oyun içerisinde drop'lanan eşyaların ticaretini sınırlama amaçlı sistemlerin üzerinde durulduğu söylenmişti, zaten kesinlikle böyle bir sistem getirilmeli.
  • Offline Merchant muhteşem bir eklenti olur, oyunu yeni çözmeye çalışırken pazar alanıyla çok fazla zaman kaybetmesek daha hoş olur.
  • Bir mob, kendi seviyesinden çok daha üst bir seviyedeki oyuncuya ne coin ne eşya ne de exp vermezse, daha alt seviyedeki oyuncuların önü daha kolay açılır.
  • Partideki oyuncuların Debuff'lı olduğunu renk değişimleriyle gösteriliyor. Buna ek olarak 'tanınan' tabirlerle Buff / AC / Wolf'lerinin olmadığını, yani eksik güçlendirmeleri küçük sembollerle göstermek (oyuncu isimlerinin veya MP barlarının yanlarında veya altlarında) çok faydalı olur.
  • Bence town atmak olmazsa olmaz ama town'a tıkladıktan birkaç saniye sonra ışınlanma ve belli bir sağlık puanı altında town'a ışınlanamama (örn.%50) ayarlanmalı ki PvP'de tansiyon korunabilsin.
  • Rakip oyuncunun mevcut canı sadece VS haritalarında görülse daha iyi olur, bir Assassin oyuncusu olmama rağmen bunu söyleyebiliyorum. Evet, rakibin kılık kıyafetinden az buçuk bir çıkarım yapılabiliyor ama Buff'ının olup olmadığını kestirmek bu şekilde çok daha kolay olacaktır.
  • Clan başkanının altında çizgi olması bence önemli değil ama clan başkanlarının uzaktan görülmesini engellemek, sıradan bir rakip olarak algılanmasını sağlamak hedef tahtası olmamak adına önemli.
  • Lansmanda Ice ve Lr özellikli skill'lerin fazla tuttuğu dile getirilmişti oyuncular tarafından. Resmi açılışta bu tür skill'lere sahip birçok Mage ve Archer karakter olacak, hareket etmeden oyun oynanmaz :)
  • Yüksek seviyedeki silah, giysi ve takıların yükseltilmesi ne kadar kolay olursa, açıkçası oyunun cılkı o kadar kolay çıktığı için, ben de yükseltmelerin zor olması gerektiği kanısındayım.
Esasında öneriler Alfa'da yeterince test edildikten sonra sunulmalı ama şimdiden aklımızda olanları dökmekten yana sakınca olacağını sanmıyorum. Dikkate alınacağından da şüphem yok.

Bu kadar yazıyı okuyan varsa gözlerine sağlık :)
Emeğine sağlık müsait bir zamanda detaylıca değerlendirceğim.
Rez
 

LunasCar

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
453
Puanları
43
Çok güzel öneriler var. Bizzat test etme şansım olmadığı için bazı önerilerim belki mevcut olabilir, kusura bakmayın. Verilen önerilere kendimce ekleme / düzenleme yapayım.

  • Parti başkanının partiyi devretmesi ve partideki her oyuncunun kendince partideki sıralayı değiştirebilmesi büyük kolaylık olur.
  • Parti-içi sesli chat entegre edilebilir. Bu özellik her partiye giriş-çıkışta sistem tarafından Default ayarı olarak sürekli Kapalı konuma getirirse, partiye katılan kimse direk rahatsız edilmemiş olur, arzu edenler Açık konumuna getirerek partideki oyuncularla daha koordineli bir şekilde hareket edebilir.
  • Clan Bankası getirilerek clan içi ihtiyaç sahiplerine bankaya atılmış eşyalardan tedarik edilerek clan'daki oyuncuların ihtiyaçları daha kolay karşılanabilir. Lider ve asistanlara yetki verilebilir. Kendini yeterince o clan'a ait hissetmeyen kullanıcılar arzu ettikleri takdirde eşya bağışlamayabilirler; ancak özellikle ekip olarak başlayan clan'larda çok büyük konfor sağlayacaktır.
  • Birçok şey sıfırdan keşfedileceği için bulduğumuz şeyleri elimizde tutup ne işe yaradığını çözene kadar üzerimizde saklayabilmemiz için Magic Bag (Extra Inventory) eklentisi güzel olabilir.
  • Kavgayı veya spam flood'unu azaltmak için oyunculara oyuncu sağ tık veya command > mute / block özelliği getirilebilir.
  • Soul-binding tarzında sezon sonlarında dağıtılan ödüllerin veya oyun içerisinde drop'lanan eşyaların ticaretini sınırlama amaçlı sistemlerin üzerinde durulduğu söylenmişti, zaten kesinlikle böyle bir sistem getirilmeli.
  • Offline Merchant muhteşem bir eklenti olur, oyunu yeni çözmeye çalışırken pazar alanıyla çok fazla zaman kaybetmesek daha hoş olur.
  • Bir mob, kendi seviyesinden çok daha üst bir seviyedeki oyuncuya ne coin ne eşya ne de exp vermezse, daha alt seviyedeki oyuncuların önü daha kolay açılır.
  • Partideki oyuncuların Debuff'lı olduğunu renk değişimleriyle gösteriliyor. Buna ek olarak 'tanınan' tabirlerle Buff / AC / Wolf'lerinin olmadığını, yani eksik güçlendirmeleri küçük sembollerle göstermek (oyuncu isimlerinin veya MP barlarının yanlarında veya altlarında) çok faydalı olur.
  • Bence town atmak olmazsa olmaz ama town'a tıkladıktan birkaç saniye sonra ışınlanma ve belli bir sağlık puanı altında town'a ışınlanamama (örn.%50) ayarlanmalı ki PvP'de tansiyon korunabilsin.
  • Rakip oyuncunun mevcut canı sadece VS haritalarında görülse daha iyi olur, bir Assassin oyuncusu olmama rağmen bunu söyleyebiliyorum. Evet, rakibin kılık kıyafetinden az buçuk bir çıkarım yapılabiliyor ama Buff'ının olup olmadığını kestirmek bu şekilde çok daha kolay olacaktır.
  • Clan başkanının altında çizgi olması bence önemli değil ama clan başkanlarının uzaktan görülmesini engellemek, sıradan bir rakip olarak algılanmasını sağlamak hedef tahtası olmamak adına önemli.
  • Lansmanda Ice ve Lr özellikli skill'lerin fazla tuttuğu dile getirilmişti oyuncular tarafından. Resmi açılışta bu tür skill'lere sahip birçok Mage ve Archer karakter olacak, hareket etmeden oyun oynanmaz :)
  • Yüksek seviyedeki silah, giysi ve takıların yükseltilmesi ne kadar kolay olursa, açıkçası oyunun cılkı o kadar kolay çıktığı için, ben de yükseltmelerin zor olması gerektiği kanısındayım.
Esasında öneriler Alfa'da yeterince test edildikten sonra sunulmalı ama şimdiden aklımızda olanları dökmekten yana sakınca olacağını sanmıyorum. Dikkate alınacağından da şüphem yok.

Bu kadar yazıyı okuyan varsa gözlerine sağlık :)
party içi sesli chat var sanırım olucak, çok güzel öneriler emeğine sağlık
 

Siyah34

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
567
Puanları
43
Çok güzel öneriler var. Bizzat test etme şansım olmadığı için bazı önerilerim belki mevcut olabilir, kusura bakmayın. Verilen önerilere kendimce ekleme / düzenleme yapayım.

  • Parti başkanının partiyi devretmesi ve partideki her oyuncunun kendince partideki sıralamayı değiştirebilmesi büyük kolaylık olur.
  • Parti-içi sesli chat entegre edilebilir. Bu özellik her partiye giriş-çıkışta sistem tarafından Default ayarı olarak sürekli Kapalı konuma getirirse, partiye katılan kimse direk rahatsız edilmemiş olur, arzu edenler Açık konumuna getirerek partideki oyuncularla daha koordineli bir şekilde hareket edebilir.
  • Clan Bankası getirilerek clan içi ihtiyaç sahiplerine bankaya atılmış eşyalardan tedarik edilerek clan'daki oyuncuların ihtiyaçları daha kolay karşılanabilir. Lider ve asistanlara yetki verilebilir. Kendini yeterince o clan'a ait hissetmeyen kullanıcılar arzu ettikleri takdirde eşya bağışlamayabilirler; ancak özellikle ekip olarak başlayan clan'larda çok büyük konfor sağlayacaktır.
  • Birçok şey sıfırdan keşfedileceği için bulduğumuz şeyleri elimizde tutup ne işe yaradığını çözene kadar üzerimizde saklayabilmemiz için Magic Bag (Extra Inventory) eklentisi güzel olabilir.
  • Kavgayı veya spam flood'unu azaltmak için oyunculara oyuncu sağ tık veya command > mute / block özelliği getirilebilir.
  • Soul-binding tarzında sezon sonlarında dağıtılan ödüllerin veya oyun içerisinde drop'lanan eşyaların ticaretini sınırlama amaçlı sistemlerin üzerinde durulduğu söylenmişti, zaten kesinlikle böyle bir sistem getirilmeli.
  • Offline Merchant muhteşem bir eklenti olur, oyunu yeni çözmeye çalışırken pazar alanıyla çok fazla zaman kaybetmesek daha hoş olur.
  • Bir mob, kendi seviyesinden çok daha üst bir seviyedeki oyuncuya ne coin ne eşya ne de exp vermezse, daha alt seviyedeki oyuncuların önü daha kolay açılır.
  • Partideki oyuncuların Debuff'lı olduğunu renk değişimleriyle gösteriliyor. Buna ek olarak 'tanınan' tabirlerle Buff / AC / Wolf'lerinin olmadığını, yani eksik güçlendirmeleri küçük sembollerle göstermek (oyuncu isimlerinin veya MP barlarının yanlarında veya altlarında) çok faydalı olur.
  • Bence town atmak olmazsa olmaz ama town'a tıkladıktan birkaç saniye sonra ışınlanma ve belli bir sağlık puanı altında town'a ışınlanamama (örn.%50) ayarlanmalı ki PvP'de tansiyon korunabilsin.
  • Rakip oyuncunun mevcut canı sadece VS haritalarında görülse daha iyi olur, bir Assassin oyuncusu olmama rağmen bunu söyleyebiliyorum. Evet, rakibin kılık kıyafetinden az buçuk bir çıkarım yapılabiliyor ama Buff'ının olup olmadığını kestirmek bu şekilde çok daha kolay olacaktır.
  • Clan başkanının altında çizgi olması bence önemli değil ama clan başkanlarının uzaktan görülmesini engellemek, sıradan bir rakip olarak algılanmasını sağlamak hedef tahtası olmamak adına önemli.
  • Lansmanda Ice ve Lr özellikli skill'lerin fazla tuttuğu dile getirilmişti oyuncular tarafından. Resmi açılışta bu tür skill'lere sahip birçok Mage ve Archer karakter olacak, hareket etmeden oyun oynanmaz :)
  • Yüksek seviyedeki silah, giysi ve takıların yükseltilmesi ne kadar kolay olursa, açıkçası oyunun cılkı o kadar kolay çıktığı için, ben de yükseltmelerin zor olması gerektiği kanısındayım.
Esasında öneriler Alfa'da yeterince test edildikten sonra sunulmalı ama şimdiden aklımızda olanları dökmekten yana sakınca olacağını sanmıyorum. Dikkate alınacağından da şüphem yok.

Bu kadar yazıyı okuyan varsa gözlerine sağlık :)
Oyun içi ses olacağını söylemişlerdi.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt