MiKYaS59
Üye
- Katılım
- 13 Kas 2020
- Mesajlar
- 6
- Puanları
- 3
Öncelikle selamlar iyi çalışmalar
Önerilerim
Oyuncuların maksimum seviyeye ulaşmak için yaratık kesmesi eğlenceli hale getirilmeli sabit yaratıklar ile de son seviyeye ulaşılmalı yada
Zindan sistemi gibi ekip 4-5 kişilik gruplarla eğlenceli seviyede yaratık kesip ekip olarak iş yapıp takas edilmeyen eşyalar elde etmek edilmeli.
Yaratıklardan düşen eşyalar zor sahip olunmalı özellikle efsane eşyalar ve aynı şekilde bu eşyaların geliştirmesi kolay olmamalı.
Görev yaratıkları da önemli bir detay çünkü bazen insanlar görev yaratıklarını kesiyor ve buda görev yapmak için iştahlı iştahlı oynarken o yaratıklarda kasan birinin orayı kesmesi ve seviye olarak üstün olduğu içinde yaratıklara tek atması oyuncuyu bayağı soğutuyor. Buna bir çözüm sağlanması gerek.
Ve oyunda destek karakterlerin özellikle tek başına girilen görevlerde yaratıkları kesmek için bir kolaylık sağlanmalı.
Okçu ve büyücü karakterlerinin buz ve elektrik büyülerinin aşırı tutması karakterlerin yavaşlaması ve kitlenmesi çoğu oyuncu yönünde can sıkıcı olay olmuştur buna bir iyileştirme düzeltilebilir
Aynı şekilde önceden oynadığım bir oyunda bir adet okçu destek karakterinin elini düşürüp yapacağı yeteneği engelliyordu buda dikkate alınması gereken bir konu aynı şekilde büyücü karakterinin asası ile el düşürmesi de ele alınacak diğer bir konu.
Oyundaki etkinliklerin saati de bence çok çok önemli buda dikkate alınması gerek.
Karşı yaratığı seçtiğimizde yaratıkların canı ve seviyesi gözüküyor bu gayet mantıklı fakat bu karşı ırk dan birisini gördüğümüz zaman tek tek karşı ırktaki birini seçip bunu görürlerse kimin canı azsa ona oynanır ve buda o karakter için üzücü olur ve buda o insanın oyundan soğumasına sebep olabilir.
Oyunda güvenli bölgeye gitmek(town) basıldığı an gidilmemesi gerek örneğin 5 saniye süre beklemeli o kişi ve öyle atılmalı. Belki güvenli bölge atmak ( town atmak ) hiç olmamalı.
Büyülerin çok parlak olması pvp bölgelerinde sıkıntı yaratacağını düşünüyorum görsellik olarak bundan rahatsız olabiliriz bir kişi attığında sıkıntı yaratmayacak yetenekler çok kişi atınca kötü olabilir.
Yetenekten sıyrılma(dodge) yeteneği gelirse de çok güzel olabilir çünkü her yeteneği garanti yemek belirli bir süreden sonra üzücü oluyor ve oyun kendini tekrarlıyor buda oyuncuların en sıkıldığı olay.
Parti barında herhangi bir parti üyesinin üstünde bulunan yetenekler ve karşı ırkın attığı yetenekler gözükürse mesela kişinin defansı yok destek karakter bunu görüp defans atabilir.
Oyundaki etkinliklerin her karaktere uygun olması gerek çünkü bazı etkinliklerin bir karaktere örnek büyücü karakterine yaraması çok üzücü olay tüm karakterlere eşit şekilde düzenlenmesi önemli bir detay.
Pazar sistemi bir oyundaki bir npc den satılabilir yada bu tercih edilmez ise çevrimdışı pazar kurulabilir bilgisayarını yormak istemeyen insanlarda bunu satın alabilir pazar kurabilir.
Karakterimizin canını silme defansını silme gibi yeteneklerin üzerimizdeki bekleme süresi çok olmamalı misal olarak defans silme karakter üstündeki bekleme süresi 5 dakika ve yeteneği kullananın bekleme süresi 10 saniye bu çok saçma bir olay
kullanılan tarafından 10 saniye bekleme süresi olan yeteneği 5 dakika taşımak çok alakasız ve saçma özellikle kendi kendine anti yetenek silemeyen karakterler için
Klan başkanlığı çizgisi bence bu kötü bir olay şu yönden pvp haritasında düşmanların sizi pusu yapacakken yada başkalarıyla takılırken sizi görmesi hoş değil ya seçenek gözüksün gözükmesin diye bir seçenek olmalı yada çizgi olmamalı ama kişinin üstüne tıklayınca altında bir lider yazısı olmalı
Daha aklıma gelince yazacağım özellikle oyun çıksın o zaman başlayacağım öneri tavsiye vb
Önerilerim
Oyuncuların maksimum seviyeye ulaşmak için yaratık kesmesi eğlenceli hale getirilmeli sabit yaratıklar ile de son seviyeye ulaşılmalı yada
Zindan sistemi gibi ekip 4-5 kişilik gruplarla eğlenceli seviyede yaratık kesip ekip olarak iş yapıp takas edilmeyen eşyalar elde etmek edilmeli.
Yaratıklardan düşen eşyalar zor sahip olunmalı özellikle efsane eşyalar ve aynı şekilde bu eşyaların geliştirmesi kolay olmamalı.
Görev yaratıkları da önemli bir detay çünkü bazen insanlar görev yaratıklarını kesiyor ve buda görev yapmak için iştahlı iştahlı oynarken o yaratıklarda kasan birinin orayı kesmesi ve seviye olarak üstün olduğu içinde yaratıklara tek atması oyuncuyu bayağı soğutuyor. Buna bir çözüm sağlanması gerek.
Ve oyunda destek karakterlerin özellikle tek başına girilen görevlerde yaratıkları kesmek için bir kolaylık sağlanmalı.
Okçu ve büyücü karakterlerinin buz ve elektrik büyülerinin aşırı tutması karakterlerin yavaşlaması ve kitlenmesi çoğu oyuncu yönünde can sıkıcı olay olmuştur buna bir iyileştirme düzeltilebilir
Aynı şekilde önceden oynadığım bir oyunda bir adet okçu destek karakterinin elini düşürüp yapacağı yeteneği engelliyordu buda dikkate alınması gereken bir konu aynı şekilde büyücü karakterinin asası ile el düşürmesi de ele alınacak diğer bir konu.
Oyundaki etkinliklerin saati de bence çok çok önemli buda dikkate alınması gerek.
Karşı yaratığı seçtiğimizde yaratıkların canı ve seviyesi gözüküyor bu gayet mantıklı fakat bu karşı ırk dan birisini gördüğümüz zaman tek tek karşı ırktaki birini seçip bunu görürlerse kimin canı azsa ona oynanır ve buda o karakter için üzücü olur ve buda o insanın oyundan soğumasına sebep olabilir.
Oyunda güvenli bölgeye gitmek(town) basıldığı an gidilmemesi gerek örneğin 5 saniye süre beklemeli o kişi ve öyle atılmalı. Belki güvenli bölge atmak ( town atmak ) hiç olmamalı.
Büyülerin çok parlak olması pvp bölgelerinde sıkıntı yaratacağını düşünüyorum görsellik olarak bundan rahatsız olabiliriz bir kişi attığında sıkıntı yaratmayacak yetenekler çok kişi atınca kötü olabilir.
Yetenekten sıyrılma(dodge) yeteneği gelirse de çok güzel olabilir çünkü her yeteneği garanti yemek belirli bir süreden sonra üzücü oluyor ve oyun kendini tekrarlıyor buda oyuncuların en sıkıldığı olay.
Parti barında herhangi bir parti üyesinin üstünde bulunan yetenekler ve karşı ırkın attığı yetenekler gözükürse mesela kişinin defansı yok destek karakter bunu görüp defans atabilir.
Oyundaki etkinliklerin her karaktere uygun olması gerek çünkü bazı etkinliklerin bir karaktere örnek büyücü karakterine yaraması çok üzücü olay tüm karakterlere eşit şekilde düzenlenmesi önemli bir detay.
Pazar sistemi bir oyundaki bir npc den satılabilir yada bu tercih edilmez ise çevrimdışı pazar kurulabilir bilgisayarını yormak istemeyen insanlarda bunu satın alabilir pazar kurabilir.
Karakterimizin canını silme defansını silme gibi yeteneklerin üzerimizdeki bekleme süresi çok olmamalı misal olarak defans silme karakter üstündeki bekleme süresi 5 dakika ve yeteneği kullananın bekleme süresi 10 saniye bu çok saçma bir olay
kullanılan tarafından 10 saniye bekleme süresi olan yeteneği 5 dakika taşımak çok alakasız ve saçma özellikle kendi kendine anti yetenek silemeyen karakterler için
Klan başkanlığı çizgisi bence bu kötü bir olay şu yönden pvp haritasında düşmanların sizi pusu yapacakken yada başkalarıyla takılırken sizi görmesi hoş değil ya seçenek gözüksün gözükmesin diye bir seçenek olmalı yada çizgi olmamalı ama kişinin üstüne tıklayınca altında bir lider yazısı olmalı
Daha aklıma gelince yazacağım özellikle oyun çıksın o zaman başlayacağım öneri tavsiye vb
Son düzenleme: