Öneri Oyun içi pencerelerde z-index

HazyShade

Üye
Katılım
13 Nis 2022
Mesajlar
225
Puanları
43
Oyun içerisindeki pencerelerin sabit z-index* değerleri var ve bu yüzden pencere kullanımları çok kötü. Örneğin Craft Penceresi her zaman en üstte, Envanter onun arkasında, AH penceresi onun da arkasında kalıyor. Craft yaparken AH bakmak için ekranda köşe kapmaca oynuyoruz.
Ayarlar penceresi bile envanterin arkasında kalıyor. Yeni gelen ek çanta çoğu zaman Envanterin arkasında kalıyor. (Her zaman envanterin yanına sabitleme veya arkada kalmasını önleyici kod olması gerekir. )
En son hangisine tıklarsak onun öne gelmesi Pencere sisteminin en basic mantığı fakat oyunda böyle olmuyor.
Bu konu ile ilgili bir çalışma yapılabilir mi?


5fwyvw4.jpg


Pencere sisteminde z-index değeri olan katman önde olur, sabit verilirse biri birinin sürekli arkasında kalır. En son tıklanan önde gibi bir sistemin olması için geliştirme talep ediyoruz.
92i9j7t.jpg
 

DeadLegion

Üye
Katılım
17 Ağu 2022
Mesajlar
273
Puanları
43
Zaten coklu pencere acmanjn olmamasi lazim bu bile sacma. Envanter acikken en fazla bir sekmenin daha acilbilir olmasi gerek. Ornegin envanter acikken sadece ah ya da warehouse acik olmasi gibi. 3-4 pencerenin ayni anda acilamamasi gerek. Baska oyunlarda 2li pencere acikken baska birsey acmak istediginizde digerleri otomatikmen kapaniyor.
 

HazyShade

Üye
Katılım
13 Nis 2022
Mesajlar
225
Puanları
43
Kapatmasına lüzüm yok da, inventory den AU eşya koyan adamı düşünün ( çözünürlük 1920x1080 ve daha aşağısı için) ya da craft yaparken ayar değiştirecek, AU ya bakacak adamı.
En son tıklanan öne gelsin yeterli.
 

sirreal911

Üye
Katılım
15 Şub 2023
Mesajlar
13
Puanları
3
Sabit index gelmeli.
Bunun için Row index aşırı büyük. Bu kadar büyük olmasına gerek yok. Acilen küçültülüp basitleştirilmeli.
Bag sistemi iptal edilip 3 sayfa kasa sistemine geçilmeli.
Yetenek indexi küçültmek azım. Sayfalar haline geteirilsin.
R
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt