HazyShade
Üye
- Katılım
- 13 Nis 2022
- Mesajlar
- 225
- Puanları
- 43

Oyun içerisindeki pencerelerin sabit z-index* değerleri var ve bu yüzden pencere kullanımları çok kötü. Örneğin Craft Penceresi her zaman en üstte, Envanter onun arkasında, AH penceresi onun da arkasında kalıyor. Craft yaparken AH bakmak için ekranda köşe kapmaca oynuyoruz.
Ayarlar penceresi bile envanterin arkasında kalıyor. Yeni gelen ek çanta çoğu zaman Envanterin arkasında kalıyor. (Her zaman envanterin yanına sabitleme veya arkada kalmasını önleyici kod olması gerekir. )
En son hangisine tıklarsak onun öne gelmesi Pencere sisteminin en basic mantığı fakat oyunda böyle olmuyor.
Bu konu ile ilgili bir çalışma yapılabilir mi?
Pencere sisteminde z-index değeri olan katman önde olur, sabit verilirse biri birinin sürekli arkasında kalır. En son tıklanan önde gibi bir sistemin olması için geliştirme talep ediyoruz.
Ayarlar penceresi bile envanterin arkasında kalıyor. Yeni gelen ek çanta çoğu zaman Envanterin arkasında kalıyor. (Her zaman envanterin yanına sabitleme veya arkada kalmasını önleyici kod olması gerekir. )
En son hangisine tıklarsak onun öne gelmesi Pencere sisteminin en basic mantığı fakat oyunda böyle olmuyor.
Bu konu ile ilgili bir çalışma yapılabilir mi?

Pencere sisteminde z-index değeri olan katman önde olur, sabit verilirse biri birinin sürekli arkasında kalır. En son tıklanan önde gibi bir sistemin olması için geliştirme talep ediyoruz.
