Oyun sürekliliği ve öğrenimi hk.

Gen-C

Üye
Katılım
27 Kas 2020
Mesajlar
6
Puanları
3
Malum oyunun ilk yılları gibi ortalama oyun official açılışından ortalama 1 seneye kadar ek premium ve pus ürünleri eklenmesi
yanlış olur ki herkes oyunu bir tanısın öğrensin. Biliyorum o zaman düşünülmemiş bir şey sonradan oluşturulup eklenilmiş şuan var ve biliyoruz
diyebilirsiniz fakat böyle ilerlemeniz şu şekilde büyük bir avantaj sağlar; açılışta başlayan oyuncular arasında
(her ne kadar minimuma indireceğiz deseniz de ) ilk günden itibaren bir PVP serveri oynarmış hissi oluşturup
fark oluşturulması yeni açılan bir oyun için sağlıklı değil. Her ne kadar malum oyun tabanlı bir oyun olarak görsek de
oyunun zorluk seviyesini tekrar malum oyunun ilk zamanları gibi çok zor olmasını ve her seviyede yeni bir şey
keşfetme zevkini oyuncuların yaşaması gerekli.
Yavaş yavaş ilerleyip oyunun tam çözülmesi uzun zaman almalı diye düşünüyorum bu her iki taraf için de daha sağlıklı olur çünkü oyuna aylar sonra ya da seneler sonra
başlayacak yeni oyuncuların da oyunu artık ezbere almış robot gibi oynayan kitleler karşısında (malum oyun gibi)
tutunamayıp max 1 aya oyunu bırakmalarına neden olur. Eğer gerçekten GLOBAL bir platform hedefliyorsanız
bu söylediklerimi ciddiye almanızı tavsiye ederim.
-Level sistemi de; max lwl min. 2-3 ay almalı ki pve ve oyunu öğrenme zevkini yaşasın oyuncular.
-Yüksek kitlelere hitap etme durumuna erişirseniz bile asıl zor olan oyun açıldıktan sonra da doğru adımları atıp
o kitleyi ve yeni gelecek kitleleri elinizde tutmak olmalıdır bu hepsinden daha önemli.

-Level sınırı, cap sistemi ile uzun süreye yayılmalı ilk dönemlerde uzun süre max 60 lwl pk sını yaşayabiliriz.
oyun zorluğuyla bu bizi ilk etapta tatmin eder. Ve yeni gelecek capları heyecanla bekler oluruz.

- En azından olsa bile ilk etapta hiçbir pus itemi olmamalı ha illa gelir lazım derseniz bronze - silver vs. gibi
basit premiumlar olmalı. DC idi Exp pre idi benzeri prelerin hatta hiçbir zaman olmamasını tavsiye ederim.


Yoksa senelerce sizin de harcadığınız emeklerin bir PVP server gibi 2 ayda çöp olmasını biz de hiç istemeyiz.
Yıllarca tıklım tıklım kalabalık olan ve ilgi alaka kesilmeden gelişen yeni bir devir görmek isteriz.
 

shady19071907

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
350
Puanları
63
Foruma hoşgeldin dostum, önerilerinin birçoğu KO'ya göre düzenlenmiş öneriler. Herne kadar benzerlikleri olsa da KO'un 2. oyunu değil ve tabi ki değişiklikler olacaktır ve daha özgün olacaktır.

Geçenlerde admin oyunda olacak tüm özellikleri 80 maddede açıkladı, buraya tıklayarak bakabilirsin.
 

Siyah34

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
567
Puanları
43
Farklı bir oyun farklı bir sistem olacağı için millet çözmesi gerekecek zaten :)
 

LunasCar

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
454
Puanları
43
Herkesin eksik bilgileri olacak yeni sistem yeni oyun zamanla herkes keyif alacak
 

akeu

Üye
Katılım
16 Kas 2020
Mesajlar
36
Puanları
8
kanka artık KO oyunu ile benzetip oyuncuları sanki illegal tabanlı ko sunucusu izlenimi vermesek sevineceğim cidden beni irite etmeye başladı ben ko oynamadım ve burda olmamın tek sebebi mmorpg seven bi oyuncu olmam buna mütevellit Türk Menşei taşımasından dolayı oyunu merak edip oynamak istemem vede desteklemek ülke başarısına katkı sağlamak uzak asya kökenli firmaların yerine yerli bi yapımcının bizi dışlamayan türk olmaktan dolayı faşist yaklaşıma maruz kalmadıgımız bi platformda oynamak istemem
Zaten İsmi Geçen oyuna aşırı derece mekanik-teknik ve görsel benzerliği olursa global olma yetisini kaybeder ve bi zümrenin altyapısında oynanan oyun olarak ozaman kalır.

Önerilerin Güzel Ama Marketing kısmının açılması ve biz oyunculardan geliştirme ve büyüme için maddi bir destek görmeyi hak ettiklerini düşünüyorum ne satışı olabilir bu markette bence görsel unsurlar, çalışanlar ve oyuna fazla vakit ayıramayanlar için otobot (sadece farm kapsamını sağlayacak kadar) binekler için görsel unsurlar ufak yüzdesel tecrübe puanı (exp) artıracak nesnel ögeler, vs. direk oyuncu üstünde büyük bir avantaj sağlamayacak ama ekstra etkisi gözlemlenecek şeyler olmalı benim düşüncemde bunlar
 

Gen-C

Üye
Katılım
27 Kas 2020
Mesajlar
6
Puanları
3
kanka artık KO oyunu ile benzetip oyuncuları sanki illegal tabanlı ko sunucusu izlenimi vermesek sevineceğim cidden beni irite etmeye başladı ben ko oynamadım ve burda olmamın tek sebebi mmorpg seven bi oyuncu olmam buna mütevellit Türk Menşei taşımasından dolayı oyunu merak edip oynamak istemem vede desteklemek ülke başarısına katkı sağlamak uzak asya kökenli firmaların yerine yerli bi yapımcının bizi dışlamayan türk olmaktan dolayı faşist yaklaşıma maruz kalmadıgımız bi platformda oynamak istemem
Zaten İsmi Geçen oyuna aşırı derece mekanik-teknik ve görsel benzerliği olursa global olma yetisini kaybeder ve bi zümrenin altyapısında oynanan oyun olarak ozaman kalır.

Önerilerin Güzel Ama Marketing kısmının açılması ve biz oyunculardan geliştirme ve büyüme için maddi bir destek görmeyi hak ettiklerini düşünüyorum ne satışı olabilir bu markette bence görsel unsurlar, çalışanlar ve oyuna fazla vakit ayıramayanlar için otobot (sadece farm kapsamını sağlayacak kadar) binekler için görsel unsurlar ufak yüzdesel tecrübe puanı (exp) artıracak nesnel ögeler, vs. direk oyuncu üstünde büyük bir avantaj sağlamayacak ama ekstra etkisi gözlemlenecek şeyler olmalı benim düşüncemde bunlar
Benim de belirtmek istediğim zaten bu kardeşim. Sadece KO kitlesine hitap etmemesi için (ki oyunun benzerliğini biliyoruz) bu sebeple yeni oyuncuların, senin gibi hiç KO oynamamış oyuncuların tecrübeli KO oyuncularına göre geri planda kalmaması için oyunu uzun süreli zorluk derecesi yüksek şekilde öğrenime açık ve yayılmış olarak çıkması gerekmektedir. Bu şekilde 1-2 sene sonra bile yeni başlayan oyuncuların oyundan zevk alması sağlanır. Verdiğim örnek tabiki KO'nun ilk yılları 2004 gibi sebebi ise o yılları KO oynayanların çoğu bilir 2 ay uğraşıp 60 lwl olmak ve her yeni açılan skillde acaba bu ne işe yarıyor diye heyecanlanmak... Bunlar oyunun uzun süreli kalıcı ve zevkli olmasını sağlamakla beraber her oyuncuyu eşit kefeye koyar.
Oyuncuların en büyük endişesi oyunun bir KO PvP havasında olabilme durumudur. Ki yöneticilerin de bu konuda çok dikkatli olmaları gerekli.
2 ayda oyunu çözüp itemleri fulleyip full lwl de olursa herkes, bir kademe sistemi bir cap sistemi vs. olmazsa bu sıkıntılar yaşanacaktır ve userlerin oyunu bırakması, hevesini alması vs. gibi durumlar yüksek olacaktır. O yüzden bu konuları çok ayrıntılı düşünüp ayarlamaları gerekli. Senelerdir o kadar emek harcanıyor en iyi dönüşü almaları ve oyuncuları tutmaları gerekli tamamen yönetim açısından düşünüyorum.
 
Son düzenleme:

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt