Oyun Yönetimi Oyunu Mu Geliştirmek Istiyo Dinleyin O Zaman!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

YUZDEELLI

Üye
Katılım
27 Şub 2024
Mesajlar
103
Puanları
18
Gelin oyuna farklı bir kafa sunuyum sizler'de bu çıkmazın içinden çıkın.öncelikle farm ı bitirelim gereksiz farm olmasın row kullanımını iyice kısalım ve campları azaltalım çünkü başını aldı gidiyo bu gelen coinlerin biraz dinginlenmesi için bu gibi bir sorunu kısıtlamakla çözülebilecği ortadadır.

peki size en güzel öneriyi yapmak istiyorum.

madem bir pk ortamı ve geather ortamı var. biz bu durumda pk alanlarında kaybedecek battle pointten başka neyimiz olabilir diye düşünüyoruz değil mi ?
madem biz geather yapmak için cz ye çıkıyoruz bu durumda geather kıyafetler oyunda olması gerek sadece ekipman olarak toolslarla sahaya çıkmak bize sadece hiç bir şey katmaz.geather kıyafetleri eklenmeli bu kıyaflerin pk alanda kaçış mekanikleri olması gerek örneğin görünmezlik ışınlanma cc engelleme gibi gibi.
peki neden geatherer kıyafetler olması ve geathererlar sahaya neden bu kıyaflerle çıkmalı.
craftingciler geatherer elbiseleri craft edebilsin ve satış yapabilsinler tier tier kıyafetler olması gerek ve tier 1 kıyafetle tier 2 bir geather atamasın geather kıyaflerin lvlleri de olması gerek geather hızlandırması ve lvl 100 oldugunda örneğin hervensting kıyafetler ile pk ya çıkıp ölmemek için geather için bir mücadele edilmesi gerek öldüğün zamanda kıyaflerinin kırılması karşı tarafında kesen kişi tarafından lootlanabilmesi gerek tabi pk atıp geatherer kesmek için sahaya çıkan pk cı arakdaşında öldüğünde lootlanması gerek öldüğünde itemlerini kaybetsin peki şimdi itemleri çook iyi kaybetmek istemeyiz düşüncesi olacak o zaman pk ya çıkıp geatherer kesip lootlamak isteyeceği için düşük seviye itemleri alıp bir set yapıp sahaya çıkacak ki düşük seviye itemler tercih edilecek ve değer kazanmış olacak.ölen kişinin lootlarını almak tamamen oyunun keyfini arttıaacağını ve ölen kişilerin tüm lootlarını mı toplayacak tabiki hayır bir bölümü Trash olacak yani lootlanmayacak ve oyundan silinmiş olacak bu da bir şans oranıyla ve ya rng ye eklenecek olan kısım itemlerin silinmesi tekrar item üretiminde önemli bir rol alacak.bu sistem geldiğin de bu oyunda tek server'da ömürlük olacak ve yeni bir server açma durumunda kalınmayacak.umarım fikir önerisi size açık gelmiştir.
Burda amacımız pk alanında 2 ayrı düşünce sistemi ortaya atalım ve pk yı keyfine oynayan itemli pk kısmı ve pk yı geatherer ve bir geatherer avcısı arasında geçen savaşa dönüştürelim sadece geatherer vs pkcı da değil pk vs pk da gerçekleşecek ve düşük seviye itemlere şans verelim gerçekten bunu yapın. bu sadece düşük seviye itemlere değer katmaz runeler kagıtları vs vs. her şeye bir değer kazandıracak ve tüm bu polemikler sonlanacak ve sizde daha sonra oyun için görsel tasarımları ve aşamaları yaparak büyük kazançlar elde edeceksiniz.



"Ya hadi job class sistemini de değiştirdiniz diyelim tek karekter ile tüm jobları oynadığınızı düşünün" istediğiniz pk yı atarsınız canınız ne istiyosa örnk." ya ben bugün asasla geather atacam vs ya ben bugün pri itemlerimi giyecem canım ne isterse karar verip giyecem gidecem itemleri satın alıp ya da elimde varsa kullanacam belki" ya bir oyunun ne eksiği var nasıl çözeriz diye düşünüp duruyoruz bunun başka bir çözümü var mı ?!!!! eğer bu oyunu geliştecekseniz bu yönde geliştirin yoksa bu iş server açmaktan öteye gitmez yeni server ve oyuncu kaybından başka bir durum yaşatmaz insanların emeklerini eğlencesini ve oyun sürecini uzatmak sonsuz bir oyun istiyosanız bu sistemi getirin bu rpg oyununda en büyük gelişimi yapıp noktayı koyun bitsin. adam gibi oyuna destek olup fikir söylüyorum yapabiliyosanız yapın ya da hiç bu oyunu böyle yeni server halinde döndermeyin ya."Hadi zavallı mgame'e laf anlatamadık dinlemediler bizi siz bari dinleyin olsun bitsin noktayı koyalım farmerı da kazansın multicisde pk cısıda harbi diyorum yapın şu sistemi tutmazsa ben hiç bir şey demiyorum ya size."

"al bi fikir daha bineklerin canları olsun pk alanında geather atan kişiyi binekten düşürmeye çalışsınlar geather itemlerinin bir ağırlığı olsun bineklere özellik ekleyin mount speed dereceleri illa mountları parayla cash ile satmanıza da gerek yok pazara ekleyin mount da craftlansın ya hepsinin satışları olsun özellikleri tierleri olsun mount özelliklerinde ağırlık taşıyan can seviyesi yüksek moblar oalbilir canları düşük speedleri yüksek mountların da skilleri olabilir kimisi 10 saniyelik bir hıza ulaşabilir kimisi yavaşlama zehiri atabilir kimisi yaw yapın ya yeter ki aklıma geldikçe yazarım. artık"

geather atan kişi zaten sahaya mountla çıkacağı için mount un yakalanması ve düşürülmesi zor olacağı için geather atan kişi rakip görmekten çekinmeyece burada sadece tehlikeli durum mounttan inip geather attığı an olacak mounttan indikten indikten sonra 5 saniyelik bir skill açılmama olacak indikten sonra bir hasar alırsa mount özelliği kalkacak ve kullanamaz duruma gelecek ve yaya olarak kaçacak ve ya vs atmak durumunda kalacak. tekrar mount binmek için bu süreyi getirecek kaçtığında mounta binip devam edecek. yani bu sistemi sizin bildiğinize eminim ben yapabilecek yeteneğiniz var mı görecem.

ya hadi karşı rakibin itemlerini görme setlerine bakma opsiyonuda eklediniz diyelim rakiple karşılaştık mount üzerindeyiz binekten inmek için bi sebebimiz olacak ben bunu keserim abi diyecem bakacam adamın itemleri ne ben bunu keserim abiiiii bunda item yok diyecem inip saldırıya geçecem ya oyuna biraz keyif gelsin biraz mentali değiştirelim artık cidden çok önerim oldu ama hepsi tecrübeden gelen şeyler gördüğüm oyun mekanikleri. ya da ekiple kıyafet analiz yaptığımız bir ortamdayız herkes birbirine info atıyo x kişide itemeler şunlar x kişide şu var keser miyiz ya da direk bodoslama girelim mi ne yapalım fikri olacak bunlar cidden yapılacak önemli detaylar oyun için.
 
Son düzenleme:

Agaragambi

Üye
Katılım
2 Ocak 2024
Mesajlar
104
Puanları
28
Farm kaldırıp tamamen Pvp mantığı kurmak ve ölen karakterden item alma oyuncuyu kaçırır en azından beni kaçırır. Mmorpg oyuncularının hepsi pk sevmez bir karakterin gelişimi beni bu oyuna bağlıyor zaten emek harcamak item dizmek v.s. Dediklerin bir yere kadar belki uygulanabilir ama oyun tamamen Pvp server a dönmüş olmaz mı sence de?
 

YUZDEELLI

Üye
Katılım
27 Şub 2024
Mesajlar
103
Puanları
18
Farm kaldırıp tamamen Pvp mantığı kurmak ve ölen karakterden item alma oyuncuyu kaçırır en azından beni kaçırır. Mmorpg oyuncularının hepsi pk sevmez bir karakterin gelişimi beni bu oyuna bağlıyor zaten emek harcamak item dizmek v.s. Dediklerin bir yere kadar belki uygulanabilir ama oyun tamamen Pvp server a dönmüş olmaz mı sence de?
kardeşim ne demek istediğimi anladın mı acaba !!! burada sunucuya ölümsüz can vereceğimi ifade ettim. sen gelmişsin pvp diyosun zaten bir pvp area da oyun dönderiyoruz amacımız +10 item yapıp o itemle sonsuz pk atıp insan mı kesmek istiyosun. doungen vs sistemleri falan yapılsa oyunda vs doungen a girip karşılıklı mob kesip bir süre sonra karşı karşıya mücadele edip galip gelen taraf itemlerini lootladıgında doungen savaşlarını bir düşün. bu itemler ne satış görür farkında mısın. group doungenlar 2v2 5v5 8v8 savaşlar itemine gel kapışalım hodri meydan."Burada adı jr mi ne bilmiyorum jr mantığını saatlerce beklemek yerine bir doungen sistemi olur zaten burada bir grup savaşı döner boss vs moblar arasında dönen bir savaş olur. saatlerce oyunda ne yapacağımıza karar vereceğimize hadi itemine vs der ekip toplarız clanlar arasında mücade olur ya da itemlerin belli bir battle puanı seviyesi olur 1000 1500 item puanına sahip item setleri vs si 1500 2000 item seviyesi 2000 3000 gibi gibi" öf diyorum ayrıca burada farm atan multi sistemcilerde kazanç sağlayacak oyundan sürekli item sileceneği için coinler değer görecek düşük seviye itemlere muazzam derece ihtiyaç duyulacak satışlar ve itemlerin ömürleri bitmeyecek sürekli itemler uplanacak uplanan düşük itemlerle vs ler atılacak o itemler kaybedilecek ve ya silinecek loot esnasın'da trash olabilecek ve tekrar tekrar bir döngü oluşacak döngünün oluşması gerekiyo ki sonsuz bir server olsun
 
Son düzenleme:

Agaragambi

Üye
Katılım
2 Ocak 2024
Mesajlar
104
Puanları
28
Anlatamamışım belli ki ben farm yaparak karakterimi geliştirmeyi seviyorum pk belki zevkine yaparım ama bütün vaktimi asla almaz. Dediğin dungeon mekaniği olsafbilir karşılıklı kapışma son bos için mücadele gerçi bu da başla bir oyundan tanıdık geliyor ama neyse sonuçta olabilir güzel de olur hatta. Ama bütün oyun direk karşı ırkla savaşma üzerine kurulacaksa bu Pvp server olur. Mmorpg sıfırdan bir karakteri adım adım geliştirmek değil mi zaten ben mi yanlış biliyorum.
 

YUZDEELLI

Üye
Katılım
27 Şub 2024
Mesajlar
103
Puanları
18
Anlatamamışım belli ki ben farm yaparak karakterimi geliştirmeyi seviyorum pk belki zevkine yaparım ama bütün vaktimi asla almaz. Dediğin dungeon mekaniği olsafbilir karşılıklı kapışma son bos için mücadele gerçi bu da başla bir oyundan tanıdık geliyor ama neyse sonuçta olabilir güzel de olur hatta. Ama bütün oyun direk karşı ırkla savaşma üzerine kurulacaksa bu Pvp server olur. Mmorpg sıfırdan bir karakteri adım adım geliştirmek değil mi zaten ben mi yanlış biliyorum.
ya kardeş 2 tane cz yaparsın birinin adını eğlence diğerinin adınıda geatherer vs pk yaparsın olur biter ne olmuş yani 2 taraftada da kazanç olur farm olur bir tarafın pk ve farmı yüksek itemle döner diğer tarafın mücadelesi de itemine olur o zaman görürüm ben milleti hadi geather yapsınlar ya da yüksek itemle gelsinler de pk atsınlar.
 

pompacıriseyalelli

Üye
Katılım
28 Şub 2024
Mesajlar
27
Puanları
8
Gelin oyuna farklı bir kafa sunuyum sizler'de bu çıkmazın içinden çıkın.öncelikle farm ı bitirelim gereksiz farm olmasın row kullanımını iyice kısalım ve campları azaltalım çünkü başını aldı gidiyo bu gelen coinlerin biraz dinginlenmesi için bu gibi bir sorunu kısıtlamakla çözülebilecği ortadadır.

peki size en güzel öneriyi yapmak istiyorum.

madem bir pk ortamı ve geather ortamı var. biz bu durumda pk alanlarında kaybedecek battle pointten başka neyimiz olabilir diye düşünüyoruz değil mi ?
madem biz geather yapmak için cz ye çıkıyoruz bu durumda geather kıyafetler oyunda olması gerek sadece ekipman olarak toolslarla sahaya çıkmak bize sadece hiç bir şey katmaz.geather kıyafetleri eklenmeli bu kıyaflerin pk alanda kaçış mekanikleri olması gerek örneğin görünmezlik ışınlanma cc engelleme gibi gibi.
peki neden geatherer kıyafetler olması ve geathererlar sahaya neden bu kıyaflerle çıkmalı.
craftingciler geatherer elbiseleri craft edebilsin ve satış yapabilsinler tier tier kıyafetler olması gerek ve tier 1 kıyafetle tier 2 bir geather atamasın geather kıyaflerin lvlleri de olması gerek geather hızlandırması ve lvl 100 oldugunda örneğin hervensting kıyafetler ile pk ya çıkıp ölmemek için geather için bir mücadele edilmesi gerek öldüğün zamanda kıyaflerinin kırılması karşı tarafında kesen kişi tarafından lootlanabilmesi gerek tabi pk atıp geatherer kesmek için sahaya çıkan pk cı arakdaşında öldüğünde lootlanması gerek öldüğünde itemlerini kaybetsin peki şimdi itemleri çook iyi kaybetmek istemeyiz düşüncesi olacak o zaman pk ya çıkıp geatherer kesip lootlamak isteyeceği için düşük seviye itemleri alıp bir set yapıp sahaya çıkacak ki düşük seviye itemler tercih edilecek ve değer kazanmış olacak.ölen kişinin lootlarını almak tamamen oyunun keyfini arttıaacağını ve ölen kişilerin tüm lootlarını mı toplayacak tabiki hayır bir bölümü Trash olacak yani lootlanmayacak ve oyundan silinmiş olacak bu da bir şans oranıyla ve ya rng ye eklenecek olan kısım itemlerin silinmesi tekrar item üretiminde önemli bir rol alacak.bu sistem geldiğin de bu oyunda tek server'da ömürlük olacak ve yeni bir server açma durumunda kalınmayacak.umarım fikir önerisi size açık gelmiştir.
Burda amacımız pk alanında 2 ayrı düşünce sistemi ortaya atalım ve pk yı keyfine oynayan itemli pk kısmı ve pk yı geatherer ve bir geatherer avcısı arasında geçen savaşa dönüştürelim sadece geatherer vs pkcı da değil pk vs pk da gerçekleşecek ve düşük seviye itemlere şans verelim gerçekten bunu yapın. bu sadece düşük seviye itemlere değer katmaz runeler kagıtları vs vs. her şeye bir değer kazandıracak ve tüm bu polemikler sonlanacak ve sizde daha sonra oyun için görsel tasarımları ve aşamaları yaparak büyük kazançlar elde edeceksiniz.



"Ya hadi job class sistemini de değiştirdiniz diyelim tek karekter ile tüm jobları oynadığınızı düşünün" istediğiniz pk yı atarsınız canınız ne istiyosa örnk." ya ben bugün asasla geather atacam vs ya ben bugün pri itemlerimi giyecem canım ne isterse karar verip giyecem gidecem itemleri satın alıp ya da elimde varsa kullanacam belki" ya bir oyunun ne eksiği var nasıl çözeriz diye düşünüp duruyoruz bunun başka bir çözümü var mı ?!!!! eğer bu oyunu geliştecekseniz bu yönde geliştirin yoksa bu iş server açmaktan öteye gitmez yeni server ve oyuncu kaybından başka bir durum yaşatmaz insanların emeklerini eğlencesini ve oyun sürecini uzatmak sonsuz bir oyun istiyosanız bu sistemi getirin bu rpg oyununda en büyük gelişimi yapıp noktayı koyun bitsin. adam gibi oyuna destek olup fikir söylüyorum yapabiliyosanız yapın ya da hiç bu oyunu böyle yeni server halinde döndermeyin ya."Hadi zavallı mgame'e laf anlatamadık dinlemediler bizi siz bari dinleyin olsun bitsin noktayı koyalım farmerı da kazansın multicisde pk cısıda harbi diyorum yapın şu sistemi tutmazsa ben hiç bir şey demiyorum ya size."

"al bi fikir daha bineklerin canları olsun pk alanında geather atan kişiyi binekten düşürmeye çalışsınlar geather itemlerinin bir ağırlığı olsun bineklere özellik ekleyin mount speed dereceleri illa mountları parayla cash ile satmanıza da gerek yok pazara ekleyin mount da craftlansın ya hepsinin satışları olsun özellikleri tierleri olsun mount özelliklerinde ağırlık taşıyan can seviyesi yüksek moblar oalbilir canları düşük speedleri yüksek mountların da skilleri olabilir kimisi 10 saniyelik bir hıza ulaşabilir kimisi yavaşlama zehiri atabilir kimisi yaw yapın ya yeter ki aklıma geldikçe yazarım. artık"

geather atan kişi zaten sahaya mountla çıkacağı için mount un yakalanması ve düşürülmesi zor olacağı için geather atan kişi rakip görmekten çekinmeyece burada sadece tehlikeli durum mounttan inip geather attığı an olacak mounttan indikten indikten sonra 5 saniyelik bir skill açılmama olacak indikten sonra bir hasar alırsa mount özelliği kalkacak ve kullanamaz duruma gelecek ve yaya olarak kaçacak ve ya vs atmak durumunda kalacak. tekrar mount binmek için bu süreyi getirecek kaçtığında mounta binip devam edecek. yani bu sistemi sizin bildiğinize eminim ben yapabilecek yeteneğiniz var mı görecem.
:D sen albino yu anlatmışsın bolm :D hayır bide uzun uzun yazmışsın ya helal olsun :D
 

YUZDEELLI

Üye
Katılım
27 Şub 2024
Mesajlar
103
Puanları
18
Bu oyuna özel birşey söylemedim mmorpg mantığı dedim bu oyun hakkında ki düşüncelerimi yazarsam mesajı silerler
Kimse bişey silmez kardeşim açık sözlü olun kimseden lafınızı sözünüzü esirgemeyin. birlikte bu oyunu oynuyoruz herkes bu oyun hakkında fikir söylemeye hakkı var yönetimde kibar ve nazik ellerinden geldiği kadar yapmaya ve emek vermeye zorunlu hale gelsin. rise çıkalı uzun seneler oldu ben ilk defa girdim 5 günde bu oyunun daha değerli hale gelebileceğini biliyorum sistemi güzel oturtmuşlar pk sını değiştirsinler class sistemini değiştirsinler bir de mount üzerinde gelişim yapsınlar bu oyun ömürlük olur .
 

Agaragambi

Üye
Katılım
2 Ocak 2024
Mesajlar
104
Puanları
28
Sildiler kardeş acımadan sildiler ama olsun dediğin gibi yazmaya devam. Oyun gelişmeye açık umarım güzel bir hale getirirler.
 

YUZDEELLI

Üye
Katılım
27 Şub 2024
Mesajlar
103
Puanları
18
Geliştirmeyecekler ise benim bu oyuna yorumum ne biliyo musunuz? kamufle olmuş bir pvp server der geçerim yapabilecekleri bu kadarmış.

kanka dediğin olay

kanka dediğin olay bu dümbeleklerin içeri deli gibi item sokmasından kaynaklı. anladım seni ben. içerdeki bu item çöplüğünün önüne geçmek için böyle olsa daha iyi olur demişsin fakat bu oyunun mekaniğinde öyle bir sistem yok ne yazık ki. ama levo gibi birini halk kahramanı gösterecek bir sistem var :D dün denk geldi 100k tl lik item yakmışmışmış serverı kurtarmışmışmış tek başına "hesapta". YERSEN. adamlar darphane gibi item basıyorlar eteryum kazar gibi gb kazıyorlar :D levo gibi halk kahramanları da oyuna taze kan çekiyor. sistem bu kanka.
sistemin ne olduğunu biliyoruz kanka item basıp show icabi serverdan item çıkartmak keşke bu mantık yerine biz o itemleri kendi imkanlarımızla basıp ya da pk da kaybetsek crash olsa fp set alıp pk ya çıksam fp leride 5 6 basıp bir de mount alırsın şunla bi pk atıyım kafası elimede bi swift bow alırım oh mis gibi 2 m lik pk atarsın keyfine değil mi ya ölürsün ya da adam kesersin lootlarsın.varsa şekli olan ben bu oyunda bir pk atarım öf hiç ölmem +10la çıkarım herkesi keserim tüm lootları alırım diyen +10la çıksın ölmeyi göze alıyosa
 

YUZDEELLI

Üye
Katılım
27 Şub 2024
Mesajlar
103
Puanları
18
:D oyun daha Türkçe dil seçili olmasına rağmen ingiliççe :D adamlar onu bile çevirmemişler bırak gerisini berisini :D geleceği olmayan oyunda geleceğe yatırım yapmayın kankalar çok da ümit etmeyin daha çok üzerler :D
o zaman devam etsinler eleştiriler videolar bitmez abi günün sonunda x oyunla aynı polemiğe döner.ben hemen olsun istemiyorum çıkıp bu sistemi yapacağız evet oyunda ki eksiklerin farkındayız yeni bir oluşum beklentisi oluşacaktır desinler benim düşüncelerim bu şekilde fikir güzel mi değil mi uygulanabilir mi bence evet.zaten bu yeni serverlardan güzel gelir elde edildi ee her işine bağlı insan da işine yatırım yapmak ister.patron bizi duyuyorsa işine yatırım yap herkesin beklentisi yüksek.:D
 

MusTi

Rise Online World Mod Team
Senior Moderatör
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
830
Puanları
93
Merhaba öneri ve şikayetlerinizi forum üzerinden değil bilet üzerinden yapmak zorundasınız
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt