YUZDEELLI
Üye
- Katılım
- 27 Şub 2024
- Mesajlar
- 103
- Puanları
- 18
Gelin oyuna farklı bir kafa sunuyum sizler'de bu çıkmazın içinden çıkın.öncelikle farm ı bitirelim gereksiz farm olmasın row kullanımını iyice kısalım ve campları azaltalım çünkü başını aldı gidiyo bu gelen coinlerin biraz dinginlenmesi için bu gibi bir sorunu kısıtlamakla çözülebilecği ortadadır.
peki size en güzel öneriyi yapmak istiyorum.
madem bir pk ortamı ve geather ortamı var. biz bu durumda pk alanlarında kaybedecek battle pointten başka neyimiz olabilir diye düşünüyoruz değil mi ?
madem biz geather yapmak için cz ye çıkıyoruz bu durumda geather kıyafetler oyunda olması gerek sadece ekipman olarak toolslarla sahaya çıkmak bize sadece hiç bir şey katmaz.geather kıyafetleri eklenmeli bu kıyaflerin pk alanda kaçış mekanikleri olması gerek örneğin görünmezlik ışınlanma cc engelleme gibi gibi.
peki neden geatherer kıyafetler olması ve geathererlar sahaya neden bu kıyaflerle çıkmalı.
craftingciler geatherer elbiseleri craft edebilsin ve satış yapabilsinler tier tier kıyafetler olması gerek ve tier 1 kıyafetle tier 2 bir geather atamasın geather kıyaflerin lvlleri de olması gerek geather hızlandırması ve lvl 100 oldugunda örneğin hervensting kıyafetler ile pk ya çıkıp ölmemek için geather için bir mücadele edilmesi gerek öldüğün zamanda kıyaflerinin kırılması karşı tarafında kesen kişi tarafından lootlanabilmesi gerek tabi pk atıp geatherer kesmek için sahaya çıkan pk cı arakdaşında öldüğünde lootlanması gerek öldüğünde itemlerini kaybetsin peki şimdi itemleri çook iyi kaybetmek istemeyiz düşüncesi olacak o zaman pk ya çıkıp geatherer kesip lootlamak isteyeceği için düşük seviye itemleri alıp bir set yapıp sahaya çıkacak ki düşük seviye itemler tercih edilecek ve değer kazanmış olacak.ölen kişinin lootlarını almak tamamen oyunun keyfini arttıaacağını ve ölen kişilerin tüm lootlarını mı toplayacak tabiki hayır bir bölümü Trash olacak yani lootlanmayacak ve oyundan silinmiş olacak bu da bir şans oranıyla ve ya rng ye eklenecek olan kısım itemlerin silinmesi tekrar item üretiminde önemli bir rol alacak.bu sistem geldiğin de bu oyunda tek server'da ömürlük olacak ve yeni bir server açma durumunda kalınmayacak.umarım fikir önerisi size açık gelmiştir.
Burda amacımız pk alanında 2 ayrı düşünce sistemi ortaya atalım ve pk yı keyfine oynayan itemli pk kısmı ve pk yı geatherer ve bir geatherer avcısı arasında geçen savaşa dönüştürelim sadece geatherer vs pkcı da değil pk vs pk da gerçekleşecek ve düşük seviye itemlere şans verelim gerçekten bunu yapın. bu sadece düşük seviye itemlere değer katmaz runeler kagıtları vs vs. her şeye bir değer kazandıracak ve tüm bu polemikler sonlanacak ve sizde daha sonra oyun için görsel tasarımları ve aşamaları yaparak büyük kazançlar elde edeceksiniz.
"Ya hadi job class sistemini de değiştirdiniz diyelim tek karekter ile tüm jobları oynadığınızı düşünün" istediğiniz pk yı atarsınız canınız ne istiyosa örnk." ya ben bugün asasla geather atacam vs ya ben bugün pri itemlerimi giyecem canım ne isterse karar verip giyecem gidecem itemleri satın alıp ya da elimde varsa kullanacam belki" ya bir oyunun ne eksiği var nasıl çözeriz diye düşünüp duruyoruz bunun başka bir çözümü var mı ?!!!! eğer bu oyunu geliştecekseniz bu yönde geliştirin yoksa bu iş server açmaktan öteye gitmez yeni server ve oyuncu kaybından başka bir durum yaşatmaz insanların emeklerini eğlencesini ve oyun sürecini uzatmak sonsuz bir oyun istiyosanız bu sistemi getirin bu rpg oyununda en büyük gelişimi yapıp noktayı koyun bitsin. adam gibi oyuna destek olup fikir söylüyorum yapabiliyosanız yapın ya da hiç bu oyunu böyle yeni server halinde döndermeyin ya."Hadi zavallı mgame'e laf anlatamadık dinlemediler bizi siz bari dinleyin olsun bitsin noktayı koyalım farmerı da kazansın multicisde pk cısıda harbi diyorum yapın şu sistemi tutmazsa ben hiç bir şey demiyorum ya size."
"al bi fikir daha bineklerin canları olsun pk alanında geather atan kişiyi binekten düşürmeye çalışsınlar geather itemlerinin bir ağırlığı olsun bineklere özellik ekleyin mount speed dereceleri illa mountları parayla cash ile satmanıza da gerek yok pazara ekleyin mount da craftlansın ya hepsinin satışları olsun özellikleri tierleri olsun mount özelliklerinde ağırlık taşıyan can seviyesi yüksek moblar oalbilir canları düşük speedleri yüksek mountların da skilleri olabilir kimisi 10 saniyelik bir hıza ulaşabilir kimisi yavaşlama zehiri atabilir kimisi yaw yapın ya yeter ki aklıma geldikçe yazarım. artık"
geather atan kişi zaten sahaya mountla çıkacağı için mount un yakalanması ve düşürülmesi zor olacağı için geather atan kişi rakip görmekten çekinmeyece burada sadece tehlikeli durum mounttan inip geather attığı an olacak mounttan indikten indikten sonra 5 saniyelik bir skill açılmama olacak indikten sonra bir hasar alırsa mount özelliği kalkacak ve kullanamaz duruma gelecek ve yaya olarak kaçacak ve ya vs atmak durumunda kalacak. tekrar mount binmek için bu süreyi getirecek kaçtığında mounta binip devam edecek. yani bu sistemi sizin bildiğinize eminim ben yapabilecek yeteneğiniz var mı görecem.
ya hadi karşı rakibin itemlerini görme setlerine bakma opsiyonuda eklediniz diyelim rakiple karşılaştık mount üzerindeyiz binekten inmek için bi sebebimiz olacak ben bunu keserim abi diyecem bakacam adamın itemleri ne ben bunu keserim abiiiii bunda item yok diyecem inip saldırıya geçecem ya oyuna biraz keyif gelsin biraz mentali değiştirelim artık cidden çok önerim oldu ama hepsi tecrübeden gelen şeyler gördüğüm oyun mekanikleri. ya da ekiple kıyafet analiz yaptığımız bir ortamdayız herkes birbirine info atıyo x kişide itemeler şunlar x kişide şu var keser miyiz ya da direk bodoslama girelim mi ne yapalım fikri olacak bunlar cidden yapılacak önemli detaylar oyun için.
peki size en güzel öneriyi yapmak istiyorum.
madem bir pk ortamı ve geather ortamı var. biz bu durumda pk alanlarında kaybedecek battle pointten başka neyimiz olabilir diye düşünüyoruz değil mi ?
madem biz geather yapmak için cz ye çıkıyoruz bu durumda geather kıyafetler oyunda olması gerek sadece ekipman olarak toolslarla sahaya çıkmak bize sadece hiç bir şey katmaz.geather kıyafetleri eklenmeli bu kıyaflerin pk alanda kaçış mekanikleri olması gerek örneğin görünmezlik ışınlanma cc engelleme gibi gibi.
peki neden geatherer kıyafetler olması ve geathererlar sahaya neden bu kıyaflerle çıkmalı.
craftingciler geatherer elbiseleri craft edebilsin ve satış yapabilsinler tier tier kıyafetler olması gerek ve tier 1 kıyafetle tier 2 bir geather atamasın geather kıyaflerin lvlleri de olması gerek geather hızlandırması ve lvl 100 oldugunda örneğin hervensting kıyafetler ile pk ya çıkıp ölmemek için geather için bir mücadele edilmesi gerek öldüğün zamanda kıyaflerinin kırılması karşı tarafında kesen kişi tarafından lootlanabilmesi gerek tabi pk atıp geatherer kesmek için sahaya çıkan pk cı arakdaşında öldüğünde lootlanması gerek öldüğünde itemlerini kaybetsin peki şimdi itemleri çook iyi kaybetmek istemeyiz düşüncesi olacak o zaman pk ya çıkıp geatherer kesip lootlamak isteyeceği için düşük seviye itemleri alıp bir set yapıp sahaya çıkacak ki düşük seviye itemler tercih edilecek ve değer kazanmış olacak.ölen kişinin lootlarını almak tamamen oyunun keyfini arttıaacağını ve ölen kişilerin tüm lootlarını mı toplayacak tabiki hayır bir bölümü Trash olacak yani lootlanmayacak ve oyundan silinmiş olacak bu da bir şans oranıyla ve ya rng ye eklenecek olan kısım itemlerin silinmesi tekrar item üretiminde önemli bir rol alacak.bu sistem geldiğin de bu oyunda tek server'da ömürlük olacak ve yeni bir server açma durumunda kalınmayacak.umarım fikir önerisi size açık gelmiştir.
Burda amacımız pk alanında 2 ayrı düşünce sistemi ortaya atalım ve pk yı keyfine oynayan itemli pk kısmı ve pk yı geatherer ve bir geatherer avcısı arasında geçen savaşa dönüştürelim sadece geatherer vs pkcı da değil pk vs pk da gerçekleşecek ve düşük seviye itemlere şans verelim gerçekten bunu yapın. bu sadece düşük seviye itemlere değer katmaz runeler kagıtları vs vs. her şeye bir değer kazandıracak ve tüm bu polemikler sonlanacak ve sizde daha sonra oyun için görsel tasarımları ve aşamaları yaparak büyük kazançlar elde edeceksiniz.
"Ya hadi job class sistemini de değiştirdiniz diyelim tek karekter ile tüm jobları oynadığınızı düşünün" istediğiniz pk yı atarsınız canınız ne istiyosa örnk." ya ben bugün asasla geather atacam vs ya ben bugün pri itemlerimi giyecem canım ne isterse karar verip giyecem gidecem itemleri satın alıp ya da elimde varsa kullanacam belki" ya bir oyunun ne eksiği var nasıl çözeriz diye düşünüp duruyoruz bunun başka bir çözümü var mı ?!!!! eğer bu oyunu geliştecekseniz bu yönde geliştirin yoksa bu iş server açmaktan öteye gitmez yeni server ve oyuncu kaybından başka bir durum yaşatmaz insanların emeklerini eğlencesini ve oyun sürecini uzatmak sonsuz bir oyun istiyosanız bu sistemi getirin bu rpg oyununda en büyük gelişimi yapıp noktayı koyun bitsin. adam gibi oyuna destek olup fikir söylüyorum yapabiliyosanız yapın ya da hiç bu oyunu böyle yeni server halinde döndermeyin ya."Hadi zavallı mgame'e laf anlatamadık dinlemediler bizi siz bari dinleyin olsun bitsin noktayı koyalım farmerı da kazansın multicisde pk cısıda harbi diyorum yapın şu sistemi tutmazsa ben hiç bir şey demiyorum ya size."
"al bi fikir daha bineklerin canları olsun pk alanında geather atan kişiyi binekten düşürmeye çalışsınlar geather itemlerinin bir ağırlığı olsun bineklere özellik ekleyin mount speed dereceleri illa mountları parayla cash ile satmanıza da gerek yok pazara ekleyin mount da craftlansın ya hepsinin satışları olsun özellikleri tierleri olsun mount özelliklerinde ağırlık taşıyan can seviyesi yüksek moblar oalbilir canları düşük speedleri yüksek mountların da skilleri olabilir kimisi 10 saniyelik bir hıza ulaşabilir kimisi yavaşlama zehiri atabilir kimisi yaw yapın ya yeter ki aklıma geldikçe yazarım. artık"
geather atan kişi zaten sahaya mountla çıkacağı için mount un yakalanması ve düşürülmesi zor olacağı için geather atan kişi rakip görmekten çekinmeyece burada sadece tehlikeli durum mounttan inip geather attığı an olacak mounttan indikten indikten sonra 5 saniyelik bir skill açılmama olacak indikten sonra bir hasar alırsa mount özelliği kalkacak ve kullanamaz duruma gelecek ve yaya olarak kaçacak ve ya vs atmak durumunda kalacak. tekrar mount binmek için bu süreyi getirecek kaçtığında mounta binip devam edecek. yani bu sistemi sizin bildiğinize eminim ben yapabilecek yeteneğiniz var mı görecem.
ya hadi karşı rakibin itemlerini görme setlerine bakma opsiyonuda eklediniz diyelim rakiple karşılaştık mount üzerindeyiz binekten inmek için bi sebebimiz olacak ben bunu keserim abi diyecem bakacam adamın itemleri ne ben bunu keserim abiiiii bunda item yok diyecem inip saldırıya geçecem ya oyuna biraz keyif gelsin biraz mentali değiştirelim artık cidden çok önerim oldu ama hepsi tecrübeden gelen şeyler gördüğüm oyun mekanikleri. ya da ekiple kıyafet analiz yaptığımız bir ortamdayız herkes birbirine info atıyo x kişide itemeler şunlar x kişide şu var keser miyiz ya da direk bodoslama girelim mi ne yapalım fikri olacak bunlar cidden yapılacak önemli detaylar oyun için.
Son düzenleme: