efeklc
Üye
- Katılım
- 22 Kas 2020
- Mesajlar
- 29
- Puanları
- 18

Bu başlık altında oyunun oynanışını ileriye taşıyacak ve daha keyifli hale getirecek küçük önerilerde bulunabilirsiniz. Performans optimizasyonu, yeni haritalar gibi büyük çaplı öneriler değil oynanışı etkileyen küçük önerileri kastediyorum.
1. Anında Town atmak olmasın. Birçok oyunda Town atmak için sabit durmak ve Town'a bastıktan sonra 5-10 saniye gibi süreyi beklemek gerekiyor. Rakip veya Mob size saldırırsa Town atamıyorsunuz. Bu sayede pvp alanlarında bulunmanın riski artar ve oyuncular daha çok keyif alır, oyun daha rekabetçi hale gelir. Uzaktan rakibi gören kişi Town atarak kaçamaz.
2. Sezon sistemi ile geçici süreli ve trade edilemeyen itemler kazanılması. Örneğin 1 ay içerisinde en başarılı %10'luk kesime giren kişilere trade edilemeyen ve 20 gün sonra silinicek özel takı veya özel silah verilebilir. Sadece pvp odaklı değil, en çok oyunda aktif olarak süre geçiren, en çok exp kasan %10'luk kesime de ödül verilebilir. Bu ödüller pvp yi etkileyecek Ap'si yüksek silahlar olabileceği gibi daha pve odaklı yüksek mp recovery silahlar veya defans ve hp bonusu yüksek takılar da olabilir. Sezon sisteminde farklı kategoriler olmalı sadece en çok np kazanmak üzerinden ilerlenmemeli. En çok exp kasan, en çok oyunda süre geçiren, en çok mob kesen gibi kategoriler oluşturup bu kategorilerde ilk %10'a girenlere ödül verilebilir.
Burada dikkat edilmesi gereken nokta ise karakterini afk bırakarak ödül almanın mümkün olmaması gerektiği. Bunu da developer arkadaşlar basit bir şekilde çözebilir. Karakterin oyun haritasında yürüdüğü mesafe ölçülerek bunun karşılaştırılması yapılabilir. Bu sayede sabit karakterler elenmiş olur.
3. Crafting sistemi ile trade edilemeyen itemler elde edilmeli. Örneğin moblardan deri, et, demir, odun, kan gibi trade edilemeyen materyaller çıkabilir ve bu materyallerile belli bir crafting sistemi sayesinde Npc'de satılmayan daha güçlü potlar, daha uzağa giden veya hasarı normal oklara göre daha yüksek olan oklar gibi destek itemleri yapılabilmeli.
Yine Crafting sistemi ile itemleri güçlendirmeyi sağlayan scrollar veya rünler elde edilebilir. Bunların kalıcı değil belli bir süre için destek sağlaması gerekiyor. Örneğin crafting ile elde edilen bir scroll 7 günlüğüne silahımızın apsini %10 arttırabilir veya resistanslarımızı %10 arttırabilir.
En önemli nokta; crafting ile elde edilen destek itemlerinin trade edilemiyor olması gerekiyor.
Sizde aklınıza gelen oyun zevkini ve rekabeti arttıracak önerilerinizi yazarsanız belki oyun yönetimi bunları değerlendirir. Lütfen oyunun küçük bir grubun hegemonyası altına girmesini sağlayacak öneriler değil çoğulculuğu sağlayacak ve herkesin eğlenmesini sağlayacak önerilerde bulunun. Artık hepimiz küçük bir kitlenin para ile güçlenerek hakimiyet kurmasının oyunu öldürdüğünü ve oyuncu sayısını hızlı bir şekilde azalttığını çok iyi biliyoruz sanırım. Ne kadar maddi olarak güçlü olursak olalım oyunu ne kadar çok kişi oynarsa o kadar çok keyif alırız. Lütfen onbinlerce liralık karakterlerle bomboş pvp alanında farmerların kovalandığı bir oyun olmasın Rise Online.
1. Anında Town atmak olmasın. Birçok oyunda Town atmak için sabit durmak ve Town'a bastıktan sonra 5-10 saniye gibi süreyi beklemek gerekiyor. Rakip veya Mob size saldırırsa Town atamıyorsunuz. Bu sayede pvp alanlarında bulunmanın riski artar ve oyuncular daha çok keyif alır, oyun daha rekabetçi hale gelir. Uzaktan rakibi gören kişi Town atarak kaçamaz.
2. Sezon sistemi ile geçici süreli ve trade edilemeyen itemler kazanılması. Örneğin 1 ay içerisinde en başarılı %10'luk kesime giren kişilere trade edilemeyen ve 20 gün sonra silinicek özel takı veya özel silah verilebilir. Sadece pvp odaklı değil, en çok oyunda aktif olarak süre geçiren, en çok exp kasan %10'luk kesime de ödül verilebilir. Bu ödüller pvp yi etkileyecek Ap'si yüksek silahlar olabileceği gibi daha pve odaklı yüksek mp recovery silahlar veya defans ve hp bonusu yüksek takılar da olabilir. Sezon sisteminde farklı kategoriler olmalı sadece en çok np kazanmak üzerinden ilerlenmemeli. En çok exp kasan, en çok oyunda süre geçiren, en çok mob kesen gibi kategoriler oluşturup bu kategorilerde ilk %10'a girenlere ödül verilebilir.
Burada dikkat edilmesi gereken nokta ise karakterini afk bırakarak ödül almanın mümkün olmaması gerektiği. Bunu da developer arkadaşlar basit bir şekilde çözebilir. Karakterin oyun haritasında yürüdüğü mesafe ölçülerek bunun karşılaştırılması yapılabilir. Bu sayede sabit karakterler elenmiş olur.
3. Crafting sistemi ile trade edilemeyen itemler elde edilmeli. Örneğin moblardan deri, et, demir, odun, kan gibi trade edilemeyen materyaller çıkabilir ve bu materyallerile belli bir crafting sistemi sayesinde Npc'de satılmayan daha güçlü potlar, daha uzağa giden veya hasarı normal oklara göre daha yüksek olan oklar gibi destek itemleri yapılabilmeli.
Yine Crafting sistemi ile itemleri güçlendirmeyi sağlayan scrollar veya rünler elde edilebilir. Bunların kalıcı değil belli bir süre için destek sağlaması gerekiyor. Örneğin crafting ile elde edilen bir scroll 7 günlüğüne silahımızın apsini %10 arttırabilir veya resistanslarımızı %10 arttırabilir.
En önemli nokta; crafting ile elde edilen destek itemlerinin trade edilemiyor olması gerekiyor.
Sizde aklınıza gelen oyun zevkini ve rekabeti arttıracak önerilerinizi yazarsanız belki oyun yönetimi bunları değerlendirir. Lütfen oyunun küçük bir grubun hegemonyası altına girmesini sağlayacak öneriler değil çoğulculuğu sağlayacak ve herkesin eğlenmesini sağlayacak önerilerde bulunun. Artık hepimiz küçük bir kitlenin para ile güçlenerek hakimiyet kurmasının oyunu öldürdüğünü ve oyuncu sayısını hızlı bir şekilde azalttığını çok iyi biliyoruz sanırım. Ne kadar maddi olarak güçlü olursak olalım oyunu ne kadar çok kişi oynarsa o kadar çok keyif alırız. Lütfen onbinlerce liralık karakterlerle bomboş pvp alanında farmerların kovalandığı bir oyun olmasın Rise Online.