Evet arkadaşlar. Bu oyunda olmazsa olmaz şeyleri yazacağım çok uzun olmayacak. Eğer bu dediklerim olursa bu oyun tadından yenmez. Ayrıca bu dediğim şeyler malum oyunda yapılan hatalar olarak karşımıza çıkıyor. Ve bu yapılan hataları ROW yaparsa oyuncu kaybeder. Yapılan bütün emekler boşa gider. Ve biz oyuncular bunu istemeyiz!
*Kesinlikle oyunun kendi mağazasında gb tarzı para vs. yada item satışı olmamalı.
*Kesinlikle oyunun kendi mağazası olmayan sitelerde gb tarzı para vs. yada item satışı olmamalı.
*Sadece kostüm yani kozmetik satılmalı. Patos Valkyrie Kanat vs. Ancak bunlarında çeşitleri çok tutulmamalı. Az ve öz olmalı ki oyun karmaşık bir hal almasın. Ayrıca bunlarında oyuna etki edecek hiçbir özellikleri olmamalı sadece ''GÖRÜNÜŞ'' amaçlı olmalı.
*Oyunda karakter satışı kesinlikle yasak olmalı. Böyle bir şey tespit edildiğinde kesinlikle karakter banlanmalı.
*Eğer bu dediklerim olursa oyun gerçek reel para anlamında ticarete dökülmemiş olacak ve oyunu gerçektende zevk için oynamak isteyen oyuncu kitlesi kendi itemlerini yapmak için hem pve oynayacak. Pve haritaları dolacak eğlenceli olacak. Bu itemleri yaptıktan sonrada pvp haritalarında yada etkinlik savaşlarında vs oynayacak ve eğlenceli olacak. Yani her iki haritada hareketli ve dolu olacak.
*Herkes emeğiyle bir şeyler başarmalıdır. Oyuncuların büyük bir kısmıda bunu istediğini düşünüyorum.
*3. parti yazılımlara af olmamalıdır. Tespiti halinde anında karakterler banlanmalıdır. Hatta ip ban yerine bilgisayarın kendisine, ekran kartı veya anakart id sine ban olmalıdır ki 3. parti yazılım kullananlar bir daha oyuna giremesin.
*Oyunun kendi mağaza sisteminde olması gerekenler sınırlı sayıda şeyler olmalı. Oyunu iyice paraya dökecek şeyler olmamalıdır. Örnek verecek olursam premium, kanat, patos, valkyrie. Emin olun bu 4 şeyden firma zengin olur. Oyunun yada karakterlerin özelliklerini artıracak bir şey kesinlikle satılmamalıdır. Mağaza az, sade ve öz olmalıdır.
*Oyuna sürekli farklı zırhlar, silahlar, takılar kısacası itemler gelmemeli. Oyun karmaşık hale getirilmemeli. Oyunun gelişimine kimse bir şey demez. Ancak oyun gelişecek diye sürekli itemler karakterler vs getirilmemeli. Daha çok etkinlik tarzı şeyler gelmeli. Gelişim bu yönde olmalı ki oyunun sürekliliği artsın ve sıkıcı olmasın.
*Oyunun reklamı öyle bir yapılmalı ki herkese hitap etmeli. Yaş farkı olmaksızın herkesi kendine çeksin. Yani bizim oyunumuzun bir kitlesi zaten var denmemeli. Şahsi fikrim her açtığım internet sayfasında ROW reklamı görmek istiyorum. Birisine Rise Online oynuyor musun dediğimde. O ne ya demesin. Her yaştan insanın bu oyunu bilmesini istiyorum.
*E-Spor tarzında etkinlikler yapılmalı. Bu etkinliker insanları oyuna çeker. Bu etkinliklerin içeriği herkes kendi itemiyle olabilir. Yada herkes eşit itemlerle olabilir. Artık orası gerliştiricilerinizin hayal dünyasına kalmış. Ancak demek istediğim şu. Bu oyun çok etkin olmalı ki insanlara cazip gelsin.
Şimdilik aklıma bunlar geliyor. Aklıma geldikçe daha yazarım. Ama bu dediklerim teker teker olursa emin olun oyun alır başını gider.
*Yabancı oyuncuları nasıl çekeceğinizi bilmiyorum. Ancak yabancı oyuncuları da çekerseniz güzel olur. Böylece dünya geneli turnuva tarzında etkinlikler yapılabilir.
*Kesinlikle oyunun kendi mağazasında gb tarzı para vs. yada item satışı olmamalı.
*Kesinlikle oyunun kendi mağazası olmayan sitelerde gb tarzı para vs. yada item satışı olmamalı.
*Sadece kostüm yani kozmetik satılmalı. Patos Valkyrie Kanat vs. Ancak bunlarında çeşitleri çok tutulmamalı. Az ve öz olmalı ki oyun karmaşık bir hal almasın. Ayrıca bunlarında oyuna etki edecek hiçbir özellikleri olmamalı sadece ''GÖRÜNÜŞ'' amaçlı olmalı.
*Oyunda karakter satışı kesinlikle yasak olmalı. Böyle bir şey tespit edildiğinde kesinlikle karakter banlanmalı.
*Eğer bu dediklerim olursa oyun gerçek reel para anlamında ticarete dökülmemiş olacak ve oyunu gerçektende zevk için oynamak isteyen oyuncu kitlesi kendi itemlerini yapmak için hem pve oynayacak. Pve haritaları dolacak eğlenceli olacak. Bu itemleri yaptıktan sonrada pvp haritalarında yada etkinlik savaşlarında vs oynayacak ve eğlenceli olacak. Yani her iki haritada hareketli ve dolu olacak.
*Herkes emeğiyle bir şeyler başarmalıdır. Oyuncuların büyük bir kısmıda bunu istediğini düşünüyorum.
*3. parti yazılımlara af olmamalıdır. Tespiti halinde anında karakterler banlanmalıdır. Hatta ip ban yerine bilgisayarın kendisine, ekran kartı veya anakart id sine ban olmalıdır ki 3. parti yazılım kullananlar bir daha oyuna giremesin.
*Oyunun kendi mağaza sisteminde olması gerekenler sınırlı sayıda şeyler olmalı. Oyunu iyice paraya dökecek şeyler olmamalıdır. Örnek verecek olursam premium, kanat, patos, valkyrie. Emin olun bu 4 şeyden firma zengin olur. Oyunun yada karakterlerin özelliklerini artıracak bir şey kesinlikle satılmamalıdır. Mağaza az, sade ve öz olmalıdır.
*Oyuna sürekli farklı zırhlar, silahlar, takılar kısacası itemler gelmemeli. Oyun karmaşık hale getirilmemeli. Oyunun gelişimine kimse bir şey demez. Ancak oyun gelişecek diye sürekli itemler karakterler vs getirilmemeli. Daha çok etkinlik tarzı şeyler gelmeli. Gelişim bu yönde olmalı ki oyunun sürekliliği artsın ve sıkıcı olmasın.
*Oyunun reklamı öyle bir yapılmalı ki herkese hitap etmeli. Yaş farkı olmaksızın herkesi kendine çeksin. Yani bizim oyunumuzun bir kitlesi zaten var denmemeli. Şahsi fikrim her açtığım internet sayfasında ROW reklamı görmek istiyorum. Birisine Rise Online oynuyor musun dediğimde. O ne ya demesin. Her yaştan insanın bu oyunu bilmesini istiyorum.
*E-Spor tarzında etkinlikler yapılmalı. Bu etkinliker insanları oyuna çeker. Bu etkinliklerin içeriği herkes kendi itemiyle olabilir. Yada herkes eşit itemlerle olabilir. Artık orası gerliştiricilerinizin hayal dünyasına kalmış. Ancak demek istediğim şu. Bu oyun çok etkin olmalı ki insanlara cazip gelsin.
Şimdilik aklıma bunlar geliyor. Aklıma geldikçe daha yazarım. Ama bu dediklerim teker teker olursa emin olun oyun alır başını gider.
*Yabancı oyuncuları nasıl çekeceğinizi bilmiyorum. Ancak yabancı oyuncuları da çekerseniz güzel olur. Böylece dünya geneli turnuva tarzında etkinlikler yapılabilir.