Oyundaki işlevsiz statları olan Uniq eşyalar

ChiBurst

Üye
Katılım
1 May 2021
Mesajlar
17
Puanları
13
Selam arkadaşlar upgrade videosunda denk geldim. Malum oyundaki oynadığınız karakterlere hiç bir etkisi olmayan statların bulunduğu bir sürü uniq silah var biliyorsunuz. Str veren bowlar dex veren axe'lar vs. Sıfırdan yapılan ve emek verilen bir oyunda aynı sistemi buraya da getirmek mantıklı mı sizce ? Resimdeki bowa bakacak olursanız int ve str statlarını veren uniq bir bow itemi var. Bunun Rogue sınıfına ne gibi bir artısı olacak merak ediyorum.
 

Ekli dosyalar

  • bow.jpg
    bow.jpg
    43.2 KB · Görüntüleme: 101

HERO

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
267
Puanları
43
Str weight verior, int de mana, hp de hp:D
Anliyorum tabiki demek istedinizi, dex yada direk hp vericene bu şekilde yapiliyor.

Ama umarim ufak takinti dir ve kolayca deyşebilecek şeydir, yeterki oyuncular bu durumu fark etsin ve repor etsin
 

ChiBurst

Üye
Katılım
1 May 2021
Mesajlar
17
Puanları
13
Str weight verior, int de mana, hp de hp:D
Anliyorum tabiki demek istedinizi, dex yada direk hp vericene bu şekilde yapiliyor.

Ama umarim ufak takinti dir ve kolayca deyşebilecek şeydir, yeterki oyuncular bu durumu fark etsin ve repor etsin
Gereksiz işte sıfırdan bir oyun yapıyorsun yaratıcı yeni eşyalar ekleyebilirsin aynısını eklemenin ne mantığı var ?
 

Yolcu

Üye
Katılım
24 Nis 2021
Mesajlar
163
Puanları
28
Haklısın karakter ile hiç alakası yok statların Hp neysede str ne yükmü taşıyacan :)
 

HERO

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
267
Puanları
43
Uniqueler daha eklenmedi silah olarak sadece epic var şuanda
 

Geo

Üye
Katılım
3 Mar 2021
Mesajlar
73
Puanları
18
Dodge rate veren takılar var bir de, dodge mekaniği oyuna dahil mi acaba
 

mikarin

Üye
Katılım
24 Nis 2021
Mesajlar
12
Puanları
3
Statlarini degistirmeden diger gerkeli statlar eklenerek diger butun islevsiz silahlar islevli hale getirilebilinir. Oyun sonunda ve ortasinda amacimiz tek bir silaha sahip olmak olmamali. 3-4 cesit arasinda gidip gelmeliyiz. Statlarin bir cezbediciligi olmali.
 

huseyin35

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
296
Puanları
43
Statlarini degistirmeden diger gerkeli statlar eklenerek diger butun islevsiz silahlar islevli hale getirilebilinir. Oyun sonunda ve ortasinda amacimiz tek bir silaha sahip olmak olmamali. 3-4 cesit arasinda gidip gelmeliyiz. Statlarin bir cezbediciligi olmali.
Kanka bu durum hakkında o kadar çok konu açtık, o kadar çok mesaj yazdık ki dikkate almadılar henüz.

Bakın buraya da önerimizi tekrarlıyoruz. Level aldıkça gelen stat mantığı olmasın. Statların hepsi itemlerden gelsin. Statlar itemlerde hem çeşit hem değer hem de kaç farklı stat verdiği yönünden değişiklik göstersin. Exp level sonunda player en iyi stat dengesi için kafa yorsun ve bunun için uğraşsın. Bu şekilde her bir karakter kendine has olacak ve hiç bir oyuncu hiç bir oyuncuya benzemeyecek. İtemler leveline göre giyilebilsin. Bu sistem, beraberinde devasa bir craft sistemini ve upgrade sistemini beraberinde getirecek.

Örnek:
Parşomen 1: itemin verdiği tüm stat değerlerinin sayı değelerlerini belli aralıklarda ve itemin leveline göre degiştirir.

Parşomen 2: itemin Tüm stat, tür ve değerleri yerine farklı türde, farklı sayıda ve değerde stat getirir.( İnt:20, str:30, hp10 gidip dex 35, hp 30, mp: 50 gibi)

Parşomen 3: item 2 farklı stat veriyordur. 3. Olarak rastgele bir stat vermesi sağlanır.

Buna ek rün sistemi devam edebilir. Çeşitlilik iyidir. Playerın Level için 3 ay exp kasacağına, 3-4 günde max leveli görüp, item çeşitliliği arasında boğularak sürekli bir şeyler denemeye sürekli bir item kombinasyonları deneyerek bir build çıkarmaya çalışması daha zevkli olacaktır.
 

clubneo

Üye
Katılım
4 May 2021
Mesajlar
32
Puanları
18
Kanka bu durum hakkında o kadar çok konu açtık, o kadar çok mesaj yazdık ki dikkate almadılar henüz.

Bakın buraya da önerimizi tekrarlıyoruz. Level aldıkça gelen stat mantığı olmasın. Statların hepsi itemlerden gelsin. Statlar itemlerde hem çeşit hem değer hem de kaç farklı stat verdiği yönünden değişiklik göstersin. Exp level sonunda player en iyi stat dengesi için kafa yorsun ve bunun için uğraşsın. Bu şekilde her bir karakter kendine has olacak ve hiç bir oyuncu hiç bir oyuncuya benzemeyecek. İtemler leveline göre giyilebilsin. Bu sistem, beraberinde devasa bir craft sistemini ve upgrade sistemini beraberinde getirecek.

Örnek:
Parşomen 1: itemin verdiği tüm stat değerlerinin sayı değelerlerini belli aralıklarda ve itemin leveline göre degiştirir.

Parşomen 2: itemin Tüm stat, tür ve değerleri yerine farklı türde, farklı sayıda ve değerde stat getirir.( İnt:20, str:30, hp10 gidip dex 35, hp 30, mp: 50 gibi)

Parşomen 3: item 2 farklı stat veriyordur. 3. Olarak rastgele bir stat vermesi sağlanır.

Buna ek rün sistemi devam edebilir. Çeşitlilik iyidir. Playerın Level için 3 ay exp kasacağına, 3-4 günde max leveli görüp, item çeşitliliği arasında boğularak sürekli bir şeyler denemeye sürekli bir item kombinasyonları deneyerek bir build çıkarmaya çalışması daha zevkli olacaktır.
kardeşim fazla ince düşünüyorsunuz, karışık item buildler,skill buildler,stat buildler, bu oyunun kitlesine hitap eden şeyler değil. adam 20 senedir tek skille savaşçı oynuyor,ne skill buildi,ne özgün karakteri? bu oyunu yapanlar bu kadar ince düşünse malum oyunu kopyalamak yerine özgün bir oyun yaparlardı. kendimizi kandırmayalım,bu oyun malum oyunun görsel olarak daha düzeltilmiş hali olacak,fazlası değil. bilgisayarı kaldırabilen gelecek,kaldıramayan gelmeyecek. bide öyle bi problemimiz var çünkü ,adam 50 bin 100bin lira verir chara bin liralık pc ile oynar oyunu :D
 

ChiBurst

Üye
Katılım
1 May 2021
Mesajlar
17
Puanları
13
Kanka bu durum hakkında o kadar çok konu açtık, o kadar çok mesaj yazdık ki dikkate almadılar henüz.

Bakın buraya da önerimizi tekrarlıyoruz. Level aldıkça gelen stat mantığı olmasın. Statların hepsi itemlerden gelsin. Statlar itemlerde hem çeşit hem değer hem de kaç farklı stat verdiği yönünden değişiklik göstersin. Exp level sonunda player en iyi stat dengesi için kafa yorsun ve bunun için uğraşsın. Bu şekilde her bir karakter kendine has olacak ve hiç bir oyuncu hiç bir oyuncuya benzemeyecek. İtemler leveline göre giyilebilsin. Bu sistem, beraberinde devasa bir craft sistemini ve upgrade sistemini beraberinde getirecek.

Örnek:
Parşomen 1: itemin verdiği tüm stat değerlerinin sayı değelerlerini belli aralıklarda ve itemin leveline göre degiştirir.

Parşomen 2: itemin Tüm stat, tür ve değerleri yerine farklı türde, farklı sayıda ve değerde stat getirir.( İnt:20, str:30, hp10 gidip dex 35, hp 30, mp: 50 gibi)

Parşomen 3: item 2 farklı stat veriyordur. 3. Olarak rastgele bir stat vermesi sağlanır.

Buna ek rün sistemi devam edebilir. Çeşitlilik iyidir. Playerın Level için 3 ay exp kasacağına, 3-4 günde max leveli görüp, item çeşitliliği arasında boğularak sürekli bir şeyler denemeye sürekli bir item kombinasyonları deneyerek bir build çıkarmaya çalışması daha zevkli olacaktır.
Çok mantıklı keşke böyle bir sistem olsaymış.
 

mikarin

Üye
Katılım
24 Nis 2021
Mesajlar
12
Puanları
3
Dedikleriniz de haklisiniz ama bu ozellikler gelse kimse hayir demez bence :)
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt