murolity
Üye
- Katılım
- 14 Haz 2022
- Mesajlar
- 128
- Puanları
- 43

Bunlar tamamen benim fikrim katılmayabilirsiniz.
1: Görev itemleri yüzünden bir çok insan item almayıp görev itemleri ile farm yapıyor ve topladığı parayı satıp kazanç sağlıyor. Bu yüzden pazar item dolu. Kimse item almıyor ve oyun bir yerden sonra kısır döngüde kalıyor. Farm atıyorsunuz epik ok fiyatı 3 m
şaka gibi ama değil. Bu görev itemleri 65 lvl den sonra oyuncuların üstünden silinmeli. Zaten bir oyuncu 65 lvl e gelene kadar 5 gb gibi bir birikim yapabiliyor ve bu para ile üstünü makul ölçüde dizebilir.
2: Görev itemlerinin int değeri değişti ancak kimse üstünden çıkarmadığı için statları değişmeden giyinmeye devam ediyor. Oyuncu bp mi tank pri mi belli değil. Tamamen melez bir sınıf çıkardınız yaptığınız hata yüzünden.
3: Zindanlarda sorun oluyor ve kavga çıkıyor. Kişi partyden çıkıyor ve kutu almaya devam ediyor. Diğer 7 kişi eşşek gibi atak yaparken o diğer kişi oturduğu yerden kutu alıyor bunu düzenlemeniz gerekiyor. Ayrıca ilk 2 oda yı kesmeden devam ediyolar ve oyun sonu %100 olmuyor. Ben bunun item düşme şansının azaltığını düşünüyorum ve bununla ilgili güncelleme yapılsa güzel olur.
4: Rogue nin özelliği görünmez olması ve siz bu avantaja bir avantaj daha eklemişsiniz. Rogue görünmez olunca daha fazla vuruyor. Avantajı avantaja çevirmek kolay dezavantajı avantaja çevirmekte daha zordur. Rogue görünmez olurken değil de görünür olurken daha fazla vurması gerekir. Warrior Priest yada mage farm yada tek başına gezerken Rogue yi görmüyor ve bir anda 2k damage yiyor. Şimdi diyeceksiniz adam item yapmış o damage yi vurabilir. İyi de mage de item yaptı ama nerf attılar
Novası staf ı daha az vursun diye durdurdular. Yada avantaj diyorsanız iyi o zaman yapın warrior des olduğunda atağı %50 artsın Yada BP defans kırma attığında atağı %50 artsın. Mantık hatası var dimi ama öyle
5: Rogue sınıfında Dispel özelliği var. Priestin bekleme süresi var ama rogue nin yok. Örnek vermek gerekirse. Ben def silme atıyorum o kendine dipel atıyor. Ben Buff silme atıyorum o kendine Dispel atıyor ben alan defans kırma atıyorum o kendine dispel atıyor ve bu süre içinde benim 3 skilim bekleme süresinde iken rogue hiç bir bekleme süresi beklemeden sizi kesebiliyor. Çok saçma ama maalesef oyunda hep saçma şeyler düşünülmüş. Bitmedi dur
Rogue bir de partysi dışında olan kişilere de dispel atabiliyor. Örneğin birini kovalıyorsun atmışsın defans kırmayı kaçıyor yoldan geçen rogue adama dispel atıyor ve yoluna devam ediyor. Sizde bekleyin ki sizin defans kırmadaki süre bitsin de siz tekrar defans kırma atın tabi hayatta kalırsanız. Rogue Dispel özelliğine süre gelmesi gerekiyor.
6: Oyun okçu dolu. Uzaktan 600 - 600 vurup duruyorlar. Nova altından hızlıca kaçabiliyorlar yada vs attığınızda master ı yandığında kaçıp kurtulabiliyorlar. Rogue sınıfı atak yediğinde hızlı koşması normal dash hızına inmesi gerekiyor. Düşünsene bir warrior oyuncusunu kovalayacak yakalayacakta adamı kesecek. 100 metre ilerde büyük ihtimal warrior yediği oklardan kevgire dönmüş yerde 2 80 yatıyor olacak
7: CPU sorunu. %70 de çalışıyor biran önce bu soruna çözüm bulamazsanız bir çok insan işlemcisini eline alacak ve ortada kalacak. Bazen diyorum böyle bir optimizasyon sorunu olamaz acaba arka tarafta farklı şeyler mi dönüyor diye. Bilmiyorum araştırmadım ama optimizasyon sorunun işlemciyi bu kadar yoracağına inanmıyorum. Ekran kartınıza da siz bakın bakalım kaçlarda çalışıyor.
aklıma gelenler bunlar şimdilik.
1: Görev itemleri yüzünden bir çok insan item almayıp görev itemleri ile farm yapıyor ve topladığı parayı satıp kazanç sağlıyor. Bu yüzden pazar item dolu. Kimse item almıyor ve oyun bir yerden sonra kısır döngüde kalıyor. Farm atıyorsunuz epik ok fiyatı 3 m
2: Görev itemlerinin int değeri değişti ancak kimse üstünden çıkarmadığı için statları değişmeden giyinmeye devam ediyor. Oyuncu bp mi tank pri mi belli değil. Tamamen melez bir sınıf çıkardınız yaptığınız hata yüzünden.
3: Zindanlarda sorun oluyor ve kavga çıkıyor. Kişi partyden çıkıyor ve kutu almaya devam ediyor. Diğer 7 kişi eşşek gibi atak yaparken o diğer kişi oturduğu yerden kutu alıyor bunu düzenlemeniz gerekiyor. Ayrıca ilk 2 oda yı kesmeden devam ediyolar ve oyun sonu %100 olmuyor. Ben bunun item düşme şansının azaltığını düşünüyorum ve bununla ilgili güncelleme yapılsa güzel olur.
4: Rogue nin özelliği görünmez olması ve siz bu avantaja bir avantaj daha eklemişsiniz. Rogue görünmez olunca daha fazla vuruyor. Avantajı avantaja çevirmek kolay dezavantajı avantaja çevirmekte daha zordur. Rogue görünmez olurken değil de görünür olurken daha fazla vurması gerekir. Warrior Priest yada mage farm yada tek başına gezerken Rogue yi görmüyor ve bir anda 2k damage yiyor. Şimdi diyeceksiniz adam item yapmış o damage yi vurabilir. İyi de mage de item yaptı ama nerf attılar
5: Rogue sınıfında Dispel özelliği var. Priestin bekleme süresi var ama rogue nin yok. Örnek vermek gerekirse. Ben def silme atıyorum o kendine dipel atıyor. Ben Buff silme atıyorum o kendine Dispel atıyor ben alan defans kırma atıyorum o kendine dispel atıyor ve bu süre içinde benim 3 skilim bekleme süresinde iken rogue hiç bir bekleme süresi beklemeden sizi kesebiliyor. Çok saçma ama maalesef oyunda hep saçma şeyler düşünülmüş. Bitmedi dur
6: Oyun okçu dolu. Uzaktan 600 - 600 vurup duruyorlar. Nova altından hızlıca kaçabiliyorlar yada vs attığınızda master ı yandığında kaçıp kurtulabiliyorlar. Rogue sınıfı atak yediğinde hızlı koşması normal dash hızına inmesi gerekiyor. Düşünsene bir warrior oyuncusunu kovalayacak yakalayacakta adamı kesecek. 100 metre ilerde büyük ihtimal warrior yediği oklardan kevgire dönmüş yerde 2 80 yatıyor olacak
7: CPU sorunu. %70 de çalışıyor biran önce bu soruna çözüm bulamazsanız bir çok insan işlemcisini eline alacak ve ortada kalacak. Bazen diyorum böyle bir optimizasyon sorunu olamaz acaba arka tarafta farklı şeyler mi dönüyor diye. Bilmiyorum araştırmadım ama optimizasyon sorunun işlemciyi bu kadar yoracağına inanmıyorum. Ekran kartınıza da siz bakın bakalım kaçlarda çalışıyor.
aklıma gelenler bunlar şimdilik.