Öneri Oyunun kalıcı ve keyifli olabilmesi için bir kaç fikrimdir :)

dayidiyebiri

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
8
Puanları
3
Herkese selamlar ,

Benzer oyunları 15 sene önce felan oynuyorduk, aşırı keyif alıyorduk çünkü bu keyfi bize tattıran bir kaç ana etmen vardı, Artık çoğumuz iş güç , çocuk sahibi olduk :).

Böyle formlara girip sorun yaşamadıkca birşeyler yazan bir insan değilim ancak , gerçekten rise online gibi vb.oyunların EKSİKLİĞİNİ biz oyuncular çok fazla hiissediyoruz.

Bu ve benzer oyunlara duyduğumu açlığı , diğer oyunlarda yapılan hatalardan dolayı uzaklaşmamız olduğunu herkes biliyodur eminim. Bende kendimce görüşlerimi paylaşmak istedim , bir tüketici olarak geribildirimde bulunmanın faydası olacaktır umarım. Mümkün oldukça kıyaslamalarda benzerlik taşımaması için item ve oyun isimlerini kullanmayacağım . Yeni bir oyun büyük bir emeğe saygısızlık olarak değerlendiriyorum ben.

Öncelikle , oyunda birşeylerin kolay ulaşılabilir olması bizleri oyundan soğuttu o kadar çok alternatif çıktı ki geriye kalan herseyin değeri sıfırlandı. Örnek veriyorum 60+ sonrası giyilen zırhların o kadar alternatifi çıktı ki ve o kadar yaygınlaştıki , ilk verilen zırhların hiç bir önemi kalmadı direk çöpe !

Ama böylelikle itemlerin kıymeti kalmadı , ilk zamanlar hatırlıyorum shell basmak , shell sahibi olmak hayal edilebilir bile değildi. Ssahibi olan aklını yitiridi.

Aynı şekilde silahlarda o kadar alternatif var ki , elimizde ki itemleri basmak yerine yani merdivenleri tırmanmak yerine en üst basamağa atlamayı planlarıyoruz suan. Mesela zamanında high class itemlerin +6 , +7 basılıp kullanılması çılgına dönmemisizi sağlıyodu.

Ben bunu en büyük hata olarak algılıyorum. yani bir zırh çıkartıyoruz kötü , orta, iyi , çok iyi , muhtesem diye sınıflandırıyoruz. Ancak drop o kadar fazlaki kimse diğer itemlerin değerini bilmiyor , yani oyun bunu değersizleştiriyor.

Ve biliyorsun bazı itemleri düşürmek için slotlar kiralanıyor , işgal ediliyor . Peki sıradan oynayan bir insanın bunun farmını yapma şansı var mı ? Kesinlikle hayır.. yani bir kac clan bu itemleri piyasaya sürecek sende onlardan satın alacaksın.


Bu uzun yazımın kısa özeti şu olurdu herhalde.

İtem drop oranları çok düşük olmalı , ilk günden millet parıl parıl itemlerle oyundan gezmemeli . Bırakın ilk günleri çok uzun süre oynayan ve şansı yaver gidenler ancak +7 itemlere kavulabilmeli .

Upgrade oranları dahada zorlu olmalı. Sabah gözlerini ovuşturarak uynan birisi uniqe itemleri +9 a basamamalı.

Bırakın uniqe itemleri insanlar aylarca oynayıp , +6,+7 itemlere zor kavuşmalı bence.

Böylelikle tek gecede ışık gibi parlayan zırhlar, bir saatee atack p. 2k dan 3 k ya çıkaran silahları basıp dolaşan yüzlerce adam olmamalı ortalıkta :)


Oyunun zorluk seviyesi yüksek olursa, bir ay içinde zirveye ulaşmış insanları göremeyiz. Buda bize karakterimizi geliştirmek için uzun bir yol olduğu anlamına gelir . Bir ayda zirveye ulaşanları görüp sogumayız. HERSEYDEN ÖNEMLİSİ REKABET ETME ŞANSIMIZ OLUR.

Teşekkürler.
 
Son düzenleme:

Siyah34

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
567
Puanları
43
Öncelikle hoş geldin. Oyun yönetimi yaptımiz önerileri dikkate alıyor. Evet drop oranı vb şeyler oyun tam çıktında şekillenecek ama şurda bir gerçek var oyunun yüksek ıtemleri ruh bağı ile bağlancak. + olarak dediniz çok mantıklı buldum yeni bir zırh geliyor item değersizlesiyor. Bunun için en mantıklı çözüm level göre item ve ilerden çıkan yeni itemlerini ise level sınırı yükseltilde yeni levele uygun olması. + olarak zaten önemli itemlerini canavarlardan direk çıkması saçma olcani düşünüyorum. Ya bir kaç materyalleri craft liyakar yada görevlerle (zor görevler) verilmesi gerek.
 

Siyah34

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
567
Puanları
43
+ olar forum sadece sorun için değilde. Sohbet muhabbet ve fikir alışverişi yapmak içinde kullanmanızı tercih ederim.
 

anil

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
306
Puanları
43
Haklısın evet, item uçurumu hep bir sorun. Ama diğer yandan şu da olamaz mı, item işi kolaylastirilsa mesela? Çünkü çok zor olması halinde yine bir kesim bariz üstünlük kurup elde edecek, diğerleri de ezilecek. Kartopu etkisi yani.

Fakat herkes kolay erisebilse, bu sorun ortadan kalkardı. Misal ESO'dan örnek vereyim, aktif ve hiç de kötü olmayan bir pvp sistemi var. Buna rağmen oyunda item yapmak bahsettiğiniz oyundaki gibi zor değil. Evet epey zaman alıyor iyi bir set yapmak ama nihayetinde elde ediyorsunuz, bunlar için oyunun en güçlü bossunu kesmenize gerek olmuyor ya da aylarca ticaretle uğraşmıyorsunuz. Yeni patch ile önceki itemler, setler çöp olmuyor. Düzenli itemler güncelleniyor, buff ve nerf getirilerek setler canlı tutuluyor.

Sonuç olarak ya item olayı kolaylassin derim ya da dengenin sağlanacağı bir sistemi tercih ederim. Mesela nasıl olur, +8 item ile +10 arasında devasa bir uçurum olmaz. Yeni setler itemler eklendikce diğerleri degersizlesmez vs. Yapımcının tüm bunları dikkate alıp dengeyi kuracağına eminim.
 

Minato

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
20
Puanları
3
Item düşürme ihtimalinin düşük olması tam aksine P2W mantığını artıracağını düşünüyorum. Bence kolay olmalı ve herkes en iyi iteme ulaşabilmeli bu şekilde P2W'in önüne geçilecek ve herkesin eşit ve adaletli bir şekilde oyun oynaması sağlanabilecek...
 

dayidiyebiri

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
8
Puanları
3
Haklısın evet, item uçurumu hep bir sorun. Ama diğer yandan şu da olamaz mı, item işi kolaylastirilsa mesela? Çünkü çok zor olması halinde yine bir kesim bariz üstünlük kurup elde edecek, diğerleri de ezilecek. Kartopu etkisi yani.

Fakat herkes kolay erisebilse, bu sorun ortadan kalkardı. Misal ESO'dan örnek vereyim, aktif ve hiç de kötü olmayan bir pvp sistemi var. Buna rağmen oyunda item yapmak bahsettiğiniz oyundaki gibi zor değil. Evet epey zaman alıyor iyi bir set yapmak ama nihayetinde elde ediyorsunuz, bunlar için oyunun en güçlü bossunu kesmenize gerek olmuyor ya da aylarca ticaretle uğraşmıyorsunuz. Yeni patch ile önceki itemler, setler çöp olmuyor. Düzenli itemler güncelleniyor, buff ve nerf getirilerek setler canlı tutuluyor.

Sonuç olarak ya item olayı kolaylassin derim ya da dengenin sağlanacağı bir sistemi tercih ederim. Mesela nasıl olur, +8 item ile +10 arasında devasa bir uçurum olmaz. Yeni setler itemler eklendikce diğerleri degersizlesmez vs. Yapımcının tüm bunları dikkate alıp dengeyi kuracağına eminim.

İtemlerin kolay erişebilir olması tamamen kullanıcı kaybettirir, şahsen karakterime vakit ayırmam ve emek harcamma zaten ulaşabiliyorum diye arada girer pk atar çıkarım .

İtemlerin zor ulaşılabilir olması ise oyuna bağlanmamızı sağlar ve rekat faktörünü etkiler. Ama aynı zamanda belirttiğim gibi dropların ve slotların belirli clanlarda olması onlarla rekabet edemeyeceğin anlamına gelir .

Örnek verecek olursak , Eskiden oynadığımı K.o da sheller , ms , ib gibi itemler çok değerliydi zor bulunurdu , +7 shell i olan arkadası hatırlıyorum uyuyamamıştı. Ama artık nereye tıklasan shell atar oldu ve o muadillerininde o kadar çok droplandaki ne altta kalan itemlerin değeri kaldı , nede üst seviye itemlerin endemikliği.

Zor update , Zor drop her zaman rekabeti ve oyun bağlılığıını tetikler bu tartışılmaz bence
 

dayidiyebiri

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
8
Puanları
3
Item düşürme ihtimalinin düşük olması tam aksine P2W mantığını artıracağını düşünüyorum. Bence kolay olmalı ve herkes en iyi iteme ulaşabilmeli bu şekilde P2W'in önüne geçilecek ve herkesin eşit ve adaletli bir şekilde oyun oynaması sağlanabilecek...

İtemleri zaten oyundan satın alabiliyorsak , bunu konuşmamıza bile gerek yok :)

Hiç bir zaman oyunun item satacağını zannetmem bu ahmaklık olur
 

BrhnGndz

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
113
Puanları
28
Exp zor olmayacak makul düzeyde ve günlük exp sınırı olacaktı,

+1 oranı %1
nötr oranı %9
-1 oranı %90
gibi olursa iyi olur bence, yanma olayı olmayacaksa itemlerde zor düşsün.
Ayrıca+8 son ise itemlerin son üç seviyesi trade +6+7+8 kapatılmalı. İtemi yapmak isteyen oyunu oynamak zorunda olmalı.
Bu konularda hassas zaten ekip gerekli düzenlemeler yapılacaktır.
 

anil

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
306
Puanları
43
Dusuncenize saygi duymakla birlikte elestirmek istiyorum.
Suan oyun tek bir pencereden bakiyorsunuz.
Normal bir mmorpg oyun surekli guncellenir, malum oyun gibi olmaz, dusunceleriniz tamamen bu yonde sekillenmis.
Her sey cok zor olsun kimse upgrade yapamasin diyorsunuz ama kacirdiginiz buyuk bir nokta var.
Suan adam akilli bir mmorpg bu dediklerinizi yapmiyor.Gunlerinizi verip emek verdiginiz bir esya upgrade esnasinda yaninca ,siz belki kamcilanip daha cok oyuna sariliyorsunuz ama bu genel anlamda oyle olmuyor bir kartopu etkisi yaratiyor ve emin olun gunlerini bir anda kaybedince cogu kisi oyunu birakiyor.

Gunumuz oyunlarinda level kolaydir, son seviye 60 ise, bu 7-10 gun civari suruyor .

Sizin dediginiz item sistemi gelirse solo oyuncular gene yok olacak, cunku mantiginiz craft,meslek ve gorev itemine karsi.Solo parti olarak soulbound item kazanma mantigina karsi.Siz her seyi cok zor istiyorsunuz.
Zor olan itemi elde etmek olmali onu guclendirme ise mantikli olmali ve bir seviyeden sonra soulbound olmali.

Ayrica bu oyuna gelecek her yeni item, kendine has durumlarda guclu olmali.
Her buyuk guncelleme ile bu sik sik olmali 2 3 senede bir degil 1 seneden az olmali , boylece oyun ticaret icin degil oyun icin oynanabilir .Oyuncuyu oyunda tutan sey End Game seviye icerigi. Bu oyunada itemini yap pk at dusuncesi ile bakarsak yaniliriz.
Run sistemi ile ayni itemin en iyisini belki 150 kere craft edeceksin en iyisi icin.Belki x itemin mageye daha guclu olanini cikaracaksin.
Rogue isen, olmek benim sorunum degil ben yeterki dusmani oldureyim diyecek ona gore item seti yapacaksin.
Bunlari yapmak icin once +9 item basayim torunum bile kullanir cunku bu sure boyunca etkinligini kaybetmez dusuncesinden cikmak lazim.
Elde etmesi zor, upgrade etmesi zor =İtem yandi hadi bana eyv.
Bu sonuc ortaya cikar kesin cikar 2020 yilinin mantigindaki mmorpgldr bu kafada degil 2005 yilindan kalma oyunlar ama bu kafada yillardir oynanmasinin sebebi sistemlerinin iyi oldugunu gostermiyor.
Gosterse bir avuk kisi kalmazlardi.
Sanırım budur :)
 

Siyah34

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
567
Puanları
43
Şunu kaçıran arkadaşlar var değerli ıtemler ruh bağı ile bağlanıyor zor olursada P2W dönmez çünkü chara ait bir item olur o.
 

Primusinterpares

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
51
Puanları
18
+1 oranı %1
nötr oranı %9
-1 oranı %90
gibi olursa iyi olur bence, yanma olayı olmayacaksa itemlerde zor düşsün.

Bu konularda hassas zaten ekip gerekli düzenlemeler yapılacaktır.
Item basmak için bence en güzel sistem budur, oranları daha hassas ayarlanabilir eşya kalitesine ve (+) seviyesine göre.
Önerilen hard-grinding mantığı bir kesimi oyuna daha hırsla bağlayacak olsa da yine büyük bir kesmi de yandı gitti hadi Allah'a ısmarladık diyip oyunu bıraktırabilecek bir mantık. Oyun dünyası çok gelişti, birbirinin alternatifi birçok oyun var artık, burada umduğunu bulamazsa ya da elindekilerini kolayca kaybederse hemen bir başka alternatifi deneyimlemeyi tercih ediyor oyuncular artık. O yüzden başarısız bir yükseltmede eşyayı tamamen kaybetmek yerine seviye düşürmek söz konusu olursa, en azından oyuncu kaybı ihtimali de bayağı düşürülür diye düşünüyorum.
 

AnadoluBenim

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
30
Puanları
18
Herkese selamlar ,

Benzer oyunları 15 sene önce felan oynuyorduk, aşırı keyif alıyorduk çünkü bu keyfi bize tattıran bir kaç ana etmen vardı, Artık çoğumuz iş güç , çocuk sahibi olduk :).

Böyle formlara girip sorun yaşamadıkca birşeyler yazan bir insan değilim ancak , gerçekten rise online gibi vb.oyunların EKSİKLİĞİNİ biz oyuncular çok fazla hiissediyoruz.

Bu ve benzer oyunlara duyduğumu açlığı , diğer oyunlarda yapılan hatalardan dolayı uzaklaşmamız olduğunu herkes biliyodur eminim. Bende kendimce görüşlerimi paylaşmak istedim , bir tüketici olarak geribildirimde bulunmanın faydası olacaktır umarım. Mümkün oldukça kıyaslamalarda benzerlik taşımaması için item ve oyun isimlerini kullanmayacağım . Yeni bir oyun büyük bir emeğe saygısızlık olarak değerlendiriyorum ben.

Öncelikle , oyunda birşeylerin kolay ulaşılabilir olması bizleri oyundan soğuttu o kadar çok alternatif çıktı ki geriye kalan herseyin değeri sıfırlandı. Örnek veriyorum 60+ sonrası giyilen zırhların o kadar alternatifi çıktı ki ve o kadar yaygınlaştıki , ilk verilen zırhların hiç bir önemi kalmadı direk çöpe !

Ama böylelikle itemlerin kıymeti kalmadı , ilk zamanlar hatırlıyorum shell basmak , shell sahibi olmak hayal edilebilir bile değildi. Ssahibi olan aklını yitiridi.

Aynı şekilde silahlarda o kadar alternatif var ki , elimizde ki itemleri basmak yerine yani merdivenleri tırmanmak yerine en üst basamağa atlamayı planlarıyoruz suan. Mesela zamanında high class itemlerin +6 , +7 basılıp kullanılması çılgına dönmemisizi sağlıyodu.

Ben bunu en büyük hata olarak algılıyorum. yani bir zırh çıkartıyoruz kötü , orta, iyi , çok iyi , muhtesem diye sınıflandırıyoruz. Ancak drop o kadar fazlaki kimse diğer itemlerin değerini bilmiyor , yani oyun bunu değersizleştiriyor.

Ve biliyorsun bazı itemleri düşürmek için slotlar kiralanıyor , işgal ediliyor . Peki sıradan oynayan bir insanın bunun farmını yapma şansı var mı ? Kesinlikle hayır.. yani bir kac clan bu itemleri piyasaya sürecek sende onlardan satın alacaksın.


Bu uzun yazımın kısa özeti şu olurdu herhalde.

İtem drop oranları çok düşük olmalı , ilk günden millet parıl parıl itemlerle oyundan gezmemeli . Bırakın ilk günleri çok uzun süre oynayan ve şansı yaver gidenler ancak +7 itemlere kavulabilmeli .

Upgrade oranları dahada zorlu olmalı. Sabah gözlerini ovuşturarak uynan birisi uniqe itemleri +9 a basamamalı.

Bırakın uniqe itemleri insanlar aylarca oynayıp , +6,+7 itemlere zor kavuşmalı bence.

Böylelikle tek gecede ışık gibi parlayan zırhlar, bir saatee atack p. 2k dan 3 k ya çıkaran silahları basıp dolaşan yüzlerce adam olmamalı ortalıkta :)


Oyunun zorluk seviyesi yüksek olursa, bir ay içinde zirveye ulaşmış insanları göremeyiz. Buda bize karakterimizi geliştirmek için uzun bir yol olduğu anlamına gelir . Bir ayda zirveye ulaşanları görüp sogumayız. HERSEYDEN ÖNEMLİSİ REKABET ETME ŞANSIMIZ OLUR.

Teşekkürler.
harika olmuş.
 

Resquection

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
163
Puanları
28
Görevler vasıtasıyla ticaretten verilemeyen high class itemler alınabilmeli. Bu sayede bireysel oyuncularda çok arkada kalmayacaktır.
 

Sis

Üye
Katılım
17 Kas 2020
Mesajlar
116
Puanları
28
Dusuncenize saygi duymakla birlikte elestirmek istiyorum.
Suan oyun tek bir pencereden bakiyorsunuz.
Normal bir mmorpg oyun surekli guncellenir, malum oyun gibi olmaz, dusunceleriniz tamamen bu yonde sekillenmis.
Her sey cok zor olsun kimse upgrade yapamasin diyorsunuz ama kacirdiginiz buyuk bir nokta var.
Suan adam akilli bir mmorpg bu dediklerinizi yapmiyor.Gunlerinizi verip emek verdiginiz bir esya upgrade esnasinda yaninca ,siz belki kamcilanip daha cok oyuna sariliyorsunuz ama bu genel anlamda oyle olmuyor bir kartopu etkisi yaratiyor ve emin olun gunlerini bir anda kaybedince cogu kisi oyunu birakiyor.

Gunumuz oyunlarinda level kolaydir, son seviye 60 ise, bu 7-10 gun civari suruyor .

Sizin dediginiz item sistemi gelirse solo oyuncular gene yok olacak, cunku mantiginiz craft,meslek ve gorev itemine karsi.Solo parti olarak soulbound item kazanma mantigina karsi.Siz her seyi cok zor istiyorsunuz.
Zor olan itemi elde etmek olmali onu guclendirme ise mantikli olmali ve bir seviyeden sonra soulbound olmali.

Ayrica bu oyuna gelecek her yeni item, kendine has durumlarda guclu olmali.
Her buyuk guncelleme ile bu sik sik olmali 2 3 senede bir degil 1 seneden az olmali , boylece oyun ticaret icin degil oyun icin oynanabilir .Oyuncuyu oyunda tutan sey End Game seviye icerigi. Bu oyunada itemini yap pk at dusuncesi ile bakarsak yaniliriz.
Run sistemi ile ayni itemin en iyisini belki 150 kere craft edeceksin en iyisi icin.Belki x itemin mageye daha guclu olanini cikaracaksin.
Rogue isen, olmek benim sorunum degil ben yeterki dusmani oldureyim diyecek ona gore item seti yapacaksin.
Bunlari yapmak icin once +9 item basayim torunum bile kullanir cunku bu sure boyunca etkinligini kaybetmez dusuncesinden cikmak lazim.
Elde etmesi zor, upgrade etmesi zor =İtem yandi hadi bana eyv.
Bu sonuc ortaya cikar kesin cikar 2020 yilinin mantigindaki mmorpgldr bu kafada degil 2005 yilindan kalma oyunlar ama bu kafada yillardir oynanmasinin sebebi sistemlerinin iyi oldugunu gostermiyor.
Gosterse bir avuk kisi kalmazlardi.
Arkadaşa özellikle "Elde etmesi zor, upgrade etmesi zor =İtem yandi hadi bana eyv." tarafında çok katılmaktayım. Zamane MMORPG oyunlarının genelinde bu tarz bir sistem artık rafa kalkmıştır. Somut bir örnekle güçlendirmek gerekirse; malum oyunda hiç bir silahın +0'ı ile bir arpa boyu yol katedemezsiniz. 1 ay sadece onu elde etmek için uğraştığınız bir itemi de +0'dan +1'e geçerken bir NPC de bırakırsanız, eminim ki ilk sorgulayacağınız ilk şey geçirdiğiniz son 1 ay olacaktır.
 

shady19071907

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
350
Puanları
63
Herkese selamlar ,

Benzer oyunları 15 sene önce felan oynuyorduk, aşırı keyif alıyorduk çünkü bu keyfi bize tattıran bir kaç ana etmen vardı, Artık çoğumuz iş güç , çocuk sahibi olduk :).

Böyle formlara girip sorun yaşamadıkca birşeyler yazan bir insan değilim ancak , gerçekten rise online gibi vb.oyunların EKSİKLİĞİNİ biz oyuncular çok fazla hiissediyoruz.

Bu ve benzer oyunlara duyduğumu açlığı , diğer oyunlarda yapılan hatalardan dolayı uzaklaşmamız olduğunu herkes biliyodur eminim. Bende kendimce görüşlerimi paylaşmak istedim , bir tüketici olarak geribildirimde bulunmanın faydası olacaktır umarım. Mümkün oldukça kıyaslamalarda benzerlik taşımaması için item ve oyun isimlerini kullanmayacağım . Yeni bir oyun büyük bir emeğe saygısızlık olarak değerlendiriyorum ben.

Öncelikle , oyunda birşeylerin kolay ulaşılabilir olması bizleri oyundan soğuttu o kadar çok alternatif çıktı ki geriye kalan herseyin değeri sıfırlandı. Örnek veriyorum 60+ sonrası giyilen zırhların o kadar alternatifi çıktı ki ve o kadar yaygınlaştıki , ilk verilen zırhların hiç bir önemi kalmadı direk çöpe !

Ama böylelikle itemlerin kıymeti kalmadı , ilk zamanlar hatırlıyorum shell basmak , shell sahibi olmak hayal edilebilir bile değildi. Ssahibi olan aklını yitiridi.

Aynı şekilde silahlarda o kadar alternatif var ki , elimizde ki itemleri basmak yerine yani merdivenleri tırmanmak yerine en üst basamağa atlamayı planlarıyoruz suan. Mesela zamanında high class itemlerin +6 , +7 basılıp kullanılması çılgına dönmemisizi sağlıyodu.

Ben bunu en büyük hata olarak algılıyorum. yani bir zırh çıkartıyoruz kötü , orta, iyi , çok iyi , muhtesem diye sınıflandırıyoruz. Ancak drop o kadar fazlaki kimse diğer itemlerin değerini bilmiyor , yani oyun bunu değersizleştiriyor.

Ve biliyorsun bazı itemleri düşürmek için slotlar kiralanıyor , işgal ediliyor . Peki sıradan oynayan bir insanın bunun farmını yapma şansı var mı ? Kesinlikle hayır.. yani bir kac clan bu itemleri piyasaya sürecek sende onlardan satın alacaksın.


Bu uzun yazımın kısa özeti şu olurdu herhalde.

İtem drop oranları çok düşük olmalı , ilk günden millet parıl parıl itemlerle oyundan gezmemeli . Bırakın ilk günleri çok uzun süre oynayan ve şansı yaver gidenler ancak +7 itemlere kavulabilmeli .

Upgrade oranları dahada zorlu olmalı. Sabah gözlerini ovuşturarak uynan birisi uniqe itemleri +9 a basamamalı.

Bırakın uniqe itemleri insanlar aylarca oynayıp , +6,+7 itemlere zor kavuşmalı bence.

Böylelikle tek gecede ışık gibi parlayan zırhlar, bir saatee atack p. 2k dan 3 k ya çıkaran silahları basıp dolaşan yüzlerce adam olmamalı ortalıkta :)


Oyunun zorluk seviyesi yüksek olursa, bir ay içinde zirveye ulaşmış insanları göremeyiz. Buda bize karakterimizi geliştirmek için uzun bir yol olduğu anlamına gelir . Bir ayda zirveye ulaşanları görüp sogumayız. HERSEYDEN ÖNEMLİSİ REKABET ETME ŞANSIMIZ OLUR.

Teşekkürler.
Sonunda mantıklı ve güzel bir yorum
 

dayidiyebiri

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
8
Puanları
3
+1 oranı %1
nötr oranı %9
-1 oranı %90
gibi olursa iyi olur bence, yanma olayı olmayacaksa itemlerde zor düşsün.

Bu konularda hassas zaten ekip gerekli düzenlemeler yapılacaktır.
Evet aslinda cok guzel olabilirdi ancak oyunda item bollugu yasanir bu sefer . İtemler cok ucuz olur ve caba sarf etmeden kasani doldurur ve upgrade yaparsin nede olsa itemin yok olma yuzdesi cok dusuk. İtemler yine degersizlesir ve cok kisa sured +10 lari bile goruruz
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt