PK Mekanikleri Böyle Olsun istermiydiz

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
899
Puanları
93
Kimsenin naptığını anlamadım PK mı atıyor onlar :D
 

EcdadiOSMANLI

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
27
Puanları
2
bu paylastıgım oyun ntt nin yaptıgı bi oyundu ama üstüne düsmediler ve bug hile doldu ama bana göre cok iyi bi mmo oyunuydu youtuptan arastıra bilirsin hatta yayıncı jahrein bu oyunu hayatsızca oynuyodu
 

Muti

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
224
Puanları
43
oyun güzelmiş niye tutmadı? Ntt yapmamıştır onu mgame yapmıştır bence bu arada
 

EcdadiOSMANLI

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
27
Puanları
2
Aslinda oyun titmaya basliyordu ama cok fazla bug ve hile cikti ve hic mudahale etmediler ilgilenmediler kingdom onlinenin iceregide cok hatta eso bundan alinti yapmistir diyede düsündüm kale savaslari falan ama önünü kestiler zindan bölümleri bile cok güzeldi




Zindan mekanikleri cok islevsel ve bi o kadarda efektif bu oyun cok güzeldi bea :(
 

Raikage

Üye
Katılım
21 Nis 2021
Mesajlar
19
Puanları
3
Aslında mmorpg'lerde skillerin yürüyerek atılabilmesi çok daha iyi bence. Nasıl ki Warrior ve asas kayarak yani hareket halinde iken skill atabiliyor, mageler de okcular da vurabilmeli o şekil.
 

Black Vortex

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
279
Puanları
43
Aslında mmorpg'lerde skillerin yürüyerek atılabilmesi çok daha iyi bence. Nasıl ki Warrior ve asas kayarak yani hareket halinde iken skill atabiliyor, mageler de okcular da vurabilmeli o şekil.
bir nevi koxp olsun diyosun :) hatırlıyorsanız koxp varken herkes aynı o şekilde hareket ediyordu sonra herkes oyunu bıraktı.
 

wolfphenom

Üye
Katılım
22 Ara 2020
Mesajlar
154
Puanları
28
mmorpg dünyasında en çok yetenek isteyen kombo sistemi olabilir bundaki sistem oynamayan bilemez beceren kıraldı makro engellendiğinde bosslar ulti attığında belli noktalarda durursan hayatta kalabiliyordun ntt playerları böyle oyundan anlmaz zaten ntt bu yüzden bu oyunu tutturamadı ko kitlesine yedirmeye çalışdı onlarda hayatında ko dan baska mmorpg oynamadığından makro yasaklanınca tutmadı zaten makroda işe yaramıyordu rastgele basıyordu ama eli alışkın olan el ile makrolunun içinden geçiyordu :) kombatı olsun pve olsun pvp olsun mükemmeldi fakat optimizasyon sorunları vardı kitle ve yayıncı bu oyuna göre değildi bitirdiler :)
 

Jackass

Üye
Katılım
21 Şub 2021
Mesajlar
134
Puanları
43
Muazzam, kingdom online çıktığında oynamıştım uzun süre. Okçunun yürürken attack yapması ve roguenin skillerinin zıplayarak vurması v.s muazzam animasyonları vardı. Tabi ki yine Nttgame gibi saçma bir şirketin eline düştüğü için oyun mahvoldu. ilk video dk 0.47'de ISnow karakteri zıplarken ok atıyor mesela muazzam. Dümdüz ok atmaktansa iyidir. Aşırı akıcı bir oyundu üzüldüm.

Öneri : Bizde karakterler sabit durup damage atmaktansa örnek vermek gerekirse rogue bazı skillerde zıplayarak elinde ki hançerleri saplayabilir. Her hangi bir skili bi anda karakterin arkasından darbe vurup tekrar aynı yere geçebilir v.s v.s
 

wolfphenom

Üye
Katılım
22 Ara 2020
Mesajlar
154
Puanları
28
hatta okçuda yuk biriktiren skil ver onu patlatan skill vardı bide 2 farklı skili kullanmadan kullanılamayan skil vardı o skili kullanmak için önden diğer 2 skili atmak gerekiyordu tabi anımasyonlar kombo yaptığındaki seri atışlar . blade and soul 1 bu 2 di kombosunu en çok beğendiğim oyunlardan teradada vardıda bi vindictus kadar hareketli değildi ne anlatıyorum yüzde 80 ni kodan baska mmo oynamamış kombon bozulduğunda offf diyordun kritik bonusum gitti
 

Black Vortex

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
279
Puanları
43
şuan alfa 2 açılmadı. kapalı beta, açık beta... var da var... oyun şuan ki hatalarını tamamlamadan sürekli yeni yeni şeyler isteniyor. bir durun... oyun açılsın. şu şekliyle bir doyalım. ondan sonra isteklerimizi söyleriz. oyun daha açılmadan herşey net olmadan bir sürü şey istiyoruz.
 

Jackass

Üye
Katılım
21 Şub 2021
Mesajlar
134
Puanları
43
hatta okçuda yuk biriktiren skil ver onu patlatan skill vardı bide 2 farklı skili kullanmadan kullanılamayan skil vardı o skili kullanmak için önden diğer 2 skili atmak gerekiyordu tabi anımasyonlar kombo yaptığındaki seri atışlar . blade and soul 1 bu 2 di kombosunu en çok beğendiğim oyunlardan teradada vardıda bi vindictus kadar hareketli değildi ne anlatıyorum yüzde 80 ni kodan baska mmo oynamamış
Evet ulti değerinde bir skili vurmak için önden şu iki skili vurman lazım diye uyarı vardı. O iki skili atmadan skill işlevsel hale gelmiyordu. Muazzam bir oyun combo grafiğiydi cidden.
 

wolfphenom

Üye
Katılım
22 Ara 2020
Mesajlar
154
Puanları
28
( nimu) karakteri benim kombolarımın muazzamlığına bakın benden 4 kat değerli itemi olan kadar vuruyordum kombom sayesinde
 

Raikage

Üye
Katılım
21 Nis 2021
Mesajlar
19
Puanları
3
bir nevi koxp olsun diyosun :) hatırlıyorsanız koxp varken herkes aynı o şekilde hareket ediyordu sonra herkes oyunu bıraktı.
Koxp ile yürümenin ne alakası var :) Bu tür oyunların belki de yarısında okcu ve mageler yürüyerek skill atabiliyor. Gayet de güzel bir özellik olabilir ve daha güzel olacaktır bence.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt