Aslında insanların söylemek istedikleri bu ikisi de aynı kapıya çıkıyor. Görev itemleri ve diğer itemler arasında ki damage farkı gözle görülür şekilde net çalışmıyor. Bunun için 2 türlü seçenek varAdamlar ne yapsa size yaranamıyor, quest itemleri güçsüz olsaydı en baştan, quest itemleri çok güçsüz bizi gb çekmeye zorluyorlar derdi herkes. Derdiniz quest itemlere nerf değil, diğer itemleri buff olmalıyken, sizin amacınız gb çekmeyen ölsün gb çekmek zorunda kalsın.. Pazarcılar, döner ekmekçiler para kazansın.. Buna hizmet eden kim varsa aklından şüphe ederim.
1. Görev itemleri nerflenmeli
2. Diğer itemler bufflanmalı.
Ayrıyetten Soulbound öncesi ve sonrasında bile gözle görülür ve hissedilir damage farkları olması gerekiyor. Oyun itemlerinin fiyatları haricin de droplar hiç bir türlü satılmıyor. İnsanlar +6 itemler ile pk ve farm atıyor. Daha yüksek gelebilecek itemler , craft ve rün slotlarını bekleyerek bunları yapıyorlar ve haksız da sayılmazlar. Eğer ki soulbound öncesi ve taktıgımızda o itemi yeteri kadar ap farkı olmaz ise kimse o itemi üstüne kitlemek istemiyor.