Eothain
Üye
- Katılım
- 10 Mar 2021
- Mesajlar
- 13
- Puanları
- 3

Eksik: Bag sistemi (envanter) bence çok yetersiz. 24 slotun yetersiz olduğunu düşünüyorum.
Öneri: Craft sistemi başta olmayacak craft sistemi gelene kadar değişik boyutlarda bagler drop olarak düşebilir.(yüksek slotlu en iyi bagler cash ile mağazaya konulabilir) craft sistemi gelirse veya geldiğinde bag dericilik ile üretilebilir.
Eksik: İtem görünüşlerinin doyurucu,teşvik edici olmaması.
Öneri: Bu işi hakkıyla yapan bir kaç oyundan örnekler alınabilir (Knight Online,World of Warcraft,Allods Online)
Eksik: Oyun mağazasındaki ürünlerin soul-bound olacağı röportajlarda söylendi.Yani biz gerçekten anlamda güzel farmlar yaparak bile o mağazalardaki ürünleri alamayacağız (eventler hariç)
Öneri: Allods Online aynı şekilde mağazadan alınan tüm ürünler karaktere çekildiği anda soul-bound olan bir oyun. Onda farm ekibini güldürmek için şöyle bir sistem eklendi oyuna. Bir npc ile oyun içi parayı mağaza parasına döndürme. Tabi ki zor bir şekilde örnek verelim orda elmas mağaza parası 50000 gold ile 1 elmas alınabiliyor. (50 K gold 1-2 gün son level farmı ile kasılarak yapılabiliyor.) Aynı şekide mağaza parası direkt olarak ordan normal oyun içi paraya çevirilebiliyor.
Event Önerisi 1: Farzedelim oyuna yeni bir binek gelecek mağazaya eklenmeden önce kutu event yapılabilir.
Nedir kutu event?
Kutu eventi ile siz daha mağazaya eklenmemiş örnek olarak 1 ay sonra eklenecek kozmetik ürünlere 1 ay önceden elde etmenizi sağlayan event. Event gelir insanlar x kutusunu mağazadan alır. Kutunun çok ama çok az ihtimalle içine yeni kozmetikler eklenir. Oyuncu kutuyu açtığında çok az bir ihtimalle o kozmetikleri veya daha az kıymetli ürünleri elde eder, ayrıca her açılan kutu için (oyunun belirlediği x miktar oyun içi parayı) biz buna şimdilik 1 noah diyelim hazinede toplanır farzedelim 5000 kutu açıldı herkes açtığı kutu oranında şansa sahip olarak o altınların sahibi olur (yani ben 100 kutu açtıysam 100x ihtimal bana sen 20 kutu açtıysan 20x ihtimal sana çıkar)
Event Önerisi 2: Şimdi yine bir kutu etkinliğinden bahsedelim.
Rise Kutusu, 100 mağaza parasıyla (ben buna artık RC diyeceğim konunun devamında) alabileceğiniz, günde bir kere olmak üzere 10 sefer açabileceğiniz her seferinde garanti olarak 10 RC kazandıran bir kutudur. 10 gün boyunca hergün 10 RC kazandırdığı için yatırdığınız parayı etkinlik sonuna kadar geri alırsınız. Yani RİSE kutu etkinliğinde kaybetmek yok. Buna ek olarak RİSE kutular her açışta küçük bir miktar ekstra bonus RC kazanma şansı sunar. Ancak bu etkinlikteki en önemli ödül 10.000 RClik büyük ödüldür. Büyük ödülün özelliği etkinlik boyunca yalnızca bir kere değil her kutu açışta şansınıza bağlı olarak çıkabilme ihtimali olmasıdır. Yani aldığınız RİSE kutuları her açtığınızda 10.000 bonus RClik büyük ödülü kazanma şansına sahipsiniz. Büyük ödülü kazandığınız anda size bu ödülü kazandıran kutu çantanızdan silinir. Etkinlik boyunca birden fazla kişi büyük ödülü kazanabilir. Ödül bu durumda kazananlar arasında bölünmez. Büyük ödülü kazanan herkes 10.000 bonus RCnin hemen sahibi olur. (Bu oyuna dışardan para girişini sağlar)
Eksik: Drop sisteminin soul-bound ile entegresi
Öneri: Bence yorumlardaki arkadaşımız haklı bir Rogue classına bir mage drobu gelirse arkadaş dediği gibi satmak ve rogue itemi almak ister. Bunun için droplar classa göre düşmeli bunun başka oyunlarda örnekleri mevcut resim bulamadım bizzat oyun içi resim çekip ekleyeceğim en kısa zamanda. Partilerde ise rng sistemi ile düşen drop ayarlanabilir.
KONU SÜREKLİ GÜNCELLENECEK
Öneri: Craft sistemi başta olmayacak craft sistemi gelene kadar değişik boyutlarda bagler drop olarak düşebilir.(yüksek slotlu en iyi bagler cash ile mağazaya konulabilir) craft sistemi gelirse veya geldiğinde bag dericilik ile üretilebilir.
Örnek olarak Wowda kullanılan sistemin resmini ekledim. Bir çok çeşit çanta mevcut çanta slotları mevcut siz düşürdüğünüz veya craftladığınız çantayı o slotlara takabiliyorsunuz(her bag farklı slot sayısına sahip).
Eksik: İtem görünüşlerinin doyurucu,teşvik edici olmaması.
Öneri: Bu işi hakkıyla yapan bir kaç oyundan örnekler alınabilir (Knight Online,World of Warcraft,Allods Online)
Eksik: Oyun mağazasındaki ürünlerin soul-bound olacağı röportajlarda söylendi.Yani biz gerçekten anlamda güzel farmlar yaparak bile o mağazalardaki ürünleri alamayacağız (eventler hariç)
Öneri: Allods Online aynı şekilde mağazadan alınan tüm ürünler karaktere çekildiği anda soul-bound olan bir oyun. Onda farm ekibini güldürmek için şöyle bir sistem eklendi oyuna. Bir npc ile oyun içi parayı mağaza parasına döndürme. Tabi ki zor bir şekilde örnek verelim orda elmas mağaza parası 50000 gold ile 1 elmas alınabiliyor. (50 K gold 1-2 gün son level farmı ile kasılarak yapılabiliyor.) Aynı şekide mağaza parası direkt olarak ordan normal oyun içi paraya çevirilebiliyor.
Event Önerisi 1: Farzedelim oyuna yeni bir binek gelecek mağazaya eklenmeden önce kutu event yapılabilir.
Nedir kutu event?
Kutu eventi ile siz daha mağazaya eklenmemiş örnek olarak 1 ay sonra eklenecek kozmetik ürünlere 1 ay önceden elde etmenizi sağlayan event. Event gelir insanlar x kutusunu mağazadan alır. Kutunun çok ama çok az ihtimalle içine yeni kozmetikler eklenir. Oyuncu kutuyu açtığında çok az bir ihtimalle o kozmetikleri veya daha az kıymetli ürünleri elde eder, ayrıca her açılan kutu için (oyunun belirlediği x miktar oyun içi parayı) biz buna şimdilik 1 noah diyelim hazinede toplanır farzedelim 5000 kutu açıldı herkes açtığı kutu oranında şansa sahip olarak o altınların sahibi olur (yani ben 100 kutu açtıysam 100x ihtimal bana sen 20 kutu açtıysan 20x ihtimal sana çıkar)
Event Önerisi 2: Şimdi yine bir kutu etkinliğinden bahsedelim.
Rise Kutusu, 100 mağaza parasıyla (ben buna artık RC diyeceğim konunun devamında) alabileceğiniz, günde bir kere olmak üzere 10 sefer açabileceğiniz her seferinde garanti olarak 10 RC kazandıran bir kutudur. 10 gün boyunca hergün 10 RC kazandırdığı için yatırdığınız parayı etkinlik sonuna kadar geri alırsınız. Yani RİSE kutu etkinliğinde kaybetmek yok. Buna ek olarak RİSE kutular her açışta küçük bir miktar ekstra bonus RC kazanma şansı sunar. Ancak bu etkinlikteki en önemli ödül 10.000 RClik büyük ödüldür. Büyük ödülün özelliği etkinlik boyunca yalnızca bir kere değil her kutu açışta şansınıza bağlı olarak çıkabilme ihtimali olmasıdır. Yani aldığınız RİSE kutuları her açtığınızda 10.000 bonus RClik büyük ödülü kazanma şansına sahipsiniz. Büyük ödülü kazandığınız anda size bu ödülü kazandıran kutu çantanızdan silinir. Etkinlik boyunca birden fazla kişi büyük ödülü kazanabilir. Ödül bu durumda kazananlar arasında bölünmez. Büyük ödülü kazanan herkes 10.000 bonus RCnin hemen sahibi olur. (Bu oyuna dışardan para girişini sağlar)
Eksik: Drop sisteminin soul-bound ile entegresi
Öneri: Bence yorumlardaki arkadaşımız haklı bir Rogue classına bir mage drobu gelirse arkadaş dediği gibi satmak ve rogue itemi almak ister. Bunun için droplar classa göre düşmeli bunun başka oyunlarda örnekleri mevcut resim bulamadım bizzat oyun içi resim çekip ekleyeceğim en kısa zamanda. Partilerde ise rng sistemi ile düşen drop ayarlanabilir.
KONU SÜREKLİ GÜNCELLENECEK
Ekli dosyalar
Son düzenleme: