REHBER Rise Online World (Erken Erişim) - Craft Sistemi ve Meslekler

Misanthropicl

Üye
Katılım
13 Eyl 2022
Mesajlar
33
Puanları
18
bilederim o dediğin en iyi ihtimalle şöyle olur skiny si 1 lvlherkes doriondaki geyikleri avlar 5 olanlar tigerları avlar 10 lvl ler kurtları zebraları vs 20 lvl ustu ayıları falan avlar sende 1 lvl de ayı avlıyorsun tekte 1600 exp alıyorsun hangi toplayıcılık tek te 1600 exp verıyor herkes lvl ine göre daha usttekılerı avlarsa skiny kasanla ticaret için yoldan geçerken vuran ayrışmış olur
Ya onemli olan sorunu cozmek, bir fikir bulmak. Yonetim hic bir adim atmiyor, suan ortam tam bir kaos. Bir fikir uretilsin cozum denensin istiyoruz. Bu sekilde devam edemez bu sistem onu anlatmak istiyor craft kasanlar.
 

Justice

Yönetici
Game Designer
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
422
Puanları
93
Kesinlikle öyle size katılıyorum. Sayın yetkilimiz @Justice sizlerin bu konuda bir incelemeniz veya görüşünüz var mıdır ?
Biz oyuncular yukarıda ki yazışmalarda da bahsettiğimiz gibi düzenleme gerektiğini düşünüyoruz. Sizce de durum öyle mi yoksa her şey olması gerektiği gibi mi ?
Vaktiniz olduğunda cevaplarsanız çok memnun kalırım. İyi çalışmalar

Hepsini inceleyip, ihtiyaç duyulan alanlara müdahale edeceğiz.
 

Justice

Yönetici
Game Designer
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
422
Puanları
93
1-Tailoringde bir item basinca 200 exp gelirken bekleme suresi 5 dakika. 1 level almak icin durmadan craft basildiginda 3 gun suruyor level almak. Bu sorun is listenizde mi ?
2- Leatherworkingde var muhtemelen diger butun mesleklerde de var, 8 level kastim meslegi, 8 level item basacakken 30 levelde isleyebildigim materyaller eklenmis ben bunu pazardan cekmek disinda hic bir sey yapamam. Bunu duzeltmek is listenizde mi ?
3- Hic bir yerde skinning yaratiklari yok (var diyen oyuncular cikacak. Sizin yuzunuzden yok siz skinning tailoring leatherworking kasmadiginiz halde o yaratiklari kesiyorsunuz cunku, biz 3 level olduk 12 level olduk pesinde degiliz meslegi fullemeye calisiyoruz insaf!!!) Skining yaratiklarinin herkese acik olmasini engellemek listenizde mi ?
4-Cok guzel soylemissiniz, fiyatlari oyuncular belirler. Eger 16 saat pc basinda oturup asgari ucret pesinde hayaller kuranlarin sitelere sattigi gbleri ceken kullanicilar pazarlardan toplu materyal cekerek seri uretime gectiler. Seri uretimler sonucu yemek yiginlari olustu dolayisiyla da satilmadigi icin fiyatlar yerlerde. Zararina meslek neden kasilir ? Bu fiyatlari siz belirliyorsunuz diyip isin icinden kacmamak da listenizde mi ?

Sevgiler iyi calismalar

Merhaba,

Her meslekte max üretim eşyasına sahip olduğunuz varsayılarak ve en yeni seviyedeki eşyayı ürettiğiniz varsayılarak ortalama süreler belirlendi. Tailoring'te hesaba dahil etmediğiniz şey şu: Her pamuk işlemesi size terzilikte deneyim puanı sağlıyor.
Mesleklerle ilgili soru-cevap yayını vardı onu izleyebilirseniz/dinleyebilirseniz bir göz atın lütfen, olmazsa yazı haline çevrilmiş konusu da mevcuttu oraya da göz atabilirsiniz.
Ben her şeyi açıklıyorum, hiçbir sorudan da kaçmıyorum ama her şeyi farklı yerlerde defalarca açıklamak bana vakit kaybettiriyor. Bu tür vakitler de oyuna yapacağım katkıdan çalıyor. Biraz araştıralım, bilgiye ulaşmaya çalışalım.

Sevgiler
 

RickSancheZz

Üye
Katılım
14 Nis 2022
Mesajlar
1,503
Puanları
113
Toplayicilik diye bir meslek olmadigini anlamiyorsun hala. Toplamak meslek degildir, meslek disinda kalanlar meslek sistemini bozuyor. Neyse kime neyi anlatiyorum anlamamak da israrcisin, cunku sen muhtemelen cooking itemlerini satip ore aliyorsun cunku oyun senin ore toplamini zorlastirdi. Onu da kapatirlarsa hic bisey yapamam diyorsun ama oyle degil iste. Herkes kendi isine baksa her meslegin kendi icinde dinamigi olacak avantaji dez avantaji olacak. Sistemi mantiksiz sekle sokmaya calismam diyorsun, bu halinden memnunsan tepe tepe kullan al senin olsun :)

sen kabul etmesende bu oyunda toplayıp satmakta var oyunu senmi tasarladında yok diyorsun, isteyen meslekte ilerler isteyen toplamada ilerler ve satar
 

Misanthropicl

Üye
Katılım
13 Eyl 2022
Mesajlar
33
Puanları
18
Merhaba,

Her meslekte max üretim eşyasına sahip olduğunuz varsayılarak ve en yeni seviyedeki eşyayı ürettiğiniz varsayılarak ortalama süreler belirlendi. Tailoring'te hesaba dahil etmediğiniz şey şu: Her pamuk işlemesi size terzilikte deneyim puanı sağlıyor.
Mesleklerle ilgili soru-cevap yayını vardı onu izleyebilirseniz/dinleyebilirseniz bir göz atın lütfen, olmazsa yazı haline çevrilmiş konusu da mevcuttu oraya da göz atabilirsiniz.
Ben her şeyi açıklıyorum, hiçbir sorudan da kaçmıyorum ama her şeyi farklı yerlerde defalarca açıklamak bana vakit kaybettiriyor. Bu tür vakitler de oyuna yapacağım katkıdan çalıyor. Biraz araştıralım, bilgiye ulaşmaya çalışalım.

Sevgiler
Buradaki yazilanlar oyuncularin, oyun deneyimlerinden cikan fikirlerdir, biz bunlari kendi hayal dunyamizdan yaratmiyoruz yani burada okuduklariniz sizin icin vakit kaybi degil oyununuzu gelistirmeniz adina sizin icin birer farkindalik yaratacak ogelerdir. Ben forumu aglama duvari olarak kullanmiyorum bir yazar iki yazar adim atilmiyorsa oynamam olur biter. Sadece size anlik oyun ici bildirim yapiyorum bu konuda adim atilmayacagini sozlerinizden niyet okuyuculugu yapiyorum tesekkur ediyorum.
Ben sizin butun yayinlarinizi ayrica inceledim.
Sevgiler iyi calismalar.
 

Mitraileusse

Üye
Katılım
23 Haz 2022
Mesajlar
160
Puanları
28
Buralar yine karışmış Bence meslek sahibi olmayan insanlarında toplama yapması oyuncuyu oyunda tutma planı .
Tavuklardan hiç söz eden yok onlar level bile istemiyor gören alıor ve 20 damage istiyor okçu mage direk ks atıor ks bile atmıor direk dokunsa ölüyor zaten yaratık .
 
Son düzenleme:

Wildbaba

Üye
Katılım
9 Tem 2022
Mesajlar
120
Puanları
28
Justice,Atıl taşları muadilini vermek yerine Rough Stona ve Stoneblock'a çevirerek adeta piyasayı Rough ve StoneBlock'a boğdunuz.
Daha ortada klan binası yok ve şuan bu bolluk sebebiyle Rough Stonelar 1000 coins Stoneblocklar 4000 coinse alıcı buluyor.
Şuan bir çok hedefi olan uzun vadeli klan sadece Stoneblok'larla klan binalarını fulleyecek adeti stoklar duruma geldi hemde komik paralara.
Rough Stone 5000 coinsden sayenizde 1000 coinse düştü.Şimdi biz bunları depolasak ne olur ? Alan 3 kuruştan topladı zaten bunları.
Biz Marble ve Granite toplayıp bassak ne olur basmasak ne olur bu saatten sonra.Zaten 10 saatte 500 tane işlenmemiş toplanıyor işlediğin zaman Rough stoneları ayırdığın zaman 50 adet işlenmiş 24-32 formülü taşı günde birikiyor.Ayda 1500 adet toplasa bir taşçı hiçbirşey kazanamaz.2 dakika Limestone toplatıyosun ,1.5 dakika Granite toplatıyosun içindende bir ton Rough stone atıyor.Kaç defa granite taşı kırarken hepsinden Rough stone attığını gördüm.Limestone ve Granitede %20-30 civarı seviye taşı atma durumu var.
Böyle biz nası stok tutucaz ?
Golden Ore toplayan %100 oranda golden ore alıyor biz ise %30 granite alma şansımız.Hem 2 kat geç toplatıp hemde %70-80 Rough Stone atması can sıkıyor.
Bu şekilde taşçılığı kimse yapmaz.
4k dan bir çok klan Stoneblock topladı şimdiden bitirdi işi kim marble'a 200bin coins versin ? Kim granite 1m para versin ?
Elimdeki atıl taşlardan 900bin ihtiyaç fazlası Rough stone çıktı hepsini mecbur sattım 2-3 tane rakibim çoğaldı.Ortalık taşçı dolu.
Hem muadili vermeyerek stoklarımızı yok ettiniz hem verdiğiniz çöp taşlarla gidin kendinize bol bol rakip çıkarın dediniz.3 kişiyi 32 yapacak taşı sattım ben mecbur kalıp.
Taşçılık mesleğini baştan aşağı rezil ettiniz.
Bari bir tanıtım fotosu koyunda bu Stoneblockları adam gibi fiyattan satalım.
4kdan hatta 3klardan onbinlerce stoneblok satanlar yüzünden bir çok rekabetçi klan şimdiden bedavadan klan binasını fulleyecek eğer crafttaki gibi üst seviye olduğunda alt seviye malzeme ürettiğinde xp vermeye devam edecek bir klan bina yükseltme sistemi gelirse.Yazıktır emeğe....

O sebeple
Klan binaları seviye seviye olacaksa
Stoneblocklar maksimum 3 seviyeye kadar iş görmeli.
Marble blocklar 4-7 arası
Granite blocklar 7-10 sv arası.
Siz seviye seviye olacak dediğiniz için bende böyle bir seviye sistemi hayal ederek ona göre rasgele bir örnek ve öneri verdim.
Limestonedan %100 marble
Granite Rocktan %100 granite atmalı.
Rehber bölümünden bir an evvel açıklanmalı ki işe yaramıyor elden çıkarıyım diyip 3-4 kdan koyan tipler ortadan kalksın.
 

neren51

Üye
Katılım
22 Haz 2022
Mesajlar
31
Puanları
18
bilederim o dediğin en iyi ihtimalle şöyle olur skiny si 1 lvlherkes doriondaki geyikleri avlar 5 olanlar tigerları avlar 10 lvl ler kurtları zebraları vs 20 lvl ustu ayıları falan avlar sende 1 lvl de ayı avlıyorsun tekte 1600 exp alıyorsun hangi toplayıcılık tek te 1600 exp verıyor herkes lvl ine göre daha usttekılerı avlarsa skiny kasanla ticaret için yoldan geçerken vuran ayrışmış olur
kanka kesinlikle haklısın, keşke skinnig knife çalışıyor olsa :)
 

Bogateg

Üye
Katılım
10 Nis 2022
Mesajlar
135
Puanları
28
Hepsini inceleyip, ihtiyaç duyulan alanlara müdahale edeceğiz.
Tier1 kıyafetlere düzenlenmeli gerçekten bu haliyle hiç avantajlı değil +75 in gelmesiyle birlikte battle priestle çok kırılgan oldu, malumunuz alfa da bile açık olan tüm sistemi halen açılmadı , birde craftta ki kıyafetlerde pek işlevsel degil
 

Justice

Yönetici
Game Designer
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
422
Puanları
93
Tier1 kıyafetlere düzenlenmeli gerçekten bu haliyle hiç avantajlı değil +75 in gelmesiyle birlikte battle priestle çok kırılgan oldu, malumunuz alfa da bile açık olan tüm sistemi halen açılmadı , birde craftta ki kıyafetlerde pek işlevsel degil

Birçok alana düzenleme gelecek.
 

ametay

Üye
Katılım
2 Nis 2022
Mesajlar
56
Puanları
8
10200 Copper ore (5k) 150m, 10 level oluyorsunuz!

36000 iron ore (7k) 250m , tahmini 16 oluyoruz !


Ayrıca 46200 kömür (6k) 275m

Yani yaklaşık 7 GB harcayıp sadece 16 level BLACKSMİTHİNG olabiliyorsunuz;)

ben yandım, siz yanmayın :D

çok fazla değil mi? en azından kömür isterleri düşse iyi olurdu :d @Justice
 

Wildbaba

Üye
Katılım
9 Tem 2022
Mesajlar
120
Puanları
28
Birçok alana düzenleme gelecek.
Valla taşcılığa daha ellemeyin günde maksimum üst seviye 30 veya 40 işlenmiş taş çıkarabiliyoruz 1.5aydır uğraşıyoruz.Bunu kolaylaştırırsanız üst seviye taşların değeri kalmaz.Ayrıca ipini koparan klan binasını fuller.Zamanında taşlarımızın muadilini zaten vermediniz üstüne kolaylaşırsa ve hızlı toplanırsa bunları toplayan taşcı kalmaz! İnsanları temelli oyundan soğutursunuz.Klan binası projenizde baştan çöker.En üst seviye taşdan dahi %75 roughstone atıyor keza Marble'da öyle bu şekil 1.5 ay uğraştık en azından az topladık ama değerli olur diye düşündük bu değerde ortadan kalkarsa bu mesleği yapmanın esprisi kalmaz.Sürekli bir değişim insanları yıldırır.Onun bunun lafıyla geçmiş emekleri heba edecek bir icraat yapmayın lütfen.Üst seviye taş sayısı ve toplama hızı artarsa muadil verilmeyen taş faciasından sonra 2.bir emek ziyanını kaldırmaz zaten yapan az hiç kalmaz bunu bilin.Çünkü siz taşların muadilinin daha zorlaştırıldığı için verilmediğini söylemiştiniz.Bu iş kolaylaşırsa söylemlerinizle yaptıklarınızla çelişkili bir icraat yapmış olursunuz.Burada 1.5 aydır büyük emek verilmiş durumda tüm taşcılar zor şartlarda bu taşları topladı ben bu mesajı emeğimiz tekrar ziyan olmasın diye açıkça yazıyorum canınız sıkıldıkça bunlarla oynayıp yeni bir emek ziyanı vermeyin diye daha bu düzenleme gelmeden kaygılarımı dile getirme gereği hissettim ve lütfen emeği yok edecek bir değişim yapmayın.Death walleye taş ekleyecekseniz ekleyin ama bunun süreleriyle granite rock taşlarından atan üst seviye taş sayısıyla vs rica ediyorum oynamayın lütfen.Bakın farm dahi yapamıyorum günde 10 saat craft yapıp 40 işlenmiş taş anca üretiliyorum.Çarımı dizmek için sadece buraya odaklandım eminim benim gibi sade crafta odaklanan çok taşcı vardır.Bu emeklerde karşılığını bulmazsa geçmişte ki gibi artık oyunu silip çekip gitmekten başka çare kalmaz! Emek veren insanların taleplerini kaale alın lütfen.Son seviyelere yaklaşmış uzun aylar emek vermiş bir taşcı olarak mevcut sistemin gayet iyi olduğunu düşünüyorum.Taş toplama sistemi zorluk seviyesi tam oturmuş durumda bence.Mesleği yapan olarak benim bu düşüncem değerli bir geri bildirimdir bunu dikkate alırsanız sevinirim.

Taşcılığa düzenleme yapacaksanız şu konularda sıkıntı var onlar çözülürse mesele kalmaz.
1-Atıl taş formüllerine Old Marble ve Old Granite hariç artık gerek kalmadı onlar kaldırılmalı
2-Limestone ve Granite Rock topladığımızda Marble ve Granitelerin ağırlıkları 1 şekilde invonterye düşüyor.Bu sebeple Marble ve Granitleri önce Old marble ve granite formülüyle çevirmek daha sonra işlemek zorunda kalıyoruz.Bu bize vakit kaybettiriyor.Limestone ve Granit Rock taşlarından düşen Marble ve Granitlerin ağırlıkları 4 olarak düzenlenmeli.Bu yapılırsa Old marble ve granite formülleride kaldırılabilir.

Benim gördüğüm sorunlar bunlar not alırsanız sevinirim...
 
Son düzenleme:

RickSancheZz

Üye
Katılım
14 Nis 2022
Mesajlar
1,503
Puanları
113
craft güncellemesinden sonra müsait olursanız bu konuyuda güncellermisiniz ?
Rare silah üretiminde 1 adet shard istediği belirtilmiş oyunda 2 adet isteniyor
 

ELYSIAN

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
17
Puanları
3
Burhan bey , enhanced imperiallerin oyun içi görüntüsü ile infografikte ki görüntüsü bir biri ile uyumlu değil ve weapon armor üretimin de epic weapon shard istememekte bildirmek istedim. iyi çalışmalar @Justice
 

ametay

Üye
Katılım
2 Nis 2022
Mesajlar
56
Puanları
8
craft güncellemesinden sonra müsait olursanız bu konuyuda güncellermisiniz ?
Rare silah üretiminde 1 adet shard istediği belirtilmiş oyunda 2 adet isteniyor
Onu yayında 2 tane olacak diye not almıştı Burhan Bey, yayını izle anlarsınız
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt