İstek Rogue Rush Skilleri

enginbrcn

Üye
Katılım
23 Nis 2021
Mesajlar
21
Puanları
3
İsteğim: Rush yeteneğinin, Rogue sınıfının ortak yeteneği olarak kalması. %100 hız artışı gibi bir yeteneğin sadece Assasination'a verilmesi doğru değil.

Assasination alt sınıfı zaten yeterince önceliği olan, nitelikli, daha üst düzey yeteneklere (Camouflage, Shuriken, Bloodlust, Rush, seri kombo ataklar vb.) sahipti. Sınıf arkadaşı olan Archer ve Scout'tan zaten açık ara iyiydi. Bunu da anlayışla karşılıyorum, normaldir. Oyunun başından beri de böyleydi. Ancak, Scout'ın yeteneğini Rush I ve II diye ayırıp aynı sınıfın özelliklerini alt sınıflarda farklı karakterlere yeniden farklı seviyelerde açtırmak çok mantıklı gelmiyor açıkçası. Ayrıca, Rush II ise Archer alt sınıfı için tam bir hüsrana dönüşmüş durumda. Madem hem Assasination hem de Scout alt sınıfının kendi Rush yetenekleri var, Archer alt sınıfının neden olmasın? Rush III gibi... Maden oyunun başından beri Scout bir yetenek sınıfı, yani bir Assasination veya bir Archer gibi kendi atak skilleri yok, ortak kullanılan bir skill grubu gibi yapılandırıldı. Şimdi neden Assassination bunun bile üstüne çıkıyor?

Şimdiye kadar Archer olarak %100 hızla oynadığımız oyunu şimdi % 75 ile oynamak azaba dönüştü. En nihayetinde foruma konu açarak belki sesimi duyururum dedim. Umarım bu isteğimde, oyun oynarken sinir olan, haksızlığa uğradığını, hatta bilerek geriye itildiğini, karakterin özelliklerinin elinden alındığını düşünen Rogue sınıfı tek Archer ben değilimdir.
MMORPG tarzı tüm oyunlarda Rogue sınıfının ana yeteneğidir hız, bunu ninja, suikastçi, izci veya okçu diye ayırmak hiç adil değil, mantıklı da gelmiyor.

Oyunda hızı seven ve uzun yıllardır yüzlerce oyun oynamış birisi olarak, oyunda karakterimi seçerken bile hıza dikkat ederek Archer seçtim. Ancak, 23 Eylül 2022 de yapılan 3.1.0 güncellemesi ile; Rogue Scout bölümünde bulunan Rush yeteneğinin hızı %100 arttırma özelliği %75 olarak güncellendi. Bunun yerine Rogue Assasination bölümüne hızı %100 arttırma özelliği veren Rush II yeteneği eklendi. Zaten hali hazırda üst düzey yeteneklere sahip olan Assasination alt sınıfı, özellikle Carnage, Blinding Thrust ve Slide süper yetenekleri yetmezmiş gibi bir de %100 hız artışını kullanabilen tek Rogue olmuş. BU HİÇ ADİL DEĞİL!

Peki Archer'ın suçu ne?

Tamam, Death Valley'de (DV), ırk savaşlarında en çok tercih edilen sınıf Rogue Assasination. Oyun yapımcıları da bunun farkında ve buna ağırlık veriyorlar, daha da iyileştiriyorlar vs. anlıyorum. Ancak Assasination'ı iyileştirirken diğer sınıfları da ezmeyin lütfen. Assasination'ı bu kadar da ilahlaştırmaya gerek yok. Ayrıca, Assasination'ı geliştirip güçlendirirken veya yeteneklerle donatırken diğer sınıflardan yetenek kısmak yerine yeni yetenekler eklemek daha hoş olacaktır diye düşünüyorum.

Archer ister istemez menzilli savaşmak zorunda. DV'de bir Archer'ın bir Assasination'a karşı mesafesini koruması veya kaçması artık imkansız bir hale geldi. Archer'ın yaptığı ataklar, kullandığı yetenekler Assasination'a göre zaten çok çok az, yetersiz ve çok tekdüze bir halde. Varsa yoksa ok atmak 20 yeteneğin 18'i Bow'a dayalı (%90'ı yani) ve hepsi birbirinin türevi vb. Assasination'da 14 yeteneğin 4'ü (Camouflage, Rush II, Shuriken, Slide vs. neredeyse 3'te 1'i). Yani asıl yeteneklerinin renklenmesi gereken karakter Archer. Ama siz gidip, elde edebileceği yetenekleri de kısıyorsunuz. Kaldı ki daha oncde dediğim gibi Archer ve Assasination saldırı grubu yetenekleri olan bir alt sınıf. Bence bu tarz ayrıcalıklar kazandıracak ve belirleyici olacak olan alt sınıf Scout olmalı. Rush II gibi bir yeteneği Assasination'a vererek yanlış yaptığınızı, oyun mekaniğini ciddi derecede bozduğunu düşünüyorum. Güncelleme geldiğinden beri alışmaya çalışıyorum %75'lik hıza ancak mümkün değil. Kendi Rogue alt sınıfım benden daha hızlı, şaka gibi.

Daha da uzatmak detaya girmek istemiyorum. Umarım açıklayıcı olabilmişimdir. Hız konusunu alt sınıfa değil, doğrudan Rogue veya ortak bir Scout yetenek grubuna verilmeli. Ya da farklı bir yetenek ağacı ile tercih edilebilir bir forma da dönüştürebilirsiniz. Ne yaparsınız bilmiyorum, ancak ben %100 hız yeteneğimi geri istiyorum.

Not: Archer'a %100 yeteneğini geri verip, Assasination'ı %125 yapmayın lütfen :)
 

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
942
Puanları
93
Kardeşim zaten 50 metreden vuruyorsun. Stepbackle 30 metre ziplayip kaciyorsun. Hala itiraz ediyorsunuz gerçekten anlamiyorum sizi. Bence tamamen kaldirmalari gerekiyordu dua edin yüzde 75 yaptilar. 50 metreden z1z1 yaparak oyunculuk olmuyor.
 

Nart

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
374
Puanları
63
@Pitou dediği gibi eğer okçu z1 z1 skil vuran bir sınıf olmaktan çıkıp, yetenek gerektiren bir hal alırsa o zaman biz de bu tarz konuları destekleriz.


Mevcut hali ile okçu güçlenirse, herkesi oyundan soğutacak bir hale evriliyor.
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,364
Puanları
113
Bu oyuna özel tercih ettiniz yani okçu sınıfını anladığım kadarı ile.

Çünkü diğer oyunlarda okçu hem en uzaktan vuran hemde en hızlı koşan değil.

Ama assassin Türkçe anlamı ile suikastçi sınıfı her oyunda en hızlı anlık tek hedefe en yüksek dmg vurup kaçış mekaniği ile kurtulan sınıftır.

DV de bu kadar çok olan okçu popülasyonunun sebebi her yönden avantajlı oluşu.

Bkz. Priest gelen nerf ile oyundan silindi siz en azında hala oynayabiliyorsunuz okçuyu.
 

Archantos

Üye
Katılım
2 Ağu 2022
Mesajlar
325
Puanları
43
@Pitou dediği gibi eğer okçu z1 z1 skil vuran bir sınıf olmaktan çıkıp, yetenek gerektiren bir hal alırsa o zaman biz de bu tarz konuları destekleriz.


Mevcut hali ile okçu güçlenirse, herkesi oyundan soğutacak bir hale evriliyor.
Ya priest harici kim z1z1 oynamıyor ? Priest harici hangi sınıfa özel yetenek gerekiyor ?

Mageler komut dinleyip skill atıyor
Warrıor , Asas makro zaten
Okçu z1

eeee şimdi ne oldu biz z1 olduk.

Yukarıda ki yazıyı okumadım konu okçu olunca yazılan şeyler genelde hep aynı. Anlatmak istedigim şudur ;
.Kafa kafaya girince 3-5 combo düzgün çalışmıyor ( duran priestler hariç ) karşıda ki rakip hareket ederek ve dönerek vurduğu zaman 3-5 skilli kafayı yiyor.
.Durduğumuz yerden ok atıyoruz döne döne kaça kaça vuramıyoruz
.Skillerimiz objeye takılıyor

Bir adet klanın 3-4 parti okçu pkya çıkıp tek komut dinlediği yerde oyunu soguttukları doğrudur. Fakat bunu komple okcu jobuna yansıtmanız haksızlıktır
 

enginbrcn

Üye
Katılım
23 Nis 2021
Mesajlar
21
Puanları
3
Kardeşim zaten 50 metreden vuruyorsun. Stepbackle 30 metre ziplayip kaciyorsun. Hala itiraz ediyorsunuz gerçekten anlamiyorum sizi. Bence tamamen kaldirmalari gerekiyordu dua edin yüzde 75 yaptilar. 50 metreden z1z1 yaparak oyunculuk olmuyor.
Siz nasıl bir toksik oyuncusunuz arkadaşım. Hangi bow 50m menzilli? Hangi skill 30m zıplıyor? Hangi skill i tamamen kaldırmaları gerekiyormuş da kaldırmadıkları için dua etmemiz gerekiyor? Bunlar ne biçim yorum, anlamıyorum. Ne çok abartmışsınız Archer'ı gözünüzde. DV karşılaştığınızda saniyede 3-4 skill ile kombo atıp öldürüp geçiyorsunuz yanından, gerçekçi olun lütfen. Bir tek son cümlenizin son 4 kelimesini kayda değer alıyorum. Gerçekten de z1 oynayarak oyunculuk olmaz. Benim itirazım da buna zaten. Mesajımda da açıkça yazdım, "Varsa yoksa ok atmak 20 yeteneğin 18'i Bow'a dayalı (%90'ı yani) ve hepsi birbirinin türevi" dedim. Ben de okçunun sadece z1 ile oynanan bir karakter olmasından şikayet ediyorum zaten. Sizin Assasination'da şuan kullandığınız skillerin %90'ı dagger lara dayalı olsa, emin olun siz de zevk almazdın oynadığınız oyundan. Siz nasıl yeteneklerinizi sürekli aktif kullanıyorsan, Camouflage olmadan Rush II kullanmadan nasıl DV'de gezmiyorsanız ben de Archer'a özgü skill olsun, en azından elinde olan sınırlı 2-3 yeteneği almayın, elindeki skilleri de alıp karakteri oynanamaz derecede zayıflatmayın dedim. Siz sırf Assasination oynuyorsunuz diye ya da ben sırf Archer oynuyorum diye, kimse size veya bana özel karaktere skill ekleyip çıkarmaz. Bu kadar abartılı konuşmanıza gerek yok. Ben konuda sadece rahatsızlığımı bildiriyorum, hepsi bu. Siz "Stepbackle 30 metre ziplayip kaciyorsun." demişsiniz. Karakter karalama yapmıyorum burada, istekte bulunuyorum. Ben de, "Assasination Slide ile 30 m ileri zıplıyor." demiyorum. Ayrıca gayet de güzel bir skill Slide, gerçekten takdir ediyorum düşünüp uygulamaya koyanları.

@Pitou dediği gibi eğer okçu z1 z1 skil vuran bir sınıf olmaktan çıkıp, yetenek gerektiren bir hal alırsa o zaman biz de bu tarz konuları destekleriz.


Mevcut hali ile okçu güçlenirse, herkesi oyundan soğutacak bir hale evriliyor.
Güçlendirin demedim arkadaşım. Öyle bir talebim de yok. Mesajımı tamamen yanlış algılıyorsunuz. Dediğim şu; "Assasination'ı geliştirip güçlendirirken veya yeteneklerle donatırken diğer sınıflardan yetenek kısmayın." Bir karaktere yeni yetenekler, özellikler, güçler vs. eklerken diğerine eklemeseniz bile, kısmayın. Denge bozuluyor, dediğim bu.

Bu oyuna özel tercih ettiniz yani okçu sınıfını anladığım kadarı ile.

Çünkü diğer oyunlarda okçu hem en uzaktan vuran hemde en hızlı koşan değil.

Ama assassin Türkçe anlamı ile suikastçi sınıfı her oyunda en hızlı anlık tek hedefe en yüksek dmg vurup kaçış mekaniği ile kurtulan sınıftır.

DV de bu kadar çok olan okçu popülasyonunun sebebi her yönden avantajlı oluşu.

Bkz. Priest gelen nerf ile oyundan silindi siz en azında hala oynayabiliyorsunuz okçuyu.
Evet arkadaşım, bu oyuna özel olarak Archer tercih ettim. Önce internet sitesine girdim, oyunun hikayesini okudum ve bir taraf tuttum (ırkımı belirledim). Daha sonra oyundaki karakter sınıflarına ve alt dallarını inceledim karakter sınıfımı seçtim. Oyun içi yaratıklara baktım, tanıtım videolarını izledim vs. Dediğiniz gibi diğer oyunlarda da okçu en uzaktan vuran değil, ki bu oyunda da değil zaten. Mage'lerin menzili okçudan daha fazla. Gene dediğiniz gibi diğer oyunlarda okçu en hızlı koşan da değil ama yetenekleri olan bir karakter. Bu oyunda da mesela Dexterity özelliğini 255 puana tamamlamış full yetenekli bir okçunun becerileri ile fark yaratması lazım. Ancak, maalesef öyle olmuyor :) "Ama assassin Türkçe anlamı ile suikastçi sınıfı her oyunda en hızlı anlık tek hedefe en yüksek dmg vurup kaçış mekaniği ile kurtulan sınıftır." Bu dediğinize katılmıyorum. Assasin her oyunda en hızlı diye bir şey yok. 100'lerce oyun oynadım, böyle bir klişe duymadım görmedim de. Okçu ve suikastçi karakterleri bu oyunda aynı yetenek grubu altındalar ancak biri ile diğeri arasında uçurum oluşmaya başladı. DV de bu kadar çok olan okçu popülasyonunun sebebi her yönden avantajlı oluşu değil, siz de biliyorsunuz ki hepsi bir araya toplanı z1 ile aynı kişiye saldırarak BP arttırmak üzerine oynuyorlar. Nasıl Mage'ler toplu halde durup aynı noktaya senkronize atak yapıyorsa, okçunun ki de aynı taktik. Bunun sebebi "her yönden avantajlı oluşu değil", ki zaten öyle bir karakter olamaz, her karakterin en az bir başka karaktere baskın üstünlüğü vardır. Kaldı ki hiçbir karakter her yönden avantajlı değil, Assass bile (henüz). Ama bu gidişle Assassin vs de tüm karakterleri geçer (açık ara). Priest gelen nerfler konusunda da hak veriyorum size, oyunun başından bu zamana kadar karakteristik özellikleri en çok değiştirilen karakter o oldu sanırım.
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,364
Puanları
113
Siz nasıl bir toksik oyuncusunuz arkadaşım. Hangi bow 50m menzilli? Hangi skill 30m zıplıyor? Hangi skill i tamamen kaldırmaları gerekiyormuş da kaldırmadıkları için dua etmemiz gerekiyor? Bunlar ne biçim yorum, anlamıyorum. Ne çok abartmışsınız Archer'ı gözünüzde. DV karşılaştığınızda saniyede 3-4 skill ile kombo atıp öldürüp geçiyorsunuz yanından, gerçekçi olun lütfen. Bir tek son cümlenizin son 4 kelimesini kayda değer alıyorum. Gerçekten de z1 oynayarak oyunculuk olmaz. Benim itirazım da buna zaten. Mesajımda da açıkça yazdım, "Varsa yoksa ok atmak 20 yeteneğin 18'i Bow'a dayalı (%90'ı yani) ve hepsi birbirinin türevi" dedim. Ben de okçunun sadece z1 ile oynanan bir karakter olmasından şikayet ediyorum zaten. Sizin Assasination'da şuan kullandığınız skillerin %90'ı dagger lara dayalı olsa, emin olun siz de zevk almazdın oynadığınız oyundan. Siz nasıl yeteneklerinizi sürekli aktif kullanıyorsan, Camouflage olmadan Rush II kullanmadan nasıl DV'de gezmiyorsanız ben de Archer'a özgü skill olsun, en azından elinde olan sınırlı 2-3 yeteneği almayın, elindeki skilleri de alıp karakteri oynanamaz derecede zayıflatmayın dedim. Siz sırf Assasination oynuyorsunuz diye ya da ben sırf Archer oynuyorum diye, kimse size veya bana özel karaktere skill ekleyip çıkarmaz. Bu kadar abartılı konuşmanıza gerek yok. Ben konuda sadece rahatsızlığımı bildiriyorum, hepsi bu. Siz "Stepbackle 30 metre ziplayip kaciyorsun." demişsiniz. Karakter karalama yapmıyorum burada, istekte bulunuyorum. Ben de, "Assasination Slide ile 30 m ileri zıplıyor." demiyorum. Ayrıca gayet de güzel bir skill Slide, gerçekten takdir ediyorum düşünüp uygulamaya koyanları.


Güçlendirin demedim arkadaşım. Öyle bir talebim de yok. Mesajımı tamamen yanlış algılıyorsunuz. Dediğim şu; "Assasination'ı geliştirip güçlendirirken veya yeteneklerle donatırken diğer sınıflardan yetenek kısmayın." Bir karaktere yeni yetenekler, özellikler, güçler vs. eklerken diğerine eklemeseniz bile, kısmayın. Denge bozuluyor, dediğim bu.


Evet arkadaşım, bu oyuna özel olarak Archer tercih ettim. Önce internet sitesine girdim, oyunun hikayesini okudum ve bir taraf tuttum (ırkımı belirledim). Daha sonra oyundaki karakter sınıflarına ve alt dallarını inceledim karakter sınıfımı seçtim. Oyun içi yaratıklara baktım, tanıtım videolarını izledim vs. Dediğiniz gibi diğer oyunlarda da okçu en uzaktan vuran değil, ki bu oyunda da değil zaten. Mage'lerin menzili okçudan daha fazla. Gene dediğiniz gibi diğer oyunlarda okçu en hızlı koşan da değil ama yetenekleri olan bir karakter. Bu oyunda da mesela Dexterity özelliğini 255 puana tamamlamış full yetenekli bir okçunun becerileri ile fark yaratması lazım. Ancak, maalesef öyle olmuyor :) "Ama assassin Türkçe anlamı ile suikastçi sınıfı her oyunda en hızlı anlık tek hedefe en yüksek dmg vurup kaçış mekaniği ile kurtulan sınıftır." Bu dediğinize katılmıyorum. Assasin her oyunda en hızlı diye bir şey yok. 100'lerce oyun oynadım, böyle bir klişe duymadım görmedim de. Okçu ve suikastçi karakterleri bu oyunda aynı yetenek grubu altındalar ancak biri ile diğeri arasında uçurum oluşmaya başladı. DV de bu kadar çok olan okçu popülasyonunun sebebi her yönden avantajlı oluşu değil, siz de biliyorsunuz ki hepsi bir araya toplanı z1 ile aynı kişiye saldırarak BP arttırmak üzerine oynuyorlar. Nasıl Mage'ler toplu halde durup aynı noktaya senkronize atak yapıyorsa, okçunun ki de aynı taktik. Bunun sebebi "her yönden avantajlı oluşu değil", ki zaten öyle bir karakter olamaz, her karakterin en az bir başka karaktere baskın üstünlüğü vardır. Kaldı ki hiçbir karakter her yönden avantajlı değil, Assass bile (henüz). Ama bu gidişle Assassin vs de tüm karakterleri geçer (açık ara). Priest gelen nerfler konusunda da hak veriyorum size, oyunun başından bu zamana kadar karakteristik özellikleri en çok değiştirilen karakter o oldu sanırım.
Yazdıkların saçmalık dostum. Ama sende kabul edecek cesaret yok. Mage range i okçudan uzun değil bu yalan.

Hangi oyunda asas okçudan yavaş isim ver?
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,364
Puanları
113
Nasıl değil rise online yönetimi söylüyor bunu. Elven Bow var sadece mage rangesine girmeden vurman için tüm okçulardada Elven Bow ile gezmiyor
Yönetim neler neler söyledi yalan çıktı.

Sen oyuncusun çık dene.

Millet deliye döndü kaç aydır okçu uzaktan vurup yakalanmıyor diye.
 

enginbrcn

Üye
Katılım
23 Nis 2021
Mesajlar
21
Puanları
3
Yönetim neler neler söyledi yalan çıktı.

Sen oyuncusun çık dene.

Millet deliye döndü kaç aydır okçu uzaktan vurup yakalanmıyor diye.
Size göre yönetim yalan söylüyor, benim yazdıklarım da saçmalık. Yani doğru ve haklı olan sizsiniz, öyle mi? Biz de aynı oyunu oynuyoruz arkadaşım. Oynadığım karaktere, yaptığım hareketlere, kullandığım skillere, gördüklerime, gözlerime mi inanayım, senin yok öyle değil böyle dediklerine mi?
Yazdıkların saçmalık dostum. Ama sende kabul edecek cesaret yok. Mage range i okçudan uzun değil bu yalan.

Hangi oyunda asas okçudan yavaş isim ver?
Yukarıda sayfalarca metin yazdım, bu kanıya nereden vardınız anlamadım? Hangi sözümde Assassination, Archer'dan yavaş veya yavaş olsun dedim de siz isim ver diyorsunuz? Yazdıklarımı iyi okuyunuz. Talebim, zaten oyunun başından beri var olan Archer'ın eski hızının geri verilmesi, bu kadar. Karakterin kasıtlı olarak yavaşlatılması hoş değil. Hız yeteneğinin, Rogue sınıfına ait olduğunu, sadece Assassination'a değil tüm Rogue'ların ortak kullanabileceği bir skill haline getirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Kendimi tekrar ettirmeyin lütfen. Umarım açıklayıcı olmuştur.
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,364
Puanları
113
Size göre yönetim yalan söylüyor, benim yazdıklarım da saçmalık. Yani doğru ve haklı olan sizsiniz, öyle mi? Biz de aynı oyunu oynuyoruz arkadaşım. Oynadığım karaktere, yaptığım hareketlere, kullandığım skillere, gördüklerime, gözlerime mi inanayım, senin yok öyle değil böyle dediklerine mi?

Yukarıda sayfalarca metin yazdım, bu kanıya nereden vardınız anlamadım? Hangi sözümde Assassination, Archer'dan yavaş veya yavaş olsun dedim de siz isim ver diyorsunuz? Yazdıklarımı iyi okuyunuz. Talebim, zaten oyunun başından beri var olan Archer'ın eski hızının geri verilmesi, bu kadar. Karakterin kasıtlı olarak yavaşlatılması hoş değil. Hız yeteneğinin, Rogue sınıfına ait olduğunu, sadece Assassination'a değil tüm Rogue'ların ortak kullanabileceği bir skill haline getirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Kendimi tekrar ettirmeyin lütfen. Umarım açıklayıcı olmuştur.
Olmadı malesef. Sadece kendi canının istediği olayı cımbızla çekip alıyorsun.

Ben bp oynadığım için skill mesefasi ile ilgili kendi deneyimim yok zaten söylemedimde.

Şu forumda 100lerce şikayet konusu ve birçok video mevcut kim hangi mesafeden vuruyor diye. Bu kadar oyuncu varken sen tutturmuşsun kendi görüşün en doğru diye.

Üstte kendi yazında başka oyunda okçu yavaş burda hızlı diye geldim diyorsun. Sonra haksızlık diyorsun. Haksızlık filan yok zaten her oyunda bu şekilde.
 

enginbrcn

Üye
Katılım
23 Nis 2021
Mesajlar
21
Puanları
3
Olmadı malesef. Sadece kendi canının istediği olayı cımbızla çekip alıyorsun.

Ben bp oynadığım için skill mesefasi ile ilgili kendi deneyimim yok zaten söylemedimde.

Şu forumda 100lerce şikayet konusu ve birçok video mevcut kim hangi mesafeden vuruyor diye. Bu kadar oyuncu varken sen tutturmuşsun kendi görüşün en doğru diye.

Üstte kendi yazında başka oyunda okçu yavaş burda hızlı diye geldim diyorsun. Sonra haksızlık diyorsun. Haksızlık filan yok zaten her oyunda bu şekilde.
Arkadaşım, sizin okuduğunuzu anlamakla ilgili çok ciddi bir sorununuz var. "Üstte kendi yazında başka oyunda okçu yavaş burda hızlı diye geldim diyorsun." Bu ifadeyi ben nerede yazmışım, lütfen bana bir alıntı yapar mısınız? Ondan sonra konuşalım sizinle, yoksa bu konuşma içinden çıkılmaz saçma bir yere gidiyor. Benim dediğim şeylerle sizin söylediklerinizin alakası yok çünkü.
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,364
Puanları
113
Arkadaşım, sizin okuduğunuzu anlamakla ilgili çok ciddi bir sorununuz var. "Üstte kendi yazında başka oyunda okçu yavaş burda hızlı diye geldim diyorsun." Bu ifadeyi ben nerede yazmışım, lütfen bana bir alıntı yapar mısınız? Ondan sonra konuşalım sizinle, yoksa bu konuşma içinden çıkılmaz saçma bir yere gidiyor. Benim dediğim şeylerle sizin söylediklerinizin alakası yok çünkü.
"MMORPG tarzı tüm oyunlarda rogue clasının ana özelliğidir hız, okçu - asas olarak ayırmak doğru değil" yazmışsın postun başlangıcında.

Buna hitafen yazıyorum. Ben hiçbir MMORPG de asas ve okçunun aynı hızda aynı kaçış mekaniğine sahip olduğunu görmedim.

Bizim oyunda okçunun aynı hızda olması zaten bir yanlıştı baştan itibaren. Sizin bu hıza bakıpta okçu açmanız mantıklı olmuş fakat hata düzeltilince siz madur olmuşsunuz.

Fakat sonuç olarak tarafsız bakarsak bir jobun en hızlı ve en uzun mesafeye sahip olması adil değildir.
 

enginbrcn

Üye
Katılım
23 Nis 2021
Mesajlar
21
Puanları
3
"MMORPG tarzı tüm oyunlarda rogue clasının ana özelliğidir hız, okçu - asas olarak ayırmak doğru değil" yazmışsın postun başlangıcında.

Buna hitafen yazıyorum. Ben hiçbir MMORPG de asas ve okçunun aynı hızda aynı kaçış mekaniğine sahip olduğunu görmedim.

Bizim oyunda okçunun aynı hızda olması zaten bir yanlıştı baştan itibaren. Sizin bu hıza bakıpta okçu açmanız mantıklı olmuş fakat hata düzeltilince siz madur olmuşsunuz.

Fakat sonuç olarak tarafsız bakarsak bir jobun en hızlı ve en uzun mesafeye sahip olması adil değildir.
"MMORPG tarzı tüm oyunlarda rogue clasının ana özelliğidir hız, okçu - asas olarak ayırmak doğru değil" sözümden "Üstte kendi yazında başka oyunda okçu yavaş burda hızlı diye geldim diyorsun." çıkarımını yapmanı hala anlayamadım arkadaşım ama önemli değil. Burada sizinle günlerce tartışsak da nafile. Amacım mesajımın yetkililere ulaşması. Her mesajımızda konu uzadıkça uzuyor ama cevap vermek istiyorum mesajınıza. (Keşke bir yetkili, geçici de olsa bir cevap verse...)

"en hızlı ve en uzun mesafeye sahip olması adil değil" diyorsunuz, haklısınız bu adil değil. Ama durum da böyle değil. Çünkü uzun menzil hala Mage'de. Her neyse, onu da geçelim.

---Buradan sonrası konu dışı
Konu başka yerlere gidecek ama yazmak istedim.
Tarafsız olalım, peki bir kıyas yapınız öyleyse...
Assassination'ın; hem en hızlı (+%100), hem görünmez (benzersiz skill) , hem+400% baz atak yeteneği (+kör eden), hem +400% doğrudan gerçek hasar, hem hızlı ileri atılım (rush forward) yeteneği olması adil mi?
Bakın bu skiller olmasın ya da nerflensin demiyorum, gayet güzel ayarlanmış hepsi, hiçbir sorun yok. Dediğim sadece bu yeteneklerle mücadele edebilecek adil bir yetenek dağılımı olan karakterler olsun karşısında. DV'de Archer'lar Assassination'ın önüne kuzu diye koyuluyor şuan bence. Aradaki yetenek farkı çok fazla. Assassination'lar şuan neredeyse Warrior sınıfı ile versus aşık atıyorlar. Bu normal mi? Assassination'ın özelliği, yeteneği hızı, kıvraklığı değil mi? Nasıl oluyor da Warrior ile teke tek mücadele edip alt ediyor? Tabii ki bir mücadelede bir sürü etken faktör var (silah, zırh, seviye, oyuncu vb.) biliyorum. ancak eşit şartlardaki olmasına rağmen Assassination vs Warrior sonucunda nasıl Assassination nasıl ayakta kalabilir? Adı üstünde Warrior, karakter zaten tank gibi bir savaşçı olmalı. Assassination yetenekleri ile önüne geçmeli ancak karşısında dimdik durup, yetenek kullanmadan sadece atak skilleri ile versus ta kazanıyor. Objektif olun lütfen, bu normal mi?
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,364
Puanları
113
"MMORPG tarzı tüm oyunlarda rogue clasının ana özelliğidir hız, okçu - asas olarak ayırmak doğru değil" sözümden "Üstte kendi yazında başka oyunda okçu yavaş burda hızlı diye geldim diyorsun." çıkarımını yapmanı hala anlayamadım arkadaşım ama önemli değil. Burada sizinle günlerce tartışsak da nafile. Amacım mesajımın yetkililere ulaşması. Her mesajımızda konu uzadıkça uzuyor ama cevap vermek istiyorum mesajınıza. (Keşke bir yetkili, geçici de olsa bir cevap verse...)

"en hızlı ve en uzun mesafeye sahip olması adil değil" diyorsunuz, haklısınız bu adil değil. Ama durum da böyle değil. Çünkü uzun menzil hala Mage'de. Her neyse, onu da geçelim.

---Buradan sonrası konu dışı
Konu başka yerlere gidecek ama yazmak istedim.
Tarafsız olalım, peki bir kıyas yapınız öyleyse...
Assassination'ın; hem en hızlı (+%100), hem görünmez (benzersiz skill) , hem+400% baz atak yeteneği (+kör eden), hem +400% doğrudan gerçek hasar, hem hızlı ileri atılım (rush forward) yeteneği olması adil mi?
Bakın bu skiller olmasın ya da nerflensin demiyorum, gayet güzel ayarlanmış hepsi, hiçbir sorun yok. Dediğim sadece bu yeteneklerle mücadele edebilecek adil bir yetenek dağılımı olan karakterler olsun karşısında. DV'de Archer'lar Assassination'ın önüne kuzu diye koyuluyor şuan bence. Aradaki yetenek farkı çok fazla. Assassination'lar şuan neredeyse Warrior sınıfı ile versus aşık atıyorlar. Bu normal mi? Assassination'ın özelliği, yeteneği hızı, kıvraklığı değil mi? Nasıl oluyor da Warrior ile teke tek mücadele edip alt ediyor? Tabii ki bir mücadelede bir sürü etken faktör var (silah, zırh, seviye, oyuncu vb.) biliyorum. ancak eşit şartlardaki olmasına rağmen Assassination vs Warrior sonucunda nasıl Assassination nasıl ayakta kalabilir? Adı üstünde Warrior, karakter zaten tank gibi bir savaşçı olmalı. Assassination yetenekleri ile önüne geçmeli ancak karşısında dimdik durup, yetenek kullanmadan sadece atak skilleri ile versus ta kazanıyor. Objektif olun lütfen, bu normal mi?
Assassin konusunda kesinlikle haklısınız. Ben bunu 2004 kınayt başlangıcından beri söylerim forumda da görmüş olabilirsiniz. " bu oyunları yapan asas oyuncusu" derim her zaman.

Türk oyuncu bayılır asas oynamaya. Bakın GM nin official açılmadan önce açtığı ankete sanırsam %40 yakın rogue oynayacam şeklinde oy kullandı.

Asasın şuan göze çok batmamasının sebebi melee range i yüzünden yanınıza yaklaşması. Tek debuff ile aynı kendi yaptığı gibi tek skillde ölüyor.

Ama burdaki tartışma konumuz olan okçu sadece çok çok iyi organize bir ekip pusu atarsa devriliyor.

Benim oynadığım BP priest ataker çoğunlukta ki partide okçuya ben tek skill atamadan bizi evire çevire halay çeke çeke kesiyorlar.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt