Kurallsiz0012
Üye
- Katılım
- 1 May 2021
- Mesajlar
- 41
- Puanları
- 8

nerde atıon solo farmSolo farm atarak bile gayet denenebiliyor çok abarttınız
nerde atıon solo farmSolo farm atarak bile gayet denenebiliyor çok abarttınız
kardeşim boş yapma ne demek ezilmeye mahkum , ben pwp yapamayacaksam paper ın anlamı ne adam oyuna böyle bir opsiyon koyduysa mücadele edecek seviyeye getirmesi lazım. Paper kolay ölüyo ozaman ölümcül de olacak , ben hem atak yapamayım hem tek yiyim oldu başka istediğin var mı ? Rün sistemi bunu dengelemek için iyi diyoruz ama benim dandik paper kıyafetim ile imperial çift slot aynı zorlukta düşerse ne anladım bu işten ? paper daha kolay düşsün ki oyun başları ve atıyorum 6. ay ın da iş yapsın zaten belli bir süre sonra herkes slotlu imperial giyince paper karakter yine çöp olacak en azından başlarda avantajı olurZaten paper ise tek yemeye mahkümsun , Hem teQ atam hemde Ayakta duram , braindead olam papersn ezileceksin zaten normali budur- olması gerekende budur
BİR BAŞKA OYUNDAN ÖRNEK BIRAKAYIM ŞURA YA DENGESİZ İTEMİN NASIL DENGESİZ SONUÇLARI OLUR GÖRÜN. ADAM DB Lİ 100 DAMAGE YİYOROyunu vs atmaktan ibaret sanıyorsanız haklısınız, aksi taktirde ben ölmeyen bi karakter oldugunu hiç görmedim bir debuff a bakar
Cabalda rün sistemi şu şekilde işliyordu. Çift el silaha 20 atak geliyorsa aynı rün tek el silaha 2 katı geliyordu. Tüm rünler tek el silahlara 2 katı geliyordu. Ayrıca cabalda rün slotu açmak için dungeonlardan çok düşük ihtimalle düşen bir elmas gerekiyordu ve bir silahta en fazla 3 rün slotu olabiliyordu. Kutudan düşerken ise en fazla 2 tane en az ise slotsuz olarak düşebiliyordu item. En kral itemi düşüren bile 3. slotu açabilmek için ciddi bir parayı gözden çıkarıp slot açma itemi satın alması gerekiyordu. Bu itemin değeride diyelimki kutudan düşebilecek en iyi silahın değeri x ise slot açma eşyasının değeri 15x kadar oluyordu. Bu eşya o kadar nadir düşüyordu ki servera ayda 1 tane en fazla 2 tane düşüyordu. Ayrıca herkesin %10 gold veren full rünlü setleri vardı. Çünkü yılda 1-2 defa kutudan para toplama eventi geliyordu ve herkes gold rünü döşeli setlerini giyip farm yapıyordu. Rün kağıtları ise sadece boss eventlerde ya da eşya kırdırma ile kırdırılan eşyanın kalitesine göre elde edilebiliyordu. Kötü rünler hemen hemen her kırdırdığın eşyadan düşebiliyorken iyi rünleri elde edebilmek için +sı yüksek değerli itemleri kırdırmak gerekiyordu. Bu sistem gayet dengeli ve keyifliydi. Benzer bir sistem burada da sıkıntı çıkarmayacaktır. Rünler nadir düşmeli ve slot açma eşyası servera ayda 1-2 tane girebilecek kadar olmalı. Bu şekilde oyuncular para bassa bile en iyi sete ulaşamıyorlardı. Çünkü tüm eşyalara 3.slotu açıp istediği rünü atabilmek için en az 2-3 yıl emek vermesi gerekiyordu. 2 slotlu itemlere bir yerden sonra herkes sahip olabiliyordu ancak 3 slotlu itemler 5 yıllık serverlarda bile ciddi anlamda kıymetli oluyordu.Dostum o rün sisteminde aynı rünler alt alta geliyor tüm eşyalarına defde basarsın attack da eklersin paper magenin defansı normal bir warriora eş değer olabilir bu tarz farklılıklar zaten olacak rünsüz eşyalar beş para etmez olacak dogal olarak +7 rünsüz silahım olacagına +6 çift rünlü silah ondan daha güçlü olacak. tek sıkıntı 2 elinede item giyenler her zaman artıda olacak ben Reapera 2 rün takarken bir Asas 2 faceliftera 4 rün takabilcek buda orantısız güç dengesi yaratıcak. yani kafa yorulması gereken çok nokta var ama bunları test edecek oyuncular her geçen gün azalıyor. Emek vererek birşey yapmaya çalışıyorsun pazar kurarken gidiyor dogal olarak cevap alamayıncada adam oyunu bırakıyor solo oyunculara pek değer gösterilmiyor oyunda bu söylenenleri sadece iyi clanlar yapıcak solo oyuncularda onların kapısmalarını izleyecek sadece alphada bile item için partylerde kavga çıkıyor drop kavgası slot kavgası boss kavgası saçma yani Test sunucusu değil'de açlık oyunlarına bırakılmış insanlar gibi herkes....
Bi inventory antidefi tüm silahları farklı olan parti sana vururken eminim o hızla değiştiriyosundur. Dediğimin arkasındayım debuffla herkes düşerBİR BAŞKA OYUNDAN ÖRNEK BIRAKAYIM ŞURA YA DENGESİZ İTEMİN NASIL DENGESİZ SONUÇLARI OLUR GÖRÜN. ADAM DB Lİ 100 DAMAGE YİYOR
Düşmeyen tp mage diyorum düşmeyen priestler diyorum çok sıkıntı diyorum. Bunu görüp deneyip itiraz ettiğimiz dengesiz faktörleri değiştirmeyi tartışmalıyız diyorum.
Bana başka oyunlardan pk da düşmeyen mage videosu attırma youtube da var. Yani konu çok uzar şimdi 1000 tane örnek var. Ama sonuç olarak beni korkutan detay zaten direk defans veriyor yani herhangi bir sınıf veya item ayırmaksızın def alıyorsun ründen. buradan teoriyi kuralım meselaEvet arenada ax
Bi inventory antidefi tüm silahları farklı olan parti sana vururken eminim o hızla değiştiriyosundur. Dediğimin arkasındayım debuffla herkes düşer
9 tane +6 çift rünlü paper priest kıyafeti yandı arka arkaya +7'ye atarken. Çok ilginç bir oran.Hocam o dediğini bende yaptım tek fark +6 dan ileri gidemedim yandı +7 de hepsi ancak sence biz şimdi rün sistemin oluşturacağı dengeyi yada dengesizliği denemiş mi olduk?
Ya da bastığın itemi kaç farklı rün ile deneyebildin var mı elinde o kadar kitap yani burada anlatmaya çalıştığım şey güçler arası makas farkının ne kadar büyük olabileceği ve bunun uzun vadeli sorun olacağı düşüncesi. Heavy plate 2 itemin üzerinde okuyupda deneyim olarak bizi etkilemeyen iki yüzde yazısı değil
ben de beş tane heavy elite karışık gitti9 tane +6 çift rünlü paper priest kıyafeti yandı arka arkaya +7'ye atarken. Çok ilginç bir oran.
Sonunda beni anlayan birisi oldu hepa örneği güzel metin2 efsun örneği de güzel olmuş ayrıca +1Rün sistemini metin2 de ki efsuna benzetecek olursak metin2 de sağlam efsunlu birisi tek başına karşı loncayı kesebiliyor. Böyle çarların bu oyunda ortaya çıkmaması lazım. Dengeli bir rün sistemi gelmeli ve aşırı oranlar gelmemeli. Ko da 5 atak için dünya para harcanıp hepa yapılıyor mesela burada tek rünle çok daha fazla atak geliyor. En iyi rün 4 str bile verse fark yarattıracak bir şey veya 10 def verse yine faydası olacak bir şey. Rünlü itemler aşırı fark yaratmamalı ki rünsüz itemler çöp olmasın.