AHMET
Üye
- Katılım
- 23 Mar 2021
- Mesajlar
- 70
- Puanları
- 18
Bakın arkadaşlar burda iki farklı oyunun ( Hearstone ve Dota 2'nin) season pass örneği var.
İlk resim olan Heartstonedaki herkese açık bir şekilde ulaşılabilir ama para vererek %20 exp bonus alabiliyorsunuz.
Oyundaki Achievementlardan tutun da oynadığınız maç sayısına,sahip olduğunuz koleksiyona,aldığınız win sayısına... gibi birçok durumdan exp kazanıp season pass levelınızı arttırabiliyorsunuz.
Ayrıca para verdiğiniz takdirde her 5 veya 10 levelda extra bir ödül daha alıyorsunuz(bunlar sadece oyun içi kozmetikler)
Alttaki de Dota2'ye ait bunun erişimi ücretli ve burada para vererek level satın alabiliyorsunuz
Bu bir moba oyun olduğu için bunda da neredeyse aynı mantık oyundaki karakterleri oynadığınız ve win aldığınız zaman bir exp puanı,belirli sayıda karakter öldürdüğünüz zaman ayrı bir exp puanı,oyuncular tarafından takdir edildiğiniz zaman exp puanı ,çok fazla puan alabileceğiniz durumlar var.
Gelelim öneri kısmına...
Bu yöntemler hem interaktif olarak şirkete gelir sağlarken aynı zaman oyuncuyu oyunda tutacak başka nedenler de veriyor ve cidden keyif aldığınız çok zaman oluyor,bizim oyunumuz bir mmorpg dalına ait olduğu için bu ikisinden bile çok varyasyonda experience puan verebileceği için mantıklı olur diye düşünüyorum
Pazarda sattığınız item sayısından tutunda,itemi alan kişinin size vereceği puana kadar(bence burası önemli community için,eğer insanlara iyi yaklaşırsanız hem siz hem onlar kazanmış olur,uber taxi misali),tabiki bu pve kısmına daha kolay uyarlanabilir.Moblara vurduğunuz damage sayısından tutunda kaç mob kestiğinize,kaç dungeona katıldığınıza ,pk da kestipiniz adam sayısına göre bile size experience point verebilir.Bu kısmı uzatmak istemiyorum çünkü oyunun oynanışı ile ilgili elimde çok veri bulunmuyor ama yüzlerce farklı duruma açık olduğu kesin.
Benim önerim ilk fotoğrafta olduğu gibi herkesin katılabildiği paralı veya parasız oyuncuyu da oyunda tutabilecek şekilde olması ve şirkete destek olan kişinin experince point konusunda başka oyun içi aksiyonlarda öne geçmeden yardımcı olabilmesi,şimdilik bu kadar konu tartışmaya açıktır