Silah Tasarımları, Karakter Yapıları İle İlgili Çalışma Varmı ?

Bright Lord

Üye
Katılım
21 Nis 2021
Mesajlar
65
Puanları
18
Karakterler -> Vitaminsiz, Ağırlığını Hissettirmiyor, Genel Olarak Animasyan Zamanlamalarına Ayar Çekilmesi Gerekiyor(Koşma Vs.)

Silahlar -> Ufak, Efekler Genel Olarak Kötü, Tasarımlar Genel Olarak Kötü, Yay Tasarımları Berbatov+.

Unreal Engine 4.X ile gerçekten zoru başarıyor tasarımcı arkadaş.^^

İlerde global arena , steam a falan çıkılıcak , yani bunları kesinlikle düzeltin.Bedeli ağır olur, arka tarafta(back-end) çalışan adamların emekleri uçar gider sırf şu tasarım/hissiyat boyutu yüzünden.

Not: Bu eleştirileri umut vaat eden bir yapım olduğu için yapıyorum, mesela Knight Online hiç eleştiri yapmam çünkü umutsuz vaka.

Örnek -> Silkroad Online (Nuh Nebiden Kalma Bir Oyun, Şu Yayın Tasarımına, Karakterin Ağırlığına, Ölçeklemeye, Efeklere Bakın)

Karakter.jpg
 
Son düzenleme:

Lonarad

Üye
Katılım
18 May 2022
Mesajlar
164
Puanları
28
Silah tasarımları yine iyi kötü idare ediyor da zırh tasarımlarını beğenmedim ben hiç.
 

morganlefay

Üye
Katılım
22 Kas 2020
Mesajlar
272
Puanları
63
Özellikle bowlarda çok sıkıntı var. Özenmeden sağından soğunda çıkıntılar yapıp rengini değiştirip değiştitip bowlar yapılmış.

Yanma fxleri zaten fail tamamen. Bas düz pembe efecti geç gibi yapılmış. Yanmayan iteminizi +7 basıp elinize taktığınızda hayal kırıklığı oluyor. Bu muydu bunun parlaması diyorsunuz. İtemlerin çoğuna özenilmeden aynı fxler basılıp geçilmiş gibi.

Erken erişime gelene kadar 100 kere söylediğimiz konulardandı bu durum. Ama öncelik vermediler. Şimdi ne hikmetse paralı asaslar, asas oynayan iyi yayıncılar başlayınca tak diye asasın daggerlarını kocaman yapıp düzenleme getirdiler.

Senin benim gibi düz birilerin önerilerini çok takacaklarını sanmıyorum. Notlarımıza eklenmiştir ya da ticket atarak iletin diyerek tozlu raflara kaldırılacak.
 

CraftWORLD

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
67
Puanları
18
En büyük eksiklik koşarken karakterlerde salınım hareketleri olmaması. Robot gibi dümdüz koşuyorlar. Gerçekçilikten uzak…
 

blacksecond

Üye
Katılım
22 Nis 2022
Mesajlar
45
Puanları
8
Aynen öyle hangi karakterle oynarsak oynayalım 1 ağırlık hissedilmiyor Warıor oynadığım zaman o Tank hissiyatını yakalayamadım
 

Human

Üye
Katılım
22 Nis 2021
Mesajlar
47
Puanları
18
Zırh tasarımlarını bende beğenemedim, silahlar idare eder.
 

Witch_King

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
334
Puanları
63
Sonuna kadar katılıyorum. Harika bir konuya değinmişsin. Özellikle karakterlerde ben çok sıkıntı görüyorum. Ekranda çok cılız kalıyorlar. Bacakları kolları ip ince. Ayrıca hacimleri de çok ufak kalıyor. Omuzları filan daha geniş boyutlu olmalı. Silahlar desen zaten öyle. Yanımdan biri geçerken hangi karakter olduğunu anlamak çok zor mesela. Düzeltilmesi gereken o kadar çok şey var ki, buna ne zaman sıra gelir açıkçası kestiremiyorum :)
 

Atom0619

Üye
Katılım
3 May 2022
Mesajlar
165
Puanları
43
Karakterinizin vücudunu kaslarını elini yuzunu ayarlayabiliyorsunuz karakter oluştururken. Silah konusun da haklısıniz. Daggerlar iyileştirildi ama bence bütün silahlara göz atılmalı.
 

LosTurcos

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
254
Puanları
43
taa alfada söyledik karakterler çok küçük biraz büyümesi lazım diye
 

xxxOLRICxxx

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
44
Puanları
18
Bir tek zırh silah da değil, mobların tasarımı da genel olarak kötü. Sanki 10 yaş altı oyuncular için yapılmış gibi duruyor çoğu.
 

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
942
Puanları
93
Beni çok rahatsız eden "Erkek Warrior " koşu animasyonunu düzeltmeleri gerekiyor. Boynu ,kolları , ayakları , silahı tutuşu çok orantısız ve çok kötü durumda.
Warrior biraz daha uzun boylu heybetli olsun Priest ve Magelerle aynı boyda olmamalı bence
 

Tyana

Üye
Katılım
20 May 2022
Mesajlar
10
Puanları
3
Karakterlerin boyutları bir tık büyütülmesi lazım
Magelerin flame,ice, lightning skillerinin efektlerinin değiştirilmesi lazım. Magelerin stafflarının görünüşlerinin değiştirilmesi lazım
Priestlerin silahlarının değiştirilmesi lazım
Koşu ve yürüme’nin değiştirilmesi lazım hele y e basıp yürümeyi yakınlaştırıp bakarsanız karakter bale yapıyor sanırsınız
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt