Bright Lord
Üye
		- Katılım
 - 21 Nis 2021
 
- Mesajlar
 - 65
 
- Puanları
 - 18
 
			
	Karakterler -> Vitaminsiz, Ağırlığını Hissettirmiyor, Genel Olarak Animasyan Zamanlamalarına Ayar Çekilmesi Gerekiyor(Koşma Vs.)
Silahlar -> Ufak, Efekler Genel Olarak Kötü, Tasarımlar Genel Olarak Kötü, Yay Tasarımları Berbatov+.
Unreal Engine 4.X ile gerçekten zoru başarıyor tasarımcı arkadaş.^^
İlerde global arena , steam a falan çıkılıcak , yani bunları kesinlikle düzeltin.Bedeli ağır olur, arka tarafta(back-end) çalışan adamların emekleri uçar gider sırf şu tasarım/hissiyat boyutu yüzünden.
Not: Bu eleştirileri umut vaat eden bir yapım olduğu için yapıyorum, mesela Knight Online hiç eleştiri yapmam çünkü umutsuz vaka.
Örnek -> Silkroad Online (Nuh Nebiden Kalma Bir Oyun, Şu Yayın Tasarımına, Karakterin Ağırlığına, Ölçeklemeye, Efeklere Bakın)
	
	
	
		
		
		
			
		
		
	
	
		
	
			
			Silahlar -> Ufak, Efekler Genel Olarak Kötü, Tasarımlar Genel Olarak Kötü, Yay Tasarımları Berbatov+.
Unreal Engine 4.X ile gerçekten zoru başarıyor tasarımcı arkadaş.^^
İlerde global arena , steam a falan çıkılıcak , yani bunları kesinlikle düzeltin.Bedeli ağır olur, arka tarafta(back-end) çalışan adamların emekleri uçar gider sırf şu tasarım/hissiyat boyutu yüzünden.
Not: Bu eleştirileri umut vaat eden bir yapım olduğu için yapıyorum, mesela Knight Online hiç eleştiri yapmam çünkü umutsuz vaka.
Örnek -> Silkroad Online (Nuh Nebiden Kalma Bir Oyun, Şu Yayın Tasarımına, Karakterin Ağırlığına, Ölçeklemeye, Efeklere Bakın)
	
			
				Son düzenleme: