İstek Silahlardaki sekme oranları ve statların, skillerin buna etkileri hakkında.

yavuz21

Üye
Katılım
7 May 2021
Mesajlar
34
Puanları
8
Şimdi normalde olması gereken mantık hakkında tam olarak bilgilerimi paylaşacağım maddeler halinde Rokosoft ekibinden de konu ile ilgili bilgilendirme bekliyorum.

1. Her bir silahın üzerinde mevcut sekme bilgisi olması silahların kendi başına sekme oranlarının olması ve hatta buna etki eden rünlerin bulunması gerekir.
2. Her bir karakterin mevcut durumuna göre dodge oranının bulunması ve karşı saldırıyı miss (sekme) ihimalinin hesaplanabilmesi gerekir.
3. Rokosoft soru cevap yayınında ilerleyen levellerde (90-100) farklı statların bonuslarının da olacağını belirttiniz hali hazırda olması gerekeen Wariorda dahi DEX statına verdiğinizde sekmenin azalması gerekmekte.
4. Sekme durumunda silahlar üzerinde bulunan posion flame ve glacier efektlerin MAGIC damage olarak isabet etmesi gerekmekte.
5. Silahların RPR durumunda atak bonusunun %100 oranında sıfırlanması yerine %40 oranında azalıp sekme oranının %70 arttırılması gerekmekte.
6. Skill'lerde no fail olan skillerin gerçekten hiç bir şekillde sekmemesi ve bunun dahilinde tüm skillerdeki sekme oranlarının aktif olarak görüntülenmesi gerekmekte.
 

AMAGRADOTH

Üye
Katılım
2 May 2021
Mesajlar
40
Puanları
18
Merhaba, dilersiniz oyun direk açık kaynak kodlarını ve oyunun yazılımını sizlerle paylaşsın. drop oranları, damage rate, upgrade rate düzenlemelerini filan yapar, tüm merak ettiklerinizi öğrenirsiniz. Bu tür konuların aydınlığa kavuşturulması karşıtıyım. Sonra başlayacaklar, nasıl % 5 sekmesi var abi benim skiller hep sekiyor vs vs. Ağlamaya başlayanlar çok olur. Hiç gerek yok bu tür karmaşalara. Ayrıca burada faydalı bir bilgi yok ki ? Atıyorum % 25 sekme oranı var diye Savage skillini vurmayacak mısınız ? Ayrıca zaten bu sistemlerin bu oyunda ben çalıştığına inanıyorum. Lütfen 15-20 yıllık bozuk olan ve yapımcısının yayıncısının ilgilenmediği, unutulmuş oyunlar ile kıyaslama yapmayalım, yaptırmayalım.
 

ANGEL

Üye
Katılım
18 Nis 2021
Mesajlar
317
Puanları
43
Şimdi normalde olması gereken mantık hakkında tam olarak bilgilerimi paylaşacağım maddeler halinde Rokosoft ekibinden de konu ile ilgili bilgilendirme bekliyorum.

1. Her bir silahın üzerinde mevcut sekme bilgisi olması silahların kendi başına sekme oranlarının olması ve hatta buna etki eden rünlerin bulunması gerekir.
2. Her bir karakterin mevcut durumuna göre dodge oranının bulunması ve karşı saldırıyı miss (sekme) ihimalinin hesaplanabilmesi gerekir.
3. Rokosoft soru cevap yayınında ilerleyen levellerde (90-100) farklı statların bonuslarının da olacağını belirttiniz hali hazırda olması gerekeen Wariorda dahi DEX statına verdiğinizde sekmenin azalması gerekmekte.
4. Sekme durumunda silahlar üzerinde bulunan posion flame ve glacier efektlerin MAGIC damage olarak isabet etmesi gerekmekte.
5. Silahların RPR durumunda atak bonusunun %100 oranında sıfırlanması yerine %40 oranında azalıp sekme oranının %70 arttırılması gerekmekte.
6. Skill'lerde no fail olan skillerin gerçekten hiç bir şekillde sekmemesi ve bunun dahilinde tüm skillerdeki sekme oranlarının aktif olarak görüntülenmesi gerekmekte.
1. Her bir silahın üzerinde mevcut sekme bilgisi olması silahların kendi başına sekme oranlarının olması ve hatta buna etki eden rünlerin bulunması gerekir. demişsin
silah sekmezki,skil seker ve oranını bilmen ne işine yarayacakki? priestlerin ve warriorların zaten bir ana skili olur vuruş için,kullanmayacakmısın? asasların tüm skilleri kullanması gerekir,cooldown süresi olduğu için,kullanmayacakmısın? magede bir staf vuruşu olur,kullanmayacak mısın?
5. Silahların RPR durumunda atak bonusunun %100 oranında sıfırlanması yerine %40 oranında azalıp sekme oranının %70 arttırılması gerekmekte.
bence iyi olmuş ,afk kalıp makroyla saatlerce slota bırakılamaz çarlar.%100 azalsın vuruşu silahın,sana katılmıyorum.

diğer konulara bir yorum yapmak istemiyorum,iyi oyunlar dilerim.
 

SdnssAteist

Üye
Katılım
2 May 2021
Mesajlar
60
Puanları
18
Merhaba, dilersiniz oyun direk açık kaynak kodlarını ve oyunun yazılımını sizlerle paylaşsın. drop oranları, damage rate, upgrade rate düzenlemelerini filan yapar, tüm merak ettiklerinizi öğrenirsiniz. Bu tür konuların aydınlığa kavuşturulması karşıtıyım. Sonra başlayacaklar, nasıl % 5 sekmesi var abi benim skiller hep sekiyor vs vs. Ağlamaya başlayanlar çok olur. Hiç gerek yok bu tür karmaşalara. Ayrıca burada faydalı bir bilgi yok ki ? Atıyorum % 25 sekme oranı var diye Savage skillini vurmayacak mısınız ? Ayrıca zaten bu sistemlerin bu oyunda ben çalıştığına inanıyorum. Lütfen 15-20 yıllık bozuk olan ve yapımcısının yayıncısının ilgilenmediği, unutulmuş oyunlar ile kıyaslama yapmayalım, yaptırmayalım.
:D :D +
 

yavuz21

Üye
Katılım
7 May 2021
Mesajlar
34
Puanları
8
Merhaba, dilersiniz oyun direk açık kaynak kodlarını ve oyunun yazılımını sizlerle paylaşsın. drop oranları, damage rate, upgrade rate düzenlemelerini filan yapar, tüm merak ettiklerinizi öğrenirsiniz. Bu tür konuların aydınlığa kavuşturulması karşıtıyım. Sonra başlayacaklar, nasıl % 5 sekmesi var abi benim skiller hep sekiyor vs vs. Ağlamaya başlayanlar çok olur. Hiç gerek yok bu tür karmaşalara. Ayrıca burada faydalı bir bilgi yok ki ? Atıyorum % 25 sekme oranı var diye Savage skillini vurmayacak mısınız ? Ayrıca zaten bu sistemlerin bu oyunda ben çalıştığına inanıyorum. Lütfen 15-20 yıllık bozuk olan ve yapımcısının yayıncısının ilgilenmediği, unutulmuş oyunlar ile kıyaslama yapmayalım, yaptırmayalım.
15 - 20 senelik oyunda her silahın üzerinde yazıyor ama ne kadar sektiği tabi doğru çalışıp çalışmadığı ayrı bir konu.
Şimdi bir şekilde oyunda üstünlük sağlayabilmek için doğru stratejiyi kurmanın ve oyunu iyi okuyanın ve iyi bilenin kazanacağı yönde derinlik kazanmış bir oyun deneyiminin nasıl olacağına dair bir tez paylaşıyorum. Bunun kaynak kodları ile ilgisi kesinlikle yok drop oranı ile ilgisi yok.

160 AP'ye sahip iki silahın arasında hangisinin kendi oyun sitilinize daha uygun olduğunu anlamak ve buna göre kendi buildinizi oluşturmak varken standart olarak tüm warirorların Reiper ile gezdiği sıradan bir oyun oynamak istiyorsanız o ayrı konu.

Kaldı ki Rokosoft yetkili stat puanlarının farklı sınıfların statlarına verildiği taktirde karaktere koşma hızı çeviklik vesaire kazandıracağı daha derin bir sistemin oyunun ilerleyen safhalarında olabileceğini söyledi. Yeniliğe kapalı olmamak lazım. Yani 175 ap veren reiper ile 159 ap veren bir maulun sekmesi aynı olmamalı ki aradaki ap farkı oyuncunun oyun sitili ile dengelenerek item çeşitliliğinin önü açılsın.

Basitçe bir örnek Pubg de kimisi için en iyi silah M416 iken kimisi için AKM bunu sağlayan da senin oyun tarzın.

MMORPG bir rol yapma oyununudur ve her bireyin karakterini kendi istediği role sokabilmesi için Stat ve Skill sistemleri başta olmak üzere çok fazla mekanik değişkene ihtiyaç var. Aksi takdirde derinlik kazanmayan oyunlar yıllarca exp ve para kasmaya 50 bin 100 bin tl lik hesaplarla üstünlük kurmaya P2Win e mecbur kalacaktır..
1. Her bir silahın üzerinde mevcut sekme bilgisi olması silahların kendi başına sekme oranlarının olması ve hatta buna etki eden rünlerin bulunması gerekir. demişsin
silah sekmezki,skil seker ve oranını bilmen ne işine yarayacakki? priestlerin ve warriorların zaten bir ana skili olur vuruş için,kullanmayacakmısın? asasların tüm skilleri kullanması gerekir,cooldown süresi olduğu için,kullanmayacakmısın? magede bir staf vuruşu olur,kullanmayacak mısın?
Mecut oyunda silahların sekme konusunda bir ayrımı olup olmadığını henüz bilmiyoruz ama bence olmalı. Wariora geleceek olursak zaten wariorun en son seviye skilli no fail olduğu için sorun yok fakat aslında unutulan kısım Basic atack yeni R vuruş. R vuruş sektiği zaman ya miss oluyor yada mevcut silahınızın engellemenez MAGIC damagesi yani posion damagesi kadar vuruyor. Yada benim anladığım kadarı ile bu şekilde. 10 R vurduğumda biri fail olacak yada 20 r vurduğumda biri fail olacak bunun oranını oyun içinde kendim hesaplayıp en tepe modeldeki 2 - 3 silahtan hangisini kullanacağımı seçebilmeliyim.


bence iyi olmuş ,afk kalıp makroyla saatlerce slota bırakılamaz çarlar.%100 azalsın vuruşu silahın,sana katılmıyorum.

diğer konulara bir yorum yapmak istemiyorum,iyi oyunlar dilerim.
Şuan da zaten %100 oranında silahın apsini alıyor yumrukla dalar gibi oluyorsun. Bu şekilde de kalabilir ancak macro konusunda Rokosoftun Exp kasarken bilgisayarın başında olduğunuz sürece karşı çıkmayacağını düşünüyorum. Tabi bu ayrı bir tartışma konusu dediğiniz gibi %100 olarak da kalabilir ancak diğer konularda fikirlerimin oyuna derinlik ve strateji katacağına inanıyorum
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt