Öneri Skill ağacı

kimyasal

Üye
Katılım
10 Eyl 2022
Mesajlar
158
Puanları
28
Skill bar geliştirmesinde şöyle bir yol seçilebilir mesela Skill ağacı hayal edin Exp kasmak isteyen job için farklı bir dal, PK atmak isteyen için farklı bir dal daha zengin olur.
Exp kısmında yaratıkları sersemletme,dondurma yada ek hasar vurma gibi
PK kısmında ise PK dinamiklerini dengede tutacak skiller konulabilir.
EXP pt ler için PT destek skilleri konulabilir.
Yaratık türlerine göre damage vurma (uçan yaratıklara %5 ek hasar vb.)

Bu sistem ile daha zengin bir skill sistemi olacaktır.
 

enginbrcn

Üye
Katılım
23 Nis 2021
Mesajlar
21
Puanları
3
Skill bar geliştirmesinde şöyle bir yol seçilebilir mesela Skill ağacı hayal edin Exp kasmak isteyen job için farklı bir dal, PK atmak isteyen için farklı bir dal daha zengin olur.
Exp kısmında yaratıkları sersemletme,dondurma yada ek hasar vurma gibi
PK kısmında ise PK dinamiklerini dengede tutacak skiller konulabilir.
EXP pt ler için PT destek skilleri konulabilir.
Yaratık türlerine göre damage vurma (uçan yaratıklara %5 ek hasar vb.)

Bu sistem ile daha zengin bir skill sistemi olacaktır.
Kesinlikle katılıyorum. Oyuna ciddi anlamda katkısı olur ve rakiplerine nazaran büyük bir fark yaratır diye düşünüyorum. Umarım bu önerini dikkate alırlar.
 

kimyasal

Üye
Katılım
10 Eyl 2022
Mesajlar
158
Puanları
28
Çokta zor değil, oyun geliştirme aşamasında sürekli güncelleme alıyor. Bir gün bir bakmışsın skillere güncelleme gelmiş şaşılacak bir durum olmamalı. Olursa çoğu kişiyi memnun edecektir.
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,364
Puanları
113
Çokta zor değil, oyun geliştirme aşamasında sürekli güncelleme alıyor. Bir gün bir bakmışsın skillere güncelleme gelmiş şaşılacak bir durum olmamalı. Olursa çoğu kişiyi memnun edecektir.
Tam tersi olur dostum. Hiç kimse memnun kalmaz. Ben ko yu başından beri oynayıp buraya geldim şuan hiçbir skilin adını bilmiyorum. Otomatik olarak kullanmam gereken skili biliyorum.

Bu kitleye yenilik lazım değil.
 

kimyasal

Üye
Katılım
10 Eyl 2022
Mesajlar
158
Puanları
28
Ko kitlesi kaliteli grafik nedir onu da bilmez bu oyuna geldi.
Toplayıcılık nedir bilmez burada var
Binek yok burda var
Rün sistemi de aktif olacak vs vs

Kısacası oyunculuk yeniliğe açık olmalılar, tabi yenilikler yararlı olursa.
 

Jigglypuff

Üye
Katılım
31 May 2022
Mesajlar
46
Puanları
18
Tam tersi olur dostum. Hiç kimse memnun kalmaz. Ben ko yu başından beri oynayıp buraya geldim şuan hiçbir skilin adını bilmiyorum. Otomatik olarak kullanmam gereken skili biliyorum.

Bu kitleye yenilik lazım değil.

Eleştirim size değil yanlış anlamayın ama ben KO'dan gelen bir kısım kitlenin oyunu bir adım öteye götüreceğini düşünmüyorum aksine oyunu daha da geriye çekiyorlar. Hayatında KO'dan başka hiç MMORPG oynamamış MMO'yu bırak başka oyun oynamamış insanlar var KO'da saçma sapan ne varsa burada olsun istiyorlar.

Ben KO , Silkroad , Cabal , Tera , New World oyandım bir çok oyuna da kısa süre göz gezdirip çıktım single bir çok oyun oynadım. Şimdi benim gibi insanlara oyun gerçekten yavan geliyor. Konuyu açan arkadaşa kesinlikle katılıyorum. PVE kısmı aşırı derecede sıkıcı oyunun içinde hissetme yok gibi bir şey vuruş hissiyatı keza öyle yaratık kesme desen zaten ben bir skill vuruyorum yaratık bir skill vuruyor sürekli böyle bosslar desen aynı sadece bir skill. Hem karakterlere hem yaratıklara ekstra skiller eklenmeli , maliyetleri çok olur tahminen ama PVE tarafına , görevlere yavaş yavaş bir el atılmalı gerçekten tek düzelik aşırı sıkıyor ve bunaltıyor.

Son olarak şunu da yazayım benim için şuradan alınmış buradan alınmış vs çok önemli değil her oyun biraz diğerinden esinlenir daha kullanışlı daha kaliteli her sistemi her mekaniği desteklerim.
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,364
Puanları
113
Çok güzel anlatmışsın dostum ama söylediklerinin hiçbiri yararlı bir yenilik değil tamamen çöp.

Grafik bu şekil hızlı mekanikli bir oyunda ne işe yarar.

Toplayıcılık ve craft tam olmamış. Yapılan yorumlara bakabilirsin.

Premium 90tl olan oyunda binek 50tl ne işe yarıyor pve alanları haricinde?

Rün sistemi betada ki gibi değil daha henüz oyuna gelmeden ciddi nerflendi. Konuları araştırabilirisin.

Haklısın oyuncu yeniliğe açık olmalı ama KO tayfası değil. 20 senelik oyunda ne varsa istediler buraya geldi.
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,364
Puanları
113
Eleştirim size değil yanlış anlamayın ama ben KO'dan gelen bir kısım kitlenin oyunu bir adım öteye götüreceğini düşünmüyorum aksine oyunu daha da geriye çekiyorlar. Hayatında KO'dan başka hiç MMORPG oynamamış MMO'yu bırak başka oyun oynamamış insanlar var KO'da saçma sapan ne varsa burada olsun istiyorlar.

Ben KO , Silkroad , Cabal , Tera , New World oyandım bir çok oyuna da kısa süre göz gezdirip çıktım single bir çok oyun oynadım. Şimdi benim gibi insanlara oyun gerçekten yavan geliyor. Konuyu açan arkadaşa kesinlikle katılıyorum. PVE kısmı aşırı derecede sıkıcı oyunun içinde hissetme yok gibi bir şey vuruş hissiyatı keza öyle yaratık kesme desen zaten ben bir skill vuruyorum yaratık bir skill vuruyor sürekli böyle bosslar desen aynı sadece bir skill. Hem karakterlere hem yaratıklara ekstra skiller eklenmeli , maliyetleri çok olur tahminen ama PVE tarafına , görevlere yavaş yavaş bir el atılmalı gerçekten tek düzelik aşırı sıkıyor ve bunaltıyor.

Son olarak şunu da yazayım benim için şuradan alınmış buradan alınmış vs çok önemli değil her oyun biraz diğerinden esinlenir daha kullanışlı daha kaliteli her sistemi her mekaniği desteklerim.
Kesinlikle haklısınız.

Bende KO dışında D3, PoE ve Wow oynamış birisi olarak şuan oyunda açıkçası beğendiğim bir nokta yok.

Ko dan dolayı nostalji amaçlı oynuyorum desem yalan olmaz.

Malesef KO kitlesi şuan oyunu kontrol ediyor ve orda olan özellikler buraya tek tek geliyor.
 

kimyasal

Üye
Katılım
10 Eyl 2022
Mesajlar
158
Puanları
28
Bu oyun start için KO kitlesine ihtiyaç duydu evet doğru, fakat artık yükselmek için ''yeniliklere'' ihtiyacı var ve KO kitlesinin belli kısmını kaybetse de değişiklikler yapacaktır. Örnek ; 75 lvl ile beraber gelen skiller, ondan öncesi skiller deki farklı özellikler de vardı zaten.
 

Jigglypuff

Üye
Katılım
31 May 2022
Mesajlar
46
Puanları
18
Bu oyun start için KO kitlesine ihtiyaç duydu evet doğru, fakat artık yükselmek için ''yeniliklere'' ihtiyacı var ve KO kitlesinin belli kısmını kaybetse de değişiklikler yapacaktır. Örnek ; 75 lvl ile beraber gelen skiller, ondan öncesi skiller deki farklı özellikler de vardı zaten.
Bence yanlış stratejiydi alfada betada bulundunuz mu bilmiyorum ama o zamanlar KO oynamayan/oynamak istemeyen ama KO'nun belli başlı mekanikleri almış çağa uygun olacak yeni sistemler mekanikler olacağını düşünüp (ki hep öyle lanse edildi) başlamak isteyen çok çok fazla insan vardı ama maalesef o kitle hedeflenmedi. Alfa2 de çok yüksek bir kalabalık vardı buna büyük yayıncılar da dahil girenler bir baktı dediler ki ''Ee bu KO olmuş , hani nerde bahsedilen şeyler'' diyerek çıktı zaten forumda o ara büyük çatırtılar koptu ama o kitlenin istedikleri yapıldı. Oyun açıldı yine o kitlenin istedikleri yapıldı , forumda dc'de ses çıkaranlar banlandı , yönetim kritik hatalar yaptı , bazı hamleler geç kaldı bazısında büyük yanlışlar yaptı , ticari kaygılar çok ön plana çıkmaya başladı neticede test aşamasında oyun başında olan bir çok oyuncu gitti.
Son güncellemeler (row süresinin artması hariç) beni biraz olsun umutlandırdı umarım yönetimde artık yavaş yavaş o kitlenin bu oyuna fayda sağlamayacağını anlar ve hedef kitlesini değiştirmeye başlar.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt