Kalenderklcj
Üye
- Katılım
- 15 Ara 2020
- Mesajlar
- 29
- Puanları
- 3
Merhabalar değerli oyuncu arkadaşlarım ve ROW ekibi;
Öncelikle bu önerimde her maximum level karakterlerin eşit olmaması adına,
2021 de öngörülmüş çıkış tarihli bir oyun için sizlerden büyük beklentiler farklı oyun zevkleri ve farklı oyun ilerleyişleri beklentisindeyiz oyuncular olarak
-skiller geliştirmeli olsa fena olmazmı arkadaşlar her karakter aynı skille sabit bir damage vurmayacak ve karakterini geliştirerek aynı level ve aynı eşyalara sabit karakterlere göre güçlenebilecektir
-skiller geliştirilmeli olma mesela skilleri geliştirmel için değerli taşlar istense veya geliştirmek için kristal gibi ögeler istense bunları temin edip bir NPC sayesinde gidip bu alışveriş sonucunda skillerimi geliştirsek bu eşyalarıda devam eden etkinliklerden kazanabilsek ?
Atıyorum
-Bir savaşcının bir skili olduğunu düşünelim 10 adet geliştirmeli bir bar sistemi ile atıyorum birinci sabit açılan skil rakibe ve canavarlarda %30 daha fazla vurma olasığını verdiğini düşünelim
Etkinliklerden kazandığımız değerli taşlarla veya kristallerle bu skili level 2 yapsak %40 bir vuruş kazandırsak örnekle
Skill level 1- %30 damage
Skill level 2- %40 damage
Skill level3 - %45 damage+ saniye başına %10 mana stamina yenilenmesi gibi
Her bir skille level bastığında karakterlerin farklı çeşitte oyun tarzını yansıtıcağını düşünüyorum ve oyunu uzun süreli karakter gelişimli bir oyun olucağını düşünüyorum
İyi günler.
Öncelikle bu önerimde her maximum level karakterlerin eşit olmaması adına,
2021 de öngörülmüş çıkış tarihli bir oyun için sizlerden büyük beklentiler farklı oyun zevkleri ve farklı oyun ilerleyişleri beklentisindeyiz oyuncular olarak
-skiller geliştirmeli olsa fena olmazmı arkadaşlar her karakter aynı skille sabit bir damage vurmayacak ve karakterini geliştirerek aynı level ve aynı eşyalara sabit karakterlere göre güçlenebilecektir
-skiller geliştirilmeli olma mesela skilleri geliştirmel için değerli taşlar istense veya geliştirmek için kristal gibi ögeler istense bunları temin edip bir NPC sayesinde gidip bu alışveriş sonucunda skillerimi geliştirsek bu eşyalarıda devam eden etkinliklerden kazanabilsek ?
Atıyorum
-Bir savaşcının bir skili olduğunu düşünelim 10 adet geliştirmeli bir bar sistemi ile atıyorum birinci sabit açılan skil rakibe ve canavarlarda %30 daha fazla vurma olasığını verdiğini düşünelim
Etkinliklerden kazandığımız değerli taşlarla veya kristallerle bu skili level 2 yapsak %40 bir vuruş kazandırsak örnekle
Skill level 1- %30 damage
Skill level 2- %40 damage
Skill level3 - %45 damage+ saniye başına %10 mana stamina yenilenmesi gibi
Her bir skille level bastığında karakterlerin farklı çeşitte oyun tarzını yansıtıcağını düşünüyorum ve oyunu uzun süreli karakter gelişimli bir oyun olucağını düşünüyorum
İyi günler.