Öneri Solo dungeon Sistemi hk.

ReSpecT

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
2
Puanları
3
Öncelikle herkese selamlar,

Oyunda pazar çok durgun, userlerin %80-%90 ı çıkardığı itemi tl ye çevirme peşinde ve bunun önüne geçmek amacıyla insanları karakterini güçlendirmeye yönlendirmeniz gerektiğini düşünüyorum. Mesela görev itemleriyle bir okçu hell seviye solo zindanı 13-14 içinde bitirebiliyor. Sadece amacı tl kazanmak olanlar bu durumda item almıyorlar. Herkes item satınca da pazarda yığılma oluyor. Ama Hell seviyeyi 12 dk altında bitirenler için Hell-1, 11 dk altında bitirenlere Hell-2 gibi sürekli daha kısa zamanda bitirmeye teşvik edecek, ve her seviyede item oranı ufak miktarda artacak bir sistem yapılırsa, sadece görev itemiyle oyuncularda mecburen karakterini güçlendirmek zorunda kalıp pazarı biraz canlandırabilir, item upgrade edip oyundan gb silebilir diye düşünüyorum.

Şimdiden değerlendirmeniz için teşekkür ederim.

İyi çalışmalar dilerim.
 

BaranRM_

Üye
Katılım
8 Nis 2022
Mesajlar
52
Puanları
18
lan-caz.gif
 

Vioneeraa

Üye
Katılım
4 May 2022
Mesajlar
121
Puanları
28
Item drobunu arrtirmak icin onerdigin fikirde solo zindana girip daha hizli bi makro mu yazacaksin 3lü 5li icin bak isine sistem gayet yerinde ve yeterli
 
  • Beğen
Tepkiler: Akc

Akc

Üye
Katılım
19 Kas 2020
Mesajlar
51
Puanları
8
gereksiz bence önerdiğin şey bende Leozzza katılıyorum.
 

SandraB

Üye
Katılım
24 Haz 2022
Mesajlar
90
Puanları
18
bu oyuncu kitlesine çok yüz vermiycen verince böyle oluyor herşeyi istiyolar :D
 

Lolgamelol2

Üye
Katılım
20 Ara 2020
Mesajlar
454
Puanları
63
bu zindan ödül sistemi baştan aşağı değişmeli bence de drop atmasa da bir telafi ödülü olmalı bir şekilde.
 

HeaveN

Üye
Katılım
28 Nis 2022
Mesajlar
1,118
Puanları
83
Grup zindan kotu ya herkes beklemiyo asansör duvar arası bug kaldım kutu alamadım tekrar kaldirin dedim arkama baktim kimse yok o taşlar ziplarken oyle kimse beklemiyo sanki drop kaciyo zindan bitcek
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt